Auto kolonna ar zilām un sarkanām bākugunīm

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Kas un kā jādara autovadītājiem!

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
16 0 Atbildēt

Jāapstājās ceļa malā un jāieskatās CSN grāmatiņā, ja ir aizmirsies.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
5 0 Atbildēt

Vai tad CSN nav gana skaidri apraskstīts?

41. Ja tuvojas operatīvais transportlīdzeklis ar iedegtu mirgojošu zilu un sarkanu bākuguni un ieslēgtu speciālu skaņas signālu, citiem tajā pašā virzienā braucošo transportlīdzekļu vadītājiem un pretim braucošo transportlīdzekļu vadītājiem (ja nav konstruktīvi izveidota ceļa elementa, kas atdala brauktuvi, piemēram, barjeras, sadalošās joslas) jādod tam ceļš, apturot transportlīdzekli pie ietves vai uz nomales, vai, ja tā aizņemta, - iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Transportlīdzekļu vadītājiem, kas tuvojas krustojumam (ceļam) no cita virziena ceļiem, jāaptur transportlīdzeklis pirms šķērsojamās brauktuves. Uzsākt (turpināt) braukt drīkst tikai pēc tam, kad ir pabraucis garām transportlīdzeklis ar iedegtu mirgojošu zilu bākuguni, kurš brauc aiz pavadāmā transportlīdzekļa (kolonnas).

Vernons Reģ.: 18.02.2014
3 1 Atbildēt

CSN daudz kas aprakstīts, bet Noteikumi darbojas pa daļām un epizodiski! Sešu autobusu kolonu vienkārši ignorēja pietiekami daudz vieglo! Kāda sajūta ir autobusa vadītājam?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 0 Atbildēt

Pilsēta, ar ātrumu 55 km/h brauc vieglais, tam 4 metru distancē aiz muguras pielipis autobuss... Kādas sajūas vieglā vadītājam?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
6 5 Atbildēt

Un šajā spraugā ielien vēl viens vieglais, jo tā "sprauga" nepieder autobusa vadītājam, to oblgāti kāds nozags!

Tas saucas distance jaievēro autobusa vadītājam, bet distances zaglim drošība nav jāgarantē!

Konuss Reģ.: 10.02.2015
5 0 Atbildēt

Nu tad savus pātarus par priekšā braucošo un drošības garantēšanu adresē tam, kurš Tev nozog distanci, iespraucoties iekšā, nevis tam, kuram Tu aiz muguras nozodz distanci, braucot ar autobusu pāris metrus aiz priekšā braucošā. Citādi iznāk tāda aplama slavināšana - garantējiet man drošību, jo es braucu ar autobusu.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 1 Atbildēt

Un cits variants nav vairs iespējams? Distance, distance un vēl reiz distance! Bet kad tad katrs ar savu rīcību sāksim garantēt drošību? Un ko darīs "priekšā braucošais bremzējot"? Vai apdzīšana tagad būs aizliegta?

Laikam velti cerēt, kad kāds no Jums ieslēgs savlaicīgu brīdinājuma signālu! Vieglam auto nauda pietika, bet virziena rādītājam nesanāca! Pirmais soda mērs, kuru Tu saņemsi, ir sasista Tava auto pēcpuse! Vai Tev to vajag?

Konuss Reģ.: 10.02.2015
4 0 Atbildēt

Kāpēc Tu visu laiku vispārini un pieņem, ka VISI, kas piedalās ceļu satiksmē rupji pārkāpj noteikumus, nerāda virziena rādītājus u.t.t. Ja Tev tā gadās, tad interesanti, kur un kā Tu brauc? Savā braukšanas ikdienā tikai retais tāds gadās un protams, tad attiecīgi arī reaģēju, pieminot slaveno teicienu par ceļa došanu durakam.

Lai gan jāsāk saprast, kāpēc Tev tā sanāk un kāpēc Tu visu laiku gānies - neievērojot distanci un pielīpot priekšā braucošajam aizmugurē, nav brīnums, ka visi manevri un brīdinājuma kļūst par ne savlaicīgi izpildītiem.

Man piemēram nav nekādu problēmu ievērot piemērotu distanci arī pilsētas plūsmā, kā arī palaist sev priekšā kādu, kurš vēlas pārkārtoties, ar signālu to parādot.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 2 Atbildēt

Es pārstāvu autobusu vadītājus. Un viņu ir vairāk kā divi simti. Vēl manu paziņu lokā ir arī tālbraucēji un vietējie smago vadītāji un visi vienā balsī apgalvo tieši to par ko es rakstu. Tu esi viens pret divi simti. Kādi vēl vajadzīgi argumenti?

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
6 0 Atbildēt

tad beidz vāvuļot netā, un sāc ar to, ka tiem saviem 200 autobusu vadītājiem neprasi, lai viņi tik skurpulozi ievērotu savus grafikus, ka jāpārkāpj viselementārākie ātruma ierobežojumi. Pēdējais gadījums pirms pāris nedēļām buss ar ecolines zīmēm uz pakaļas laida pa Lubānas ielu ar kādi 80, izlaida pasažieri pie Saharova ielas, un pēc tam vēl paspēja daudzus vieglos, strauji manevrējot, apdzīt uz Slāvu pārvada. un nozaga manu distanci!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 0 Atbildēt

Vernon - divi simti pret vairākiem simtiem tūkstošu citu transporta līdzekļu vaditājiem un vairākiem simtiem galvu nesaspiedušu kravas un pasažieru transportlīdzekļu vadītāju nav daudz...

Šodien tā ap 19:10 uz Brīvibas gatves bija noverojams ne visai adekvātu Nordekas autobusa manevru birums virzienā uz Juglu... Iebrauksana 3 joslā visai blīvā satiksmē paradot pagrieziena signālu reāli pēc manevra uzsakšanas un piegriežot priekšā pa 3. Joslu braucošajiem ar pēcāku atgriesanos 2. Joslā... Tas viss lai apsteigtu mazliet lēnāku vienu braucēju 2. Joslā... Atlaists akseleratora pedālis un bez stulbas manevrēšanas autobuss būtu tajā pat vietā 2 joslā,jo cilvēks meklēja iespēju nogriezties u 1. Joslu... Autobuss ar savu mudacīgo manevru nonāca Tieši tur pat, kur tas nonāktu bez nevajadzīgas plātīšanās... Secinājumi? Vai pēc viena idiņa jāvērte visi autobusu vadītaji?

Konuss Reģ.: 10.02.2015
5 0 Atbildēt

Ir vajadzīgi argumenti par to, kā tu vari spriest/nosodīt nedz mani pazīstot, nedz zinot, kā es braucu. "Esmu nobraucis vairāk, kā tu" vai "visi tā brauc" šeit neies cauri. Tā ir tukša muldēšana. Un beidz dzirdēt(lasīt) tikai to, ko Tu gribi dzirdēt, un uzmanīgāk seko līdzi sarunas saturam. Kā arī seko vairāk līdzi iz ceļa notiekošajam, nevis lasi uzlīmes uz priekšā braucošo automašīnām. Peace!

Aigarcix Reģ.: 15.07.2007
2 0 Atbildēt

Un no tiem 200 vismaz 25% ir LOHI,kas uzskata ,ka ir vienīgie pareizie,pat ja rupji pārkāpj noteikumus,un tavu pieminēto punktu par distanci.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Londonā autobusu kompānijām ņem nost bonusus, ja starp autobusiem veido distanci lielāku par 2m. Vispār britu "Highway code" par distanci un intervālu īpaši neiespringts.

Vernonam derētu pavērot kāda dzīve ir Londonas autobusa šoferiem, un tas viņš varētu šeit sūdzēties par situāciju Latvijā.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Drīz būs stāst ar vakar pieredzēto autobusu kolonnu, diemžēl dzīvē ir savādāk

CRDI Reģ.: 10.01.2008
8 1 Atbildēt

Jāturpina braukt.

Ja vēl būtu skaņas signāls papildus tām lampiņām, tad jādod ceļš apstājoties pēc iespējas tuvāk brauktuves labajai malai. Arī tad ja brauc pretī. Nav jāapstājas, ja brauc pretī pa ceļu kur ir sadalošā josla starp brauktuvēm.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
3 0 Atbildēt

Vakar 18. februārī policijas pavadībā iet autobusu un vieglo auto kolona, bet pārējie auto vadītāji, kuriem būtu jāpilda šie CSN punkti to nedara! Tātad zināšanas par šādu situāciju uz ceļa nekādas! Tiešām brīnums, ka vakar dažam labam "aunam" nenolaza kādu no spoguļiem! Kādas sankcijas ir jāpieņem, lai tas darbotos?

Man šķiet, ka tas jāparāda televīzijā, lai visiem būtu saprotams.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
5 0 Atbildēt

Nu redzi čabulīt, elementārus noteikumus neievēro milzīga daļa autovadīāju, kuru kopš tiesību likšanas/pirkšanas CSN grāmatiņu nav vaļā šķīruši. Traktē noteikumus pa savam, lasā kā ar disletiskiem traucējumiem sanāk, bet tu tye cīnies ka stop signālam uz papīra jāieraksta ka tas nu ir ar brīdinājuma zīmes status!. Un - Kas izmainīsies? NEKAS! jo neviens to NELASA un nemēģina atcerēties!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
3 1 Atbildēt

Ar praktiskiem piemēriem būtu jāpopularizē ar impulslampām aprīkota auto palaišana starp divām kustības joslām vienā virzienā un sadalošo joslu pa vidu. Tā tas notiek Vācijā, Francijā un Polijā. Polijā katrs priekšā esošais iebrauks zālitē, tikai lai netraucētu!

ak Reģ.: 13.01.2003
6 0 Atbildēt

Ja brauc kolonna, vai jebkas, ar jebkādiem uguņiem, bet bez skaņas signāla, tad nekas nav jādara. Ja brauc ar zilo un sarkano gaismu, un skaņas signālu, jebkurā virzienā, tad nekavējoties ir jāpiestāj malā. Izņemot gadījumus, kad starp pretī braucošajiem ar visiem signāliem, un pašu, ir sadalošā josla.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
6 0 Atbildēt

ir bijuši gadījumi, kad noslēdzošo operatīvo transportlīdzekli nevar sagaidīt. Jo tāda nav. KO NU?

Indijā mani nostūma no ceļa... Jo izrādās, ka militārai kolonnai zils un sarkans karodziņš nozīmē to pašu, ko pie mums bākugunis!

aansis Reģ.: 23.11.2012
2 1 Atbildēt

Tas ir viens no iemesliem, kādēļ tik bieži vadītāji ignorē prasību apstātie un gaidīt. Jo nevar jau zināt, vai šī ir tā izredzētā reize, kad konvojētāji paši ievēro CSN un nav ietaupījuši uz nosēdzošo auto ar zilajām bākugunīm.

Bams Reģ.: 28.02.2005
2 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: ir bijuši gadījumi, kad noslēdzošo operatīvo transportlīdzekli nevar sagaidīt. Jo tāda nav. KO NU?

Indijā mani nostūma no ceļa... Jo izrādās, ka militārai kolonnai zils un sarkans karodziņš nozīmē to pašu, ko pie mums bākugunis!

Jocīgi cilvēki. Nu ja tur vairs neviena nav, tad nav. Kur beidzas kolonna manuprāt var labi atšķirt.

Cik gadus pats braucu- ne reizi tā vēl nav bijis, ka noslēdzošā nav. Jā, ir bijis, kad noslēdzošais brauc ar izslēgtu diskotēku, tas gan.

Vakar un vairākas citas dienas iepriekš redzēju to augstāk pieminēto militāro busu kolonnu- viss bija kārtībā.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
2 0 Atbildēt

Ar to kolonnas galu ne vienmēr bija tik spīdoši.

Tagad mums vairs nav nopietni manevri, bet agrāk esmu sastapies vairakkārt, ka puskolonna ir kaut kur sabremzējusies un nāk tikai kādas minūtes 2-3 pēc šķietami jau pēdējā BTRa. Un tās 3 minūtes šķiet kā vesela mūžība, kad gaidi ceļa malā noslēdzošo.

Pats gan vēl pie stūres nebraucu, sencis pie stūres burkšķēja par šitiem atpalicējiem.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

"noslēdzošais brauc ar izslēgtu diskotēku" - CSN paraugizpratne.

Noslēdzošais var būt tikai un vienīgi ar "diskotēku", pretējā gadījumā tas ir tikai viens no kolonnā braucošajiem un tev ir jāturpina stāvēt un gaidīt "diskotēku", pretējā gadījumā esi tāds pat pārkāpejs, kā tas, kurš neapstājas vispār.

Konvojētāju skatījumā iespējams pat bīstamāks, jo mēģini "uzbrukt" kādam, kas tiek konvojēts.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Paraug vai ne paraugizpratne, bet visu nevar aprakstīt noteikumos un instrukcijās. Tāpēc mums ir dotas smadzenes, lai domātu. Cerams, ka nepaliksim tādi paši kā amurikāņi, kuri sēž vannā un fēno matus un beigās dabū gandrīz aukstas kājas, bet vienalga skrien un tiesājās, jo redz instrukcijā tāda opcija par vannu nebija. Kaut gan uz to jau iet.

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

Mūsu valsts iekārta nav paredzēta domāšanai. Ir jāievēro likumu, nevis jādomā. Jo diemžēl nav iespējams nospraust robežu, ja pieļaujam domāšanu. Konkrētajā kolonnas gadījumā ir vienādi jāatteicas gan pret tevi, kas patvaļīgi izdomā, kad kolonna beidzas, gan pret to, kas izdomā, ka ceļš ir pietiekami plats, lai neapstātos vispār. Ar ko tavas izdomātās kolonnas beigas ir labākas vai sliktākas par 110km/h skaistā saulainā taisnā un pārredzamā ceļā uz kura 90 km/h ir atļauti arī naktī un sniegputenī aiz līkuma?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Pirms gadiem 10 mani gandrīz nostūma no ceļa pretim braucošās kolonnas pavadītājs, biju aizpļāpājies un pavisam aizmirsu, ka man būtu jāstājas malā. Kopš tās reizes šo noteikumu punktu atceros pat nakts vidū

sirga Reģ.: 29.10.2002
1 2 Atbildēt

Kur tai autobusu kolonai bija jabrauc?

humana palidziba uz donbasu?

kapec jasarezhģi situacija?

seaman Reģ.: 18.08.2005
1 0 Atbildēt

G-pilsētā bijis lohu salidojums :neredzusignāluesmuakls:

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja: Mūsu valsts iekārta nav paredzēta domāšanai. Ir jāievēro likumu, nevis jādomā. Jo diemžēl nav iespējams nospraust robežu, ja pieļaujam domāšanu. Konkrētajā kolonnas gadījumā ir vienādi jāatteicas gan pret tevi, kas patvaļīgi izdomā, kad kolonna beidzas, gan pret to, kas izdomā, ka ceļš ir pietiekami plats, lai neapstātos vispār. Ar ko tavas izdomātās kolonnas beigas ir labākas vai sliktākas par 110km/h skaistā saulainā taisnā un pārredzamā ceļā uz kura 90 km/h ir atļauti arī naktī un sniegputenī aiz līkuma?

Ļoti interesants ''arguments"- mūsu valsts iekārta nav paredzēta domāšanai Diez, kuras ir tās pareizās?

Es nevis patvaļīgi izdomāju, kur kas beidzas, bet ļoti loģiski secinu, kas ir kas. Protams vienmēr atradīsies tādi, kuriem visu vajag aprakstīt/parādīt/ierāmēt utt. Vari jau stāvēt kaut nedēļu un gaidīt kolonas beigas Pats arī droši vien nestāvēji? Tad jau arī patvaļīgi interpretēji un pārkāpi CSN Ko nu?

Un tomēr ir mazliet starpība starp tiem, kas neapstājas vispār un kas sāk braukt pēc pēdējā.

Manuprāt šī tēma ir pilnīga beztēma un ņemšanās par neko. Tāda kasīšanās un deķīša vilkšana uz savu pusi.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Ja godīgi, man ir paveicies un nekad dzīvē neesmu ar braucot ar auto sastapis kolonnu bez noslēdzošā. Toties regulāri tādas esmu redzējis ejot ar kājām pa maršrutu, kurā tajā laikā tika vadāts viens no politiķiem, kuram pienākas eskorts. Pavadošā mašīna reizēm bija, bet biežāk tomēr ne.

Bet vispār - es atzīstu, ka CSN pārkāpju regulāri, jo ir reizes, kad savādāk gluži vienkārši nav iespējams vai arī burtiska CSN izpildīšana ir ļoti tālu no loģiskas. Tikai, atšķirībā no tevis, es neuzskatu, ka šāda situācija ir laba un pareiza.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
4 0 Atbildēt

Jūs neķerat krenķi! Latvija uz pus gadu ir Eiropas prezidējošā Valsts un ar publikācijām presē taps zināms kad iestāsies satiksmes ierobežojumi. Principā tas viss notiek un notiks visai nemanāmi. Bet būs gadījumi, kad šāda pārvietāšanās notiks.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
5 1 Atbildēt

Rodas iespaids ka dažam labam ''pantuszinunogalvas'' ,vālēšana ar autobusu bākuguņu kolonā , sagādā ORGASMU

P.S. entās reizes esmu izvizinājis aiz sevis ceļu ''kingmenķārus'' ar ieslēgtām bākugunīm bez skaņas signāliem un pasūtījis viņu pretenzijas labi tālu,kam viņi arī labprāt piekrita tiklīdz ieraudzija videoreģistrātōru manā megarulzā ....jo neko nebiju pārkāpis un viņu ziņkāre par mani un manis vadīto megarulzu mani neinteresē.

BB Reģ.: 20.08.2003
1 0 Atbildēt

Principiāli domāju, ka visi lielie locekļi var mierīgi braukt kā visi pārējie un nekas viņiem netiks. Nejūtos vergs, kam jābēg malā, jo mūsu zaglīgie kundziņi izdomājuši pavizināties.

Tāpēc tuvojoties kollonai, jāturpina braukt, tikai jāatver logs un jāpaceļ kollonas virzienā vidējo pirkstu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti