Es iesaku 07.-08.gada Honda-CR-V.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es iesaku 07.-08.gada Honda-CR-V.
"Budžeta" raķete:
Šitas varētu būt kruts:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/335/bbbjcg.html
Kautgan bija vēl krutāka versija ar twin turbo.
200 km no Maskavas kruts skaitās šis auto:
www.lada.ru/cars/granta/sport/prices.html
Kāpēc lai tas nebūtu kruts arī 200 km no Rīgas. Ekskluzīvs būs noteikti,
Ford mondeo 12.13.14. Gada arī +- iekļaujas manā budžetā. Virs 2.0 motors. Kādas atsauksmes? Labāk nekā a4 allroad 9. Gada? Vai jebkurš cits audi, bmw, volvo 8 9 10. Gada. Tīri ekspluatācijā, remontu izmaksu, biežuma ziņā.
Mondeo ir labs auto - plašs, ērts, uzticams... bet vai tas tavā izpratnē ir pietiekami "kruts"?
13. 14. Gada ar nikno mustangveidīgo purnu, jā. Pat ļoti. Tik ssā tādus nemanu, lt gan pilns.
Vienīgais pazems, mežā ar tādu baigi neiebrauksi.
Pētu tos allroad, pat vecie 2,5tdi baigi smukie, augsti, kā q5. Bet nu nojāts audi vs 50 000km nobraukuma fords.. Laikam jau ford labāks, ne?
Lietotas automašīnas labumu/sliktumu nosaka tās stāvoklis pirkšanas brīdī, nevis marka/modelis/gads/nobraukums. Var būt pirmās paaudzes allroad ideālā stāvoklī un 14 gada mondeo nobraukts līdz kliņķim (kruķīts vācu taksis, piemēram). Apkopju izmaksas vienas klases robežās ir +/- vienādas.
Tāpēc no sākuma izdomā kā tu pirksi to auto (ņemsi eksperu, mērīsi krāsu, lasīsi kļūdas, meklēsi vēsturi pēc VIN, pirksi no savējiem u.t.t.). Pēc tam izdomā ko pirksi. Un tad sāc meklēt.
Izmaksas (apkopju, remontu, apdrošināšanas) atkal ir atkarīgas no vietas kur tu to visu darīsi. Par to pašu Murano no sākuma uzzini vai to var servisot 200 km no Rīgas. Vai elementāras kļūdas noņemšanai vietējiem darboņiem ir nepieciešamās iemaņas un aprīkojums. Jo, ja jau grūti ir aizbraukt līdz Rumbulai tikai apskatīties auto, tad iedomājies cik grūti būs aizbraukt un noņemt check engine uz Rīgu pie dīlera, kad auto aizies avārijas režīmā.
Audi a4 allroad 9. 10 gada vs ford mondeo 13. 14. 15. Gada. Ko sakat? Audi teorētiski labākā kvalitāte pret ford mazo nolietojumu. Ekspluatācija, izmaksas. Nevis izmēri, krutums utt.
Stāvoklis, komplektācija, servisa vēsture, nobraukums?
Vispār pārāk atšķirīgi auto (klases, pielietojums), lai salīdzinātu. Es ņemtu audi, bet vismaz A6 un noteikti benzīna dzinēju, nevis to krupīti A4. Regulējamā pneimo piekare ir komforta iemiesojums, plus pilnpiedziņa drošākai dzīvei un iespējai baudīt dabu. Izmaksas, da pie kājas. Pilni šroti ar detaļām.
Ir vērts uzmest aci, tiesa dīzelis:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/allroad/bfffk.html
Es ņemtu kautko tādu, bet labi pārbaudītu un bez gāzes:
Tev kaimiņos tirgo šādu:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/aecgf.html
Ja meklē pilnpiedziņu, tad labāks nekas nav.
Nekas labāks nav? Nē nu atkarīgs no mērķa - vakar sanāca ar pirmās paaudzes WRX imprezu pabraukāt - labprāt būtu pamēģinājis uzgriezt kādu sauli, bet tā kā japānis ar japāņu ekonomiju, kuras potenciālās sekas pat ir atnākušas līdz manām ausīm/acīm, tad es neriskēju - nav jau audī, kam kārbai parasti ir 150-200% rezervīte atstāta. Ja mērķis ir piedalīties rallijā, tad droši vien nekā labāka nav, pēc pārbūves - bet līdz tam tā ir mašīna cilvēkam, kas grib braukt ar S4, bet to nespēj atļauties.
Labi, mondeo atkrīt, gribas tomēr pa reizei arī mežā iebraukt.
Paliek xc60, allroad un murano. Patīk vairāk pirmie 2. 9. 10. 11. Gada modeļiem cena vienāda. Tad šobrīd palieku pie šiem. Jāsaņemas un jābrauc lūkot konkrēti auto. Kā audi un volvo ar remontu izmaksām? Teorētiski var rēķināties ar vienādām naudām? Jeb kāds tomēr lūzt biežāk, dārgāk?
Un kur ir problēma ar moņģiku iebraukt mežā? Tur, kur moņģiks tālāk neies, tur tie pārējie visdrīzāk arī netiks - moņģiks vismaz apstāsies pirms visādi celmi sāks ārdīt mašīnas apakšu...
Veco aizaugušo meža celiņu rises, pa kādām jābrauc uz copi vai sēnēs daudz vairāk sanāktu uzrakt ar 10cm augstu, nekā 23cm augstu auto. Nu tas tā, ne par to stāsts. Vairāk satrauc auto uzticamība. Ok, gadu divuw varbūt 13 gada mondeo būs pārāks par 9. Gada audi, bet vēlāk?
Tā kā saprašanas nav, tad jautāju te. Tālāk jau konkrētu auto testētu pats, bet sākumā no zinošākiem jāsaprot ko testēt. Vai 2 gadus vecs mondeo tiešām 5 gadu griezumā būs labāks par 9. Gada allroad, xc60.
10 centimetrus augsta mašīna? Taisies to moņģiku sēdināt? Katra otrā jaunieša sapnis, sēdināta žurka ar skaļu izpūtēju un M-pakas buferi bija ar bufera malu 11-12 cm virs zemes. Bet sēnēs ejot nav obligāti katrai sēnei blakus jāpiebrauc. Braucot pa klaipēdas šoseju, šad un tad gadās redzēt šosejas malās noliktas leišu mašīnas - sēņotāji, kas necenšas piebraukt katrai sēnei klāt.
Reaali par to naudu sanaak savu nobraucis un attiits audi vai
volvo diizelis un peec gada seedeesi jau attieciigi konkreetas markas forumaa un sauksi Help..., protams gadaas arii atrast peerli...
Citi iesaka 400k nobraukušu mersi un saka ka nenobraucams, tu, ka 150k km nobraukts audi vai volvo ir metams.
Viens, ka 14. Gada fords ir sūds un vecs audi ir super. Laikam jau cik cilvēku, tik viedokļu. Gribas tik nonākt pie kāda kopsaucēja un tad meklēt savu auto. Vismaz saprast kas reālajā dzīvē 5 gadu griezumā sanāk labāk, 50k nobraucis fords vai 200k nobraucis audi, volvo.
Vai tomēr honda, nissan? 11. 12. Gada par normālām naudām.
Es teiktu, ka tomēr Honda. Un no tām CR-V ir izcils modelis ar salīdzinoši vienkāršo un uzticamo 2 litru benzīna motoru. Ja tādu 2011.-2012.gada auto ar 70-100 tūkst.km patiesu nobraukumu nopirksi, tad, iespējams, baudīsi uzticama auto prieku vēl ilgi.
Ja gribi to premium, tad tikai liizings uz gadu vecu ar minimaalu nobraukumu vai arii otra galeejiiba, vecaaks par tiem noraadiitajiem gadiem un tad paliek nauda, ko investeet, ja citrons gadiijies
Visi tachu dod padomu, brauc uz placi un piemeeri. Es senaak, kad mekleeju mashiinu, netiishaam ieseedos saabaa, pirms tam uz to marku vispaar nebiju skatiijies, kaa izbraucu taa saslimu ar to marku uz naakoshajiem 7 gadiem.
Tikko uz ielas ieraudzīju auto - nodomāju,bļin tāda konfekte, tā būs mana. Papētīju - subaru xv. Sameklēju - lēta, jauna. 12. Gada 10k eiro, nobraukumi zem 100k rādās. Ko sakat?
Ideaali, vismaz iespeejas uzkkerties uz daargiem remontiem ir zemas. Saaksi pelniit vairaak, nopirksi kaut ko komfortablaaku
Nebūs vēl trakāks par mondeo? Pēc 100k km nesāks jukt kopā?
Tiešām labāk par 12k gandrīz jaunu xv nevis 6 gadus vecu volvo, audi?
Nezinu, nezinu, vai prāta darbs vispār skatīties uz vācu premium auto - lietotu. Bez biksēm vari palikt
Tāds japānis principā jau teju vai garantē stiprāku naktsmiegu un veselākus nervus. Ja absolūti nevari iztikt bez prestiža - ir tāds Lexus, kas komforta ziņā patīkams, bet tehnikā uzticamība - pulka pārāka par vācu konkurentiem
Piekrītu. Ir tāds jauks modelis - Lexus-IS250. Mana kaimiņiene (sievas draudzene) brauc ar 2010.gadā pirktu jaunu šādu Lexus-IS250. Nobraukums ap 110 tūkst.km, auto absolūti bez tehniskām problēmām.
Īstenībā mazliet uzjautrina šis topiks - cilvēks kā klīrīga jaunkundze pats nezina, ko grib, gaida, kad viņam kaut ko ar karotīti mutē ielies, un visi aizgūtnēm pavelkas un mēģina kaut ko ieteikt, tikai viens par to saka - labs, otrs - sūds... un tā tālāk, nu jau 4.lpp... līdz bezgalībai. Gribētos redzēt, ar ko šitais cirks beigsies.
Interesanti, kā padomju laikos, un pat ne tikai padomju, bet līdz pat 21.gadsimta sākumam, kad krosoveru bija diezgan maz, sēņot un uz copēm brauca ar žiguļiem, moskvičiem, pēc tam ar pasātiem, opeļiem, tiem pašiem mondeo utt...
Tad tik tagad jāņem un jāpēta lexus xr. Jāsalīdzina ar nissan crv. Varbūt, ja tomēr sedanu, tad is vai mondeo un lieta darīta.
nissan crv
Ko reālajā dzīvē nozīmē tie hibrīda dzinēji? Kā benzīns/gāze, tikai gāzes vietā elektrība? Jeb elektrība vienkārši kā palīgs, kas dod savu daļu jaudas, samazinot benzīna patēriņu? To elektrību lādē atsevišķi kā telefonu, jeb tā lādējas jau braucot? Karoč ko nozīmē h burts pie modeļa nosaukuma?
Tā kā man otrais auto ģimenē ir hibrīds, mans redzējums tāds.
Hibrīds jāuztver tikai kā benzīna ekonomētājs. Akumulators - tikai kā palīgs, auto bez benzīna braukdams: uzsākot kustību, atlaižot gāzes pedāli kustībā - palīdzot noturēt konstantu ātrumu nelielā amplitūdā, visai lēni un plūdeni (līdz 40km/h) ripinoties stāvvietās vai šķērsieliņās utt. Citādi tas ir benzīnnieks ar ļoti mazu apetīti. Piemērs, Lexus RX benzīnnieks pilsētā patērē ap 18l, bet identisks hibrīds - tikai 10l! Dinamikai saglabājoties identiskai, vienkārši liesi mazāk benzīna
Un kā ar visādām problēmām? 6. 8. Gadus vecs hibrīds jau nav nojāts ar miljons ķibelēm? Izklausās jau interesanti, bet vai nebūs galvassāpes vairāk kā ieguvumu.. Kā reāli ir, ja tas nav jauns auto?
Īsāk sakot, hibrīds pats par sevi neko nemaina, brauc ar benzīnnieku, tikai veic kādu lieku apkopi? Plus tas, ka jaunam auto papildus jāpiemaksā par tādu ekstru?
Hibrīdi ir ļoti izturīgi un ilgspēlējoši! Fakts, ka Vācijā masveidā ir hibrīda taxi, to tikai apliecina.
Jā, reāli brauc kā ar benzīna dzinēju, tikai ekonomē paralēli ar hibrīda akumulatora palīdzību.
msh rakstīja: Un kur ir problēma ar moņģiku iebraukt mežā? Tur, kur moņģiks tālāk neies, tur tie pārējie visdrīzāk arī netiks - moņģiks vismaz apstāsies pirms visādi celmi sāks ārdīt mašīnas apakšu...
Piekrītu par visiem 100%.
Smalkie lielpilsētnieki tā nudien domā vai visi. Vajag aizbraukt kaut kur tālāk un paskatīties, kā vietējie ļauži brauc uz mežiem ogot/sēņot/copēt. Visiem kaut kādi vieglie priekšpiedziņas auto un neizskatās, ka tas viņiem sagādātu jelkādas problēmas. Saprātīgi iebrauc, nodara lietas un brauc mājās.
AigarsB rakstīja: Nebūs vēl trakāks par mondeo? Pēc 100k km nesāks jukt kopā?
Tiešām labāk par 12k gandrīz jaunu xv nevis 6 gadus vecu volvo, audi?
XV ir paredzēts augumā mazākiem cilvēkiem par Tevi, es ar 195 cm pie jaunā XV stūres nespēju ērti iekārtoties. Turklāt XV AutoBild 100 000 km izturības testā dabūja graujoši sliktas atzīmes.
AigarsB rakstīja: Īsāk sakot, hibrīds pats par sevi neko nemaina, brauc ar benzīnnieku, tikai veic kādu lieku apkopi? Plus tas, ka jaunam auto papildus jāpiemaksā par tādu ekstru?
Domāju 200km līdz Rīgai hibrīdu Tev nevajag. Lai gan Toyota ir uzticami.
Kādas domas par ford kuga 2 vai 2.5 benzīnu? Par manu budžetu 10 11. Gada sanāk. Simpātisks, 200+zirgi.
Kāds būtu salīdzinot ar 8. Gada lexus rx un 12. 13. Gada honda crv? Šīs 3 mašīnas apmēram vienā cenā.
vai tik te nebūs vietā teiciens - "ne tu p......, ne karoga nesējs".
pusotrs mēnesis bezjēdzīgas gvelšanas.
Bet ja nu mērķis ir nopirkt nevis kaut kādu mašīnu, bet gan veicināt foruma aktivitāti?
Jo tā arī pie konkrēta auto neesmu nonācis. Pašam saprašana nekāda, tāpēc te jautāju. Braukt un skatīties auto, kuri vizuāli piesaista, neko sīkāk par viņiem nezinot, liekas daudz nepareizāk. Pa šo laiku daudz jauna info te iegūta.
Par cik neesmu miljonārs, tad gribas, daudz maz labu auto, kuram teorētiski būs mazākas izmaksas turpmāk.
Var tādu nelielu aptauju, ja nav grūti!?
Ko jūs izvēlētos, ja budžets būtu 8-12k un alga zem 2k eiro. Un plāns mašīnu lietot gadus 5.
1. 2009. Gada lexus rx 350 vai 400h, nobraukums ap 250k
2. Honda crv 2012. Gada, lielākais pieejamais benzīnnieks, nobraukums ap 100k
3. Nissan murano 2007. Gada, lielākais benzīns/gāze, nobraukums 250k, paliek kādi 3000 eiro remontiem.
4. Ford kuga 2012. Gada, 2.0 benzīns, nobraukums zem 100k
5. Volvo xc60 2009. Gada. 2,4d, nobraukums 250k.
Vēl mondeo 12. Gada, allroad 8. 9. Gada, x3 2009. Gada, bet tie kā rezerves varianti.
Plāns ikdienā pa pilsētu 20-50km, un 2 3x mēnesī uz copi, sēnēs pa granti vai meža celiņiem. Gadā zem 10k nobraukums.
P. S. Liels pluss, ja 0-100km/h būtu ap 8sek vai mazāk, bet tas nav 100% obligāti.
Paldies.
Honda CRV max komplektācijā
Un bēdu nezināsi.
1. For Mondeo
2. Honda CRV
un vaaaaaaaaarbuuuut XC60
Pārējie varianti pat izskatīšanā nepiedalās.
Pirmais auto.
Sveiki.
Beidzot esmu pabeidzis skolas, ticis pie darba un nobriedis sava auto iegādei. Budžets 7 8, max 10k eiro. Ir 4 simpatizējoši varianti. Bmw x3 2005.,6. Gada, VW Tuareg 2005., 6. Gada, Cayenne S 2004., 5. Gada vai Infiniti fx35. Pārsvarā pa pilsētu, bet brīvdienās bieži uz copi mežos. Džipveidīgo, jo esmu 2metrīgs 110kg+ svaru zāles apmeklētājs, sedani riebjas
Kādi argumenti par/pret konkrētajiem auto? Kuram lētāka ekspluatācija, kuram teorētiski mazāk ķibeles, kuram jēdzīgāks remonts?
P.S. X5 nepiedāvāt, nepatīk.
P.S.S. Ar porsche nav plānots pontot meitenēm, vienkārši liekas arī tīri jēdzīgs variants + tā skaņa..
Paldies.