Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Citroen C3 (arī C4), 2005-2009.g., problēmas?

AnK Reģ.: 06.10.2014

Sveiki,

Rudenī ir plāns iegādāties otro a/m ģimenē. Vēlmes:

- maziņa (es kā otro gribētu tieši otrādi ņemt ko lielu ar V8 dzinēju, bet tā kā šo a/m pārsvarā lietos sieva, vajag maziņu - bet ne tik mazu, lai es ar saviem 195 cm nevarētu ērti lietot)

- benzīna dzinējs, bez turbīnas (dīzelis atkrīt, jo mazs plānotais nobraukums, pārsvarā pa pilsētu/piepilsētu)

- cena līdz 3000 EUR (jo neesmu bagāts un negribu kredītos baigi līst)

- manuālā kārba (gribētos automātu, bet ņemot vērā mazo budžetu, bail pirkt, jo tad uzreiz var draudēt remonts uz aptuveni 30-50% a/m iegādes cenas)

Lūk, un pēc šiem parametriem atrodas diezgan daudz Citroen C3, ar salīdzinoši maziem nobraukumiem/salīdzinoši jauna izlaiduma (arī pirkti un braukti LV). Kas, protams, liek man domāt - kas par lietu? Kāpēc tik lēti? Zinu, ka tā nav populāra firma un tā, bet...

Kas ir parastākās problēmas ar šīm mašīnām, kādi remonti, ar ko jārēķinās, kam pievērst īpašu uzmanību? Kā mašīna kā tāda? Nekad neesmu braucis un neko vairāk par "dizains simpātisks, sievai arī patīk" nezinu.

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 1 Atbildēt

Neiesaku Citroen vispār! Pārsteidz vispār (ne komercauto segmentā), kurš šos auto pērk. Ir kaut kādi mēģinājumi ar "DS" sēriju, bet par tiem no servisa man nav informācija. Var ņemt tikai to, kurš īstenībā ir Mitsubishi Outlander. Ja tomēr nopērc - lūdzu uzraksti pēc gada, cik dārgi un kādi bija papildus izdevumi!

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

nu nevajag. nobraucu no 0 līdz 333333 km ar 2002 gada Xsara. Jā, kaut kādi gļuki bija, bet nekas krimināks. Čals, kam pārdevu, drusku pieremontē un brauc vēl, jau nobraucis 400 000 km.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
5 1 Atbildēt

Man bija 2004.gada Xsara 1.6 benzīns.

Nopirku mazlietotu ar 30 000 km nobraukumu.

Līdz 100 000 km bija normāli, pēc tam bruka viss, kas var brukt... torsionu tilts, imobilaizers, piekare/ritošā ....

Nedaudz virs 200 000 km nodevu šrotā, jo taisīt tehniskajai apskatei būtu parāk liela investīcija.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 1 Atbildēt

imobilaizers

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Man Jelgavā netālu dzīvo 2004.gada Citroen C3 saimnieks. Dzinējs - vecais, labais 1,6 litru benzīnnieks bez turbīnas. Nobraukums 12 gados jau pāri 380 tūkst.km, jo cilvēks katru dienu brauc uz darbu Rīgā. Laikam gluži slikts tas auto nav. Te CSDD dati:

Pārbaudes veids: Atkārtota pārbaude

Marka, modelis: CITROEN C3

Reģistrācijas numurs: Fxxxxx

Nākošās apskates datums: 27.07.2017

Nobraukums: 383793

Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem

CO (%): 0.00

CO paaugst.(%): 0.00

HC (ppm): 0.

Lambda: 0.

Degvielas veids: Benzīns

Degvielas patēriņš: 6.5 litri/100 km

- pilsētā 8.6 litri/100 km

- ārpus pilsētas 5.2 litri/100 km

Motora maksimālā jauda (kW): 80

Motora tilpums (cm3): 1587

Pilna masa (kg): 1525

Pašmasa (kg): 1138

Piezīmes:

Detalizētais vērtējums:

Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi

601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.

618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).

418 1 Neliela bremžu cauruļvadu korozija.

627 1 Nelieli priekšējā stikla (vējstikla) bojājumi.

Nobraukuma vēsture:

Datums Nobraukums

07.07.2016 383793

08.06.2016 379911

02.06.2015 340622

15.05.2014 312498

23.04.2014 310377

28.03.2013 277033

29.03.2012 248319

24.03.2011 216810

29.03.2010 187453

27.03.2009 158244

26.03.2008 125330

22.03.2007 96537

16.03.2006 66161

17.03.2005 36851

Iepriekšējās apskates dati

Pārbaudes veids: Pamatpārbaude

Nākošās apskates datums: 08.07.2016

Nobraukums: 379911

Novērtējums: 2 - Ar mēneša laikā labojamiem defektiem

CO (%): 0.03

CO paaugst.(%): 0.04

HC (ppm): 18.

Lambda: 0.

Vecākās riepas izgatavošanas gads: 2011

Piezīmes:

Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi

601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.

618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).

607 2 Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Kreisais apakšējais balsta šarnīrs.

601 2 Virsbūves korozijas bojājumi. Sliekšņi.

418 1 Neliela bremžu cauruļvadu korozija.

627 1 Nelieli priekšējā stikla (vējstikla) bojājumi.

Ass Kreisais Labais Bremžu tips

1 2.10 2.40 D

2 1.70 1.80 D

2 1.40 1.30 S

D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu un ko tu gribēji pateikt ar šitento infu? Par C3 egli tā infa maz ko izsaka - toties parāda ka īpašnieks pats mašīnas tehniskajam stāvoklim neseko.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Kāpēc Tu domā, ka īpašnieks neseko auto tehniskajam stāvoklim?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāpēc? Tāpēc ka iepriekšējajā reizē izdrāza par cauru slieksni un beigtu stāvābolu. Beigtu stāvābolu dzird - tas grab - bet to ka tuvojas caurs slieksnis, var pamanīt vismaz dažus gadus iepriekš, neba gada laikā metāls sarūsēja. Nu tie vieninieki kas bijuši pēdējajā, ir standarts vienkārši ekspluatētai mašīnai.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Nomikam, cik atceros, ar Citroen-C3 bija pozitīva pieredze.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Nu visumā no forumos lasītā izkristalizējas tendence, ka par Citroen-C3 ir labākas atsauksmes nekā par C4...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Ar manu 2004.gadā iegādāto jaunu C3 ar 1.3 l benzīna dzinēju joprojām braukā tētis. Šobrīd gan nobraukums ir tikai aptuveni 120 000 km. Rūsa ir tikai uz sliekšņiem. Toties stipra. Tehniski ieguldījumus neprasa vairāk kā citi auto. Vājā vieta - bremžu suporti. Bieži jātīra, jo ļoti viegli uz tā krājas dažādi gruži. Tad uzkarst arī disks un ir nepatīkama sīcoša skaņa. Elektronikā nekādi gļuku nav bijuši. Ā. No iekšas svīst priekšējie lukturi, lai arī auto nekad nav cietis avārijās un lukturi nav mainīti.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Aha, paldies par informāciju. Vārdu sakot - izsvītrot C3 no potenciālo auto saraksta nevar.

No tādiem mazliet "neparastākajiem" auto vēl mazliet lūru Fiat Panda virzienā, lai gan tad gribētos dabūt 4x4 versiju, par ko dzirdētas labas lietas. Lai gan vajadzības pēc 4x4 nav, tādēļ īstenībā nafig

Gan jau, ka būs kā parasti, izpētīt un domāt var daudz, bet beigu beigās kaut kādā mašīnā iesēdīsies, kas spontāni patiks un tad to arī paņems... un kā būs, tā būs

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Piemēram, www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/fiat/panda/cbonm.html šķiet tīri kārdinošs piedāvājums, lai gan risks ar automātisko kārbu... toties ērti.

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

paskaties Fiat Grande Punto.

Nobraucu 6 gadus no 0-165tKM. Vislabākās atsauksmes. Lēts un izskatās, manuprāt, joprojām vislabāk no mazajiem hečbekiem.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Paldies, paskatījos internetā - glīts & lēts! Vienīgais pašreiz tikai divi modeļi ar benzīna dzinējiem, turklāt viens no tiem "ar dzinēja defektu" bet abi ar gāzi. Bet nav jau nekāda steiga

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Bija lietošanā 2007. gada C4 (bijusī Lattelecom mašīna, pirkta no transportrent (sixt) plača). Kopta pie dīlera ar pilnu vēsturi. Vienkārša ikdienas mašīna. Komforts viduvējs. Price/performance ļoti labs. Nekādi īpašie, neplānotie remonti nebija. Pārsteidza tikai tas, ka pie 150 000 bija jāmaina riteņu gultņi (gaudoja). Detaļu cenas pieņemamas. Vienīgais elektronikas gļuks - ik pa laikam kruīza errors. Ja pirkt francūzi, tad tikai Citroen. Uzticamākais no tā gala ražojumiem, ar interesantu dizainu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Cik tad tiem gultņiem būtu jāiet?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Sestajam golfam nogāja gandrīz 250 000.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Vairāki jaunie Peugeot ir tiešām labi, sākot no 308. Interjera ergonomika vēl pieklibo arī pašiem jaunākajiem. Renault dīzeļmotori ir vieni no labākajiem

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Neslikti. Cik gadu laikā tas bija?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Aptuveni četros gados, no nullītes.

opelis Reģ.: 03.10.2005
1 0 Atbildēt

Man sestā gada Jettai gultņus (visus četrus!!) nomainīja jau pie nepilniem 20 000km. Pa garantiju. Pēc tam līdz 260 000 nekādu problēmu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Kamēr es ar Merivu nobraucu 213 tūkst.km, man tai gultņus nebija jāmaina.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Vienu C3 biju apskatīt, it kā viss OK, bet deg Check Engine gaisma... Pārdevēja teica, ka tā visu laiku deg, kļūdu var nodzēst, bet tad uzpeld. Neiedvesa uzticību tā gaismiņa, it īpaši, kad biju palasījis par C3 elektronikas problēmām citviet.

Beigās paņēmu 2007.g. Mazda2, šādu:

lookatthecar.org/wp-content/uploads/2015/09/Mazda-2-2006-1232-1.jpg

1.4 benzīns, 80 zs. Labi aprīkots - elektriski sildāmi sēdekļi, kondicionieres, kas strādā, elektriskie logi, nolokāms priekšējais pasažiera sēdeklis u.c. noderīgi sīkumi.

Nobraukums 280 000, viens īpašnieks, kurš braucis pa LV visu šo laiku (pirku no īpašnieka, ne no plača, dokumenti viņa teikto par "viens saimnieks" apstiprina).

Rūsa minimāli (kādiem cauruļvadiem), lai gan serviss ieteica pretkorozijas apstrādi. Jāmaina viens amortizatora atbalsts un priekšējais gultnis, citādi mašīna labā stāvoklī. Motors klusi strādā, ātrumi slēdzas nevainojami.

Citādi jau mašīna kā mašīna - priekš savas klases liels bagāžnieks, tieša un forša vadāmība, laba pārskatāmība uz visām pusēm.

Ņemot vērā cenu - 1700 EUR - domāju, ka visai labs pirkums (servisā tā arī teica - par tādu cenu nav ko domāt, ņem ciet).

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Apsveicu ar pirkumu! Mazdas ir tehniski uzticamas!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 2 Atbildēt

Tik uzticamas, ka vaļā netiksi...

arko2 Reģ.: 11.01.2005
1 0 Atbildēt

Pēc pieci gadi pa 700 tiks vaļā ka nemetas. Un starpība ko būs zaudējis būs niecīga salīdzinot ar tiem , kas pērkot jaunu auto tādu summu zaudē jau pēc pirmā mēneša.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Diemžēl nav vizuāli uzticamas...

arko2 Reģ.: 11.01.2005
0 0 Atbildēt

Tu par 2 mazdu vai mazdām vispār? Man pret savas 6 vizuālo nav nekādu pretenziju.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Mēs darīsim otrādi - ar jauno auto (kaškaju) pamatā brauc sieva, ar otro (veco), kuru šobrīd meklēju, plānoju braukt es, līdz ar to meklēju ko tādu, kas patiktu man - liels, ērts, ar daudzmaz jaudīgu dzinēju... no saabiem neko jēdzīgu neatradu, pamatā skatos uz Volvo (pirmās paaudzes feisliftēto S80 vai otrās feisliftēto V70). Šodien kāreiz vienu skatīšos. Tad jau redzēs, kas sanāks. Caur datu bāzēm izsitu, it kā ir OK.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti