Viss kartbā Hondas Cirvja dīzelim bij ar siltumu ziemā .
Konkrēti es dīzeļa CRV pirku dēļ dinamikas , kuru nodrošina griezes momenC .
Viss kartbā Hondas Cirvja dīzelim bij ar siltumu ziemā .
Konkrēti es dīzeļa CRV pirku dēļ dinamikas , kuru nodrošina griezes momenC .
Varbūt autors vēlas Opel-Mokka ar 1,4 litru 140 zirgspēku benzīna turbomotoru, kas Cosmo niknajā versijā nopērkams par cenu, sākot no 20358 EUR.
www.amserv.lv
www.mazda.lv/modeli/mazda-cx-5/suv/cenas-info.html
benzīns +klīrens + nav 4x4 cenu kategorija
Nedaudz par dārgu, ja bez atlaidēm. Pie tam autors jau pietiekami ilgi "baudījis" MAZDA
Gan vairāk labā nozīmē, bet tomēr.
Viens gan fakts - konkrētā marka (un arī TOYOTA) - pilnīgi bezproblēmu pirkumi ilgtermiņā.
Un tā, izbraucu ar CR-V. Un biju starā!
Bet... ar 2,0 l benzīna automātu
Vispirms izbraucu ar 1,6 l dīzeli MT. Piešķīlu un sajutos kā bērnībā uz T150, ja kāds atcerās, kas tas bija - tam 1,6 l motorītim tāda dūkoņa, ka domātu, ka sēdi uz ahūna motora. Laikam to var norakstīt uz auksta motora efektu.
Pati braukšana gandrīz tāda pati kā Mazdai6 - bez pārsteigumiem. Ātrumkoķis tāds pajocīgs likās, bet tas laikam pieraduma jautājums. Pārredzamība tiešām laba, salons plašs, Executive apdares versijā ļoti patīkams.
Jau braucot jautāju par beznīna dzinēju - jo, kā jau rakstīju, biju dzirdējis, ka CR-V tieši ar dīzeļmotoru jāņemot. Pārdevējs mani pārliecināja, ka neesot starpības un lapni piedāvāja izbraukt ar benzīna automātu (starp citu - liels paldies Jurim par laipno apkalpošanu!). Un - jā - tas bij tas, ko gribēju sagaidīt - klusums, vieglums, limuzīna sajūta! Komplektā ar labāko apdares versiju tiešām ir sajūta, ka sēdi ļoti labā auto. Automāts nav tik ņiprs paātrinājumā, degvielas patēriņš lielāks, taču komforta sajūta ir lieliska. Patika pie stūres pārnesumu lāpstiņas, ar kurām var pārslēgties neatraujot gāzes pedāli - tas ļoti ātri ļauj uzsākt nepieciešamo paātrināšanos un ideāli apvieno automāta komfortu ar nepieciešamību ātri reaģēt uz ceļa. Pat ar visu lēnīgo paātrinājumu. Nopakota versija, kura man patiktu, maksā ap 35 tk eur. Visi racionālie apsvērumi ir palikuši 2.plānā
Jāsaka, ka šis ir labākais auto no testētajiem. Vienīgais, kas nedaudz pietrūka man kā tehnoloģiju cienītājam - piepičkātā elektronika, ar ko lepojās Nissan kašķis priekšā un pakaļā . Bet nu auģikam šajā ziņā ir vēl švakāk. Ja jāizvēlas starp A3 un CR-V par vienu un to pašu cenu ap 35 tk, ņemtu Hondu.
Bet atkal dilemma - martā esot gaidāma jaunā sērija
Tuvākajā laikā plānoju apskatīt vēl Toyota Avensis un jauno Peugeot 508. Redzēs, kas tiem vēderā. Tad vēl gribētu pamēģināt jauno Passat, un vēl kaut ko pa starpu, ja iznāks laiks. Tad varētu arī izvēlēties.
Jā, Nipponā tas pārdevējs Juris ir patīkams. Gada Auto klientu testa dienā viņš man brauca līdzi ar Honda-Civic Tourer.
Vai Hyundai-i40 Tev nepatīk?
vēl Toyota Avensis un jauno Peugeot 508. Redzēs, kas tiem vēderā. Tad vēl gribētu pamēģināt jauno Passat
------------------------------------------------------
Nu ar pēdējo arī meklējumiem minētajā cenu kategorijā arī vajadzētu beigties) B8 klīrensu var palielināt ņemot auto ar slikto ceļu piekari (klīrenss palielinās par 1,5CM, un kopā būs jau 14,5+1,5=16 cm, kas ir tīri neko, tad vēl to var uzmānīt par 1 cm augstāku ņemot paaugstināta profila riepas, parasti vienu izmēru virs ražotāja noteiktā var likt, tad kopā klīrensam jābūt 17 cm, kas jau ir salīdzināms ar CR-V klīrensu. ja ņem slikto ceļu piekari klāt dabū pilnīgu ražotāja motortelpas metāla aizsargu, kā rezultātā, motora telpā gandrīz nemaz neiekļūst dubļi u.c, pārbaudīts praksē ar B6. Ja tomēr skatāms vēl cits auto, es pamēģinātu arī jauno Nissan x-trail.
''Piešķīlu un sajutos kā bērnībā uz T150, ja kāds atcerās, kas tas bija - tam 1,6 l motorītim tāda dūkoņa, ka domātu, ka sēdi uz ahūna motora.''
Zini.... ir tāds teiciens- kad apsēdies uz poda kakāt, vispirms bikses novelc.
Tu maz esi sēdējis T150 ?? Nu pēc šā komentāra ir skaidrs, ka tu esi no tiem, kas čurājot pincīti tur kabatlakatā.
Prieks, ka CR-V iepatikās
Škoda-Superb Combi ar 1,8 litru 160 zirgspēku benzīna turbomotoru un manuālo kārbu niknākajā Elegance komplektācijā maksā 28808 EUR. Ja grib automātu, tad cena ar šo pašu motoru kāpj virs 30 tūkst. EUR. Ja tomēr grib automātu un arī iekļauties 30 tūkst.EUR robežās, tad jāņem zemāka Ambition komplektācija par 27256 EUR.
"Bet atkal dilemma - martā esot gaidāma jaunā sērija "
Nevis jauna sērija, bet neliels facelift. Atjauninātajam modelim visticamāk cena nebūs tik laba kā šobrīd esošajam, jo Nippon gribēs pēc iespējas ātrāk atbrīvot noliktavu no "vecajiem" CR-V.
Avensi apskati, pilnīgi citas sajūtas būs. Manuprāt, Avansis un CR-V ir divi objektīvi nesalīdzināmi auto. Avensi vēl varētu salīdzināt ar Peugeot 508. No šiem es nedomājot ņemtu Avensi, lai gan mana darba kolēģe pirms gada tieši no šiem diviem izvēlējās 508. Izskata un aprīkojuma dēļ. Toyota un Honda būs augstāka tālākpārdošanas vērtība jeb mazāks cenas kritums, ja to salīdzina ar Peugeot vai Hyundai, piemēram.
Dominā gaitenī tagad izlikta Škoda-Octavia Scout. Trakoti skaista! Cena esot, sākot no 27303 EUR...
Viens jautājums saistīts ar tēmu - par operatīvo līzingu. Honda piedāvā 0,99% likmi sadarbībā ar Nordea, bet klasisks bankas piedāvājums nav zemāks par 2,3%. Kur āķis? It kā nekādu slēpto izmaksu nav. Pati Honda kaut ko finansē? Neticās, ka banka dod finansējumu ar tik lielu atšķirību no vidējās līzinga likmes Latvijas tirgū.
Plus, kas Hondas piedāvājumā ir simpātisks - 5 gados nobraukuma limits ir 150 000 km, atlikusī vērtība - 25%, bet tajā pašā laikā citām markām ir kaut kas starp 100 - 150 tk un 20 - 25%. Tātad, ja, ņemot operatīvo līzingu, vienai markai atlikusī vērtība ir 20%, bet otrai - 25%, tad tas nozīmē, ka par vienas un tās pašas vērtības auto vari maksāt arī mazāku līzinga maksājumu.
Ja Teu viss ir kedā ar ienākumiem un saistībām , būs 0,99% .
NDEA ļoti rūpīgi visu parbauda , neiesaku stumt batonus tiek ņemti verā TIKAI LEGALIE IENĀKUMI .
