Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ierosinājumi Ceļu policijai

Nortel Reģ.: 16.03.2007

Vai mūsu dārgā CP varētu pievērst uzmanību ikrīta bardakam Bauskas ielas un A7 (Ziepniekkalna ielas) krustojumā? Konkrēti šajā vietā:

www.google.lv/maps/@56.8908981,24.1481501,3a,75y,207h,89.92t/data=!3m6!1e1!3m4!1sqy_uWlvypZRLcKoJ33BSgQ!2e0!7i13312!8i6656

Noslēpiet kādu ekipāžu uz Ziepniekkalna ielas aiz pieturas un izķerat tos, kuri no kreisās joslas (tikai pa kreisi) brauc taisni, griež pa labi vai lien labajā joslā pāri nepārtrauktai līnijai.

Labi, es saprotu, satiksme pie mums ir pakaļā, kādam ir jāsteidzās. BET nu vismaz regulāros ikdienas pārkāpējus vajadzētu paņemt par agresīvo braukšanu. Nu tādus kā: AK-741; KA-7777 u.c.

 
1 2 3 4
Nortel Reģ.: 16.03.2007
5 0 Atbildēt

Es vēl varu piebilst, ka šajā vietā nenotiek vienkārša, nevainīga CSN pārkāpšana. Tā ir regulāra, sistemātiska un klaja CSN ignorēšana. Katrs no pārkāpējiem izdara vismaz 2 pārkāpumu virkni, rūdītie 3, 4 un pat 5 pārkāpumus. Kas jau ir klasificējams kā agresīva braukšana.

Šīs problēmas efektīgākais risinājums varētu būt stacionāras videonovērošanas ierīkošana. To var nedarīt VP, pietiktu PP uzlikt kaut vienu kameru kā tas ir Vecrīgā un nauda nāktu straumēm. Nebūtu jāsūdzas, ka PP tiek uzspiesti CP pienākumi. No videocentra varētu rakstīt kvītis un sūtīt auto īpašniekiem. Pēc manām prognozēm, stundas laikā no 7.30 līdz 8.30 varētu noformēt vismaz 100 agresīvas braukšanas gadījumus.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 5 Atbildēt

Pieraksti tak visus pārkāpējus, nevis dažus. Pats taču šodien uzrakstīji, ka tad, kad pareizajā joslā brauc nepārkāpjot noteikumus (t.i. nemuļļājoties, nekavējot satiksmi un neveidojot sastrēgumu), tad izrādās, ka apbraucējiem nav kur likties. Varbūt, ka sastrēgums tur vispār paspēj izveidoties tikai dēļ tiem, kas nejēdz normāli braukt un ne vien kavē citus, bet arī dod iespēju apbraucējiem veikt savus manevrus? Un vari būt drošs, ka uzliekot tur kameru, muļļātāji nobīsies vēl vairāk un sastrēgums būs vēl lielāks.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Nortel

Cik nopratu Tu esi ar videoreģistratoru ierakstījis ?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

rudens68

Cik nopratu Tu ar pirkstu taisīts?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nē ar fotokameru, tās pēc CSN nav aizliegts izmantot pie stūres ne arī DVI kāda daļa gar to.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
13 0 Atbildēt

Bradypus tāds dalbojobs, ka traks var palikt! Ko kasies! Numurus var brīvi publicēt internetā, rakstīt uz sienas un uz pieres - tie ir publiski pieejami un nekādā vaidā neidentificē vadītāju! Kādā veidā numurs uz mašīnas ir brīvi redzams ikvienam, bet internetā ierakstīt nedrīkst, jo slepena informācija? Pasaki labāk savam draugam, lai izbeidz agresīvi braukt un netaisa sūdus uz ceļa!

scope Reģ.: 16.09.2005
2 0 Atbildēt

Danimars rakstīja: Manējā tur nav, tāpēc es arī necepos, atšķirībā no daža laba. Ja CP ņemtu vērā videoreģistratora ierakstus un uz tā pamata sodītu, tad es būtu otrais aiz Nortel, kas tādu uzliktu! Besī tie, kam šķiet ka steidzas tikai viņš...

Peace on you!

CP jau tagad ņem vērā ierakstus, vajag tik sūtīt iesniegumus.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

Nu tad jāsāk pētīt tos verķus...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Redaktors

11.04.2018 0:17

Litri: 2685, Līmenis: 8

Reģ.: 31.08.2001

Parīt nosūtīšu jautājumu CP! Rīt komendējums Lietuvā - preses konference par Frankfurtes automehānikas izstādi

Kas jauns ?

Redaktors Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt
Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Cerams neaizmirsīs pārslēgt no jūdzēm uz kilometriem.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Jauns rīts, jauni pārkāpēji:

Škoda KZ 6808 un Mitsubishi GL 4080.

Ar no skata pilnīgi ikdienišķu braukšanas stilu no joslas tikai pa kreisi aizbrauc taisni pāri A7.

Kopējais TOPs:

Volvo XC-70 GZ 900

Ford Focus JH 5182

Nissan KZ 3478 jau 2x

BMW KE 255 jau 2x

VW JF 1260 (ar M zīmi logā)

BMW EB 2333

Audi HS 75

Honda KT 1750

Nissan KD 7273

Toyota LC HF 7239

Volvo JV 9009

Audi KT 3173

Toyota JG 803

VW KL 8082

Škoda KZ 6808

Mitsubishi GL 4080

p.s. speciāli datu sargātājam, personas datu šeit nav

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 1 Atbildēt

Personas dati nav, bet tu aicini CP uz "linču tiesu" Nez kā CP var kādu nolinčot, šodien ātruma maratonā vienīgi baigi linčo.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 3 Atbildēt

Palasi uzmanīgāk - auto numurs ir personas dati (personas dati ir jebkas, ko iespējams identificēt līdz konkrētai personai): m.lvportals.lv/visi/skaidrojumi?id=294871

Bet tā vispār - man vienkārši riebjas tādi paštaisni taisnības cīnītāji, kas redz tikai citu izdarītos pārkāpumus, bet saviem vienmēr atrod attaisnojumus.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 1 Atbildēt

Ja tu ieskatītos uzmanīgāk, tad redzētu, ka tagad tie vairs nav auto numuri, bet burtu un ciparu kombinācijas.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Joutūbā te bija kāds video, kur cp pusstundu pa Rīgas un Ropažu apriņķi izmisīgi vajāja kādu bandītu ar vecu a4.Tas tur brauca pa visu ceļa platumu un radīja neskaitāmas avāriju situācijas.Bet visā materiāla garumā viņa numurzīme rādījās aizsmērēta.Kāpēc diez tā?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Droši vien tādēļ, ka CP ir lohi un nezin, ka auto numurs nav personas dati

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Bet kā tad ar Lietuvas cp video- piem kur vajā un beigās velk ārā bandītu no bmw, arī tur numurs ir aizsmērēts.Varbūt viņi aizkadrā piesargājas no kāda kārtējā likumtraktējuma, kad kāds kārtējais jurists varētu uzcelt kārtējo pretenziju? Toties redz šis video bija gan ar redzamu numuru, toties "bez" liekiem komentiem no cp puses (vismaz neatceros tādu pzdiskusiju..), vnk nejauši uzslēdzās:

www.delfi.lv/aculiecinieks/news/novados/video-autovaditajs-ar-atrumu-140-kilometri-stunda-dzenas-pakal-policijai.d?id=45548198

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Atšķirība tāda, ka CP tie ir pierādījumi lietā. Numuru aizsmērē ne jau dēļ "personas datiem", bet dēļ sensitīviem datiem saistībā ar lietu. Ja vajadzēs meklēt auto kas aizmucis no nozieguma vietas tad publicēs arī ar numuru. Kā tie var būt personas dati, ja lai noskaidrotu vai auto pieder personai nevis juridiskai personai ir jāpārkāpj likums.

Redz kur DVI uzziņā auto nefigurē kā personas dati www.dvi.gov.lv/lv/wp-content/uploads/1_Personas-datu-aizsardz%25C4%25ABba_Visp%25C4%2581r%25C4%25ABg%25C4%2581-datu-aizsardz%25C4%25ABbas-regula_20032018.pdf

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Google Streetview arī numuri aizsmereti, jo pierādījumi lietā? Likums paredz konkrēta autovadītāja identifikāciju, uzliekot īpašniekam pienākumu sniegt šādu informāciju. Tieši tas pats stāsts, kas ar IP adresi, ko EK tiesa ir atzinusi par personas datiem, lietā par sliktu Vācijai pret personu. Bet tu atsaucies uz mūsu DVI, kas paši jau ir maksājuši sodus par personas datu apstrādes pārkapumiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tad ar ko atšķirtos iAuto korespondenta nofilmēts materiāls ar redzamu numuru no google filmētā ar aizsmērētu? Nu ja pat cp īsti nav pārliecināta kas ir vadītājs un/vai kas īsti tas par numuru, bet lūk privātpersonas pieņēmums sanāk ka būtu pārliecinošāks? Austrijā par dvr lietošanu privātpersonai draud 10k oficiāls sods.Bet youtūbs pilns ar dvr filmām par šīs valsts ceļiem.Numuri redzami.Pie kam skaidrs, ka filmēts ar dvr (ne ar ifonu vai sadzīves kinokameru).Ja paskatīt kaut google streetviewu- interesanti, ka tur īsti nav šādas opcijas tieši par Austrijas teritoriju.Europa it kā viena, bet redz ka tie tikumi pilnīgi dažādi.Kam un vai te pienāktos tas mistiskais 20mio sods par tāda materiāla publiskošanu?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pirmkārt CP kā iestādei ir atļauts tikai tas kas ir atļauts. Tātad, ja nav likumā paredzēts, ka jāpublisko numuri tad nepublisko, bet ir ntie sižeti, kur no CP video nav numuri smerēti ciet. Otrkārt Google Street view atkal cits stāsts ņemot vērā datu apjomu tā jau ir datu apstrāde un mīļā miera labad Google aizķēpā gan sejas gan numurus, citādi pēc tam būtu jāizskata tūkstošiem sūdzību gan pamatotu gan nepamatotu tā kā vieglāk ir tā.

IP adrese ir personas dati, ja to var sasaistīt ar konkrētu personu izsekojot pēc darbībām no IP adreses, tik tāds sīkums ka IP adrese nav vairs unikāla katrai ierīcei tā kā ar vienu IP neko nepanāksi. Arī auto numurs var būt personas dati, ja tas ir sasaistīts kopā ar vadītāja foto vai zināmu tā īpašnieku. Piemēram publiski ir zināms, ka Superbingo vadītājs braukā ar strīpainu auto kam numurzīme satur paša iniciāļus un dzimšanas gadu. Jautājums ko darīt šādā situācijā, ka persona pati šādi izgaismojas.

DVI ir tiešām interesanta iestāde ar vienu roku aizliedz publiskot datus, bet ar otru spiež to darīt. Piemēram šis paraugs, 3.1. punkts prasa novietot savu vārdu uzvārdu un dzīvesvietas adresi aiz auto loga www.dvi.gov.lv/lv/wp-content/uploads/ieksejie_drosibas_noteikumi_fiziskai-personai.doc

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Unikāli, ka DVI uzskata nedrīkst norādīt personas kodu uz vēstulēm, bet tad jau es nevaru būt drošs, ka Andrim Bērziņam sūtīto vēstuli neizsniedz nepareizajam adresātam. Tai pat laikā kāds bija čakars, kad saņēmu sīkpaku ar nepareizi norādītu manu vārdu, tad gan bija izmeklēšana. Nez kaut kā ja nenorāda garumzīmes tad gan iet cauri, lai gan Jānis un Janis it divi atšķirīgi vārdi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu jau pat DVI vairs personas kodu neizceļ kā kaut ko īpaši. Personas dati ir jebkas, kas tiesiskā ceļā ļauj identificēt vienu konkrētu personu. Īsumā - personas dati ir gandrīz jebkuri dati. Izņemot, piemēram, veikala noliktavas atlikumu uzskaiti. Savukārt attiecībā uz personas datu apstrādes sistēmam, par tādu kvalificējas jebkura, kura kaut vienai personai var šādi kvalificēties. Līdz ar to arī tikai saraksts ar vārdiem jau ir personas dati - dažiem cilvēkiem pēc PMLP datiem ir vienīgais vārds Latvijā un attiecīgi tie ir identificējami. Un nevienu neinteresē, ka lielākajā daļa ailīšu būs rakstīts "Jānis" , kas NAV personas dati

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ja pilnīgs Sviests.Jautājums vēl "no kurienes" mums šitā uzradās zemes virsū tukšā vietā klajā laukā pēkšņi pats tas DVI, ar visu aprīkojumu un personālu.Varbūti bija kāds sludinājums, kur meklēja tam darbiniekus? Gogla streetviews nestrādā tikai dažās pasaules valstīs- Austrijā,Vācijā,Ķīnā, Ziemeļkorejā.Jo lūk A un De esot rūgta pieredze ar pers.datu vākšanu nacistu laikā.Turklāt vēl esot bijis kkāds skandals ka google filmēšanas mašīnas ievākušas datus no neaizsargātiem wifi tīkliem.Mums visu laiku 25 gadus burtiski spļāva tam visam virsū, bet tagad ļembasts iet vaļā nepajokam, svarīgāku lietu vairs nav.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Aizmirsti par mūsu DVI. Ir Regula! Ja nu kāds nezin, tad Regula ir tieši piemērojama un "spēcīgāka" par nacionālajiem likumiem. Viss, par ko tagad ir cepiens, ir tiešs Eiropas ierēdņu nosaukts pasākums.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Es 33trešo reiz izmisīgi jautāju- ar ko atšķiras EU Regulas traktējums un pielietojums iekš A un De no tieši tās pašas EU Regulas sekām šeit LV ? Kuri nacionālisti pārkāpj Regulu- vieni reku LV atļauj googlem ar streetviewa auto iebraukt dajebkur, bet otri A un De vispār pasūta to googli drirst un saka filmējiet savu p savā atejā, bet pie Mums jūs figu tā darīsiet?

Un kas šis ir- man atnāk klients , saka, uj tev,čalīt, nedošu tev savu pasi vairs kopēt, atdod man manus papīrus un ej tu d.Pēc mēneša man atraksta lietas izmekletājs, tā un tā,mums reku ir aizdoma, ka klients tavs ir ne tur savu Pirkstu iebaazis,dod tagd mums visu tavā rīcībā esošo info par tur to darījumu- ko tu zini,kam atdevi papiirus,utt.Bet pases kopijas man nav, personas kods nav, hvz kā pamatot kam un ko un kad esmu atdevis.Turklāt, "citi" noteikumi melns pa baltu man paģēr visu info 10g uzglabāt.Kā varam te atšaudīties un cilvēcīgi izskaidrot šīs pretrunas? Nekā citādi, kā dāsni radušos iespēju "kādam" tagd izjaat praktiski jebkuru par jebko un jebkurā brīdī?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

650 - Regula būs spēkā tikai no 25. maija. Līdz tam bija direktīva ar attiecīgi interpretētu nacionālo likumdošanu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ar to regulas piemērošanu būs tūtā. Nu nav tā reāli piemērojama, jo tad jābloķē Facebook kur viens ar otru dalās, laiko un ietago personas datus.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pāršķirstīju to regulu un nav tur nekas pat attāli par auto numuriem vai identifikācijas numuriem kas nav personas. Bet ir skaidri uzsvērts, ka žurnālistikas un vārda brīvības tā plašākās nozīmēs nevar ierobežot informācijas izplatīšanu ne arī "cietušajam" ir tiesības šo informāciju pieprasīt dzēst. Ir tikai prasība apstrādāt datus pēc iespējas minimāli, kas norādot tikai auto numuru un auto marku kam tas uzstādīts ir pavisam atbilstoši un sabiedrības interesēs. Tā kā mums nav publiskas datubāzes, kur bez pamata un bez uzskaites varētu sameklēt īpašnieku pēc numura tad tie nav pat netieši personas dati.

Tā kā Bradypus lūdzu pantu studijā uz kuru tu atsaucies.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Tiem, kam grūti izlasīt visu diskusiju, atkārtošos: curia.europa.eu/juris/document/document_print.jsf;jsessionid=9ea7d0f130d59f132984cee546b8b0e1bb45384d85c8.e34KaxiLc3eQc40LaxqMbN4PaN8Le0?doclang=LV&text=&pageIndex=0&docid=184668&cid=21112

Pilns juridiskais skaidrojums, kādēļ IP adrese ir uzskatāma par personas datiem. Auto numurs no IP adreses principiāli neatšķiras - abi ļauj visnotaļ līdzīgā veidā vienkārši un likumīgi nonākt līdz konkrētai personai. Kas būtiski - ne jebkurš auto vai IP adrese ir personas dati, jo var piederēt juridiskai personai. Bet tā, kā tu to nezini, tad pret visiem jāizturas kā pret personas datiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Bradypus, ok, es saprotu, ka tikai no 25.maija būs spēkā.Bet iespēja samaksāt organizācijai "X" krietnu žūksni par to,lai taptu par augstdzimušu speciālistu datu apstrādes jomā pastāvēja jau krietnu laiku iepriekš.Nekur pasaulē nav ielākas laimes, kā nejauši kļūt par Vienīgo pakalpojumu sniedzēju jebkurā nozarē,kaut vai pašā šaubīgākajā jeb smirdīgākajā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Tur ir vēl interesantāk - no iespējas kļūt par šādu speciālistu tika visnotaļ nepamatoti izslēgti daudzi gribētāji, jo uzvarēja konkrētu izglītības prasību lobijs, tādējādi ierobežojot šo laimi savējo izredzēto lokā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tur nu tu kļūdies IP adrese un auto numurs ir principiāli atšķirīgas lietas. Tas tavs tiesas lēmums ir attiecībā uz veci regulu.

Tā kā gaidu precīzu skaidrojumu tieši par auto numuriem no 25. maija. Jā auto numuri var būt personas dati, bet a priori tos par tādiem nevar uzskatīt, jo ir vārda brīvība un nevar ierobežot informācijas izplatīšanu aizbildinoties ka tie varētu būt.

Personal data means data which relate to a living individual who can be identified:

(a) from those data, or

(b) from those data and other information which is in the possession of, or is likely to come into the possession of, the data controller,

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tu vari droši uzskatīt, ka es kļūdos. Atbildīgās iestādes gan IP adresi, gan auto numuru uzskata par personas datiem. Diez vai varēsi apstrīdēt sodu, balstoties uz apgalvojumu, ka es kļūdos. Diemžēl ar šo saskaros profesionālā jomā - manā pārziņā ir datu bāze, kas satur auto numurus - un šobrīd ciešā sadarbībā ar šīm iestādēm veicu pasākumus, kas ir saistīti ar šādu datu apstrādes drošības uzlabošanu - līdz ar to zinu diezgan tieši un konkrēti, kā regula tiks interpretēta un par ko tiks piemēroti sodi jau "tolerances periodā", kurš pagaidām solās būt gada garumā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Atkal. Tava datubāze nav tas pats kas ir šis topiks. Tu protams no savas bāzes info nopludinat nedrīksti. Bet joprojām neesi parādījis kur rakstīts par auto numuriem. Fpdal kā jau teici ir DVI interpretējams un nav nepārprotams.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 4 Atbildēt

PN. Ja negribi netici. Man nekas nav jāpierāda, dalbajobu pārliecināšanai regula paredz 38000 EUR argumentu.

sirga Reģ.: 29.10.2002
2 0 Atbildēt

nu jau delfos aktīvists arī ticis ar video

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Jaunajā likumā rakstīts šādi - Ceļu satiksmē iegūtos ierakstus ir aizliegts izpaust trešajām personām, izņemot valsts institūcijas (normatīvajos aktos noteikto funkciju izpildei) un pārziņus (likumisko interešu aizsardzībai).

47.pants

titania.saeima.lv/LIVS12/saeimalivs12.nsf/0/C74799DB57161C61C225825000483C5F?OpenDocument

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 4 Atbildēt

Vēl jau tikai top. Šajā versijā ir izlaista privātpersonas atbildība. Bet paredzētais sods ir līdz 200 vienībām. Ja kāds nezin - vienība ir minimālā alga. Tādējādi šī topika autors pretendē uz sodu līdz 86000 EUR! Un juridiskām personām sods ir līdz 10000 vienībām - rēķiniet paši ;)

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Ko jūs te lejat. Pirmkārt tas ir sākot ar 25.maiju un otrkārt kur šeit ir ir ceļu satiksmē iegūts ieraksts? Pie tam ierakstus nedrīkstēs publiskot tikai tad ja tur ir personas dati, ja tur sejas neredz tad tie nav personas dati jo nav identificējami.

Likums vēl nav pieņemts, bet var redzēt ka ir jau novērstas pāris pretrunas ar regulu, kas bija likumprojektā. Likumprojektā žurnālistikā bija nepamatoti ierobežota un tagad tas ir labots.

"Vēršam uzmanību, ka gan EST, gan ECT judikatūra par būtiskāko uzskata žurnālistikas materiāla faktisko saturu un nolūku, nevis to, vai konkrētā materiāla autors ir profesionāls žurnālists. Tāpēc, lai uzskatītu, ka personas datu apstrāde ir tikusi veikta žurnālistikas nolūkos, ir jāvērtē nevis tas, vai persona ir profesionāls žurnālists, bet gan jāgūst pārliecība, ka jau sākotnēji persona ir rīkojusies nolūkā iegūto informāciju publicēt, uzskatot, ka materiāls skar sabiedrībai nozīmīgas intereses."

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Likums jau tagad ir spēkā - līdzšinējais FPDAL, kas, atbilstoši atbildīgo iestāžu uzskatam, atšķiras no regulas tikai niansēs. Būtiskās izmaiņas no 25. maija - regula ir tieši piemērojama, paredz ārprātīgus sodus un attiecīgi pārkāpumi izskatāmi EK tiesā, ja valsts tiesas lēmums nepamierina. Nacionālās likumdošanas pārkāpumiem AT bija pēdējā instance un tālāk varēja iet vienīgi uz ECT, kas nevērtē pašu izskatāmo jautājumu, bet tikai to, vai procedūrā nav pārkāptas cilvēktiesības. Turpmāk, katrs, kurš uzskatīs, ka viņa personas dati ir nepareizi apstrādāti, varēs vērsties pret valsti tieši par konkrēto nodarījumu. Līdz šim gluži vienkārši uz virkni FPDAL prasību neviens neskatījās nopietni un tās masveidā pārkāpa (kā kungs šajā tofikā), bet no regulas spēkā stāšānās brīža joki būs beigušies.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Tas pats krustojums, tikai no citas puses.

