LV ziemā - visai lieka ekstra, manuprāt.
Jaunās un mīkstās bezradžu riepas strādā ļoti pat efektīvi.
Cits jautājums, vai tas attiecināms uz visu LV? Rīgā - atbalstu!
LV ziemā - visai lieka ekstra, manuprāt.
Jaunās un mīkstās bezradžu riepas strādā ļoti pat efektīvi.
Cits jautājums, vai tas attiecināms uz visu LV? Rīgā - atbalstu!
Novērojums no Igaunijas ceļiem ziemā.
Brīnījos, kāpēc absolūtais vairums pie viņiem brauc ar radžu riepām - tāpēc, ka viņi ceļus tikai notīra no sniega, bet nekaisa ar sāli
Rezultātā ceļi ir reāla slidotava, par ko pats pārliecinājos personīgi, strauji apstāties, uz Tallinu braucot, nemaz nesanāca - nobremzēju ceļa nomalē (sniegā) starp ceļu un grāvi, tikai fūrei ap vidu. Jo ar bezradžu riepām - finito la comedia
April, april!
Ja nopietni, tad ārpus apdzīvotām vietām un galvenajām šosejām (arī ne visām) radzes strādā ļoti labi. It sevišķi sporta radzes (5 mm). Uz zemes ceļa notur daudz labāk kā vasarā.
Arī te 1. aprīļa joks?
Sasodīts, jau lasīju un brīnījos, kā KP6 zaudējis savu auguma garumu NBA slodzes rezultātā
... un ka RAF atsāks mikrobusu ražošanu...
...un Vernons sāks saprast CSN..
Būtu laiks aktualizēt šo iniciatīvu.
pagaidi līdz 1. aprīlim
anonimikis rakstīja: Būtu laiks aktualizēt šo iniciatīvu.
Pēc vienas bezsniega ziemas tā ka par ātru steigties, ja šāda neziema turpinās gadu piecus tad var griezt nost vai ieviest papildu nodevu-kurš un kā kontrolēs?
Es nesaprotu, kā es un sieva gadu gadiem ar priekšpiedziņas auto , esam varējuši lietot tikai bezradžu riepas. Kā mēs spējām sabremzēties un uzsākt braukšanu. Nav skaidrs Da labi, Stokholmā arī ar radžotām nedrīkst iebraukt, savukārt reģionu iedzīvotāji bez tādām objektīvi iztikt nevar.
anonimikis rakstīja: Būtu laiks aktualizēt šo iniciatīvu.
Dzīvojot dižajā pilsētā var visādas gudras domas prātā nākt pat ne tikai 1. aprīlī, bet aiz dižās pilsētas robežām dzīvo arī cilvēki, kam tādas riepas ir nepieciešamība. Ja šajā ziemā nebija sniega, tas neko vēl nenozīmē.
Tā ka ir diezgan augstprātīgi savu "a man nevajag" uztiept visiem.
Piekrītu, ka nav no radzēm nekādas jēgas, it sevišķi no lietotām, BET tad arī Igaunija un Lietuva jāaizliedz, jo nav loģiski, ja mēs vieni izstājamies.
no radzēm vislielākā jēga ir uz apledojuma ap 0. Ar lietotu domā nobrauktu <4mm, kur puse radžu ir izkritušas? Vienīgais, kur radzes traucē ir nepatīkama skaņa uz saķeres robežas līkumos
ar lietotām tieši tā arī domāju, radžu maz + nobraukts protektors.
tāda šipene bez šipiem kļūst par nobrauktu M+S
Jā, bet tādas ir daudziem. Pēc skaņas var pateikt, kurš brauc ar labām radžu riepām un kurš ar nobrauktām, kuras vairs nepilda savas funkcijas.
Pateikt ka nav nekādas jēgas var tikai pateikt ja nekad nav braukts ar puslīdz jēdzīgām radžu riepām. Pirms gadiem ~8 uznāca tāda branga atkala un pārklāja visu ar puscentimetra ledus kārtu, tad es, cilvēks ar nupat apautām lietotām(!) pirktām divus gadus vecām Hakkapelitām mēroju ceļu uz Rīgu, braucu bez saspringuma un stresa atļautā ātruma robežās, skatījos uz ar mašīnām pilnajiem grāvjiem un apdzinu tos, kas vēl bija uz ceļa un vilkās ar 30-40kmh.
Vai būtu grāvī bez radzēm? Gan jau ka ne. Vai būtu ticis līdz galamērķim? Gan jau ka būtu. Bet ja pa ceļam būtu kāda ekstraordināra situācija ar vajadzību veikt strauju manevru vai bremzēt tad izredzes neiekulties ziepēs būtu bijušas daudz daudz mazākas kā braucot ar radzēm.
Igaunijā par ziemas riepām no 2022.gada tiks uzskatītas tikai tās, kuras marķētas ar 3PMSF, Three Peak Mountain Snowflake
ar 3PMSF var būt marķēti arī pēdejie draņķi, bet kāds M+S braucējs gan var uzrauties uz jaunu piespiedu riepu komplektu Igaunijā.
Uz igauniju vispār labāk braukt ar radžu riepām, jo viņi ceļus tikai šķūrē, bet principā nesāla
Bet es zinu tādus (vairākus..), kuri pagājušajājājā gadusimtenī pulksten septiņos vakarā samērā inensīvas kustības laikā pa zilā ledū noblietētu un izkusušā sālsūdenī spīdošu j-šosejas trešo rindu mēdza atvilkt uz 200.Jo ātrāk tie hlami toreiz negāja...Tolaik apgrūtinātas braukšanas apstākļos bija tautā izveidojies tāds paradums,ka tad labāk to joslu nelietot (vai vismaz nemaisīt tiem, kuri to lieto).
Ar radžotām riepām nobraukāju principiāli pusi no savas autovadītāja biogrāfijas,līdz EU iestāšanās gadam.Pa visu laiku laikam 1 komplekts gadījās, ka pirmajā nedēļā uz asfalta mēdza drusku paslīdēt.Bet reāli slidenos apstākļos un daudzmaz pieklājīgos ātrumos runāt radzēm par sliktu var tikai vai nu ieinteresēti demagogi, vai nu galīgie profāni.Pārpratumā pie noslidināta krustojuma var iekļūt arī vienīgo reizi gadā turpat pilsētas centrā.Un pārgudarajam savu rīcību smalki izplānojušajam Loham var sagadīties izbraukt tieši tajā dienā vai laikā, kad viņš lapbrāt gribētu nebraukt.
Sen ir iztestēts un izsecināts, ka tieši radžotās riepas dēl sava daudzmaz saturīgā gumijas sastāva uz plika asfalta mēdz uzvesties labāk, nekā viena otra neradžota.Itin īpaši uz Slapja.Nevaig varbūt pirkt mahimas suudus va izmantot vietējo radžošanas ķeneru lohpakalpojumus ar rezultātā sanākušu pusotra mm metāla izbīdījumu.
Vajadzētu tomer atturēties visur uzsvērt kādu Savu to vienīgo ūberpareizo pārcilvēcisko megagudrību un pie katras mazākās izdevības izrādīt tieksmi kko uztiept un noteikt citiem.
Pilnībā piekrītu radžu aizliegumam Latvijā! Nav ko rīvēt nost veļu horizontālos apzīmējumus, čakarēt bruģi un asfaltu.
Jā, nabadziņ, kā Tu smagi esi cietis dēl radzēm norīvētā bruģa! Un asfalts arī ir pilnīgi pazudis no Tavas ielas, jo radžinieki to ir uztinuši uz savām riepām Bet, ja nopietni, tad visas tās runas ir tikai aizspriedumi. To vienu milimetru kamēr kāda radžota vieglā auto riepa nodeldē, smagie jau ir iespieduši 5 centimetrus uz leju. Gan bruģi, gan asfaltu.
Riepas ar radzēm ir aizliegtas lielākajā daļā Austrumeiropas valstu - Polijā, Rumānijā, Čehijā, Slovākijā, Ungārijā, Bulgārijā, Serbijā, Maķedonijā, Horvātijā, Slovēnijā, Bosnijā un Hercegovinā, Melnkalnē, kā arī Turcijā, Vācijā, Nīderlandē un Portugālē.
Šitas ir, jā, man domāt CSN jauninājumu vietā laiks pieņemt stingrākus Kastrācijas noteikumus.Izrādās tad TĀPEC mūs' skaistā Tēvzeme ieņem pasaulscēļu/qualitātes rankā to God/pilno 96-to silto vietiņu.
www.theglobaleconomy.com/rankings/roads_quality/
Kā 96-jā rāvām 96-grādīgo Rojāl,tā arī šodien visi pirksti tajā pat dsā...vien Tunisiju un Rašiju par pāris vietām gan esam apsipuši.
Tās visas ir centrāleiropas valstis, kur visas ziemas ir tāda kā šī LV.
Dajoš portugāles klimatu mums.
Rīgā un pierīgā radzes varbūt nevajag, uz šosejām vēlams, uz lauku ceļiem must-have, ja vajag braukt, un nav opcija pagaidīt nedēļu, kamēr ledus izkūst/piesnieg klāt
Tas vispatīkamākais komponents šeit ir ilūzija, ka brēcot par to vai citu aizliegumu, indivīdam uz mirkli tiek iedota iespēja izrādīt savu (loha) varu pār citiem indivīdiem (lohiem).Daudziem tas kļuvis par ikdienas nepieciešamību.Lai Lohs nebrēktu sejā Kungiem un Amatpersonām, priekš tam tīšām tiek radīti apstākļi- viņam tiek dota iespēja izkauties ar pārējiem Lohiem.
Nafigam oktobrī zīmēt to CHRu- ja apradžojušies nelieši līdz aprillim tāpat to nokasīs.Iepirkām 5 vilcienus sāls- tātad to vajg kaisīt pie +7, citādi ko ta pirks nākamgad.Jo sāls taču CHRu nebojā,glūžī otrādi, pavasarī iztīrīsim sev plaušas, kamēr maija lietus daudzmaz to šmuci "apgūs".
Skaidrs, ka satiksmes drošības,braukšanas iemaņu un ceļa kvalitātes jomā itin nekā cita nav, ko aizliegt vai uzlabot.Ja nu vienīgi pi$šanos varētu ierobežot- citādi vairojas neba jau tā labākā pislsoņu daļa.
Varētu gausties par skaņu vai par savu degradēto tēlu dažādu "lohspecu" acīs, bet nu šitas te demagoģijas vilnis liecina vienīgi par to, ka daudzi gudrinieki tādu īsteni slidenu ceļu vispār nav redzējuši.Viņiem (šoziem) paveicās.
Jo pilnvērtīgi slidens ir nevis kad jūrmalas un/vai jelgavas lohi przdami svīzdami velk pa horizontālu ledu tumsā un cits citam dsā uz/no darbu, bet gan kad kkur tur 2h attālumā no mājām spied to pedāli ar aizturētu elpu un septīto prātu, lai salāgotu ceļa šķērsslīpumu ar savu paša ātrumu.Uz 25 nevar, slīdēsi nost,bet uz 36 iespējams aizbrauksi taisni.Ja nu kas, sēdēsi ar slapju drirsu tajā svešajā 2m grāvī ļoti ilgi un varēsi zīlēt, kas (un kad) pie tevis ātrāk atbrauks,-traktors,kaisītājs,vietējā kolohhoza proktekologs vai/varbūt personīgi pats gudhujār riepu pārstāvis no pļavnieku xxl mahimas..Šito vajag vismaz pārisreiz izdzīvot,vislabāk ka kādā Z-svētku vai J-gada vai marta L-dienu pievakarē.
radžu riepas Latvijā tiks aizliegtas
Sakarā ar pēdējo gadu švakajām ziemām ir iesniegts projekts, ka Latvijā radžu riepu lietošana tiks aizliegta. Papildus pamatojums ir pēdējais pētījums, ka turpmāk arī nekas labāks nav gaidāms - www.diena.lv/latvija/zinas/klimata-eksperts-periodi-ar-stabilu-sniega-segu-tuvaka-gadsimta-laika-latvija-klus-par-eksotiku-14135553
Tā kā ceļu kvalitāte mums jau tā slikta un radženieki to bojā vēl vairāk, tad sākumā aizliegums attieksies uz Rīgu. Lai iebrauktu galvaspilsētā ar radžotām riepām, būs jābūt logā īpašai uzlīmei. To par 10 eur uz vienu ziemu tirgos.