Kruts auto:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kā ar Lexusiem, škodām, volvo v60 jaunajiem, toyotām? Par vieglajiem runa. Uz ko tur labāk skatīties līdz 10k eiro un daudz maz "krutu"?
Kā ar Lexusiem, škodām, volvo v60 jaunajiem, toyotām? Par vieglajiem runa. Uz ko tur labāk skatīties līdz 10k eiro un daudz maz "krutu"?
AigarsB rakstīja: Outback, forester, rav4, cr-v? Viedokļi, atsauksmes, problēmas, izmaksas?
Garam cilvēkam Outback ir pats superīgākais auto. Bet tas kas no 2010 gada.
Nissan Pathfinder brutāls izskats un samērā kvalitatīvs,
Ford S Max sajūta kā plašā kosmosa kuģī. Super sajūta pie stūres,
Bmw X3 ir paziņam. Saka bieži lūzt,
Volvo XC90 .. mašīna laba, bet biežās lukturu un spoguļu zādzības sarūgtina,
Porsche Cayenne ... Ja pelni kādus 2000eur mēnesī, tad Why not.. 4.5litru motoriem raksturīga 7 un 8 cilindra ,,badišanās,, slikti eļļojās, tāpēc šie cilindri izdilst.
AigarsB rakstīja: Nav runa par copi vai braukšanu dakārā. Jautāju, kas finansiāli izdevīgāk. 7. Gada x3 pat 10k, 9. Gada xc60 par 12k, vai tas pats 4. 5. Gada x3 par 6k un pārējos 6k atvēlēt remontiem? Kurš variants 5 gadu griezumā sanāks izdevīgāks?
BMW ir tipiski dārgs KASKO. Bez KASKO, savukārt, tādu auto labāk nepirkt.
Volvo XC60 KASKO ir aptuveni 2x lētāks kā BMW.
AigarsB rakstīja: Paldies. Laba atbilde.
Kā Tu zini, ka laba atbilde?
Nissan Murano? Izskats labs, cenas labas, motors, jauda super. Kādas atsauksmes?
Murano man arī patīk. Bet tā arī nēesmu ticis skaidrībā cik izmaksātu variatora remonts, ja tāds būtu nepieciešams
Šobrīd esmu starp murano, outback un xc60. Jāpavāc vēl info.
Murčikam tad jau jāliek gāze. 3.5litru benzīna motors ir aizgūts no Nissam sporta auto. Tik neatceros nosaukumu.
Bet visi trīs auto būs labi Tavam augumam.
Visos trijos varēs ar komfortu braukt arī aizmugurējie pasažieri. Sevišķi Outback.
Murano ir ļoti komfortabls.
Iesaku skatīties Eiropas versiju (atpazīsi pēc garās numura zīmes un priekšējo miglas lukturu neesamības)
Eiropas versijai ir labāka variatora kārbas ventilācija. Variatori baidās no pārkaršanas.
Man ar augumu 1.92m XC90 mazliet labāk patika kā XC60. Abos pasēdēju. XC60 drusku, drusku šaurāks pēc sajūtām vadītāja vietā. Kā uzvalks, ka mazliet par mazu (sajūtas). Xc90 der kā uzliets.
Ja pirksi XC90, tad no 2005gada dīzeļiem mazliet mazāks nodoklis kā līdz šim gadam.
XC60, savukārt tāda sajūta, ka labāk saglabājas ādas apdare (salīdzinot ar XC90)
Outback iekšā ļoti liels. Aiz Tevis vēl tik pat garš pasažieris var iesēsties ar komfortu
Murano ir Infiniti FX tēvs. Bet komfortablāks. Infiniti bieži vien ir ar skaistiem R20 diskiem, bet komforts ar tiem ir vājš.
Vispār jebkurš no šiem auto būs labs, ja atradīsi koptu. Un ja atradīsi koptu, tad Tev nevajadzēs tik pat lielu summu viņā vēl ieguldīt.