P.S. sveiciens Jurim ,caur viņu ,Bensonā ,esmu ņēmis 2as Gondas
Ja nemaldos, Hondai, tāpat kā Nissanam, brenda līzingotājs tas pats Nordea vien ir (paši ražotāji neko nefinansē, tāpat kā pati Maxima nebrūvē Optima līnija divlitrīgo), vienkārši zem Honda līzings vai kaut kā tamlīdzīgi nosaukuma. Būtībā, līzings iedod zemāku likmi, tu paņem caur Nordea-Honda līzings, bet importieris viņiem kaut ko nopiķo par to. Starp citu, ik pa laikam tādas 0,9 likmju akcijas caur saloniem taisa arī citi līzingi.
Operatīvā līzinga atlikusī vērtība ir atkarīga no mašīnas otrreizējā tirgus. Atlikuma procentu nosaka dīleris, jo viņam, saskaņā ar līgumu, ja klients to auto neizpērk un līzings nepaņem, tā mašīna ir jāatpērk, attiecīgi, pēc tam jāpārdod. Līdz ar to, jo labāk auto kotējas lietotu auto tirgū, tobiš, jo augstāka auto vērtība lietotu auto tirgū, jo atlikums augstāks.
RT33
It kā nekādu slēpto izmaksu nav.
....
Visticamāk prasība izmantot bankas kontus, kartes , 2 pens līmeni .
www.tvnet.lv/auto/notikumi/515163-toyota_avensis_nakotne_apdraudeta
Vēl bija raksti par šo klasi un citu brendu nedienām ...
Kasinsh79
Pilnīgi atbalstu šādu domu gājienu, es arī domātu par dīzeli tieši dinamikas dēļ.
......
Man turbo benzīna dinamika patīk daudz labāk . Esmu braucis tikkai ar ford ecco boost
seller
B8 klīrensu var palielināt ņemot auto ar slikto ceļu piekari (klīrenss palielinās par 1,5CM,
...
Škodām arī tas pieejams . Kā ar audi ?
Un citām markām ?
Zemai procentu likmei ir Honda līdzfinansējums. Vismaz tā bija kādreiz un domāju, ka ir arī tagad. Ideja tāda, ka importieris nevis dod pa tiešo atlaidi, bet atlaidei paredzēto summu novirza līzinga procentu samazināšanai.
Tas jau skan labāk, negribās pārvākties uz citu banku, bet visticamāk, ka nordea tāpat to gribēs.
Negribēs, negribēs. Auto noteikti nav tāds pirkums, lai banku mainītu. Hipotekārais kredīts - protams!
Nepieprasīs gan. Mums auto pirkts caur Toyota Līzingu (tā pati Nordea, tikai sadarbībā ar Toyota), līzings ir uz sievas vārdu un viņai ir konts Swedbank. Ar noformēšanu nebija nekādas problēmas.
Ok, iepriecinājāt mēneša maksājums gan īpaši neatšķiras starp 2,3% un 0,99%, bet vienreiz mēnesī uz restorānu lieki var aiziet
Nu, normālā restorānā bez 30-40 EUR cauri netiksi. Bet tik liela starpība maksājumos taču nav.
Es domāju vienai personai - man sanāca laikam ap 20 eirikiem.
Bet, ja arī tu par vienu personu runā, tad es runāju laikam par nenormāliem restorāniem
60mēnešiX20eiriki=nu ļoti nevājš restorāns......
Nē, es par diviem... Uz restorāniem parasti ar sievu divatā eju.
Kas tas par tādu Normālu restorānu, kurā ēd par 20 Eur ? Maķītis ?
www.facebook.com/video.php?v=697150326962687
Šādi vajag mašīnas tirgot.
Kādreiz sen senos laikos bija tā - auto ar elektroniku "piepičkāts", taču to, kas attiecas uz braukšanu, ražotājs bija pietaupījis. Rezultātā - elektronoka darbojas, bet auto uz priekšu diez ko nebrauc...
Jaunajam Peugeut 508SW akcija, pēc parametriem izskatās tīri labi.
www.autohalle.lv/upload_file/Peugeot/508_2014/508_cena_2014/Cena_508SW_AH_1.pdf
Nezinu gan, kā ar Peugeot uzticamību mūsdienās. Bet varbūt vērts izmēģināt, autiņš šķiet feins.
man Pežo atsit vēlmi ar tādu sīkumu, ka tas izmanto diskus (orģinālos ar spiediena sensoriem) bez centra un tad montāžu ar balansēšanu veikt ir ļoti ierobežoti pat Rīgā. Tiem kam ir šāds aparāts prasa drusku neadekvātu cenu.
Varbūt šī gada modeļiem tas nav aktuāli, bet iepriekšējiem tas ir.
Otrs moments ir pēc tam to laikam Latvijā būs grūti pārdot. Vismaz spriežot pēc tā kā kolēģis jau zināmu laiku vēlas pārdot savu 407SW, pat neviena zvana.
Bet varbūt tās ir tikai manas pārdomas... .
PS
Ir bijis lietošanā Peugeot 405 deviņdesmito vidū. Tajā laikā šķita kruts auto kā nevienam. Patiesībā tā arī bija.
Man arī ir viens tāds ar bezcentra diskiem.
Nav jau tik traki, ka iemesls nepirkt attiecīgo mašīnu.
Šādus riteņus nevar nobalansēt, ja nav attiecīgs aparāts, bet ja nu gadījis uzdurt vai kā - samontē jebkurā ūķī, vienīgi bez balansēšanas.
Laneksā, Mriepas u.c. var to izdarīt.
Vēl jau, cik nu ir bijusi saskarsme ir problēmas ar rezerves daļām. Pežo, vismaz 407 priekšējā piekare ir tāda pat ļoti interesanta un ne visas detaļas var iegātāties (to nav paredzējis ražotājs), nācās pielasīt pēc izmēriem vietējā grosa veikalā. Kaut kā dīvaini liekas ka ja jau tur ir bukse, tad kapēc man jāmaina visa statne par 1000 EUR, ja vajag tikai buksi? Un tā maksā dažus eiro tikai.
Varbūt tāpēc, ka Francijā vai Vācija vai vai... tā bukse kalpo visu auto mūžu visticamāk un kā detaļa atsevišķa bukse nav nepieciešama. Hvz.
Līdzīgi esot arī iepriekšējās paaudzes Honda Civic kosmosa kuģim.
Nē, ārī ārzemēs tā bukse nekalpo. Cik lasīju forumos, tad kamēr garantija, tikmēr galva nesāp, bet pēc tam kaut kā tiek risināts šis jautājums.
Skatās bildi linkā :www.topspeed.com/cars/peugeot/2006-peugeot-407-ar17712/picture120472.html
Tā ir pašā zemākajā statnes punktā.
Mjā, pietiekoši daudz dīvainību par pežo. Biju aizgājis līdz pežo centram, apskatīju visus autiņus, bet izbraukt nesanāca, jo kaut kāds pārpratums bija. Modeļi samērā interesanti - ir vairākas odziņas, kas nav citām markām. Principā neko sliktu nevaru teikt, bet nu, diemžēl neizbraucu.
Vēl, kas man liekas dīvaini - kādēļ ražotāji galveno mērinstrumentu paneli nepadara programmējamu jeb modificējamu? Diezgan bezjēdzīgi paneļa vietā ievietot digitālo ekrānu, kurš attēlo tās pašus analogos mērinstrumntus...
Pežo gan vēl arvien vecie analogie klasiskie mēraparāti.
Šodien izbraucu ar jauno Passat. 2 litru dīzelis, 6 pārnesumu automāts. Patika. Piepičkāts ar elektroniku līdz lūpai Braukšana tikpat laba, kā CR-V. Gāzes pedālis gan nav tik atsaucīgs, kā A4, ko arī biju iemēģinājis, bet starpība nebūtiska.
Diemžēl nebija benzīnnieka 1,8 l. Tos tikai sāks ražot, ja pareizi sapratu, martā. Visticamāk, ja ņemšu VW, tad ņemšu ar benzīna motoru. Gribās vienmēr izbraukt no mājas arī -30 grādos.
Neliels pārsteigums pie Mollera bija tas, ka pārdevējs bija sieviete. Izbraucām, piedāvāja izlaist garāku līkumu pat vienam pašam. Bija patīkami.
Tagad gaidu, kad uzlaboto CR-V varēs izmēģināt, un tad jau izvēle būs jāizdara. Neesmu vēl atmetis domas arī par A4, pāris dienas atpakaļ vēl atsūtīja epastu par salīdzinošu labu piedāvājumu.
Vai Citroen-C4 Cactus neinteresē?
Nu jau būs nedēļa, kopš no iecienītās Hundai sonatas esmu pārkāpis uz Volvo xc90 T6. Kaut arī tas auto jau desmitgadīgs, volvo experti no mūsa motors diagnostikā spēja atrast tikai dažus nenozīmīgus bojājumus(pāris ritošās balstsviru ieliktņi). Biju jau pasen xc90 modelim uzmetis aci, radās izdevība - un auto mans. Pagaidām iespaidi vairāk nekā pozitivi . Degvielas patēriņš arī salīdzinoši normāls - nevajag jau visu laiku spiest pedāli grīdā. Katrā ziņā - par to naudu (vidēji ap 10 000e),tas auto seevi attaisno pilnībā. Iesaku jebkuram auto gribētājam papētīt un apskatīties šo modeli.
Interesants viedoklis nesen dzirdēts vienā kompānijā, kurā dalību ņēma arī divu autodīleru ex-mārketinga guru.
Paši dīleri īstenībā nebeidz vien brīnīties, ka Latvijā arī privātpersonas "pavelkas" uz jaunu auto iegādi, īsti to nevarot pat atļauties :o Jo - tas esot stilīgi, moderni un forši izbraukt no autosalona pirmajam
Atkārtošos, esmu izteikti par mazlietotajiem auto, kurus visgudrāk pirkt no dīlera (bijušie demo auto, klienta atgrieztie pēc operatīvā līzinga u.tml.), kur visa ekspluatācijas vēsture kā uz delnas. Ieguvums tādam pirkumam - nereāla cenas starpība, ar jaunu saīdzinot. Bet, auto esot vēl gandrīz jaunam (nesajust atšķirību no jauna pa lielam). Manas domas
Esmu reiz nopircis Latvijā pilnīgi jaunu auto. Pēdējos - tikai mazlietotus un Latvijā pirktus jaunus. Absolūts ieguvums, manuprāt. Teju vai puse no jauna auto cenas (jo gadi iet, vairs nav tik prestiži vai tml.), bet viss tehniski ripo un ripos vēl ilgi.
RT, tev gan ilgi process norit, cits sievu uz visu dzīvi izvēlas mēneša laikā, tu mašīnu trīs gadiem jau trešo mēnesi meklē.
Kasinsh. Gadu atpakaļ arī biju meklējis un sāku ar mazlietotajiem un šeot es negribētu tev piekrist. Daudzviet teiktā "patiesība" par 30% kritumu tiko no salona izbraucot ir fufelis. Ja papēta, tad tos autosus tirgo sākumvērtība mīnus pirmā iemaksa 5%, mīnus maksājumi kā nu kuram mēneši. Es mēnesi 2013 gadā meklēju mazlietotu, neko sakarīgu kā tu raksti pa limonādi neatradu. Šaubos, ka kaut kas mainījies!
Taisnība, ka man tas process ievilcies. Bet es nesteidzos. Un plānoju ar mašīnu braukt 5 gadus. Turklāt sagadījies tā, ka konkrētie modeļi nebija pieejami - gan Passat, gan CR-V. Drīz jau arī CR-V varēs nomēģināt, un tad izdarīšu izvēli.
Iesakiet jaunu autiņu
Pirkumam plānoju atvēlēt +/- 30 000 eiro.
Vēl neesmu aizgājis ne uz vienu testu, bet zināms viedoklis jau ir radies.
Metu acis uz jauno VW passat. Protams, pastāv risks ar tā saucamajām "bērnu slimībām", bet...
Te ir redzama aprīkojuma un cenu lapa:
www.volkswagen.lv/content/medialib/vwd4/lv/pdf/new-passat-pdf/_jcr_content/renditions/rendition.file/ma_vw_passat_limousine_pricelist_a4_lv.pdf
Bet nav teikts, ka palikšu pie VW - varbūt ir labāki varianti? Variantus par lietotiem auto neizskatu.
10 gadu esmu nobraucis ar dīzeli. Pēdējos septiņos gados nobraucu nepilnus 180 000 km ar no salona izbrauktu auto, un, salīdzinot degvielas un uzturēšanas izmaksas, kā arī sākotnējās investīcijas, neesmu pārliecināts, ka pie šāda nobraukuma dīzelis kopumā ir lētāks.
Tātad, ja runājam par konkrētajiem VW modeļiem es pat sliecos uz benzīnnieku, vienīgi bažīgu dara salīdzinoši mazais motorītis - 1,4 l. Plānoju manuālo transmisiju. Ņemtu 1,8 l, bet izskatās, ka to piedāvā tikai ar automātu (negribu ņemt).
Jau iepriekš paldies par viedokļiem.