CP tiešām būtu ko darīt, ja vēlētos!

www.delfi.lv/aculiecinieks/news/novados/video-aculiecinieks-otro-dienu-pec-kartas-sastopas-ar-nepacietigu-bezkaunu.d?id=49953845

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Kas mani patiesi izbrīna mūsdienu sabiedrībā - tolerance pret acīmredzamiem nihilistiem satiksmē Palasot komentārus "citos portālos", bieži vien daudzi uzklūp virsū video autoram (nekārtību atmaskotājam, tātad), akceptēdami tādu rīcību kā normālu. Tas ir pipec

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Un vēl tas, ka atrodas pietiekami daudz, kas tādus kreisās joslas braucējus laiž iekšā. Ja plūsma brauktu un neviens nelaistu, gan arī šie sāktu domāt, ka variants varbūt nemaz nav tik ērts un paveicams.

Bet nu visu laiku taču tiek stāstīts, ka ir rāvējslēdzējs vienmēr un visur, tolerance un kas vēl ne.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 2 Atbildēt

Jau rakstīju iepriekš - tofika autors pēc visa spriežot pārstāv otru nihilistu grupu - kas pēc zaļā iedegšanās lēnām sāk meklēt ātrumkloķi un apsvērt nesteidzīgu ekobraukšanu, jo nekur nesteidzas. Diemžēl šie ne pie kā vainīgi nejūtas, jo nevienam taču priekšā nelien... Bet patiesībā visvairāk kavē tos, kas korekti stāv paredzētajā joslā un grib braukt NORMĀLI. Je nebūtu šo te kavētāju, pirmkārt palielinātos krustojumu caurlaidība un otrkārt līdējiem nemaz nebūtu kur palikt. Līšana pamatojas pārliecībā, ka pareizās joslas braucēji kavēs plūsmu un atstās vietu ielīšanai.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Bet, tas ir atrisināms ātri vien - 1) redzams CP postenis liks visiem bez izņēmuma ievērot CSN; 2) neredzama kamera ļaus stipri papildināt valsts budžetu ātri vien (280 eur par agresīvitāti satiksmē). Ko, pie velna, vēl gaida visuvarenā CP?

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Es no paša rīta relatīvi reti braucu. Bet katrreiz vēroju un vērtēju situāciju un esmu diži pārliecināts, ka galveno Kaitējumu plūsmai nodara tie e-nānisti, kuri nespēj naski izkustēties un uzturēt plūsmas ātrumam atbilstošu saprātīgu distanci.Braukt taisni no kreisās bultotās rindas gan ir necieņa pret sabiedrību. Bet gluži tāpat necieņa ir apzināti kavēt braucējus ar labākām iemaņām tur, kur nav šāda klaja pārkāpuma.Jo, kamēr viens Lohs iekavē zaļo ciklu citiem 2-3, tamēr prasmīgāks braucējs sen būtu jau 2 krustojumus tālāk.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 1 Atbildēt

Ir vairākas vietas, kur šāda "līšana" ir legāla (piemēram, Bruņinieku iela, šķērsojot Avotu. Ja vien kreisajā joslā nestāv kāds, kas griežas pa kreisi, vienmēr ieņemu kreiso joslu un gandrīz vienmēr aizbraucu ātrāk par labajā joslā stāvošajiem, "ielienot" viņiem priekšā. Reti gadās, kāds, kuru tomēr nākas palaist. Tomēr ar to pašu auto šādu manevru uz dienvidiem no Latvijas neizdodas veikt, ja nu vienīgi reizēm Lietuvā. Polijā un jebkur tālāk Eiropā, neviens pie stūres neguļ un ieslēdzoties zaļajai gaismai plūsma sāk kustēties - arī sirmas kundzes ar 1.0 motoriem BRAUC.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā, tieši tā, un tāpēc poļi savā pamatā ir ļoti "greizsirdīgi" uz tiem, kuri savas lempības vai nezināšanas vai vnk blatošanas dēļ svešā vietā rīta sastrēgumstundā ieņem nepareizu pozīciju un tad tur kko kkur mēģina līst.Pārliecinoši un daudzmaz pieklājīgi ja sanāk, apjaat viņus var, bet arī tad viņš apvainosies un tevi vajās vismaz turpmākās 15min,un tas ir garā ceļa lieks stress utt.Izbraukt cauri PL un ne reizi nesastrīdēties ar Poli- tas taču ir uopija, jeb nu tikai šiem te rīgas gulētājiem, pa malu braucot, tas varētu "izdoties".Ir tur specifiskie divjoslu ceļa fragmenti ar tiem luksoforiem ik pa 3km.Un tur nav Rīga- cilvēki pamatā Brauc, nevis ar nānismu nodarbojas.Kā arī Rīgā- normāls draiveris tak nestāvēs un kkādus pusgulošus lohus negaidīs.Tikai "no otra gala" ir tā, ka liela daļa to gumijas staipītāju nekad objektīvi nenovērtēs konkrēto gadījumu un visur kladzinās, ka jebkurš viņiem/garām/aizbraucējs ir bandīts un nelietis.Viņiem viss ir aptuveni vienā maisā- vai tu viņu tīri likumīgi apjaaj uz līdzenas vietas bruņinieku krustā un tml 969 vietās, vai arī kāds tiešām uzvedas rupji un kkur tur aizbrauc taisni no kreisās bultas.Jop mazāk būtu guletāju- jo mazāk kāds vēlētos savas tās "spējas" šitā te demonstrēt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

"Izbraukt cauri PL un ne reizi nesastrīdēties ar Poli- tas taču ir uopija" WTF?! Regulāri braucu un tieši Polijā NEKAD neesmu "sastrīdējies". Latvijā gan daudziem liekas, ka esmu agresīvs braucējs (lai gan CSN, izņemot līdz +20km/h, pārkāpju ārkārtīgi reti.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā atzīstos, kādreiz bieži "strīdējos",biju jau iegājis tādā kā specialitātē, bet tagad esmu atmetis.Vismaz cenšos.Ir tur tāds īpašais kontingents- jo kāds ieceļotājs pa viņa personīgo ceļu ātrāk brauc, jo tam lielākas cerības šādus personāžus satikt.Parasti jau tas tāda vnk ne-ļauna sacensība, bet gadās arī reāli dusmīgie.Ja cilvēks reāli labi velk ar kabluku vai ar busu uz pilno tik uz cik tas "iet", piecos no rīta pa tumsu tipa uz darbu, tas ir parasti normāls/cienījams kadrs.Bet tas reku annānists, kuram uz x5 vienādi cipari numurā, un kam tu gluži nejauši esi atļāvies pabraukt garām- oi... ;P

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Nez, nekas tāds nav gadījies. Poliju un vispār Eiropas apbraukāšanu sāku apgūt relatīvi vēlu - par 90o gadu Polijas briesmu stāstiem esmu tikai dzirdējis. Bet šajā gadsimtā, kā reiz tur esmu mācījies ignorēt CSN un braukt pēc būtības Piemēram tādas zinības, kā naktī nekad neapdzīt fūres pirms apdzīvotām vietām - braucot aiz fūres, vari būt drošs arī tad, ja pa apdzīvotu vietu ātrums joprojām ir 90km/h - nevienu nenobrauksi (ja nu... tad fūre to izdarīs, un mentu nav - fūrēm ir rācijas) un nebūs jāstreso, jo ar +20 braucot pakausī "elpo" fūre, kam tas ir par lēnu

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā, bet Tagad ir citādi laiki un personīgi es jau nezcik kur tas laiks principā neesmu atļāvies pa nakti apdzīvotā vietā pofigā maukt.Pat tās fūres to īsti vairs nedara.Jo tagad ir pavisam citi sodi un cits čakars uzraujoties.Kā arī, tādam riktīgi ātram vietējam specam pakaļ skrienot, var arī kaut ko nepamanīt.Un vel arī tas, ka kur tur diži skriet, ja mūsu galā aiz robežas vien pārsimt km palikuši tie senlaiku ciemu fragmenti.Pie kam, gandrīz katrreiz kādā vietā tur vietējie cp ir redzami.Plus vēl tas, ka tieši tur meža dzīvnieki vazājas, citreiz pat masveidā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Par to daļu, ka vairs jau nav skrienamo ciemu, jāpiekrīt. Bet par pārējo esi kaut ko ne tā sapratis. Aiz fūres atvelkot neko daudz nav jāpamana. Tikai jābūt gatavam bremzēt ne sliktāk, kā fūrei. Visu pārējo pamanīt vai nepamanīt jau ir fūrista problēma. Pat ja viņš nonesīs cilvēku (hmmm... kuros miestos ir tavi meža zvēri?), tava ātruma ievērošana vai neievērošana neko šajā situācijā nemainīs.

scope Reģ.: 16.09.2005
1 0 Atbildēt

Tipiska problēma ar profesionāļiem jeb kravas auto šoferiem.

Šie izliekas nemanām ceļazīmes Rīgā, Vienības gatves un Ozolciema ielas krustojumā aizliegumu braukt kravas automašīnām (cauri mikrorajonam, pa tam ne īpaši paredzētām ielām), jo tā var ietaupīt kādu ~ 1 km attāluma un krietni vairāk laika ziņā virzienā uz Dienvidu tiltu, jo pēc visiem noteikumiem nevar griezties arī Graudu ielas krustojumā un ir jābrauc līdz pat Mūkusalas aplim.

Lieki teikt, ka CP ekipāžā parādās tikai tad, kad kārtējo reizi ir izbesījis un ir uzrakstīts iesniegums, tad dažas reizes atbrauc, saraksta kaudzīti protokolu un pēc tam lepni atbild, ka sodījuši tik un tik...

Tipiskie grēkotāji DHL, DSV, Maxima, Rimi utt.

P.S. Jā, Ozolciema ielā ir nogriešanās uz bāzēm bij. Robotu rūpnīcas teritorijā, bet tā tiešām ir ļoti maza daļa no kravas automašīnām, kas tur arī iebrauc, pārējais ir tranzīts cauri mikrorajonam, kur ir neregulējamas gājēju pārejas pie skolām un ielas, kas nav paredzētas šāda izmēra un svara transportam (tā pati Graudu iela, piemēram).

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Skats, kā fūre mēģina no Valdeķu ielas nogriezties uz Graudu ielu, ir "cienījams" Teju neiespējamā misija to paveikt legāli pēc CSN.

scope Reģ.: 16.09.2005
1 0 Atbildēt

Vai ne.

Un Graudu iela jau tāda maģistrāle, pa kuru fūres būtu jādzenā. Nav jau brīnums, ka atkal brūk kopā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 4 Atbildēt

Tu tak riktīgs lauķis,DHL un DSV ir tikai piekabes,vilcēji viņiem nepieder.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Nefiga, ir arī DSV un DHL "palešu pievedēji" jeb komplektētāji, bez puspiekabēm (nezinu, cik tonnīgi tie skaitās), kuri no vairākiem sīkajiem klientiem savāc pa vienai divām paletēm, kur lielo fūri pakaļ nedzen.

P.S. Tas nemaina to, ka bojā firmas tēlu. Piemēram, Cemex uz savām piekabēm liek telefona nr., kur var pasūdzēties zem nosaukuma "kā es braucu?".

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Tad tā arī sākumā bija jāraksta kad palešu pievedēji(7,5 t) bet tu visus sabāzi vienā maisā.Tu tak pats zini kāda ir latvijas pilsoņu braukšanas kūltūra.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Tas jau nemaina faktu, ka profesionāļi gandē mazās ieliņas, jo redz "viņi strādā".

Nav īsti laika, bet būtu interesanta statistika, cik no visiem iebrauc uz noliktavām, cik - tranzītā, bez emocijām.

Forši arī, ka Valdeķu un Ozolciema krustā tie brīvi stūrē virsū gājējiem, kam ir priekšroka, ja veic kreiso vai labo pagriezienu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 5 Atbildēt

Un kāda ir jūsu kultūra kad es pēc darba braucu pa Valdeķa ielu(Gross auto) un Pērkones iela ir pilna ar autiņiem Ziepniekkalna virzienā.Ļoti reti sanāk uztaisīt labo pagriezienu ar pirmo piegājienu,ir pat bijis kad trīs vieglie lēni paripo tev garām itkā manis tur nebūtu.Jā es saprotu kad man nav galvenai ceļš bet tu tak arī stāvi,kas tev gabals nokritīs ja tu mani palaidīsi?Tāpēc sāciet ar sevi un tad audziniet citus!

www.google.com/maps/@56.9169654,24.0964427,3a,75y,154.17h,84.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAAI9TGyAtgGP2FYVVFLNyw!2e0!7i13312!8i6656

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 2 Atbildēt

Divi dizlaiki,laikam tie bija tie divi kas mani nepalaida,jā,pareizi,mani palaida merša īpašnieks un viņš noteikti nesēž šinī tukšajā forumā.Varu jums novēlēt-turpiniet necienīt citus autobraucējus un meklēt citu utis!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Te atkal prasītos nocitēt to slaveno Berimora skaidrojumu savam saimniekam sakarā ar aiz loga notiekošo jezgu.Es arī tur bieži braucu.Vajag tā tiešāk katram no viņiem sejā ieskatīties- iespējams, daļā gadījumu būsi pat apmierināts.Tipa ka labi vien bij, ka tieši šis apgarotais feiss tevi nepalaida.Jo sazin vēl kas var būt, ja tāds tev no muguras brauc. Turpat aplī pie mazās mahimas man pagājušnedelj viens tāds mpis bija nolēmis sānos iebraukt, labi ka laicigi to sapratu ;P

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Nerīdziniekiem vari paskaidrot, ko ar to domāji? Ka tevi korķu laikā nepalaiž iekļauties uz galvenā ceļa pirmā mašīna, kad kungs piebrauc no savas mazās sānieliņas? Par to cepiens?

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Nu tak.

Tas, ka korķī kāds palaiž/nepalaiž ir pieklājības, nevis pienākuma jautājums. Tik pat labi var būt attiecība 2:1 vai 3:1 pret mazāksvarīgo ceļu.

P.S. Citriez ir tā - ja esi pēdējais kolonnā un tālāk tukšums, tad īsti nav jēgas tēlot pieklājību, jo aiz tevis tāpat ceļš tukšs.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Skaidrs. Es sāktu cepties ja mani nepalaistu 15-20, bet ne jau dēļ 3 auto uz galvenā ceļa... Ja es braucu pa mazākas nozīmes ceļu, es nemaz neceru ka tie tur uz galvenā ir man vietu parādā pieklājības vārdā. Rīgā, saprotams, tauta varbūt apvainojas ja nesanāk izgriezties bez apstāšanās "ar pirmo piegājienu"...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Jā - acīmredzami ir daļa autovadītāju, ka tiešām uzskata, ka viņiem šajā situācijā ir jātiek nekavējoties palaistiem. Un šeit viens no viņiem ir pasūdzējies publiski. Šeit gan prasās piebilst, ka lielākoties tieši tā arī notiek - braucēji no mazāksvarīgas ieliņas sastrēgumos tiek palaisti diezgan prioritāri, kas acīmredzot rada šādu apgriezto efektu - atsevišķi ndivīdi to jau sāk uzskatīt par pienākumu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vinš vienkārši runāja par tipisku gadījumu ļoti tipiskā vietā.Kur lielu dienas daļu uz Galvenās ielas pirms apļa veidojas rinda.Ja stāv šāda gara aste- nepalaist piebraukušo no sānceļa ir prasta idiotisma izpausme.Sevi cienošam braucējam būtu kauns tā darīt.Ja tavā atbildības zonā ir šis izbraukt gribētājs - tad demonstratīvi nepalaizdams viņu, tu morāli aizvaino arī nākamo aiz sevis rindāstāvošo.Uzkraujot viņam izvēli saslaucīt tos tevis izsmidzinātos virtuālos meeslus.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tāda savdabīga filozofija - "Uzkraujot viņam izvēli saslaucīt tos tevis izsmidzinātos virtuālos meeslus.". Parasti jau līdzīgās situācijas katrs ielaiž vienu un man kā pa galveno braucošajam būtu dziļi vienalga, vai es ielaižu to vai kādu citu.

Ir gan vietas, kur cenšos neaizrauties ar laišanu no blakusceļiem. Spilgts piemērs - Maskavas iela Krustpils ielas rajonā. Ir novērota tendence, ka no labās joslas ļautiņi izbrauc cauri DUSam vai citam objektam un kādu strēķīti tālāk tiek ielaisti tajā pašā joslā. Neatbalstu šādas padarīšanas un vietās, kur to dara tā pavairāk, nelaižu nevienu. Jā, tamdēļ varbūt cieš kāds degvielas lējējs (parasti gan ne visai, jo tauta jau nadzīgi laiž it visus), bet vismaz tīra sirdsapziņa - neesmu palīdzējis kādam krānam.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā, galvenais, vajadzētu saprast, par ko un kur ir tā konkrētā runa.Ka ir tādas vietas kā te pieminētā,kur vnk 99,99% no tā sānuceļa izbraucošo ir visparastākie braucēji, kuri vnk brauc no ulmaņgatves uz ziepniekkalnu (ne tur kādi speclīdēji un ne pārkāpēji).Ja nevienu 2 st laikā neie laist- tā rinda stāvēs ar galu uz dzelzceļa viadukta.Haoss būs.Tieši tāpat ,kā uzskatīt par līdējiem visus un jebkur rindā iekļauties gribošos.Mordu kirpičom, lai laiž tie tur aiz manis esošie Lohi.Ar to tie virtuālie mēsli domāti- ka lūk "es" esmu augstāks par to, kas aiz manis.Jālaiž ir tad, kad tas ir tieši no Tevis atkarīgs un kad tieši Tu nepārprotami stāvi situācijā, kad tieši Tev tā smagā misija (šoreiz) ir izkritusi.Tas tā ir (Tev,man,jebkuram) pašsaprotami un automātiski jādara. Nav piem pašam jātēlo lohu un nav jālaiž tur kkādu nervozu iekļauties gribētāju no iekļaušanās gaidītāju rindas vidus.Lai tas brauc līdz iekļaušanās joslas galam,lai mācās un lai pierod uzvesties pareizi.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

žurnālā privātajā dzīvē neaizsmērēts foto tesla s EX1285 , šoferis Lavents

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

nāk prātā tā anekdote- kas diez ir šī auto Saimnieks, ja viņam šoferis ir Lavents

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja: "Izbraukt cauri PL un ne reizi nesastrīdēties ar Poli- tas taču ir uopija" WTF?! Regulāri braucu un tieši Polijā NEKAD neesmu "sastrīdējies". Latvijā gan daudziem liekas, ka esmu agresīvs braucējs (lai gan CSN, izņemot līdz +20km/h, pārkāpju ārkārtīgi reti.

Nu ja jau "mazā dzemdīte" tev ir normāla padarīšana, tad gan jau arī tu esi no tās sugas, kam atļautais ātrums no 50 uz 90 izmainās nevis pēc attiecīgas zīmes, bet tad, kad tā zīme ir tālumā saskatāma, ar visiem no tā izrietošajiem pigoriem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Būtu interesanti uzzināt, kas ir "mazā dzemdīte" - šādu apzīmējumu lasu pirmo reizi. Bet par pārējo ļoti kļūdies - pirmkārt jau tādēļ, ka tas ir Latvijai raksturīgs fenomens, ka apdzīvota vieta faktiski beidzas, bet zīme ir uzlikta pāris km tālāk. Polijā jau sen ir dalītās zīmes, ko mēs vēl nespējam aptvert, un baltā patiešām atbilst faktiski apdzīvotai vieta - līdz ar to šāda rīcība nav nevienam aktuāla.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Ja nepatīk zīmes vai satiksmes organizācija, vajag to mēģināt mainīt, nevis pārkāpt likumu tad, kad pašam tas rada ērtības. Ja ir zīme "30" tad tas to arī nozīmē, tas nekas ka skola sestdienā ir ciet. Tas pats ar apdzīvotām vietām - ir zīme, aiz kuras vari mīt grīdā, nevis kad pašam liekas - "aij, te jau pēdējā māja beidzās, jāmauc".

Un dalītās zīmes jau otro gadu kā tiek pakāpeniski ieviestas, ja nepamanīji.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Iemācies lasīt! Es ļoti labi zinu, ka šīs zīmes tiek ieviestas un tieši uz to norādu, ka cilvēki šeit nesaprot šādu risinājumu, lai gan paši pārkāpj vietās, kur tāds vēl nav ieviests! Es esmu tikai par, priecājos par šādām zīmēm un tas nekādi nenozīmē, ka pārkāpju citas minētajā veidā. Polijā šāds zīmju uzstādīšanas veids ir jau sen un vēl vienam tizlu secinājumu izdarītājam pajautāju, kādēļ viņa iedomātajam pārkapumam ir kāds sakars ar to, ka man nav problēmu Polijas satiksmē.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Cilvēki, kas pārkāpj, to dara visur, viņiem viens pīpis, ir tur tālāk zilā zīme vai nē, braucot ārā zem baltās viņi grib jau ar vismaz 65+ un ja tu vēl maisies priekšā ar saviem 55-58, tad tu esi "ļaunais satiksmes traucētājs". Tāds mans novērojums. Sabiedrībā tiek kultivēts viedoklis "drāzīsim lēnos", pat ja tas lēnais ir viens no retajiem, kas vienkārši ievēro atļauto ātrumu limitus. Pārējiem vienkārši ir jāmin grīdā, un poh, vai tas ir pie skolas sestdienā uz 70, vai 300m pirms baltās zīmes, un kad uzliek radaru dzīvojamā zonā, tad lielā čīkstēšana par budžeta pildīšanām utt.

Ko ar šo visu domāju - ir vienkārši šoferu suga, kam ir jāsteidzās vienmēr un visur, vai tas ir šajā topikā minētajās vietās, vai citur tikpat klaji pārkāpjot noteikumus. Viņi ir un viss. Ar zīmēm to diži neizlabot.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Cilvēki, kas pārkāpj, ir ļoti dažādi. Manā skatījumā vissliktākie ir tie pārkāpēji, kas pārkāpj ar pārliecību, ka neko nepārkāpj. Apzināto pārkāpēju rīcība ir aprēķināma un patiesībā daudz mazāk ietekmē satiksmes drošību.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

es nebūtu tik pārliecināts...

Ir visai prāva daļa pārkāpēju, kas to dara apzināti, agresīvi un neiecietīgi pret pārējiem. Tādus, treorētiski, būtu bijis jāapastādina vēl medkomisijā, pirms tie tiek kārtot CSDD eksāmenu...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tādu patiesībā ir ļoti maz, tikai katrs tāds lec acīs un tiek pamanīts. Salīdzinoši daudz ir tādu, uz kuriem neattiecas "neiecietīgi pret pārējiem" raksturojuma daļa. Bet parkāpēji-nezinātāji gan ir masveidā - un viens otru nemana, kopīgi skatoties uz tiem dažiem. Un pie viena arī uz tiem, kas viņiem faktiski netraucē vairāk, kā tikai aizskar viņu personīgo svarīgumu.

Ja medkomisijā atsijātu autovadītājus pēc nerēķināšanās ar pārējiem (kā gan lai to izmēra...), tad tieši tie nezinīši būtu pirmie, kas paliktu bez izziņas.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

tos vissliktākos, ļoti iespējams, vēl var izglītot un pārmācīt. A par apzinātajiem pārkāpējiem kā reiz bija msh teiciens "mazā dzemdīte"- tas ir, kad katru rītu jāsteidzās, jo darbā atstāts ieslēgts gludeklis, bet vakarā jāsteidzās, jo sieva dzemdē... Un tā katru dienu. Apzināti. Pa vienam, pa diviem pārkāpumiem pēc kārtas, ka tik pašam ērtāk.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Tieši tā - pa vienam, diviem pārkāpumiem pēc kārtas. Nevis nepārtraukti pārkāpjot, un pēc tam kliedzot, ka ir priekšzīmīgakais auto vadītājs kas nepārkāpj NEKO.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vai drīkst zināt kāpēc tu bieži pārāk atļauto ātrumu līdz 20 kmph?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Tādēļ, ka ierobežojumi tizli. Ir valstis, kurās to nedaru (un nē - tā ne tuvu nav skandināvija) - jo ātruma ierobežojumi ir adekvāti. Toties es ievēroju to otru CSN daļu - drošu ātrumu, nevis bezjēdzīgo likuma burtu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu bet, piemēram, kur ir šie tizlie ierobežojumi?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Piemēram Ādažos - par lielu naudu uzcēla apvedceļu, bet zīme 70 jo daži āksti, kas uzbūvēja māju ceļa pretējā pusē ir mežonīgi jāsargā. Tikmēr Beļģijā, piemēram, var braukt ar 90 pa faktiski apdzīvotu vietu, kur vidusmēra latvietis pat iedomāties nevarētu, ka nav nekādu ierobežojumu. Un vēl vari pamēģināt pārsniegt atļauto Vācijas vai Austrijā šaurā kalnu bundesstrasse - tur vispār noklusēti ir atļauts 100. Latvijas ceļi salīdzinājumā ir maģistrāles.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Zīme tur ir un viss - ja tu brauc uz 90, tu esi pārkāpējs. Man bik krīt uz nerviem pāris tādas vietas tuvu apvedceļam uz liepājas - rīgas šosejas, gan tas ka pagrūti saprast kur tas 70 beidzas, gan tāpēc ka ir pietiekami daudz tādu bradīpusu, kas iet garām. Es arī mēdzu kaut kur ignorēt muļķīgus ierobežojumus, bet tie pamatā ir tādi, kas domāti lai kāds indivīds, kurš līzē ieķēris jaunu tačku ar koka ratu riteņiem, kādu no tiem neizšķaidītu. Nu un protams, apdzenu ar pedāli grīdā, nevis uz 90...

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Ādaži šoreiz būs reti neveiksmīgs piemērs. Jebkurā citā tēmā vai vienkārši emocionāli esmu gatavs lamāt Ādažu pašvaldību, bet šoreiz nāksies oponēt.

Kā reiz šodien braucu uz Rīgu, pievērsu uzmanību, kur tad un cik gari ir tie "70":

1) pirms pagrieziena uz carnikavu līdz pagriezienam uz ādažiem, garums 1,9km

2) no maximas līdz izbrauktuvēm no pārvada, kur statoils (sērkls eks), garums 1,2km. Te arī informatīvais kmh tablo, blakus apelsīns.

Tātad, šie "70" ir salikti vietās, kur piekļaujas vai atzarojas ceļi. No jaunā benzīntanka COOL līdz Maximai var braukt uz 90, to pļavu posmu, kur iebrauktuve lukoilā un otrā pusē bankrotējušais logu kantoris. Ja čīkstēt par Ādažiem kā par tizlu zīmju novietošanas piemēru - tad vairāk būtu jāčīkst par Gaujas tiltu, tur arī zīme "70", un ierobežotais posms nebūs īsāks kā Ādažos kopā.

Labprāt dzirdētu kādu citu piemēru, kur tad ir kāda apdzīvota vieta, kur KILOMETRIEM jāvelkās pa mežiem un pļavām uz 50, jo pilsēta un mājas sen kā beigušās, bet administratīvā teritorija vēl nē. Ja godīgi, es tādu vietu nezinu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Kūdra-Kalnciems, starp Vencpils un Liepājs šos.Atbildīgie Dauņi pa 25 gariem gadiem tur to ceļu ir "uzlabojuši" nepajokam,pašlaik 70 karājas jau nonstopā..

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Un vai tās ir vietas, kur ieviest Polijas pozitīvo pieredzi ar zilo zīmju ieviešanu, lai saīsinātu apdzīvotās vietas ierobežojumu "50"?

Vai tomēr tas pieminētais ceļa gabals ir vienkārši tik sajāts ka tur ir bedre pie ielāpa un tamdēļ tas "70", cerībā ka pēc gadiem tomēr nāks REMONTS?

Es Kurzemi nepārzinu nemaz, tāpēc interesējos.

Kā arī vai Tev liekas ka tas "70" tur ir lieks? Ka vajadzētu būt "90"?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ir ļoti daudz šādu vietu. No galvas katru neatceros, bet tā kā gan darba, gan brīvajā laikā sanāk izbraukāt dažādus Latvijas maršrutus, šī ir vispārēja problēma, kas gan jau ir novērsta uz lielākajām šosjām (piemēram Ventspils šoseja Pūrē). Agrāk balto zīmi lika pie ārējās administratīvās robežas un pie tā arī palika, retos gadījumos uzstādot aiz tās kādu 70 papildus ātruma ierobežojumu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Jauns rīts, jauni pārkāpēji:

Škoda KZ 6808 (jau otro reizi) un pirmo reizi franču auto: Citroen KC 8069. Abi no joslas tikai pa kreisi aizbrauc taisni pāri A7.

Parādnieks no pagājušās piektdienas Volkswagen KL 8082.

Kopējais TOPs:

Volvo XC-70 GZ 900

Ford Focus JH 5182

Nissan KZ 3478 jau 2x

BMW KE 255 jau 2x

VW JF 1260 (ar M zīmi logā)

BMW EB 2333

Audi HS 75

Honda KT 1750

Nissan KD 7273

Toyota LC HF 7239

Volvo JV 9009

Audi KT 3173

Toyota JG 803

VW KL 8082

Škoda KZ 6808 jau 2x

Mitsubishi GL 4080

Volkswagen KL 8082

Citroen KC 8069

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

Nortel, lai uzlabotu tabulu ir jāpieliek aiz katra nenumura reizes cik ir pārkāpts. Un sāc ierakstīt video!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Reižu skaits jau ir pielikts. Tā kā patreiz briest auto nomaiņa, normāls reģistrators netiks instalēts.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

Piedošanu, nepamanīju...

Redaktors Reģ.: 31.08.2001
3 0 Atbildēt

Interesanti, būs jāaizbrauc apskatīties

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Kolosāla reportāža sanāks Tikai stāvi un filmē Vēlams - kopā ar CP (ne vestē)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Es darītu radikālāk. Ja tā dari katru rītu, autovadītāja apliecībai "SVEIKI" uz ilgāku laiku - zibenīgi. Komplektā ar sodu par agresīvu braukšanu, 280 eur un 6 punkti automātiski. Redzēsim ātri vien sakārtotību tur, satiksme uzlabosies utt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tādu stilu CP (vai iauto ar kameru) piekopt visās problēmvietās - vismaz Rīgā. Uhh, kas tā būs par jautrību

boliks Reģ.: 22.03.2004
2 0 Atbildēt

Nevajag pat kameru dažreiz pa dienas vidu sanāk braukt ar tramvaju. No 10 auto vismaz 7 brauc runājot telefonu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 1 Atbildēt

CP testē savu jauno aprīkoto SUBARU ar kamerām visapkārt, pieķer autovadītājus, lietojot mobilo. Bet, aizbrauciet uz Jūrmalas centru - var stāvēt ielas malā jebkādā auto un ķert visas mamzeles savos Lexus, X6 utt. pēc kārtas - teju VISI runā pa mobilo, un nevis pa hands free, bet - turot telefonu pie auss. Laikam tā modīgāk

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Vakar brucot mašīnā "izkalaidēju" aizmugurē sedošo bērnu izliekoties, ka mēs savā starpā runājam pa telefonu (roku turot pie auss). Vai par to pienāktos sods?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kas to zina, kā CP to traktēs Pieļauju, ka sodīs gan. Ko varēsi apstrīdēt, pierādot precīzi laikus, sarunas utt. Citādāk - pamatīgs čakars būs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Sorry - par roku, liekas, nebūs problēmu. Ja turēsi rokā mobilo - būs gan.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
3 0 Atbildēt

Tieši tāpēc uzdevu jautājumu, jo neredzu nekādu atšķirību, attiecībā uz transportlīdzekļa vadīšanas drošību. Kāda starpība vai rokā ir telefons vai nav, ja roku es tāpat neturu uz stūres.

Tāpēc nesaprotu šī aizlieguma jēgu! Kāpēc nedrīkst turēt rokās telefonu, bet drīkst turēt hamburgeru vai ūdens pudeli, vai karstu kafiju, vai cigareti utt. Kāpēc sods ir paredzēt tikai par telefonu?

P.S. manā automašīna aprīkota ar bluetooth handfree, tāpēc gandrīz vienmēr runāju neturot telefonu rokās,(daudz ērtāk).

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Ar vecā tipa pogu telefoniem bija mazliet savādāk. Lai gan pie stūres daudz nerunāju, tomēr šad tad sanāca, bet tad bija relatīvi vienkārši. Varēja viegli sataustīt pogu sarunas uzsākšanai vai sarunas pabeigšanai. Principā nekas diži vairāk par kondiķa kloķu grozīšanu vai citas dziesmas uzlikšanu maģī. Pat īsziņu varēja uzrakstīt tādu īsiņu.

Ar jaunā tipa telefoniem jau tā lieta nav tik viegla, jo tomēr tur viss vairāk vizuāli un var jau arī dzīvē redzēt, ka cilvēki mīl tajos ekrānos paglūnēt.

Var gan pateoretizēt, cik telefonu lietotāju būtu tad, ja mašīnām nebūtu automātu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tāpēc jādomā ko un kā darīt. Ar parastu telefonu pirms sarunas uzsākšanas tu tāpat skaties uz ekrānu lai redzētu kas zvana/kam zvanīt, tā ka runāšanas ziņā starpības nav. Starpība ir tad, ja jāraksta kāda īsziņa; ar plakano tas ir "mazliet" bīstami - es parasti atzvanu vai, ja kāds sēž blakus, iedodu tam telefonu un nodiktēju ko lai šis uzraksta.

Ja vairāk brauktu ar mašīnu, droši vien nopirktu zilo zobu austiņu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 2 Atbildēt

pie auss nav modīgi, "pačotīgāk" un "trendīgāk ir turēt telefonu tā horizontāli, kā pūdernīci, visādām cacām, čiksām un blanģinkām īpaši izplatīts...

Vēl vairāk rēcu, jo lielākajai daļai to vāģu, kur runā turot "trubu" rokā vai ar plecu spiežot pie auss handsfree ir iebūvēts...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Būtu interesanti uzzināt, kas ir "mazā dzemdīte" - šādu apzīmējumu lasu pirmo reizi. Bet par pārējo ļoti kļūdies - pirmkārt jau tādēļ, ka tas ir Latvijai raksturīgs fenomens, ka apdzīvota vieta faktiski beidzas, bet zīme ir uzlikta pāris km tālāk. Polijā jau sen ir dalītās zīmes, ko mēs vēl nespējam aptvert, un baltā patiešām atbilst faktiski apdzīvotai vieta - līdz ar to šāda rīcība nav nevienam aktuāla.

Vienīgā vieta, kas man nāk prātā ar tevis aprakstīto situāciju ir Dzelmes, kur vispār vajadzētu būt zilajai zīmei bez ierobežojumiem, nu un to pašu prasītos arī grobiņai un siguldai. Bet kopš 5 gadus atpakaļ man gadījās piedzīvot 10 latus vērtu bildīti par 63 kmph 200 metrus no apdzīvotas vietas beigām, es cenšos braukt ar 50-55 līdz zīmei, un pabraucot garām zīmei, iemīt grīdā - un tad nu tā braucot, var novērot latvijai raksturīgo fenomentu, kur apdzīvotā vietā, bet apdzīvotās vietas beigu tuvumā, visādi āksti mēdz izpildīties, jo, ja priekšā kāds brauc ar atļauto ātrumu - tātad sēņo. Bet tā kā mans golfs nav tā lēnākā mašīna uz ceļa, tad pat ieminiens ceturtajā robā pie 1,6k mēdz beigties interesanti - reizēm kāds steidzīgais mēdz arī apdirsties; piemēram, drīksti minēt kā es atklāju cik lēns ir bēdīgi slavenais buldoga purna XC90, kurš aprīkots ar piecu katlu dīzeļ-nemotoru...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Jauns rīts, vecs pārkāpējs:

Mitsubishi GL 4080 no joslas tikai pa kreisi atkal brauc taisni pāri A7.

Kopējais TOPs:

Volvo XC-70 GZ 900

Ford Focus JH 5182

Nissan KZ 3478 jau 2x

BMW KE 255 jau 2x

VW JF 1260 (ar M zīmi logā)

BMW EB 2333

Audi HS 75

Honda KT 1750

Nissan KD 7273

Toyota LC HF 7239

Volvo JV 9009

Audi KT 3173

Toyota JG 803

VW KL 8082

Škoda KZ 6808 jau 2x

Mitsubishi GL 4080 jau 2x

Volkswagen KL 8082

Citroen KC 8069

p.s. pārsteigumu sagādāja blondīne ar Škodu KZ 6808, kura šorīt pat nemēģināja braukt uz iepriekšējo pārkāpumu vietu, bet no Liepu alejas nogriezās pa labi un aizbrauca uz lielo Valdlauču sastrēgumu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Re kā Ķīnā izdomāja cīnīties ar gājējiem, kuri it pie sarkanās!

aplej ar ūdeni.

www.dailymail.co.uk/news/article-5635117/Chinas-latest-jaywalker-catcher-humiliates-pedestrians-spray-WATER-road-crossings.html

Turklāt, robots arī uzraksta sodu

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 1 Atbildēt

Jauna sezona, vecā vieta, jauni, rupji pārkāpēji!

Subaru FZ 4050 pie sarkanās gaismas apbrauc priekšā stāvošo un veic labo pagriezienu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 3 Atbildēt

"Jauna sezona, vecā vieta, jauni, rupji pārkāpēji!" - īss un perfekts situācijas apkopojums. Ja nav mainījies rezultāts, tad vaina jāmeklē tajā faktorā, kas arī nav mainījies - vecajā vietā. Varbūt pievērsies satiksmes organizācijas problēmām, kas ir patiesais iemesls pārkāpumiem?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

Mans pamatdarbs ir pavisam citā sfērā, es neesmu eksperts visās jomās kā vairums šejieniešu. Tāpēc varu konstatēt tikai faktu (sekas). Kā iespējamo risinājumu ik pa laikam skandinu videonovērošanas uzstādīšanu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Darbam jebkurā sfērā noder izpratne, ka jānovērš cēloņi, nevis sekas. Par risinājumu sauc cēloņu novēršanu. Seku novēršana, nenovēršot cēloni, ir debila resursu izsaimniekošana.

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti