Iesakiet jaunu autiņu

RT33 Reģ.: 05.10.2014

Pirkumam plānoju atvēlēt +/- 30 000 eiro.

Vēl neesmu aizgājis ne uz vienu testu, bet zināms viedoklis jau ir radies.

Metu acis uz jauno VW passat. Protams, pastāv risks ar tā saucamajām "bērnu slimībām", bet...

Te ir redzama aprīkojuma un cenu lapa:

www.volkswagen.lv/content/medialib/vwd4/lv/pdf/new-passat-pdf/_jcr_content/renditions/rendition.file/ma_vw_passat_limousine_pricelist_a4_lv.pdf

Bet nav teikts, ka palikšu pie VW - varbūt ir labāki varianti? Variantus par lietotiem auto neizskatu.

10 gadu esmu nobraucis ar dīzeli. Pēdējos septiņos gados nobraucu nepilnus 180 000 km ar no salona izbrauktu auto, un, salīdzinot degvielas un uzturēšanas izmaksas, kā arī sākotnējās investīcijas, neesmu pārliecināts, ka pie šāda nobraukuma dīzelis kopumā ir lētāks.

Tātad, ja runājam par konkrētajiem VW modeļiem es pat sliecos uz benzīnnieku, vienīgi bažīgu dara salīdzinoši mazais motorītis - 1,4 l. Plānoju manuālo transmisiju. Ņemtu 1,8 l, bet izskatās, ka to piedāvā tikai ar automātu (negribu ņemt).

Jau iepriekš paldies par viedokļiem.

 
1 2 3 4 5 6 7
RT33 Reģ.: 05.10.2014
0 0 Atbildēt

Paldies par daudzveidīgajiem viedokļiem un dalīšanos pieredzē!

Ar gāzi nečakarēšos. Būtu lietots autiņš, varbūt vēl padomātu.

Kopumā man ir nostiprinājusies pārliecība, ka jāņem benzīnnieks - ar manu braukšanas intensitāti dīzelis neatmaksājas, turklāt dīzelim ir pietiekami daudz citu mīnusu. Liekas, ka vairāk, nekā plusu.

Piektdien iešu testēt Hondas Accordu un CR-V. Par CR-V esmu dzirdējis, ka dīzeļdzinēji esot krietni labāki par šī modeļa benzīna dzinējiem. Tai pašā laikā esmu dzirdējis gaušanos, ka Hondai dzinēji kā tādi ir novecojuši.

Kāds ieteica Civicu - kāpēc ne Accordu?

Par automātu - laikam tomēr neņemšu - dārgāki remonti, dārgāk maksā. Tad labāk tos 1500-2000 eiro ielieku citā komforta aprīkojumā.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Es jau rakstīju .....

Tik atgādinu , ir auto kuriem saglabājas garantija ja uzliek gāzi . Tojotas , fordi , dacia ..par citiem kuri to ļauj nezinu . Vai piemēram VW , audi ...... nesaglabā garantiju ja apgāzē

RT33 Reģ.: 05.10.2014
0 0 Atbildēt

Es ne dēļ garantijas negribu gāzi. Vienkārši ar to nekad nav bijusi pieredze. Plus visas šīs investīcijas, lai mazinātu ekspluatācijas izmaksas, attaisnojas pie salīdzinoši lielas lietošanas. Un pie nosacījuma, ja viss ir kārtībā.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

hondas Cirvji ziemā ir silti , arī dīzelis . Novecojuši motori ??!! - no laba uz labu nemūk ..... -nekas vairāk kā tukša iršana.

Vienīgi starp ''deklarētajiem'' degvielas patēriņiem un īstenību ir +/- 1,5-2,5 l/100km

CRDI Reģ.: 10.01.2008
2 1 Atbildēt

www.kia.lv/Optima

Vai jebkas cits no tā ražotāja.... skatoties pēc vajadzības.

Par to pašu naudu "vairāk" auto. Lielākais pluss 7 gadu garatija.... visam... tajā skaitā ritošajai daļai kas pa mūsu Tēvzemes ceļiem ātri piesakās ...

Ārpus garantijas paliek tikai spuldzītes, logslauķi, bremžu kluči& diski u.c. dilstošās lietas....

Un tehniskā ziņā un izpildījumā KIA var droši stāties blakus skaļajiem brendiem.

RT33 Reģ.: 05.10.2014
1 0 Atbildēt

Par KIA - manai kaimiņienei bija diezgan svaiga Optima. Pēc pāris reizēm, kad, braucot uz darbu, tā vienkārši nepieleca, drīz vien tās vietā parādījās pavecs BMV...

Pēc tam gan dzirdēju, ka BMW vairāk nepirkšot, it kā par zemu esot...

Bet, ja nopietni - kāpēc visi nebraukā apkārt ar Optimām?

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka nav pačots.... Mani mans ceed ne reizi nav pievīlis... Pa 7 gadiem un 180 tk

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, tas ir lasīts - ka hujdaja/kijas veidojumi tehniskā ziņā tiešām stāv līdzās premiuma aparātiem, tb oriģināldetaļas maksā jūtami dārgāk nekā līdzvērtīgiem fofāgeniem. Man vislabāk patika piemērs ar getza lukturu cenu

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Nu, nu.... lasītājs.... nekas nemaksā jūtami dārgāk, ja zin kur meklēt. Šrotos varbūt.... tur tie nav daudz, bet jaunas detaļas nav dārgākas, dažas pat lētākas kā tavam mīļajam quatrrrrro ar super puper motoru.... ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā tas ir - "zin kur meklēt"? Katram ražotājam ir tāda iestāde - oficiālais dīleris - kas nodrošina jaunas oriģināldetaļas. To parasti īpaši nav jāmeklē, sevišķi vēl tādiem kā tu, kas to mizu ir nopircis jaunu, un tāpēc zina no kurienes tā ir izbraukta. Nu okej, ja es dzīvotu rīgas tuvumā, es sev nepieciešamos ķiņķēziņus sūtītu elmimotors, tur parasti ir 1,5x lētāk kā pie VAG dīlera, bet tā kā jebļa noorganizēt loģistiku dažu eiru dēļ neatmaksājas, parasti iztieku ar liepājas SD autocentru.

Es prikola pēc vienā krievu lapā salīdzināju septiņus gadus vecam ceedam un tikpat vecam polo trīs punktus [bija baigais nikolajs jāties ar kaut kādu krievisku lapu vairāk] - bremžu disks, priekšējais lukturis un priekšējais buferis. Pirmie divi ceedam bija strēķīti dārgāki, buferis gan polo bija stipri dārgāks. Varēju iet tālāk, bet baidos ka neko savādāku nebūtu atradis - ka tu brauc ar kiju, bet maksā kā par fofāgenu.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
1 1 Atbildēt

Nu kā baigajam assam iekš auto lietām, tev jau vajadzētu zināt, ka ceed nav vienā klasē ar polo...;)

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 1 Atbildēt

Par aukstumu dīzelim. Nav jau tik traki, piemēram, Škoda izmanto papildus elektrisko sildītāja tenu, kas nodrošina ātrāku siltā gaisa pieplūdi salonā. Palīdz ātrāk atkausēt logu

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
1 0 Atbildēt

Ja šodien būtu nolēmis pirkt jaunu auto - pirktu pašreizejo passatu. 2,0 ar automatu. Pašreizējie japaniešu un korejiešu auto man diez ko nepatīk - daudzi no tiem izskatās pārāk "aziatiski". Ipaši jau hundajs i40. Kad pirku savu sonatu 2006.gadā, dizainiski tas bija pilnīgs rietumu auto, bez jebkādiem "aziatiskiem vaibstiem", ja tā var izteikties... Vēl šodien sonata ļoti labi izskatās, ārēji tik vizuali glītu auto nav daudz.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Man gan i40 šķiet ļoti glīts. Esmu testējis universāli dīzeli + automāts. 1,6 l dīzelītis gan ir par vāju tik lielam auto. Pietrūka dinamikas.

Bet nu, lai vēl šodien jūsmotu par Sonata izskatu... Tā jau saka, ka par gaumi nestrīdas - vai nu ir gaume, vai nu tās nav

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Tev FR-V vēl ir ?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Jā,ir man FR-V. Aprīlī būs 8 gadi. Nobraukums šobrīd zem 120000 km. Tas ir kā otrais auto, ar ko pamatā tiek veikti daudz, bet nelieli braucieni pa Olaini, vadājot bērnus uz skolu un pulciņiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Arī pievienojos, i40 patīk, gan vizuāli, gan testējot.

Dīzelis gan viņiem ir 1.7l, bet jā - nav nekāds spridzeklis, nav arī nekāds klusais murrātājs.

Ļoti patīk iespējamais aprīkojums. Pavisam patīk tagad mazlietoto i40 piedāvājums tirgū Puse cenas, salīdzinot ar pavisam jaunu, bet vēl ar visu garantiju, maz nobrauktiem km utt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 2 Atbildēt

Šinīs dienās Parīzes autosalonā stāda priekšā jauno Škoda-Fabia modeli - lūk, tas būs baudāms auto...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Cilvēks skatās passatu, a fans piedāvā fabiju... izklausās pēc tipiska ierēdņa, kurš reti kad atbild uz jautājumiem pēc būtības.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
1 0 Atbildēt

Laikam pa SWH Kurbulī dzirdēju, ka Ivars Caune esot iegādājies Škodu Superb - tas esot rādītājs, ka Škodas ir labi auto par labu cenu.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Nu tad jau i40 cienītājiem jāsteidzas uz skandimotors, kur pašlaik akcijas ietvaros i40 var nopirkt pat par 5500 eirikiem lētāk...Piebildīšu, ka pats arī izbraucu testa braucienu ar i40.Auto viennozīmīgi patika, tas ir salīdzinoši modernāks par iepriekšējiem hundajiem. Bet, kā jau komentēju iepriekš, man traucēja i40 uzkrītošais "kosmiski aziatiskais" vizualais risinājums. Arī salons pēdējai sonatai ir plašāks. (Būtībā, sonata skaiitījās pie e klases, i40 - pie D klases). Pieļauju, ka jauniem autovadītājiem i40 izraisa sajusmu, bet man - cilvēkam ap 60 tomēr patīk "mierīgāks" autodizains. Piekrītu viedoklim - tas ir katra gaumes jautājums.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Cik zinu, vislabākā autiņu price performance esot Huggies Step-Up

RT33 Reģ.: 05.10.2014
0 0 Atbildēt

Un tad, kad tev kāds saka, ka tev jāiet iekšā zālē, tad tu nevis ieej telpā, bet steidz laukā, apgulies garā zālē, paķer līdzpaņemto zālīti un uzvelc biezu dūmu, kurš ietin tevi visapkārt, un tad tu burtiski jūties, kā iegājis zālē.

RT33 Reģ.: 05.10.2014
0 0 Atbildēt

Biju aizbraucis uz šodienas pasākumu, diemžēl izbraucu tikai ar vienu autiņu - sagadījās personīgi apstākļi, nācās doties prom.

Braucu ar Honda Civic Tourer 1,6 dīzeli. Brauciena iespaids labs, i pārāk skaļš nav (diemžēl līdz 100 km/h neizdevās uzspiest), i salīdzinoši labs uzrāviens. Izbrīnīja, ka nav rezerves riteņa, tā vietā pumpis un putas. Plašs bagāžnieks, palēti sēdekļi, bet tā laikam tikai maksāšanas vaina. Kompakta motortelpa, aizmugurē arī salīdzinoši daudz vietas. Pārsteidza mērinstrumentu paneļa dažādība. un paša paneļa sadalījums sekcijās. Tālajā plānā šķidro kristālu ekrāns, kurā lieliem cipariem rāda ātrumu, kā arī ekonomiskās braukšanas stilu, tuvajā plānā - mehānisks tahometrs, eļļas temeperatūra, degvielas daudzums. Labajā pusē šiem mērinstrumentu paneļiem kaut kur pa vidu oldschool digitālais panelis ar nobraukumu, vidējo degvielas patēriņu u.tml. Laikam, lai mazāk akumulatora enerģiju tērē. Atpakaļskata monitors pie radio. Kopumā panelis nepatika. Uzsilis, pie luksafora apstājoties, motors izslēdzas. Prasīju, kā jaunie paneļi strādā pie -20, teica, ka ne vainas, tikai lēnāk reaģējot.Cena ap 24 000 eiro, ņemot vērā to, kādi diski bija uzlikti.

Ļoti gribējā izbraukt ar kaškaju. Uz pārējām mašīnām paskatījos, sapratu, ka nevienu no tām tāpat nepirktu

Škodas pārstāvji vispār izgāzās - "cilvēkresursu trūkuma dēļ mašīnā iespējams tikai iesēsties, ne izbraukt" Bet škodas skautu arī neņemtu. Pārāk parasts.

Ko vēl uzzināju - akordus vairs neražos... Tātad tie atkrīt paši par sevi. Testa plānā tātad - Passats, CR-V, kaškajs.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Es arī izbraucu ar Honda-Civic Tourer. Tāds baudāms, patīkams dīzelītis. Auto bija iebraukts, ar 12 tūkst.km nobraukumu. Līdz sestajam pārnesumam netiku, jo pa Dienvidu tiltu ieskrējos līdz 80 km/h. Labās puses ekrānā bija redzams vidējais dīzeļdegvielas patēriņš 5,3 litri uz 100 km, tikai nezinu, par cik ilgu periodu tas bija. Honda-Civic universālu, iespējams, pirktu ar benzīna motoru, ja varētu atlicināt 20 tūkst.eiro. Ļoti patīk šī auto stilīgais dizains.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

"pa Dienvidu tiltu ieskrējos līdz 80 km/h"

Normāls čižiks. Vienā rakstā postulē, ka tie, kas pārsniedz ātrumu pat par 10 km/h, ir bezmaz noziedznieki, kas noņemami no trases un bargi sodāmi, nākamajā pats lielās, ka to dara...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Karoč morāle - tāds civiks mudina uz agresīvu braukšanu

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Ja es būtu apstādināts, tad es neliegtos un neapstrīdētu to, ka esmu pārkāpis. Ja būtu jāmaksā sods, tad maksātu!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tas jau nemaina lietas "vārdi nesakrīt ar darbiem" būtību.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

RT33

Ko vēl uzzināju - akordus vairs neražos... Tātad tie atkrīt paši par sevi.

........

??? varbūt tieši otrādi , ķer kamēr vari

RT33 Reģ.: 05.10.2014
0 1 Atbildēt

Sāku domāt arī par A3 Ambiente 1.4TFSI ultra S tronic. Pieteicos testam. Domāju par tiem mazajiem forsētajiem motoriem, beigās izdomāju, ka varbūt var ņemt arī mazo - gan jau piecus gadus vilks, pēc tam tāpat jāatdod (domāju ņemt operatīvajā līzingā). Sanāk princips - pēc manis kaut ūdensplūdi, bet bizness paliek bizness

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 1 Atbildēt

Kad pirms nepilna gada meklēju auto sev, skatījos uz Škoda/VW, bet tie modeļi, kas man interesēja, bija ar vai nu šo te 1.4 dzinēju, vai 1.2, vai pārāk dārgi (ar 1.8, gribējās iekļauties 20k EUR). Vācu forumus lasīju, ka tieši ar 1.4 mēdzot būt diezgan daudz problēmu, kaut kas vēl ar ķēdi/siksnu (neatceros, kas šiem motoriem bija).

Skaties, kādu garantiju Audi piedāvā - ja tikai divi gadi, ir iespēja "iegrābties" arī šādā variantā.

Varbūt piemaksā tos pāris tūkstošus un paņem ar 1.8 motoru? Būs gan lielāks braukšanas prieks, gan mazāk risku. Ņemot piecu gadu operatīvo, nedomāju, ka mēneša maksājums tik milzīgi atšķirsies.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 1 Atbildēt

Ja pārsvarā braukāsi viens un bez kravas, tad 1.4 un mazākus var ņemt. Bet arī tad, ja ir vēlēšanās braukt nedaudz ātrāk, tas motors ir diezgan jāgriež. Mehānikai normāla apdzīšana uz šosejas ir iespējama tikai pārslēdzot no 6-tā uz 4-to un pedālis grīdā. Ja auto pilns, tad labāk sēņot...

par to "...gan jau vilks..." beigās arī var sanākt, ka būs jāvelk, un vēl uz sava rēķina pēc garantijas beigām...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Man servisa maiņas auto ford focus 1,o benzīns .

Braucis esmu dienu un varu teikt tikai to labāk. Nezinu kā ilgtermiņā un patēriņš , bet pašlaik pievienojos tiem kuri jau kuro gadu šim dzinējam piešķir gada motora titulu .

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
1 0 Atbildēt

da hz, tālajā 2009ajā iekš fāterlandes ar pasātu 1,4 fsi pa bāni gan 200 gāja, gan patēriņš vidējais kopumā ar 5 cilv salonā un mantām un ne pārāk lēni braucot bij ap 7l nomas mašīnai.

sirga Reģ.: 29.10.2002
1 0 Atbildēt

X5-un kredits pat mazberniem

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 1 Atbildēt

Man ir radusies interese par vienu 2003.gada "acaino" e-klases 320 mersi. Automats. Auto braukts Latvijā. Sīkāku biografiju vēl nezinu. Par šiem auto nezinu faktiski neko. Savulaik pāris gadus pabraucu ar veco w-124,320, BET tas jau ir cits stāsts. Ko, kolēģīši, autovadītāji īsumā var pastāstīt par konkreto 2003.gada modeļa auto ? Kas labs un kas slikts? Ielās tādi redzami daudz.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

A tas obligāti jāprasa topikā "iesakiet JAUNU autiņu"?

P.S. Vienam čomam ir. Brauc kādus 5 gadus jau un kopumā ir ļoti apmierināts. Pirka Vācijā 4 gadīgu. Viņš saka, ka nevajagot pirkt meršus, kas ir pārdoti jauni Latvijā. Tos ražojot uz kaut kāda speciāli A-Eiropas tirgum domāta konveijera un esot daudz sliktāka kvalitāte. Vai tas tā ir, nezinu...

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Ne gluži Eklase , bet lakšerī kupē kabrio 320CLK ir manā aprūpē , iet lopā , rij nemērā ,bet nekas īpaši nau biris (110kkm ) , tik lukturu mazgātāji jāj prātu -tas esot raksturīgi ..

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

samaini ar zaza dzineju

P.S

vienigi griezis pa apli

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

tu jau tā sadariji ??

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

aņuku atcerejos...

kur ielika zazam mb motoriti no logutīrītājiem

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Ja pārsvarā braukāsi viens un bez kravas, tad 1.4 un mazākus var ņemt. Bet arī tad, ja ir vēlēšanās braukt nedaudz ātrāk, tas motors ir diezgan jāgriež. Mehānikai normāla apdzīšana uz šosejas ir iespējama tikai pārslēdzot no 6-tā uz 4-to un pedālis grīdā. Ja auto pilns, tad labāk sēņot...

par to "...gan jau vilks..." beigās arī var sanākt, ka būs jāvelk, un vēl uz sava rēķina pēc garantijas beigām...

Tikko ar tādu 1,4 pabraucu, tikai Jettu.Pašmasa 1345 kg, pilna 1850.90 kw. Par apdzīšanu gandrīz jāpiekrīt, vien man šķiet piemērotāk slēgt uz 3. robu - tas, ja jāapdzen kāds, kas pa priekšu brauc drusku lēnāk par atļautiem 90, bet uz 4. robu slēgtu, ja jāapdzen kāds uz 100-110 braucamais. Patika diezgan klusā gaita, gan laba izolācija, gan pie 120 tikai ~2500 rpm. Vispār pēdējā laikā patīk ar nomas VW pārvietoties, salonā tāda sajūta, ka viss atrodas tieši tur kur nākas, pretstatā Ford izstrādājumiem, kur, kā te kāds minēja - dominē acij netīkamas aziātiskās līnijas. Gaumes lieta, protams. "Īsti vīri par gaumi nestrīdas, bet šauj pa purnu"

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Šodien ar minēto Jettu pabraucu garāku gabalu (>300km) un paralēli pačekoju ātrumu pēc GPS - ir tā, ka spidometrs pierēķina kādus +7-8% klāt, piemēram, ja pēc GPS brauc uz 70, tad spidometrā rāda 75, attiecīgi 100 - 107, 120 - 128.

Pirmais robs beidzas pie 60, otrais pie 100, tā ka apdzenot pa priekšu uz 65 velkošos autobusu sanāca ar 2. un griezt līdz galam. Ar 3. robu jāuzmanās - apdzīšanu uzsākot pie 85 km/h ar gāzi grīdā jau pēc maza brītiņa ir pie 140...

SandFish Reģ.: 26.10.2014
0 0 Atbildēt

Kā reizi tieši esmu jauna auto meklējumos un tie patreiz ir apstājušies pie Octavia 1.4 TSI + DSG-7.

Mazliet mulsina iepriekš izteiktais viedoklis par lēno silšanu. Šķita ka tai noteikti jābūt ātrākai (ziemā) par pašlaik īpašumā esošo Volvo D5.

Vai šis, jaunajā Octavia esošais dzinējs, ir tas pats, kura virzuļu problēmas jau VW ir oficiāli atzinusi un piedāvā atlaides, to novēršanai (pie nosacījuma, ka apkopes veiktas pie dīlera)?

Kad izbraucu ar Golf 7, likās perfekts ekonomijas un jaudas apvienojums, taču šķiet šādam apvienojumam ir savas negatīvās pues, ar kurām noteikti negribētos saskarties.

No otras puses - šobrīd tirgū nav izdevies atrast analogu veiktspējas un ekononijas piedāvājumu..

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

man domāt ka vienīgais ko var ietaupīt ir csdd nodevas par nemotoru, pārējais būs tikai izdevumi.

Paši ražotāji jau ir atzinušies, ka šitie nemotori ir tikai un vienīgi krāniņu mērīšanās kurš uztaisīs mazāku.

Pēc savas pieredzes ar 2008 gada vw polo 1.4 tdi trīscilindru + mehāniskā kārba, neko es tur labu nesajutu. Degvielas patēriņš pilsētā bija ap 7.5 litri vidējais.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Pērn pievienojās darba škodu pulciņam arī Octavia hečbekveidīgais ar 1.6 tdi+mehānika + tā debīlā slāpēšanas sistēma, prasās nočipot. Uz R16 riepām ir gana ciets gaitā pa Rīgas ielām, baaigi jūt uz dibena ceļa nelīdzenumus. Savukārt kolēģa 2010 gada ar 1.9 tdi uz R15 atkal ir mīksts un nesaprotami nestūrējams.

Ja brauc ar to 1.6 kā sēņu opis 50/50 pilsēta lauki, tad zemākais ko nospiedām bija 3.8 l. Bet tad nekādas braukšanas baudas.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

bobcat

Mēnesi bijis 1,4 golfs ar atmosfērisko benzīnu . Protams visu laiku jāgriež . Laikam pats tik mazu neņemtu , bet katkāds kategorisks nē .

Bet SandFish jau grib turbinēto . Man divu dienu pieredze ar ford focus 1.0 ecco bost . Elastīgs plašā diapazonā. Braucot uz 90 km.h bija ap 2000 rmp . Kā ar patēriņu ( maiņas auto , pilnu bāku saņēmu un pilnu adevu , ja viņi man patiesi pilnu līdz malai iedeva tad patēriņš drusku zem 5 , šoreiz daudz bija Rīga sastrēgumu laikā ) un citām problēmām nezinu

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

bobcat

Mēnesi bijis 1,4 golfs ar atmosfērisko benzīnu . Protams visu laiku jāgriež . Laikam pats tik mazu neņemtu , bet katkāds kategorisks nē .

Bet SandFish jau grib turbinēto . Man divu dienu pieredze ar ford focus 1.0 ecco bost . Elastīgs plašā diapazonā. Braucot uz 90 km.h bija ap 2000 rmp . Kā ar patēriņu ( maiņas auto , pilnu bāku saņēmu un pilnu adevu , ja viņi man patiesi pilnu līdz malai iedeva tad patēriņš drusku zem 5 , šoreiz daudz bija Rīga sastrēgumu laikā ) un citām problēmām nezinu

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

bobcat

Mēnesi bijis 1,4 golfs ar atmosfērisko benzīnu . Protams visu laiku jāgriež . Laikam pats tik mazu neņemtu , bet katkāds kategorisks nē .

Bet SandFish jau grib turbinēto . Man divu dienu pieredze ar ford focus 1.0 ecco bost . Elastīgs plašā diapazonā. Braucot uz 90 km.h bija ap 2000 rmp . Kā ar patēriņu ( maiņas auto , pilnu bāku saņēmu un pilnu adevu , ja viņi man patiesi pilnu līdz malai iedeva tad patēriņš drusku zem 5 , šoreiz daudz bija Rīga sastrēgumu laikā ) un citām problēmām nezinu

1 2 3 4 5 6 7
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti