Vernon! Problēmas ar volgu

Burbergs Reģ.: 27.03.2015

Paskaties, lūdzu, video par volgas straujo bremzēšanu.

Tiešām interesē, vai uz manu jautājumu spēsi sniegt īsu divu burtu atbildi - tikai JĀ vai NĒ.

P.S. Bez nekādiem papildus komentāriem!!!

 
1 2
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Ak, Tu, naivais...

Burbergs Reģ.: 27.03.2015
0 0 Atbildēt

Ja mēs tiešām kaut ko lūdzam, reizēm tas piepildās!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Atbildēju: "Jā"! Tas tevi apmierina?

Bet ja Tev ir bijusi saskare ar padomju tehniku, tad noteikti ir arī noķīlējuši bremžu cilindri!

Nezinu ko šodien māca auto skolā, bet kā Volga var izpildīt CSN 127. puntā minēto. Baltā busa īpašniekam tur 100 % nebija jābūt!

Bet CSN 113. punkts prasa sagatovot aizmugurē esošo, par saviem manevriem!

Un tas viss atbilst CSN 10. punkta prasībām! Rīkoties TĀ, lai pat bīstama situācija nerastos!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vernon - tur bija balta nepārtraukta līnija gar ceļa malu. Pareizi?

Volga to drīkst šķērsot? Nē

Lēidz ar to - iedomājies ka līnijas vietā ir siena, līz ar to baltā busa avārijas apstāšanās vieta, kas apzīmēta ar trijstūri šajā situācijā NEKO nemaina ceļa situācijā un volgas stūrētāja leģitīmo manevru sartakstā!

Un tagad jautājums - vai Volgas stūrētājs pats ievēroja CSN punktus:

4.?

10.?

Izpildīja 6. punktā atrakstīto pret citiem satiksmes dalībniekiem?

34.?

38.1. un38.4?

Redezot notiekošo vai tik nebija pārkāpts kāds no 39. punkta apakšpunktiem?

112.?

113.? Pie kam izpildot to kopā ar 92. CHA nozīmi?

119.?

Kad tiksim skaidrībā ar šo, tad varam sākt izvērtēt noplīsušo busu, kurš stāvēja avārijas apstāšanās vietā un gaidīja tehnisko palīdzību un evakuratoru...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Un jā vertnon - no kurienes tu rāvi ka šeit ir spēkā 127. punkts???

Kādas sense esi sapīpējies?

201. ceļa zīmi taču NEUZSTĀDA ĀRPUS apdzīvotām vietām!

Kā arī 920. CHA tāpatās - gan ārpus apdzīvotām vietām, gan apdzīvotu vietu robežās šķērsot nedrīkst, vai ne?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Un jā - kur ir neapgāžami pierādījumi tam, ka Volga nevis dzēsās pēkšņi saprotot, ka žigulis stāv, bet gribēja būt kā vietējais džigits un pagūt nogriezties pirms žiguļa (pagriezienu rādīājus nemaz neieslēdzot), tikai pēdējā brīdī pamanīja pretīmbraucošo un nospieda bremzes...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Tev jau arī domāšanas veids pakārtots vienai distancei! Visi sižeti apmēram vienādi.

Volgu sanesa pakaļējās labās riepas dēļ, kurā spiediens labi ja 0,5 bija.

920. šķērsot nedrīkst! Bet lai izvairītos no sadursmes CSN 10. punkta izpratnē tas nebūtu pārkāpums. Divu sekunžu jautājums.

Žīgulim jārada apstākļi, pildot CSN 70., 73. un 77. punktu nosacījumus, lai Tev, man un ikvienam no mums būtu iespēja, bez stresa, izpildīt CSN 113. punktu!

Par 127. punktu. Divas dažādas situācijas ietvertas vienā punktā! Tas nav normāli!

Un ne jau visiem ir talants vadīt auto.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kas tev liek domāt, ka žigulis neizpildīja 70., 73. un 77. punktu????

70. Čalis palūrēja spogulī - bīstamā distancē - neviena nav. Nevienam netraucē. Savlaicīgi ieslēdza pagrieziena rādīāju, aizmugurē ieslēdza uzrādīja bremžu signālu (līdz ar to dublēt to ar 73. punkltā atrakstīto nebvija jēgas,. Ieņēma pareizu pozīciju manevram... Punkts izpildīts uz 10 10 baļļu sistēmā! KO TEV VĒL VAJAG?

73. Ar šo tev iet īpaši smagi - Tajā tak nav rakstīs, ka bremžugunis (pamatsignāls) ir jādublē ar aizvietojošo signālu - ar roku!!! Šī ir viena no tava sēņu pīpēšanas blakus pērlēm, tas pat nav apspriežams!

77. Vai tiešām savlaicīga CSN izpilde tāpat citam dod tiesības rupji eskalēt situāciju un pārkāpt 4., 10., izpildīt 6. punktā atrakstīto pret citiem satiksmes dalībniekiem, 34., 38.1. un38.4, 39. punkta apakšpunktus, 112., 113. kopā ar 92. CHA nozīmi un 119.?

Vernon - TEV VISS IR LABI???

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Starp citu, norādi CSN punktu, kurā norādīts, ka bremžuguņiem ir jābūt ieslēgtiem arī pēc bremzēšanas beigām vai pēc tam kad auto ir pilnībā apstājies.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Pieliku Volgas video:

Te pats raksts ar komentāriem www.iauto.lv/video-tv/19754-modribu-nedrikst-zaudet-nekad-video

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Ja CSN sastāv no "Ievēro distanci", tad nē! Bet ja tomēr CSN sastāv no 10. punkta, tad JĀ! Starpību uztvēri?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

tu 73. punktu spēj saprast pats?

CSN sastāv no vairākiem simtiem punktu! VISI ir VIENLĪDZ svarīgi!

119. punkta izpilde ir tikai viens no punktiem, kurus uzskaitīju, bet ne mazāk svarīgs punkts, par kura izpildi atbildību uzņemās tieši aiz muguras braucējs attiecībā pret tiem, kam tas seko vai kam tuvojas. Šī punkta izpilde ir tiešā saistībā ar 10. punkta izpildi. Nebrauc pārāk tuvu, PIEVFĒRS UZMANĪBU SITUĀCIJAI UZ CEĻA TIEŠI SEV PRIEKŠĀ un samazini ātrumu, ja distance samazinās. Ja esi nogulējis kaut ko - kaut 113. punkta ietvaros. Nevis tupa paģēri 73. punkta izpildi, kaut pamata bremžu signālugunis lieliski norāda uz notiekošo...

Es saprotu - vecums, marasms, sēnes... bet pacenties tomēr saprast...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Manas dzīves laikā tie ceļu satiksmes Noteikumi ir mainījušies vairākkārt un ne jau uz labo pusi. To ko Tu sauc par vecumu, marasmu, piesaucot sēnes, vada biezā slānī autobusus un smagos, komentārus neraksta, nemāk. Tādi kā Tu auto skolā, mācot jauno paaudzi, nespēj salikt tik tiešām kopā CSN 119. ar 10. punkta prasībām! 119. punktā ir vismaz divi satiksmes dalībnieki, bet CSN 10. punkts uzsver katram jārīkojas TĀ, lai nerastos pat bīstama situācija.

Tu, draudziņ, sproti tikai katra otrā pārkāpumu būtību, bet ka jarīkojas katram pirmajam.

24 gadu garumā STOP signāls nev bijis brīdinājuma signāls! To ka mēs to zinām kāds tas izskatās vēl nenozīmē ka ar to pietiek. Nav normas ieslēgšanai, nav pārkāpuma. Manā jaunībā bija sadaļa brīdinājuma signāli! Mani mācīja, 50 gadus atpakaļ, paskatīties spogulī, pirms samazini ātrumu un pārliecināties par drošību. Tu māci ievērot distanci negarantējot drošību!

Navar izpildīt aizmugurē braucošais 113. punkta uzstādījumu, ja kads tīšu prāt, vai aiz nezināšanas nepilda CSN pārējos punktus. Ir tikai viens ceļš, katram ar savu rīcību ir jāgarantē drošība! Kur problēma? Bailes lietas nosaukt īstos vārdos!

Rīgas Domes satiksmes departamenta direktoram nebija pat vadītāja apliecība!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tev petiešām ir slikti... Vai būiski izmainīsies veids un kārtība kāpēc auto aizmugurē iedegās tās dekoratīvās sarkanās lampiņas? Tev ir ilūzijas par to jēgu un nozīmi? Esi saņēmis derīgu atzīmi tehniskās skates iziešanai, ja šie "dekori" nestrādā?

Un kas tieši tev nav skaidrs ar 119. punktu? Itīpaši ar tā pirmo daļu no divām, kas nosaka distanci?

"Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes. "

Īsi un kodolīgi - brauc tik tuvu pa priekšu braucējam, lai pats pagūtu sadzēsties/apstāties bez "bums". KAS TE VAR BŪT NESAPROTAMS??? KĀDAS SĒNES IR JĀPĪPĒ???

Priekšējais bremzē, samazina ātrumu - tas pats jādara arī tev! Bez kautkādas spriedelēšanas - jāizpilda kā pavēle armijā! Pa priekšu braucējs stājas - jāstājas arī Tev! Un distance jābū tādai, lai tu varētu pagūt apstāties bez bums - tātad drošas distances garumu nosaka tieši aizmuguras braucējs, kurš VĒRO UN VISU LAIKU KONTROLĒ pa priekšu braucēju, nevis urbina degunu, blenž spoguļos vai nodarbojas ar blakus lietām, vai ir atļāvies bū noguris...

Ja es redzu satiksmes bīstamību sev priekšā es vispirms rūpēšos par to, lai es to nepadarītu par bums, un to pašu paģēru 4. 10 un 6. punkta ietvaros no sekotāja! Man nav jānotriec gājējs, jāliek pakaļā pie luksofora stāvošiem auto, tikai tāpēc, ka, ja es apstāšos, vernons būs vainīgs avārijā, kas saistīa ar 119. punkta neievērošanu un uzrīkos CSNg ar iebraukšanu mana transportlīdzekļa aizmugurē!

Cenzēts - tev tiešām notiks paškastrācija vai insults, ja atbilstoši 6. punktam izpilīsi 119. punkta prasības pret priekšā braucēju, kā to 10. punkta ietvaros paredz CSN???

Vai tiešām ievērot arī 119. punktu ir tik pazemojoši?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

CSN punkti nosaka kārtību un secību kā katram ir jārīkojas, bet ja kāds tomēr šo kārtību un secību ignorē, tad policija vai tiesa pēc sadursmes vienu attaisno un ne jau vienmēr tas pēdējais ir tas vainīgais! Diemžēl par nāvējoši notriektu gājēju auto vadītāju arī attaisno! Un bieži vien!

Tavs pazemojums sastāv no 70., 73. un 77. punktiem! Bet tie punkti, kas sākas ar vārdu aizliegts, piemēram 118.4. iestājas sadursme un tas viss ir ietverts CSN 119. punktā -"priekšā braucošam bremzējot"! Ir vēl ļaunāk, visam kas ir aizliegts CSN iestājas Nāves sods!

Vai tiešām pildīt CSN pasības soli pa solim ir tik pazemojoši?

Ir vai nu tā, vai nekā! Palasi statistiku no "kara lauka", ceļs saucas, tik un tik boja gājuši, tik un tik sakropļoti. Tavs nopelns! Tu pie tā piestrādā un pie tam ļoti nopietni.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tu stulbs vai izliecies?

Uz gājēju pārejas notriekts gājējs - paša spēkiem, vai dēļ vernona, kurš uzstumj pie gājēju pārejas palaist apstājušos transportlīdzekli - gājējs nebūš uzskatāms par vainīgo, ja vien nepierādīsi to, ka tas tur no zila gaisa uzkrita, jo CSN paredz kā jārīkojas JAU TUVOJOTIES gājēju pārejai!

Kā vari nospiest bremzes - tās faktiski iedarbināt pietiekami straujam ātruma samazinājumam (lielākam kā bremzēšana ar motoru), lai neiedegtos bremžu signāli??? Cik daudziem auto tas ir iespējams, es domāju automašīnas, kas ir tiesīgas piedalīties satiksmē un kuras autovadītāji ir pirms izbraukšanas uz koplietošanas ceļiem pārbaudījuši, vai viss strādā...

Vēlreiz izlasi 73. punktu, tajā ne vārda nav teikts, kas ir bremžu signāli - pacelta roka tiem tikai atbilst (aizvieto ja tādu nav). MK noteikumos ir lieliski atrakstīts, kas ir bremžuguņi un kā tie izskatās, kā tiek lietoti, kā tos pārbauda ejot skati utt... Bremžuguņi ar atsevišķu slēdzīti ir laikam no tava personiskā repertuāra? Vismaz atceros tieši tevi ko tādu pieminam? Jautājums - vai tā pārbūvēts auto skaitās tehniski atbilstošs piedalīties satiksmē un par to nav jānes atbildība pašam vadītājam jau pieņemot lēmumu - ka brauks ar ko tādu???

Neviens nespēj ar dzinēju (bez tehniska defekta) nobremzēt tik strauji, lai normālā satiksmē tas nebūtu pamanāms un nevarētu pagū adekvāti reaģēt... Citādi avārijas būtu simtiem ik stundu...

Man bremžuguņi strādā, pagriezienus rādu, ko tev vēl vbajag??? Citu parādītos pagrieziena rādītājus un bremžuguņus pamanu, pamanu arī, ja kāds bremzē ar dzinēju - tasd problēmas NEKAD NAV SAGĀDĀJIS! Viens tu tads apdalīts... Varbūt vajag tomēr vairāk pievērst uzmanību ceļam sev priekšā?

Bojā gājušie un sakropļotie ir tāpēc, ka kāds pārāk ātri un pārāk tuvu citiem nemitīgi kauty kur grib steigties - ņēķerpilas līkrokainie tie saucās. Ievērota distance avārijas nerada, bet rupji pārkāpta - rada saspīlējumu uk kaudzi avāriju - gluži kā tajā masu avārijā no blakus topika ar kaiju...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

un ko nozīmē strauji bremzēt 118.4 daļā?

Un kad tieši tas ir aizliegts?

Strauji ir jebkas kas ir ātrāk kā spoguļos ble3nžošais vai ar blakus lietām aizņemtais vernoniņš spēj noreaģēt?

Varbū tomēr lielāka distance ļaus laicīgāk pamanīt bremzētāju, labāk redzēsi kāpēc kāds "nelietīgi un neatļauti" bremzē?

Un man ir pie vienas vietas kāpēc pa priekšu braucējs bremzē - mans uzdevums ir maksimumu uzmanības pievērst ceļam, un satiksmei sev priekšā un attiecīgi braukt tā, lai es nevienā neietriektos. Es saprotu - ar šo tev iet visgrūtāk...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Distances vietā Tevi jāpiesien pie tevis vadīta auto pakaļēja bampera, lai Tu tos Noteikumus sāktu pildīt TĀ, Kā tie ir rakstīti!

Tu savu uzmanību nekad neesi pievērsis ceļam! Tu esi tikai demogogs, kuram nav pat reāla braukšanas prakse.

Spoguļu Tevis vadītam auto droši vien arī nav, jo kam gan tie!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vecuma marazms jo dienas, jo spēcīgāks?

Klau, uz pūcēm taurētāj, kur rāvi, ka nelietoju spoguļus? Kur rāvi ka nerādu signālus, kur rāvi,m ka nepievēršu uzmanību ceļam un notikumiem uz tā?

Da pats tu demagogs ar visai dislektisku uztveri...

Spoguļus lietoju, signālus rādu, visus, kurus CSN no manis pieprasa. Es pat pildu 73. punktu, tikai roku neceļu, jo manis vadīiem transportlīdzekļiem (izņēmot velo) darbojas MK noteikumos atrakstīti stopsignāli. Pats tu šo tik ļoti sev tuvo punktu ievēro? Roku bremzējot cilā? Tas taču, tavuprāt, ir vienīgais stopsignāls...

Un netaisos sevi siet pie pakaļbampera. Vēlreiz atkārtoju - es neapspriežu iemeslus - kāpēc pa priekšu braucējs samazina ātrumu, vai stājās. Ja stājās viņš - stājos es. Gabals nost nelūzt! Neko līdz šim nokavējis tamdēļ neesmu! Stājos vienalga - rāda kaut kādus signālus vai nerāda. Ja pieņemu, ka izprotu stāšanās iemeslus un esmu 200% pārliecināts, ka tas ir droši - mēdzu nestāties, bet apsteigt vai apdzīt pa priekšu braucēju.

Un tikai normāli, ka es 4. 10. un 6. punkta ietvaros to gribu sagaidīt no pārējiem. Līz šim visi ir rīkojušies adekvāti, saprotami. Bet klausoties tevī, vernon, saprotu, ka ir ārkārtīgi labi, ka tādu stulbeņu kā tu ir gauži maz un paraugeksemplārs nav vairs nekāds jaunais...

Stulbeņu, kas gatavi acīm mirdzot uzrīkot "leģitīmu" CSNg (no kuru pat rašanās priekšnoteikumiem var elementāri izvairīties vai maksimāli samazināt reizēm neizbēgama CSNg sekas), tikai tāpēc ka kaut ko pats visai fundamentāli nav sapratis CSN būtībā...

piradzinsh Reģ.: 11.04.2014
0 0 Atbildēt

Palaidnieks , kā vienmēr izceļas ar savam prata spējam un sadistiskiem tekstiem.........

tādi kā Palaidnieks noteikumus cenšas izkropļot līdz arprāta, murga līmenim.

Par gajejiem , ja runā tad viņiem pirms gajēju parejas šķērsošanas ari ir vesela virkne CSN jāizpilda, nevis kā svetai govij jaslampa pāri pār ceļu.

Redzi, kas ir palaidniek no taviem komentāriem secinu, ka pietrūkst tev tas prakses uz ceļa, maz tu ko saproti no satiksmes.

Tādi ka tu būtu gatavi ierakstīt CSN punktu ja ieskriesi aizmugure vainīgs bez nekādiem variantiem , nu nožēlojams cilvēks tu esi. Vel nožēlojamāk ir tas ka ar šādu pārliecību daudzi autovadītāji, katru dienu atrodas uz ceļa.

Gadā nobraucu pie 100000km un šādi domājošie kā palaidnieks netrūks uz ceļiem apdzen, apsteidz pēc 100m pa bremzēm kaut kādus manevrus neizprotamus veic. Jeb pēkšņi aceras , ka bulciņu vai degvielu vajag, vai noguļ pagriezienu, nu tad bremzē nereiķinoties ar citiem satiksmes dalībniekiem.

Nu un ja sanak aizķert kādu tādu mūlāpu, egoistu ej pierādi ka neesi ēzelis!!!!!!!!

CSN ir tādi kādi tie ir, un tie nu nekādi neattaisno priekšējā rīcību, bezatbildību, kā to cenšas iegalvot anarhists palaidnieks.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vernon, pirms fantazē savus murgus un izliecies zinošs par manu rīvcību uz ceļa, uzdošu sekojošus jautājumus:

1. kur rāvi ka nerādu savlaicīgus signālus?

2. Kā jārīkojas JEBKURAM autovadītājam tuvojoties gājēju pārejai? Un vai tu tā arī rīkojies? 159. un 160.? Patiešām samazini ātrumu? Vai uzspļauj šiem punktiem, traktējot savā prātā tos par liekiem?

3. Kā jārīkojas vadīājam, saskaņā ar 10. punktu un 119. punktu, ja tam pa priekšu braucx cits transporta līzeklis?

4. Vai 100 metru attālumā pilsētā manevram pareizu izvietojumu uz joslas apstājies ar ieslēgtu pagriezienu un drošai manevra brīža izpildei gaidošs auto ir pārkāpis 70., 73., 78., 10., 4., 6., 119. un 118.4 punktus?

Da kaut miljonu brauc, ja esi tērēts un nejēdz izpildīt visus punktus un I nevēlies samazināt braukšanas bīštamību - autovadīšana,m un vēl vairāk auto apmācība nav priekš Tevis.

Drīz cilvēkiem būs jāievieto auto kamera ar skatu arī uz aizmuguri - lai varētu safilmēt tādus ņeķerpilas kā Tu...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Katru dienu desmitiem sabtransa vadītāju nobraucot no VEF tilta Brīvības gatvē braucot Juglas virzienā turpina kustību pa otro joslu un metrus ~ 100 pēc pabraukšanas garām krustojumam Ūnijas ielai pēkšņi atcerās ka tiem ir pietura un no 2. (!!!) joslas rauj pāri pirmajai, lai iebrauktu Sabtransporta pieturā. Katru dienu, diendienā DESMITIEM šādu manevru... Ko nu?

piradzinsh Reģ.: 11.04.2014
0 0 Atbildēt

tad pastāsti MR ideālais , kam tad tie autovadītāji lieto tos videoreģistratorus?

Ceru, ka stāvi no auto apmācības tālu un nesabojā pašos pamatos jaunos autovadītājus.......

piradzinsh Reģ.: 11.04.2014
0 0 Atbildēt

Šie manevri ar ceļa nogriešanu, nerēķināšanās ar pārējiem ceļa satiksmes dalībniekiem, strauja nepamatota bremzēšana , savlaicīgu signālu nelietošana, UTT ir tavas sakropļotās ideoloģījas piekritēju sekas, nesodāmības sajūta dara savu

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kāds sakars ceļa nogriešanai un stulbiem manevriem (ko arī es neatbalstu) ar te pāris video, kur izpildījās Volga, kas strauji bremzējot ieleca prētējā joslā un tas otrs ar kur neredz 100 metrus priekšā jau stāvošu un legāli nogriezties griboša busiņa dēļ nokrašo pretējā joslā?

Piekam - normāla distances ievērošana nodrošina labāku pārskatāmību sev visapkārt un savlaicīgu idiotu piefiksēšanu. Kaut kā iekšējā sajūta pāris sekundēs ļauj izskaitļot - no kura vadītāja jāturas lielākā gabalā... Pagaidām intuīcija nav pievīlusi...

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti