Aizmirsu.
6. Toyota rav4 2010, 11. Gada. Ap 150k nobraukums.
Aizmirsu.
6. Toyota rav4 2010, 11. Gada. Ap 150k nobraukums.
Mans saraksts ar tādiem kritērijiem būtu:
1. Subaru Outback
2. Subaru Forester
3. Honda CR-V
Ja plāno 5 gadus braukt, viennozīmīgi CRV.
Otrā vietā - Kuga, lai gan nezinu, kā Ford benzīnniekiem uzticamība. Radiniekam ir kaut kāds 08./09.g. izlaidums ar 2.0 dīzeli, pirkts jauns, joprojām brauc un cik zinu, bēdu nezina.
Kā redzi, es dotu priekšroku jaunam un mazāk nobrauktam "ne-premium", vismaz ja doma ir paturēt 5 gadus un netērēt baigo piķi remontos.
CRV noteikti pēc tiem 5 gadiem vieglāk pārdosi un par lielāku ciparu, nekā Kugu - tas arī ir faktors, ko ir vērts ņemt vērā.
AigarsB rakstīja: Nebūs vēl trakāks par mondeo? Pēc 100k km nesāks jukt kopā?
Tiešām labāk par 12k gandrīz jaunu xv nevis 6 gadus vecu volvo, audi?
Nezinu kas te jums visiem galvās darās. Subaru ir fucking dārgs remontos. Pat bremžu kluči 2x dārgāki kā jebkuram Volvo XC
CRV.. nu nav tas komfortablākais auto autora augumam. Visas Hondas ir domātas mazajiem japāņu augumiņiem.
Hyundai Santa Fe ir loti labs auto.
Jūs te iesākāt par lexus. Protams, gribas lexus rx tagad, bet cik tas ir reāli ar manu budžetu? Pa 11 12k sanāk tikai 8. Vai 9. Gada. Nobraukums milzīgs.
Hondai nav ne vainas, papētīju vienu dzīvē. Bet nu tas nav lexus.. Manā situācijā lexus būtu kļūda? Jo ar laiku tas jau būtu gandrīz 15 gadus vecs.. Kgan man jau plānots labi ja 10k gadā nobraukt.
Ko zinoši vīri saka? Nav ko lekt augstāk par dirsu, ņemt crv, vai tomēr ņemt to, kas pašam vairāk patiktu un būtu manam ego lielāks apmierinājums?
Lexus RX vislabāk ir pirkt 350 modeli. RX300 nēesot piemērots gāzes uzstādīšanai (ja nu vēlēsies).
Man arī RX patīk. Nav nemaz tie nobraukumu tik lieli.
Un nepērc dēļ gada, bet pašu auto. Tāpat 2003-2008 gadam viņš pēc izskata nenainījās. Jaunais 2009gada modelis ir dārgs.
Es ieteiktu meklēt labu 2006-2008. Nepērc kā minēju gadu, bet meklē labu automašīnu.
Nu un, ka 15gadus vecs paliks. Auto noveco no sliktas izturēšanās. Ne tik daudz no gada, kas ir Tehniskajā pasē.
Ir cilvēki, kas ar 20-25gadus veciem auto TA iziet ar pirmo reizi, bet ir cilvēki, kam dažus gadus veciem prēmium auto logā melnā TA uzlīme
Tieši skatījos 350 vai 400h. Ko domā par 8 9 gadus vecu hibrīdu?
Principā jau domāju, ka kādu mašīnu nopērku, tāda viņa man 5 gadus arī pa lielam paliks, jo braucu maz, saudzīgi..
Man vienam paziņam ir. Nesūdzas. Ar leksusu ir tā - auto izturīgs un uzticams, bet, ja būs kas jāremontē, būs dārgi. Un gan jau ka 9-gadīgam auto būs kaut kas jāremontē, lai cik labs auto arī nebūtu. Tāpēc skaties, ko pērc un pāris štukas turi rezervē, ja nu kas. Bet, nu, labi, var jau arī sms-kredītu paņemt Un jā, ja pirmais auto un esi gados jauns, rēķinies ar vismaz 700-800 euro KASKO apdrošināšanai. Riska klases auto, kā nekā. Bet, nu, labi, to var pa mēnešiem sadalīt. Bet netaisīt KASKO šādam auto ir grēks.
Jā, tas tiesa, ka Lexus ir padārgi KASKO. Es strādāju apdrošināšanā. Tāpat BMW.
400h stipri vairāk iekāro zagļi. RX350 mazāk.
Lexus RX400h ir viena ļoti dārga detaļa. Neatceros kā sauc un ko tieši viņa dara, bet atrodās zem motora pārsega. Bet tā nav baterija. Tām var ja nu kas pat nomainīt šūnas.
Ja skaties Lexus RX350 vai 400h, tad noteikti pārbaudi servisā pie dīlera.
No visiem japāņiem ar kuriem esmu braucis, hondām (accord, FR-V) bija vissliktākā skaņas izolācija. Abām bija 1.8 benzīna dzinēji. Patēriņš arī bija paliels, jo dzinējiem grieze bija pie salīdzinoši augstākiem apgriezieniem.
Redz kas sagaida Aigaru B ja pirks vecu auto .........Iepriekš Vējonis brauca ar «Mercedes Benz» limuzīnu, kas ir kalpojis vairākiem prezidentiem pēc kārtas.
Automašīnas maiņa bija nepieciešama, jo tehniski iepriekšējā jau bija tādā nolietojuma pakāpē, ka investīcijas remontā un uzturēšanā padarīja šo auto par ekonomiski neizdevīgu, skaidro Aizsardzības ministrijas pārstāvis Kaspars Galkins.
Ja rēķināt katru remontu pēc dīlera cenām, tad , protams, sanāk kosmoss. Un Aizsardzības ministrijas auto ticamāk tikai tur arī var remontēt
Mana māšele pirms dažiem gadiem Domenikss servisā 1995gada C180 Mersītim nomainīja degvielas sistēmas caurules. Tas prieks izmaksāja 550LVL. Garāžā ,,pie Koļas,, tas izmaksātu nu labi ja 100LVL. Piedevām par Domenikss meistariem nēesmu dzirdējis sevišķi lieliskas atsauksmes. Varbūt tas ir mainījies.
Papētīju kārtīgāk ss un latauto. 7.8. Gada crv 9 10k, lexus rx 10 11k. Neredzu baigo atšķirību. Nobraukumi vieni. + lexus vizuāli daudz patīkamāks, motors ņiprāks, iespējams kvalitatīvāks. Kāpēc visi tik ļoti ir par crv?
2007 CRV nesen taisīju KASKO piedāvājumu. Bija kaut kas ap 170-190EUR/gadā
2007 gada LEXUS būtu kādi 600-800EUR gadā. Tomēr tā ir milzīga atšķirība.
Arī CRV vs LEXUS būs dažādi transporta gada nodokļi pie TA iešanas. Savi 100Eur starpība būs noteikti, jo Lexus liels tilpums motoram un jauda.
Nu labi, nav ko lekt augstāk par savu pakaļu.
Paliek crv, rav4, outback, forester. Visi slavē crv, vizuāli labāk toyota, bet motori jēdzīgākie subāriem. Ej nu tagad zīlē
Un kāda 10. 12. Gada qashqai? Cena ok liekas, vizuāli arī. Motori gan pamazi. Kā jau visi nissani pa servisiem vien dzīvos?
"Kā jau visi nissani pa servisiem vien dzīvos?"
No šīs vietas, lūdzu, sīkāk... cik tev vai taviem paziņām ir bijuši nissani un cik viņi "pa servisiem vien ir dzīvojušies"...
Daudz lasīts gan šajā forumā, gan citos, kur salīdzina rav4, qashqai un crv. Qashqai visi liek pārliecinoši kā pēdējo, jo daudz visādas problēmas.
Arī bijušajam skolasbiedram nesen motors sabira detaļās pa ceļam no ger uz lv. Tas gan bija 8 9. Gada xtrail, bet tāpat..
Kurā vietā šajā forumā daudz ir rakstīts par nissaniem? Tas, ka varētu nebūt tik uzticams kā Rav4 vai CRV... nu labi, varbūt tehniskās uzticamības ziņā biš atpaliek, bet vai tikai tas "visi nissani pa servisiem vien dzīvojas" nebūs tāda sazin no kurienes izzīsta tirgussievas pīle? Man esošais auto jau ir otrais Nissan - pirmais bija kāreiz 2012.gada Qashqai (+2 versijā), nu labi, tagadējais ir jauns un arī iepriekšējais bija ar garantiju. Garantijas tam gan vairs nav, bet pircēja joprojām ir mana kliente un reizi gadā viņu satieku - nesūdzas un ar auto ir apmierināta, nemaz nedzīvojas visu laiku pa servisu.
Nesen izbraucu ar jauno Qashqai. Gan jau nebūtu tik traki ar lūzšanu arī vecākiem Qashqai. Piedevām viņiem ir pieejami arī 2,0 motori. Bet salīdzinoši ar jauno RAV4 (2013 sāka ražot , 2016 facelift), tad sajūta, ka salona kvlaitāte dalīts ar 3, bet ietilpība dalīts ar 1,5.
Tas pēc sajūtām.
RAV4 līdz 2012 sevišķi neuzrunā. No 2013 jau cita labāk.
Ar 2013 gada brauc kaimiņš, kuram ap 1,90 augums un ap 130kg svars. Pārkāpa no Land Cruizer. Liekas jūtas labi.
2016gada Rav 4 nopirka māsa. Vienīgais, kas nedaudz kaitina ir no piekares nākošā ceļa sajūta...troksnis u.t.t. Man vecam E klases Mersim ceļu nejūt vispār kā jahtā, bet 2016gad RAV4 saikne ir ļoti jūtama.
Par ietilpību nav jābrīnās. Qashqai tomēr ir mazākas klases mašīna, salīdzinot ar Rav4. Ravam konkurents no nissaniem drīzāk varētu X-Trail. Salona kvalitāte? Nu nu. Patausti abiem kaut vai to pašu priekšējo paneli - kaškajam ir mīkstais materiāls (ne tikai tur), Ravam - cietais mēsls, kas pēc daždesmit tūkstošiem tā grabēs ka maz neliksies - te jau blakus jauno auto topikā pieminēju (ne tikai es, vēl viens forumists) Verso paneli, kurš kā sienāzis šņirkstēja jau pie 40 tūkstošiem.
Vēl skatos skoda octavia rs un superb. Par cik man gribētos arī 0-100 zem 8sek, ne tikai apvidnieku, liekas ok variants. 300zs un apvidnieku apvienot nevaru, tad jāmeklē citi varianti.
Kā skodām ar uzticamību, remontiem?
SuperB patīk tas "vecais" modelis? Man tas liekas tizls
Paziņam ir RS Octavia, stāstīja jau nu ļoti atzinīgus vārdus par to. Arī vizuāli tā neko tas modelis izskatās.
Octavia RS nāk ar zemprofila 225/45R17 riepām. Cik saprotu piekare arī nav pati mīkstākā, tāpēc nesen redzēju tādu ar sasistu riepu un disku.
SuperB kosmiski daudz vietas aizmugurē sēdošo kājām. Tas forši.
Bet nu vai Tev gribēsies teikt zaķiem, ka Tev ir Škoda? Un vai RS viņām ko izteiks?
Kā jau teicu, man nevajag būt krutam citu acīs, man patīk patikt pašam sev. Labprāt brauktu arī ar kuga vai qashqai, ja būtu 3.0 motori un zinātu, ka kvalitāte laba.
Man auto svarīgas 4 lietas šobrīd liekas - izmērs (ne milzis, bet pusdžipveidīgie), 0-100, cena, kvalitāte/uzticamība. Visus apvienot es nespēju. Un ja jāizvēlās 3 lietas, tad sanāk šobrīd lēns crv vai mazs škoda octavia rs.
Ja kas, salonā Octavia (ja Combi) ir lielāka par CRV un tamlīdzīgiem. Es arī gribēju kautkādu džipveidīgo, bet visi "budžeta" klases ir tādi paaugstināti, pārmocīti vieglie universāļi. Iekrita acīs tikai Forester, bet vēlamā komplektācija neiekļāvās budžetā.
"Kā jau teicu, man nevajag būt krutam citu acīs"
Palasot tekstus iepriekš, tā gan nešķiet.
Varianti
1.) Volvo XC70 II www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=17158
2.) VW Tiguan www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=18457
3.) Opel Insignia www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=16992
Pērc Superbu ar 3,6 V6 - 260 zirgi, 6,5 sekundes līdz simtam.
Tiesa gan, tur gan 4x4, gan automāts - cita komplektācija nepastāv.
Cilvēki atsaucas atzinīgi, lai gan atzīmē, ka benzīns tam autiņam garšo, kas būtībā nav nekāds brīnums.
Cenā noteikti būs aizmaksājamāks, nekā analogas komplektācijas glaunāka gala auto.
Sastopami gan ne visai bieži. Latvijā var arī neatrast.
Kāda foruma lietotājiem ir pieredze ar Pajero - šādu vai paaudzi vecāku? - www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/pajero/bbick.html
Izmaksas, uzturēšana u.tml..
Nav īsti pilsētas vāģis, bet liekas viens no simpātiskākajiem lielajiem 4x4.
Neredzu īsti linku no planšetes, bet pieredze ir cilvēkam ar ko esmu runājis. T.i. ar reālu īpašnieku.
Viss viņam patīk.
Patēriņš gan vidēji ir ap 10.5ltr/100km dīzelim.
Šādu auto rūpīgi jāapskata un jadiognosticē. Jābūt drošam, ka nav bijis sists vai mocīts.
Ir kādam pieredze ar Škodām? Šobrīd vairāk tomēr sliecos uz to, lai arī sākumā biju pret sedaniem, veselais saprāts saka, ka tas būs jēdzīgāk. Kā viņām ar uzticamību, problēmām un remontu izmaksām?
Arī crv sāku uztvert kā reālu variantu, bet laikam tomēr manām vēlmēm par lēnīgu.
Tas pats VW, tik nedaudz lētākā kulītē. Škodām tagad dod standarta garantiju 4 gadi vai 120 000. Līdz 200 000 ar benzīnnieku var droši braukt praktiski tikai ar apkopēm (protams, braukšanas stils šo robežu var pamainīt). Pēc tam sāk parādīties braukšanas stila rezultāti, kautkas pagaudo (kāds no gultņiem, kautkur kāda eļļas noplūde parādās). Bet pa lielam sīkumi. Nepērc dīzeli un DSG automātu, tad problēmu nebūs.
Piekrītu. Man Fabijai 1,2 gāze/benzīns tagad nobraukums 71.534 km. Bija viens sīks garantijas gadījums pēc 5 tūkst.km nobraukšanas. Un tad pie 60 tūkst.km vienas sīkas piekares detaļas nomaiņa, un pie 70 tūkst.km pirmo reizi bremžu kluči un viens bremžu cilindrs aizmugurē. Pārējais ideāli, motors izcils un labi draudzējas ar autogāzi.
Kā ir ar tiem kantoriem kas piedāvā pēc pasūtījuma sagādāt mašīnu no eiropas? Cik uzticami? Ir kādam reāla pieredze?
Octavia rs sedanu sākot no 10. Gada lv nevar atrast īsti nekur. Crv 10-12. Gada arī nē.
VWfans rakstīja: Nu apkopes, protams, taisu. Ik pēc 15 tūkst.km un gāzes iekārtai atsevišķi ik pēc 18 tūkst.km.
Tiguanam pašlaik pirmie 15 000 km, bet pirmā apkope vēl pēc tik pat kilometriem paredzēta vai ar gada intervālu.
Offtopikā - tomēr paaugstinātais klīrenss (lai arī ar priekšpiedziņu) ļauj visādas dubļainas mežu takas izbraukāt, kur ar zemāku vāģi nemaz nelīstu vai to darītu daudz prātīgāk.
Domāju, ka kompaktais SUV ir labākā izvēle, ja ir paredzēts regulāri braukt dažādās vidēs - pilsēta, šoseja, sliktāki ceļa un nosacīta bezceļa apstākļi. Ja tomēr ir skaidri zināms, pa kurieni galvenokārt būs braukšana un universāla braucamā vietā ir nepieciešams kas specifiskāks, tad cita lieta. Taču ņemot vērā, ka mēs katrs Aigaram iesakām kaut ko savu, prātīgāk būs izvēlēties vāģi, kas raisa vislabākās sajūtas. Līdz ar to, jāsāk tik testēt kandidāti! ;)
Kādi viedokļi par Jeep? Cherokee un grand Cherokee.
Katru dienu vairākas reizes skatos visus sludinājumus, kāmēr man vēlamā komplektācijā nav octavia, superb, forester un crv, jāizskata vēl kāds variants.
Kādas vispār domas par šiem amerikāņiem? Chevrolet, jeep, Chrysler.
Kāda 7 8. Gada jeep tīri labi liekas, motori palieli.
Un Subaru Tribeca? Uz ielas iekrita acīs. Netā arī viss atrodamais tikai pozitīvs. Jaudīgs liels. Ir kādam kāda info no reālās dzīves?
Par amerikaanjiem-reti,kursh paardod labu auto,kur nu veel amerikaani.Tos biezhi lutina un lieto,kaa sveetdienas auto.Var izraadiidies biistami zemuudens akmenji.Remonti un detaljas gruutaak pieejami.Cenas detaljaam-atkariibaa no piegaadaataaja.Amerikaanjiem pieklibo salona apdare un materiaali.Reti kursh serviss grib risinaat elektroprobleemas.Arii paardot pagruuti.Uz granteeta celja Cherokiem tendence "peldeet".
Tad pa lielam šobrīd esmu starp octavia rs sedanu, crv 2,4 benz/gāzi un tribeca. Vairāk interesē pēdējie 2, jo škoda sludinājumos praktiski nav atrodama.
Mhm, un kurš piesakās man atvest, bez garantijas, ka ņemu, ja pārbaudot, nebūtu ok?
Tev tiešām šķiet, ka cilvēks, kas no auto maz ko sajēdz un ne reizi nav pircis pat te, kur nu vēl Vācijā, uzreiz brauks un visu baigi veiksmīgi pirks?
Lapu atpakaļ lielījās, ka palīgi pirkšanā būšot. Nu tad lai uzsauc palīgam ceļojumu uz Vāciju. Nopirks auto un atpakaļceļā vēl lētas šmotkas un sadzīves preces.
Ā, nu tā cita lieta
Jā, izvēle tur ir nesalīdzināmi lielāka. Ja nu akurāt gribas ņipru oktāviju, bet pajauns RS par dārgu, vari skatītities arī parasto ar 1,8 TSI. Būs lētāka par RS, bet tā kā no benzīna motoriem šis ir lielākais, tad arī aprīkojums noteikti +/- nebūs sliktākais.
Tūlīt AigarsB atkal kaut ko ieraudzīs un viss šitas riņķa dancis sāksies atkal no gala...
Varbūt viņam ienāks prātā doma ņemt baudāmu 2010.-2011.gada Merivu ar baudāmu 1,4 litru benzīna turbomotoru?
Izstaigāju dažus plačus. Iekrita acīs 10. Gada insignia. Ļoti ērta, pievilcīga, visādas ekstras tik vecam auto, bet.. Zems. Ar 2.8 motoru jau liekas mazs zvēriņš.
Iekāpu jaunajā crv, protams, sajūtas labas, nesēdi uz zemes, bet tie mazie dīzelīši ar 12sek līdz 100km..
Murano baida tas variators, toties viss cits liekas super.
Škodas gan bija tikai vecās, bet nu labs iespaids nepalika.
Kāds var padalīties kāds murano sajūtu ziņā ir salīdzinoši ar crv un oktavia vai superb ar insignia. Tieši izmērs, augstums, ērtums.
Pirmais auto.
Sveiki.
Beidzot esmu pabeidzis skolas, ticis pie darba un nobriedis sava auto iegādei. Budžets 7 8, max 10k eiro. Ir 4 simpatizējoši varianti. Bmw x3 2005.,6. Gada, VW Tuareg 2005., 6. Gada, Cayenne S 2004., 5. Gada vai Infiniti fx35. Pārsvarā pa pilsētu, bet brīvdienās bieži uz copi mežos. Džipveidīgo, jo esmu 2metrīgs 110kg+ svaru zāles apmeklētājs, sedani riebjas
Kādi argumenti par/pret konkrētajiem auto? Kuram lētāka ekspluatācija, kuram teorētiski mazāk ķibeles, kuram jēdzīgāks remonts?
P.S. X5 nepiedāvāt, nepatīk.
P.S.S. Ar porsche nav plānots pontot meitenēm, vienkārši liekas arī tīri jēdzīgs variants + tā skaņa..
Paldies.