Fx35 ļoti patīk gan izskats, gan cena, arī uz ielām padaudz. Ir kāda info vēl par infiniti?
Par Infiniti FX zinu, ka cieta piekare. Salonā esot mazāk vietas, kā Murano. Sevišķi aizmugurējiem. Nezinu kāpēc tā saka, jo autiņi ļoti līdzīgi. Kā ja minēju Infiniti FX ir atvasināts no Murano. Tikai murčiks vairāk amerikāņu komfortu iemieso. Amerikāņi ar cietu piekari nebrauks
Ziņo kas ir būtisks mīnuss... Infiniti būs paliels nodoklis ( ikgadējais Transorta nodoklis).
Sāka, ka vislabākais FX ir ar lielo motoru. Šķiet 4.5litri.
Bet nu nezinu vai ir vērts kādus 400-500eur gadā atdot nodokļos.
Dažus gadus atpakaļ ieviesa progresīvo Transporta līdzekļu nodokli. Liels svars tajā ir motora tilpumam un jaudai.
Tāpēc Cayenne un FX ir padārgi uzturēšanā.
Murano vs xc60. 9.-11. Gada. Cena +- sanāk viena, bet kā ar kvalitāti, problēmām, remontiem, detaļu cenām? Nissan būtu tikpat uzticams kā Volvo?
Volvo detaļas būs lētākas par pieminēto Forester.
Savukārt, Nissan pat lētākas kā Volvo.
Vienīgais sāpīgais jautājums ir par Nissan variatoru.
Man nav ne jausmas cik varētu maksāt tā remonts.
Цены на ремонт вариаторов Nissan Murano
Диагностика — 1000 руб (в случае ремонта бесплатно)
Замена масла от 1000 руб
Снятие установка 6000-8000 руб
Ремонт вариатора — 10000 руб (работа при кап. ремонте)
Info no šī paša foruma.
Nezinu kaa audi, bet Nissan Murano variators ap 9tk ls maxā, taa ka ekonomeejat uz cenu un dzenat tik no US iekshaa
Personīgi man tikai pirmās paaudzes Murčiks patīk. Cenas uz remontu pārvēršot eiro ļoti labas šķiet
Vienu brīdi arī sadegos uz tādu. Salasījos forumus. Daudz skatījos krievu raidījumus YouTube. Bet visur saka, ka Eiropas versiju ir labāk pirkt.Tieši dēļ papildus dzesēšanas variatoram. Pašam tādu ierīkot esot padārgi.
Mazliet arī tagad uz Nissan Pathfinder metu acis.
Tikai taisnību par patēriņu nesaprotu. Daži saka ka pa šoseju 6 litri uz 100kmh rāda, bet daži Krievu forumos raksta par vidējo 13litriem uz 100.
Vārdu sakot man tāpat kā Tev visu laiku acis mirgo apkārt, bet beigās atgriežos pie Volvo XC90 un XC60.
XC60 patīkami nokritušies cenā
Murčikam nav manuālā kārba. Par to bēda.
Starpcitu, vari arī Hummer H3 paskatīties. Arī uz to acis metu, bet beigās atdzisu, jo gada transporta nodoklis ap 300EUR. Volvo XC60 un XC90 apmēram 150EUR.
Kaut kas tajā Volvo ir. Un galvenais patēriņš ļoti labs. Paziņa saka, ka iekļaujot pilsētu vedējais 8litri uz 100km. Idāli.
Vienīgais par cik esmu ekoloģijas fans, tad esmu pret kvēpu filtru izgriešanu. Per 100 vai nedaudz vairāk EUR to var izmazgāt. Esot kaut kādas metodes.
Vienam draugam ir H3. Izskatās it kā iespaidīgi (gaumes lieta), bet lietošanā tas auto ir diezgan drausmīgs. Sākot jau ar ārkārtīgi plastmasīgi lēto apdari salonā, beidzot ar ļumīgo gaitu un slikto vadāmību. Nu, un gāze obligāti, jo patēriņš pilsētā ir apm. 20 litri.
Tad jau vēl ļoti ekonomisks. H1 poligona režīmā ir 100/100 jeb litrs uz km.
Pilniibaa pievienojos par H3. Izskataas tas dampis ok, bet braukshanaa galiigi s..s
Peld pa celju, kaa govs un automaata darbiiba arii zem katras kritikas. Degvielu pateeree shausmiigi, bet jaudas pamaz.
Salona apdare, kaa no 80tajiem.
Sev taadu auto nekad nepirktu.
Vizinaajos 2 nedeeljas.
Štatos ir ļoti iecienītas Murano Platinum komplektācijas, kuras ražo tikai ASV tirgum. No štatiem tās pārsvarā pērk krievi. Mans auto nāca vienā konteinerā ar diviem tādiem. Sev tādu neņemtu. Labāk paņemtu Forestera ASV versiju.
Mana pieredze ar volvo (S80, S60 un XC90) par laimi bija pārāk īsa, lai uzrautos uz dārgiem remontiem. Bet čoms iekrita divreiz - pirmo reizi uz S80 motora maiņu (nolūza vārsts), otro reizi uz kārbas (automāta) maiņu XC90. Abas reizes volvo nonāca šrotā, jo remonts nebija izdevīgs. Otrā gadījumā pat kautko vēl izspieda no apdrošinātājiem. Tagad rūdītais volvo fans jau vairākus gadus brauc ar LC.
S80 bija pirmās vai otrās paaudzes?
Ar D5.
Vēl kāds viedoklis par Rav4 vs xc60, Murano? 9.-11. Gada automāts, visticamāk, benzīns/gāze. Kādi pārsvarā niķi toyotām, kādas remontu izmaksas?
Un kā, piemēram, ar audi a4 3.0 quattro? Arī 10. 11. Gada. Būtu vairāk problēmu, nojātāks kā šie?
RAV4 noteikti salons būs vienkāršāks un plastmasīgāks (lai gan neesmu sēdējis ne XC60, ne Murano), toties auto uzticamības ziņā un remontu izmaksu ziņā būs par galavas tiesu pārāks pārējiem.
Bez tam, kāpēc gribi automātu? Ja nesen esi iemācījies braukt, paņem taču manuālo, lai normāli iemācītos ar mauālo kārbu braukt - lai nākotnē nebūtu problēmas, ja jāpārsēžas manuālajā. Uz automātu pārsēsties jau vienmēr varēsi!
AnK
toties auto uzticamības ziņā un remontu izmaksu ziņā būs par galavas tiesu pārāks pārējiem.
.........
Ar D4D nezvai ..
Turi kontā 2 kEUR jaunam sūknim un brauc bēdu nezinot.
Viņš jau rakstīja benzīns/gāze, cik zinu, tie Toyotas Valvematic motori iet un iet bez īpašām problēmām - pieredze gan pašam ir tikai 2,5g/76000 km no nullītes, kura laikā nebija nekādas problēmas ar motoru.
Cik apgāzēšana ietekmē gan nezinu, bet tā kā BalticTaxi autoparks lielā mērā sastāv no apgāzētiem Verso, domāju, ka problēmu nebūs. Zinu arī vienu cilvēku, kas brauc ar Rav4 benzīns/gāze, bez īpašam problēmām.
Man tiesības 5 vai 6 gadus ir, braucu vismaz 2 3x ned, pedāļus atšķiru
Automātu, jo besī slēgāt ātrumus pilsētā. 90% man auto pilsētai vajag, 5% lai iebrauktu pa granti uz copi, 5% šoseja.
Toyota galvastiesu pārāka lētuma ziņā?
Kas ar audi?
Kāds ir audi a4 quattro salīdzinot ar šiem? Ja neskaita ka zemāks. Cena tā pati. Kā ar izturību, remontu izmaksām?
Skaties pats:
Vai tad nebija vēlmes pēc auto, kur "elkonis neduras blakussēdētājam ribās"? Kur tad nu līdz 4ajam audi esam tikuši...
Izmaksas - augstas, saprotams. Tak jau audi. Nemācēšu salīdzināt ar augstā gala volviķiem, bet kaut kā tie audi nelaimes stāsti apkārt klejo ne viens vien.
Blakussēdētāja ribas pa lielam nav tik svarīgi. Svarīgāk lai nav tā sēdēšana uz zemes.
Tātad joprojām nav ne jausmas ko konkrēti meklēt, jo pašam sajēgas nekādas. Cik cilvēku tik viedokļu. Gribas daudz maz "krutu" mašīnu, kura pašam patīk, un būtu arī ar remontiem sakarīgas izmaksas un pēc iespējas retāk.
Par to pašu volvo lasu daudz sliktu, toyotas jaunās arī nekas labs, nissani pa dzīvi sūdi. Daudz laba par crv lasīts, bet vizuāli liekas mēsls. Nav ne jausmas ko meklēt.
Nu tad iesaku mazliet apsēsties, padomāt un izprast, ko tad vajag. Vēl nesen elkoņi bija svarīgi (1. lapa).
Ja autiņu gribi uztvert kā pārvietošanās līdzekli, tad par tiem 12k var atrast ne pārāk nojātu tautas klases autiņu, kas noteikti nebūs mazāks par audi a4. Uz priekšu brauksi, copēt tiksi, arī remonti būs ceļami.
Ja vēlies augsto galu, jo TĀ VAJAG un ego neļauj savādāk, tad rēķinies arī ar izdevumiem.
Un tā sēdēšana uz zemes ir jau vienkārši smieklīga. Pirmkārt, attiecībā uz to audi - sēdēsi tikpat augstu, kā jebkurā līdzīga paskata opelī, fordā vai zaporožecā. Otrkārt, kāpēc tas pašmērķis ir sēdēt augstāk? Divmetrīgs cilvēks tiešām neredz pāri stūrei?
Ko no tautas klases iesaki šādā situācijā?
Nav runa par ego, vismaz ne tik būtiski. Varu braukt arī ar opeli, ja smuks, zem 8sek līdz 100 un klīrenss virs 12, 15cm.
Ceļu redzu arī sēlikā, vienkārši patīk sēdēt kā cilvēkam, nevis gulēt uz asfalta.
Tautas klase būtu rav4, augstāka xc60, un audi, x3 utt jau būtu nevajadzīgs premium?
RAV4 ir paskaļš. Un paciets.
Pērc Volvo XC60 vai XC90 un miers
Tautas klase - opelis, fords, škoda u.t.t. Domāju, Tu to ļoti labi saproti. Ko pirkt - kā labpatīk. Domāju, uz to Tev arī jāskatās, jo ja ir satraukumi par augstāka gala autiņu lielajām izmaksām, tad varbūt uz tiem skatīties nevajag? Pērc to, ko vari atļauties. Ja ļoti satraucies - acīmredzot, to pavilkt nevari.
"Ceļu redzu arī sēlikā, vienkārši patīk sēdēt kā cilvēkam, nevis gulēt uz asfalta" - nezinu, ar kādiem braucošu zārku esi pārvietojies līdz šim, ja par citiem auto ir radies iespaids kā par gulēšanu uz asfalta, bet tas pat neskan smieklīgi.
Gulēšana uz asfalta ir pārspīlējums, bet kopš ikdienā pārvietojos ar džipu, sievas S80 rada izjūtas, kas varētu būt līdzīgi raksturojamas. Agrāk kaut ko tādu sanāca izjust aizbraucot uz kalniem ar busu un pēc tam iekāpjot atpakaļ savā zemajā auto. Sākotnēji gan stāvā sēdpozīcija amerikāņu dīvānā likās ļoti jocīga, bet tagad īsti ērti neliekas pat Volvo beņķi, kurus agrāk uzskatīju par vieniem no ērtākajiem.
Pabrauc ar sēdinātu vai vienkārši zemu mašīnu, tad sapratīsi, ko ar šādiem vārdiem var raksturot.
Paga, es te kaut ko nesapratu... tu te diezgan negatīvi izsakies par Volvo dīzeļiem, bet sievai dod ar tādu braukt? Tač bija tas sievas auto ar kurināmo, vai ne?
Volvo vispār ir paredzēti maigai pēcpuses pārvietošanai no punkta A līdz punktam B. Aktīvākai (agresīvākai) braukšanai viņi neder, jo piekare (orģinālā) ir pārāk mīksta un stūre neatsaucīga. Volvo kautkur atgādina amerikāņu auto, kuros jūties kā laivā, šūpojoties mūsu ceļos. Ja no zviedriem, tad labāk SAAB, bet ar tiem tagad ir kā ir.
Pēdējais sakarīgais SAAB, manuprāt, bija tāds kā mans nupat pārdotais - pirmās paaudzes pirmo reizi feisliftētais 9-5, kuru beidza ražot 2005.gadā... pēc tam jau sākās agonija, tika pamatīgi taupīts uz apdares materiāliem, kas nākamos modeļus jau padarīja nepievilcīgus. Es te vēl ar vienu aci skatos uz 2.paaudzes 9-5, ko sāka 2010.gadā ražot... bet tomēr baigi raustos, jo, ja šitais Aero man aizgāja nedēļu pēc sludinājuma ievietošanas, tad 2.paaudzes modeli pārdot būs nereāli. Tāpēc šobrīd tomēr vairāk sliecos uz Volvo pusi.
Man kautkad bija '98 gada 9-5 2.0T. Braukšana ar viņu bija "baudāmāka" kā ar volvo S60 '01 D5. Sābs bija vadāmāks, ergonomiskāks un arī ekpluatācijā lētāks, neskatoties uz lielāko degvielas patēriņu. Jā, volvo bija dinamiskāks, bet tā mīkstā piekare un nejūtīgā stūre šo dinamiku padarīja bīstamu. Ar pedāli grīdā pirmajos robos priekša "cēlās gaisā" un reizēm uz sliktāka ceļa meta ārā no risēm. Ar vēlāko S80 bija nedaudz labāk, bet tikai uz garākās bāzes un masas rēķina. Bet ar S80 bija citas bēdas.
Ja vajag auto ar stabilām zem 8 sek līdz 100 km/h un augstu sēdēšanu, tad jau tikai BMW X5 ar 4.4. Ja naudas vairāk, tad kautko no G-klases. Par japāņiem aizmirsti, tur pat neviens jauns sedans zem 8-ņām nepalīdīs, kur nu vēl lietots.
Tātad joprojām esmu nekur.
Rav4, xc60, murano, outback, a4 4x4, crv. Pārāk daudz variantu.
Vizuāli protams xc60 vai murano, bet vai praktiski..
Nu, jopcik, paņem un izbrauc ar visiem, saproti, kas labāk patīk un sāc meklēt jēdzīgu eksemplāru... ņemies kā jauna meita ar "stundu stāvu domādama, kam lai sēžu kamanās..."
Par Rav4 - šobrīd viens no zagto auto TOP augšgala. Tev to vajag?
Ja nobraukumi ir reālie, tad konfektes:
Ja nu budžets izaug vēl:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/g400/djcpc.html
Par nobraukumu vari neuztraukties, nobrauks vēl tikpat.
GB12
Rads pirms gadiem 3-4 . Iegādājās jaunu sharan un mēģināja pārdot "veco "saab aero nesanāca ( vai negribēja ) . Pagāja tie gadi ar saab vēl brauc , bet adeva dīlerim sharan . Pašam sharan neizdevās pārdot , nebij gribētāji . Nu tagad laimīgs ar savu nu jau cik tur gadīgo saab .
Tad acīmredzot sūdīgs viņam tas aero... vai nu vizuāli, vai tehniski. Jo pēc labiem airiem pieprasījums ir. Ne tikai es vienīgais, bet no SAAB foruma vēl 3 pēdējā pusgada laikā ir labus Aero pārdevuši. Un tikai viens no viņiem kādu gadu tirgoja. Pārējiem aizgāja ātri. Man pēc sludinājuma ielikšanas pirmajā dienā jau 3 cilvēki bija skatīties, trešais nopirka.
Nortel
Turi kontā 2 kEUR jaunam sūknim un brauc bēdu nezinot.
..............
Laikam tā arī vajadzēja darīt . Nevis ņemt citu . paņemu avensi .
A4 allroad nenormāli dārgas izmaksas, volvo ļumīgs un mēsls pa dzīvi, toyota pašam ne pārāk un zogot. Paliek murano, bet nissani neesot nekas labs. Pa lielam šobrīd tad ar manām iespējām jāskatās uz 6. 8. Gada murano un pārējā nauda jātaupa remontiem.
Pareizas domas?
Pag, pag. Viena no drošākajām mašīnām ir mēsls? Drošāk kā XC90 ir tikai tankā vai mājās. Protams, tas nav domāts tiem, kas vēlās jaunībā sportu un iztrakoties
Neuztvert to, kā nosodījumu, bet padomu... Tava problēma šobrīd ir tā, ka Tev nav sapņu mašīnas
Jeb ja ir, tad pērc to un neklausījās nevienu. Pat ja tas būtu Cadillac Escalade vai Hummer. Vai Cayenne
Bet cilvēks jau nesaprot ko pats grib. Nevienā auto nav iesēdies, bet prasa kuru pirkt. SS-ā ir tikai 3 Murano atbilstoši budžetam, tos var apskatīt dienas laikā un izdarīt secinājumus. Nē, cilvēks grib uzlekt uz grābekļa...
Man čoms pāris mēnešus meklēja konkrētu auto modeli Latvijā, izbraukāja visus ss-ā pieejamos ap 50 gab. Nevienu nenopirka. Paņēma OBD lasītāju un krāsas biezuma mērītāju, aizlidoja uz Vāciju un otrajā dienā atrada vēlamo.
Nav baigās iespējas braukt pie katra auto ko ieraugu, dzīvoju 200km no rīgas un šobrīd tikai vēl meklēju, ko vispār skatīties.
Atsaucīgi foruma biedri, zinoši. Izmantoju iespēju, jo pays no auto neko nesajēdzu. Ir tikai - smuks/nesmuks, 100/200/300hp un viss. Nav ne jausmas, kas kuram jāskatās vēl.
A kur problēma aizbraukt uz Rīgu brīvdienā, kaut vai ar autobusu, pastaigāt pa Rumbulas plačiem novērtēt vizuāli kas ir kas, izbraukt ar to, kas patīk un tad domāt tālāk. Es nevienu auto neesmu pircis pēc atsauksmēm vai forumiem internetā. Apskatīju, izbraucu, novērtēju un nopirku vai nenopirku. Ja galīgi neko nesaproti, ir cilvēki, kuri var palīdzēt, piemēram:
Ar volvo biju domājis xc60, 90 liekas nenormāli pretīga liela govs. Līdzīgi kā veciem x5. Nesaprotu kā cilvēkiem kas tāds var patikt.
Par volvo salasījos daudz sliktu, ka bieži lūzt un lūzt dārgi. Kā audi 1 2 3k remonti ir ikdiena.
Es gan naivi ceru, ka 2010. Gada mašīna nedzīvotu 24/7 servisos.
Pagrūti izlemt-ņemt 10 11. Gada mašīnu pa visu naudu un cerēt ka nelūzīs tāda, ņemt uz vairākiem gadiem, vai tomēr kādu 5 6 7. Gada murano vai tamlīdzīgu, remontēt un iztikt ar to kas ir.
Liela govs ir Chevrolet Suburban. Tāpēc arī noliec dzīvē blakus XC 60/90 un salīdzini. Man kādreiz volvo S60 ārēji likās tik pat liels kā S80, bet iekšā viņā vietas bija mazāk kā sestajā golfā. Tāpēc ātri šķīros no viņa un paņēmu S80, kurš arī nebija no lielajiem un nekādu prieku nesagādāja. Jau kādu laiku viens no kritērijiem ikdienas auto izvēlē man ir iespēja auto bagažniekā ielikt četras ziemas riepas. Ja to var izdarīt, tad auto ir "liels".
p.s. ja auto ārēji ir mazs, tad iekšā viņš ir vēl mazāks. Tam XC60 vai X3 salonā vietas ir mazāk kā sestajam golfam, par bagažnieku nemaz nerunājot, mazajiem "apvidniekiem" tā praktiski nav.
p.p.s. auto nepērk visai dzīvei - pabrauci, nepatika, sāka lūzt - pārdod un ņem nākamo. Bez tam ar tavu budžetu sanāk tīri pieklājīga pirmā iemaksa pilnīgi jaunam vai mzlietotam auto.
Un ko no jauniem vai mazlietotiem iesaki manā situācijā? Lielu, bet ne milzīgu. Krutu, bet ne premium. Ar daudz maz jēdzīgu motoru (200,250hp).
"Lielu, bet ne milzīgu. Krutu, bet ne premium"... labs
Vakar oktāvijā (gan parastajā, ne RS) bez sevišķas piedomāšanas ielādēju 4 riepas. Tur vēl bija 3gadīga bērna velosipēds, sīki krāmi, bērnu rati (tiesa, kulba gan salonā, lai gan bagāžniekā teorētiski iespiest varēja), 2 bērnu krēsli un 2 braucēji. Ja piedomātu, gan varētu vēl ko optimizēt
RS versijas divlitrīgo TSI (~200 ZS) var nočipot uz kādiem 250 zirgiem, bet... ne tas auto skaitās kruts, ne premium... Sevišķi pēc tam, kad apskatīti XC90, 3litrīgi Audi un līdzīgi.
Man gan tādas eksistenciālas problēmas atkrīt. Guļu uz asfalta, braucu un nesūdzos
Nu riepas ir dažādu izmēru. Cīsiņus 195/65R15 visur var ielikt.
Varbūt ir vērts aizšaut līdz Krievijai auto meklējumos:
www.youtube.com/watch?v=YICytoj8VSU
Izskatās ka bizness ne pa jokam. Auto 2x lētāki. Jāsāk uzmanīties, lai Vācijā nenopirktu no Krievijas ievestu auto.
Pirmais auto.
Sveiki.
Beidzot esmu pabeidzis skolas, ticis pie darba un nobriedis sava auto iegādei. Budžets 7 8, max 10k eiro. Ir 4 simpatizējoši varianti. Bmw x3 2005.,6. Gada, VW Tuareg 2005., 6. Gada, Cayenne S 2004., 5. Gada vai Infiniti fx35. Pārsvarā pa pilsētu, bet brīvdienās bieži uz copi mežos. Džipveidīgo, jo esmu 2metrīgs 110kg+ svaru zāles apmeklētājs, sedani riebjas
Kādi argumenti par/pret konkrētajiem auto? Kuram lētāka ekspluatācija, kuram teorētiski mazāk ķibeles, kuram jēdzīgāks remonts?
P.S. X5 nepiedāvāt, nepatīk.
P.S.S. Ar porsche nav plānots pontot meitenēm, vienkārši liekas arī tīri jēdzīgs variants + tā skaņa..
Paldies.