par mašīnu dzīšanu no ārzemēm

alfaalfa Reģ.: 09.01.2015

sveiki

dzirdēts, ka cilvēki piepelnās dzenot mašīnas uz LV no ārvalstīm, Vācijas galvenokārt. kur tādus piedāvājumus var atrast, cik tas ir droši un gudri?

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 5 Atbildēt

Ne tikai dzirdēts, bet redzēts un asistēts tādā pasākumā. Nevajag nemaz Vāciju, vislielāko peļņu var iegūt atdzenot tepat no Lietuvas.

Vajag piemērus - lūdzu: 4 golfs, dīzelis, atdzīts no Lietuvas, šeit paspēts tikai nomazgāt, nākošajā dienā notirgots ar aptuveni 1000 EUR peļņu.

Paziņa no necila pirmā atdzītā auto volvo V40 pusgada laikā "uzvārījās" līdz XC90 atdzinējam.

Atrast piedāvājumus var tikai meklējot, braucot barā (jo norēķini notiek tikai skaidrā) un meklējot. Ļoti labi, ja var trāpīt uz treilera tikko no Vācijas.

Droši - nekas nav droši, rīt var pacelties gaisā Pleskavas divīzija un...

Gudri - daudz prāta spekulēšanai jau nevajag. Jāpērk pēc iespējas lētāk un jāpārdod dārgāk.

sirga Reģ.: 29.10.2002
2 0 Atbildēt

gadas

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 2 Atbildēt

Realā dzīve tik spoža gan nav.

Vidēji no auto var nopelnīt 500€, citreiz vairāk, bet citreiz arī mazāk. Vācijā nav ko darīt, tur vairākums auto maksās dārgāk nekā Lietuvā

Veiga Reģ.: 25.09.2004
5 0 Atbildēt

Vēl mazāk spoži ir, kad kāds nelabvēlis par tavu biznesu pačukst VID un šamējie uzrēķina nodokli no teorētiski pieņemtiem ieņēmumiem... zinu divus tādus - viens ielidoja uz ~5 cipariem par auto dzīšanu, otrs tāpat - par nekustamajiem īpašumiem (trekno gadu biznesiņš).

Veiga Reģ.: 25.09.2004
1 0 Atbildēt
Veiga Reģ.: 25.09.2004
2 0 Atbildēt

Nodokļu piedzinējiem noteikti nav nekādu problēmu palūgt izrakstu no CSDD, kurš cik mašīnas pārdevis...

autobende Reģ.: 12.11.2014
16 0 Atbildēt

patīk Nortel plātīties, ...es tik nezinu kur lai tagad tos muļķus atrod, kas tā uzreiz pērk lietotu auto un dod pārdevējam iespēju *uzvārīties* 1.000 eiro ?! tādi auni vēl bija un gadījās 10 gadus atpakaļ, bet ne tagad,....tagad vari nopirkt Eiropā auto , atvest uz Latviju un tirgot pusgadu praktiskam latvietim, un beigās adot to auto ar mīnusiem ! Un ja brauc pats pakaļ uz Eiropu, vienā dienā auto tur nenopirksi, vajag viesnīcu , nomas auto, ceļš prom-atpakaļ, un tas auto aug cenā ar katru tur nodzīvoto dienu ! Un Lietuvā var nopirkt visu ko, labu auto pa labu cenu, ja palaimējas kā loterijā - Latloto ( bet tas ne visiem), un auto kurš salikts no 2 daļām, vai auto-konstuktoru. Visādā gadījumā jāmeklē speciālists kurš var palīdzēt auto izvēlē un iegādē, un ja gribas ar auto tirgoties, vajag vismaz 200.000 un savu firmu un placi kur turēt !

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

+1000 katram vārdam!

autobende Reģ.: 12.11.2014
1 1 Atbildēt

Kādreiz pa retam ss.lv parādās sludinājumi ka vajag jaunus vai mazlietotus auto pārdzīt uz Krieviju, ...tīrs uzmetiens! ...atradīs 100 vainas kas pa ceļam dzenot ir radušās un paliksi vēl parādā , ne tik kā samaksu nedabūsi !

Krotow Reģ.: 09.09.2008
6 4 Atbildēt

Klau, kā var mašīnu atdzīt? Zinu, ka var atvest (ar treileri) vai atbraukt (pašam). Bet kā dzen? Stāv blakus un saka "tiš, mašīna!"?

seaman Reģ.: 18.08.2005
10 0 Atbildēt

"atdzīt" jau nav māksla, bet pardot atvesto un palikt plusos

AnK Reģ.: 06.10.2014
4 2 Atbildēt

Paskaties mobile.de cenas un salīdzini ar šejienes, uzreiz taps skaidrs, ka būs grūti nopelnīt, ja gribi tirgoties kaut cik godīgi.

Ja man būtu nepieciešamība piepelnīties ar lietoto auto tirgošanu, es censtos atrast nišu, kas Latvijā nav pārāk aizpildīta (t.i. aizmirst par BMW/VW u.c. populāru marku/modeļu importu) un censties atrast eksemplārus, kas šīs šaurās nišas pircējiem derēs.

Protams, tad jārēķinās, ka pārdošana ievilksies, bet tā vismaz vari cerēt uz kaut cik normālu peļņu + labu slavu ilgtermiņā.

Citādi jau vari aizlaist uz Lietuvu (kā jau citi raksta, tuvāk un lētāk, nekā Vācija), nopirkt jebkādu graustu, attīt odometru un piekrāsot, un tad tirgot nost kā "tikko no Vācijas, ideālā stāvoklī, oriģināls noskrējiens" un cerēt, ka kāds uzrausies. Tikai tad rēķinies, ka tev jākonkurē ar visu Rumbulu.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
1 1 Atbildēt

Man viens paziņa autotirgonis stāstīja, ka vislabākie lietotie auto esot no Šveices. Tur dzīvojot bagāti cilvēki, kuri labi uzturot savus auto, kā arī arī prasības TA esot visaugstākās eiropā. Nesen esot atdzinuši partiju xc90 volviķu (2003-2005.g.), kuri visi bijuši idealā teh.stāvoklī. Lietoto auto cenas tur esot mazakas nekā Vācijā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Es kāreiz esmu dzirdējis, ka tieši otrādi - jābūt uzmanīgam ar auto no Šveices, īpaši, ja ar automātu. Pirmkārt, kalnains, kas automātam nav tik draudzīgs pasākums, otrkārt, šveicieši nerūpējoties par saviem auto - neejot apkopes u.tml. Bet, nu, jā, aprīkojumi labi...

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
1 0 Atbildēt

Tieši bāgatajās valstīs par auto to īpašnieki nerūpējas. Nopērk 5 gadiem ko braukt un miers. Kā 10 gadīgs auto var būt ideālā stāvoklī? Nu nevajag taču pasakas stāstīt, varbūt vecumam atbilstošs stāvoklis, bet tāpat jārēķinās ar iespēju ieberzties dārgos remontos. Cik tādam xc90 maksā 160k un vēl lielāku nobraukumu apkopes?

Erps Reģ.: 13.01.2015
3 0 Atbildēt

Detaļās nezinu vai sanāk lētāk vest no CH, bet toč zinu, ka šitam pasākumam klāt parādās ievedmuita, jo Šveice nav EU, tikai Šengene.

Vēl (tas gan vairāk runu līmenī) pastāv risks ar automātisko kārbu problēmām, jo ir daudz kalnu un kārbām sanāk lielāka slodze ekspluatācijas laikā.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 2 Atbildēt

Man viens paziņa autotirgonis stāstīja, ka vislabākie lietotie auto esot no Šveices. Tur dzīvojot bagāti cilvēki, kuri labi uzturot savus auto, kā arī arī prasības TA esot visaugstākās eiropā. Nesen esot atdzinuši partiju xc90 volviķu (2003-2005.g.), kuri visi bijuši idealā teh.stāvoklī. Lietoto auto cenas tur esot mazakas nekā Vācijā.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 2 Atbildēt

Ej pupās, spameri! Moderator, nahrenizē viņu.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
1 1 Atbildēt

Mans WAGu dižmehāniķis ( no Auģīmežciems ,kopš199xgada), zinaja teikt ka no CH kareiz nakot visizfistakie un nekoptakie megarulzi . Bagatīgi aprīkoti un...nodzīti .

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 1 Atbildēt

Pilsonis laikam gan interesējās kas viņam $$$ samaksas par pasu atdzišanas darbiņu

sirga Reģ.: 29.10.2002
3 0 Atbildēt

man shitas atgadina; nopirku velosipedu

un tad aizgaja, pārdevu-nopirku mopedu,moci, ar blaķeni....

P.S

kamer nopirku XC 90

dzive nav par īsu tadam rebem-jaēd nav

dzīvo zem tilta

a ja sorry-mashinā var dzīvot-kamer nav pardota.....

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Vai tad tirgošanās nav jebkura businesa pamats. Tik līmeņi, nulles atšķiras...

sirga Reģ.: 29.10.2002
1 0 Atbildēt

tieshi ta!

biznesss

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
0 0 Atbildēt

Mana pieredze ir attiecībā uz sava pirmā motocikla pirkšanu no mobile.de. Nopirku to pēc fotogrāfijas, samaksāju starpniekam 6% no motocikla vērtības + bankas izdevumi + fūres izdevumi. Paveicās. Nekādu iebildumu par moto nebija. Darījums noritēja gludi. Auto diezin vai tik vieglprātīgi pirktu. Pats droši vien, ka pakaļ uz citu valsti nebrauktu. Nepatīk man šādi piedzīvojumi.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
0 2 Atbildēt

Ja kādam gribas jēdzīgu auto, var pasūtīt - drīzumā brauksim uz rietumu pusi. Individuāli bez pieredzes un jau iestrādātiem kontaktiem tajā galā gan parasti nekas jēdzīgs nesanāk. Tikko viens atbrauca - pēc tam remontā ieguldīja pamatīgu piķi, jo no autiņiem pats neko nesaprot un bija pamatīgi "iepircies".

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Mjā - auto dzinēji. Nuja, agrāk bija zirgu gani jeb dzinēji

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

kowboji?

carboji?

playboji?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

AnK

Ja man būtu nepieciešamība piepelnīties ar lietoto auto tirgošanu, es censtos atrast nišu, kas Latvijā nav pārāk aizpildīta (t.i. aizmirst par BMW/VW u.c. populāru marku/modeļu importu) un censties atrast eksemplārus, kas šīs šaurās nišas pircējiem derēs.

......

Izklausās jau labi . Un ja strādā rūpīgi panākumi var sekot .

Bet .. te atstāsts ( caur starpniekiem ) no kāda paliela plača īpašnieka kurzenē . Viss vairs nekādus x. y ..auto brendus . Turpmāk dzīšot tikkai max nopakotus volvo, bmw ,wag..

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti