Nissan Micra tests, atsauksmes un iespaidi 2017/2018

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunās paaudzes Nissan Micra - 5 paaudze.

Pirmā paaudze dienas gaismu ieraudzīja 1983.gadā.

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Pirms 2 mēnešiem bija iespēja būt Micras prezentācijā Kopenhāgenā, tad arī sanāca pasēdēt tajā auto. Kopumā jāsaka - ļoti progresējis, salīdzinot ar iepriekšējo modeli - mīkstā apdare paneļiem, nav vairs sēdēšana kā uz ķebļa, auto ir daudz labāk nostrādāts.

Pie tādiem nosacīties mīnusies varētu subjektīvi minēt - stūres rats man šķiet par masīvu priekš tās klases auto. Izskatās labi, satvēriens ērts, pogas ērti izvietotas, bet, nu, tomēr, mazliet par lielu.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
6 0 Atbildēt

Esmu tagad Horvātijā un būs iespēja arī izbraukt.

Prezentēta jaunā Nissan Micra tika Pārīzes auto izstādē 2016. gada septembrī. Ražo Francijā Renault rūpnīcā un pie pirmajiem pirccējiem nonāks šī gada martā.

Lepojas, ka daudzas lietas saliktas iekšā mazajā auto, kā: Intelligent Ride Control, ārkārtas bremzēšana, līniju brīdināšanas sistēma ar piestūrēšanu, precīza stūrēšana, 4 kameras priekš parkošanās, Boose personal skaņa uc.

3 pilnīgi jauni motori

Vairāk foto facebook.com/iAutolv

iAuto Reģ.: 17.07.2001
5 0 Atbildēt

Latvijā Micra cena sākas no 12 400 eiro par jau pieminēto bāzes versiju ar 70 Zs benzīna motoru un piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, savukārt lētākā dīzeļversija maksā 15 200 eiro.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Mani vairāk interesē, kā tā jaunā Bose pagalvī skanēs. Tā varētu būt laba fīča.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
5 0 Atbildēt

Pārbaudīju, bija ļoti labi, nav premium, bet ļoti labi.

Vēl bildes te instagram.com/iAutolv

iAuto Reģ.: 17.07.2001
6 0 Atbildēt

Eiropas jaunieši nevēlas iegādāties savu auto, tāpēc autoražotāji domā, kā uzrunāt viņus.

Nissan ir interesants risinājums - maksa par mašīnas pirkumu tiks sadalīta uz visiem saimes locekļiem, bet maksa par izmantošanu - atbilstoši nobrauktajiem kilometriem un izmantotajām stundām, te video

Raksts www.iauto.lv/zinas/pasaule/24159-nissan-inovativais-piedavajums-perkam-kopa-un-braucam-visi-video

rolis Reģ.: 31.08.2001
8 0 Atbildēt

Mana pieredze divu testa dienu garumā ,acij tīkams mazauto, kas nemaz nav tik mazs. Salonā gan otrajā rindā pamaz vietas, bet tas ir loģiski. Auto salona apdare ir akurāta un ar atsvaidzinošiem krāsu akcentiem.

Motors 3 cilindri, turbo,nedaudz kautrīga 1000 -2000 apgriezienu zona , bet tad pieslēdzas turbokompresors un ir ok. Rokas pārslēdzamā ātrumkārba, 5 ātrumi...ceru ka ražotājs pamanīs un aprīkos arī kādu automātu , protams gudro 6, 7.... tad tas pilnībā saskanēs ar eiropas tendenci mazi motori un daudz ātrumu...

Konuss Reģ.: 10.02.2015
6 0 Atbildēt

Spilgts auto gan no ārpuses, gan salonā. Patīkami nostrādāts - testa versijā pat ādas apdare, taču šuvums ap ātrumkloķi jau bija atiris. Cerams vienas mašīnas brāķis, nevis sistēmiska padarīšana. Nu nav nekāda mikro mašīna - jā, aizmugurē kājām vietas maz, mazs ir arī bagāžnieks, taču ne tik, cik vēsta modeļa nosaukums. Tāpēc neļaujiet nosaukumam sevi maldināt - Micra ir lielāka, nekā pirmajā brīdī šķiet.

Spraigas diskusijas testu dienā bija par to, vai Micra iet, vai tomēr ne. Motors zem litra un ar turbo - 90 Zs. No zemiem apgriezieniem te nekas nesāksies - iegriez līdz 3500-4000 un auto skries ka nu! Arī šosejas apdzīšanas diapazonā ir visai elastīgs un problēmas nesagādā, tik trešajā ātrumā jāliek, nevis ceturtajā. Šosejai gan 6. ātrums prasītos.

Stūrēšana azartiska - pilsētā varēs precīzi lavierēt starp dažādiem šķēršļiem. Piekare diezgan komfortabla, bet rupjāki ielāpi un tramvaja sliedes šo auto var kārtīgi padrebināt.

Par Bose audiosistēmu. Ir modeļi, kur šīs firmas sistēmas skan labi, bet ir kur ne. Pēdējais variants ir arī Micrā. Ja salīdzina, tad Citroen C3 bezzīmola skaļruņi daudz labāk skanēja, nekā Micras Bose. Būtu vismaz vairāk tembra regulēšanas iespējas, bet nē - tikai bass un treble. Nelīdz arī pie auss novietotie skaļruņi. Micras salons arī ir skaļāks - vēja troksni labi var dzirdēt.

C3 vs. Micra ?

Micra uzvar dizaina, salona apdares un ergonomikas lauciņos

C3 uzvar braukšanas komfortā (gaita, dzinējs + ātrumkārba, klusums salonā), ar audiosistēmu (savienojumi un skaļruņi) un cenu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Es teiktu, ka līdzīgs salīdzinājums sanāk starp Jazz un Fabia, bet Micras vietā būtu Jazz, un C3 vietā Fabia.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

Vispār nesaredzu īsti jēgu tiem mikroskopiskajiem trīs cilindru motoriņiem, kuri apkarināti ar turbīnām, jo manai Honda-Jazz ir izcils ekonomiskums arī ar parastu četrcilindru bez-turbīnas 1,3 litru motoru. Man Hondai sanāk vidējais patēriņš 5,7 litri uz 100 km jauktā ciklā. Brauciens uz darbu no Jelgavas malas līdz Rīgas malai un tālāk pa Dienvidu tiltu līdz Purvciemam un tāpat atpakaļ parasti dod vidējo benzīna patēriņu 5,2-5,5 litri uz 100 km. Vakar, piemēram, būtu bijis kādi 5,2-5,3, bet, tā kā pamanīju Nomiku un bišķi paskrēju ar 120-130 km/h, tad galarezultātā patēriņš sanāca 5,4 litri uz 100 km.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
6 0 Atbildēt

Piekrītu. Tur tīri formāli ekonomija uz kaut kādu CO2 vai līdzīgu. Realitātē bezturbo 4 cilindru ir krietni patīkamāks braucot, jo nav jāgriež uz 3-4k lai sāktu kustēties.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Es nemanīju, ka tu man turētu līdzi. Ielīdu Tev priekšā, sasveicinājos un tad spiedu tālāk

Sievasmāte ar manu Jazz nesen devās uz Kurzemi. Nobrauca nepilnus 500 km, bāka bija līdz pusei tukša (pilna). Borta kompis rādīja vidējo patēriņu 4,5 l/100 km. Pēc bākas metodes noteikti mazliet vairāk. Vērā gan jāņem fakts, ka sievasmāte nebrauc dinamiski un strikti ievēro atļauto ātrumu

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Nomiks

Nav jau viegli tajā vietā panākt. Satiksme blīva, dažbrīd kāds priekšā, tad 70 km/h ierobežojums pie Medemciema krustojuma, tad fotoradars pie apvedceļa. Tomēr, nogriežoties uz Olaini, Tu man biji tikai kādus 150-200 metrus priekšā.

Jā, tā jaunajam Jazz ir, ka patālākos braucienos un neskrienot, vidējais benzīna patēriņš ir drusku zem 5 litriem uz 100 km.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
7 0 Atbildēt

A ja par tēmu, tad Citroenu es diez vai otreiz pirktu. Ja nu vienīgi tad, kad ar to paredzēts braukt 2-3 gadus.

Šobrīd manam 2004.gadā pirktajam jaunam C3 ir iestājies krīzes periods - remonti vienā laidā. Starteris, piekare, elektronika, sajūgs u.c. Remontos ieguldītie līdzekļi jau krietni pārsniedz šī auto tirgus vērtību, tāpēc pārdot nav variants. Vienīgi sūtīt uz tometu samalt desās. Tā kā mans sencis ir šobrīd pārdomās, ko darīt!

Guzis Reģ.: 23.08.2006
6 0 Atbildēt

Nu, piekare ir konkrēti saistīt ar nobrauktajiem km un ceļu stāvokli, starteris - oglītes dilst absolūti visiem. Sajūgs - nu vienkārši pienācis laiks. Elektronika - no ko var gribēt no franču auto

nomiks Reģ.: 30.10.2002
6 0 Atbildēt

Nobraukums 13 gadu laikā ir mazāks par 130 tūkstošiem km

Guzis Reģ.: 23.08.2006
5 1 Atbildēt

130k nav maz. Pilnīgi normāls nobraukums lai nāktos labot piekari, sajūgu un starteri. Pa mūsu ceļiem arī pāris neveiksmīgas bedres var novest pie remonta, un labi vēl ka tikai riepas/disk nevis kā vairāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Starteri un sajūgu deldē nevis kilometrāža, bet lietošana. Piekare - nē nu es arī gribētu ja es saliekot golfam visu piekari jaunu, varētu par to aizmirst uz pāris trīs simtiem tūkstošu...

juriz Reģ.: 09.06.2001
8 1 Atbildēt

Ja mīcies pa pilsētu, tad tas viss varētu būt normāli. Ja nē, nu tad ir kā ir. Par piekari pa mūsu ceļiem arī nav brīnums.

Lai gan man Renault Thalia izvilk 10 gadus, kādus 160kkm, tad pirmā lielākā lieta bija beigts ģenerators. Protams, piekare, bremžu dilstošās lietas tika mainītas regulāri.

Bet mūsdienas neviens jau vairs nav paredzēts vairāk kā 10 gadiem, kādiem 200kkm. Ja iet vairāk, tad - vienkārši paveicies.

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

Konuss rakstīja: Spilgts auto gan no ārpuses, gan salonā. Patīkami nostrādāts - testa versijā pat ādas apdare, taču šuvums ap ātrumkloķi jau bija atiris. Cerams vienas mašīnas brāķis, nevis sistēmiska padarīšana. Nu nav nekāda mikro mašīna - jā, aizmugurē kājām vietas maz, mazs ir arī bagāžnieks, taču ne tik, cik vēsta modeļa nosaukums. Tāpēc neļaujiet nosaukumam sevi maldināt - Micra ir lielāka, nekā pirmajā brīdī šķiet.

Spraigas diskusijas testu dienā bija par to, vai Micra iet, vai tomēr ne. Motors zem litra un ar turbo - 90 Zs. No zemiem apgriezieniem te nekas nesāksies - iegriez līdz 3500-4000 un auto skries ka nu! Arī šosejas apdzīšanas diapazonā ir visai elastīgs un problēmas nesagādā, tik trešajā ātrumā jāliek, nevis ceturtajā. Šosejai gan 6. ātrums prasītos.

Stūrēšana azartiska - pilsētā varēs precīzi lavierēt starp dažādiem šķēršļiem. Piekare diezgan komfortabla, bet rupjāki ielāpi un tramvaja sliedes šo auto var kārtīgi padrebināt.

Par Bose audiosistēmu. Ir modeļi, kur šīs firmas sistēmas skan labi, bet ir kur ne. Pēdējais variants ir arī Micrā. Ja salīdzina, tad Citroen C3 bezzīmola skaļruņi daudz labāk skanēja, nekā Micras Bose. Būtu vismaz vairāk tembra regulēšanas iespējas, bet nē - tikai bass un treble. Nelīdz arī pie auss novietotie skaļruņi. Micras salons arī ir skaļāks - vēja troksni labi var dzirdēt.

C3 vs. Micra ?

Micra uzvar dizaina, salona apdares un ergonomikas lauciņos

C3 uzvar braukšanas komfortā (gaita, dzinējs + ātrumkārba, klusums salonā), ar audiosistēmu (savienojumi un skaļruņi) un cenu.

Priekš kam šosejai sesto ātrumu? Vārgus nemotoriņus vai arī neelastīgus turbiķus speciāli aprīko ar īsām kārbām lai motors šosejas ātrumos grieztos diapazonā, kurā tam pietiek spēka. Tavs apraksts liecina ka te ir tas gadījums. Daudz esi dzirdējis par hondām ar garām kārbām?

Vietas mikrobā laikam vienmēr ir bijis pietiekami - pašam anglijā sanāca pāris reizes tikt vestam uz darbu ar to mikrobu, kas ap nullto gadu tika ražots - man esot 1,95m garam, nebija par ko sūdzēties - hondas akordā, ap tiem pašiem gadiem ražotam, ergonomika bija sūdīgāka

Konuss Reģ.: 10.02.2015
10 0 Atbildēt

Jā, tas dzinējs ir atsaucīgākais augstos apgriezienos, bet šosejas režīmā kādus 1 000 apgriezienus mierīgi varēja nomest un tā mašīna tāpat turpinātu iet, + būtu mazāks troksnis.

Agrāk braucu ar septītās paaudzes Honda Kivič ar 1.6 atmosfērisko, kam arī gara kārba un vislabāk darbojas augstos apgriezienos. Bet, ja uz šosejas ar piekto (pēdējo) ātrumu ap 100 km/h turas 3 500 apgriezieni, tas šķiet par daudz. Ja būtu sestais - gaitu turētu labi, venīgi tik strauji nevarētu paātrināties. Ieliktu piektajā vai ceturtajā un viss notiktu - ar paātrināšanos un apdzīšanu ar nerastos problēmu.

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

Tas ir tavs pieņēmums - bet neaizmirsti ka inženieri nav idioti, un tā kārba tāda tur nav prikola pēc. Sešiniece varbūt nav tāpēc, ka jāierakstās budžetā, bet sestais robs tur būtu tikai tevis nosauktā iemesla dēļ - robs, kurā ielikt lai motors uz šosejas grieztos lēnāk, un pēc tam atkal no tā izņemt - un tāpat visdrīzāk ka vmax tā mašīna sasniegtu piektajā, nevis sestajā robā - bet varbūt arī ar tādu sešinieci patērētu vairāk degvielas.

Citu iemeslu nevar būt, tb tas punkts kā mk2 GTI golfam, kam bija līdzīga īsuma piecinieces sportiskam uzrāvienam atkrīt, izlasot specifikāciju paliek skaidrs ka te nekā sportiska nav, kaut kas līdzīgs mk3 ar 1.8 mono, tikai ar mk2 līmeņa skaņas izolāciju...

P.N. Vairāk kā pusgadu nobraucu ar savu mk2, kad tas atbilda šitentā brīnuma jaudas/svara/kārbas īsuma attiecībai, tik tur bija 1.3 ar četru robu kārbu, un tiem pašiem 3,5k pulkstenī uz šosejas - vismaz kad mina, tad gāja, un tas nebija sevišķi spēcīgi izjūtams, ka patiesībā motortelpā mīt nīkulis. Ar piekto noteikti varētu daudz un dikti dročīt no piektā uz ceturto un atpakaļ, un tas pats būtu šitam mikrobam ar sešinieci.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
7 0 Atbildēt

Te nu laikam ir pirmais msh komentārs, kuram es piekrītu!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
5 0 Atbildēt

Pirmie iespaidi par Nissan Micra 2017/2018 (+ video) www.iauto.lv/zinas/testi/25256-pirmie-iespaidi-par-nissan-micra-2017-2018-video

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
6 0 Atbildēt

Jaunās paaudzes Nissan Micra 2017 / 2018 foto

rolis Reģ.: 31.08.2001
7 0 Atbildēt

Mana pieredze divu testa dienu garumā ,acij tīkams mazauto, kas nemaz nav tik mazs. Salonā gan otrajā rindā pamaz vietas, bet tas ir loģiski. Auto salona apdare ir akurāta un ar atsvaidzinošiem krāsu akcentiem.

Motors 3 cilindri, turbo, nedaudz kautrīga 1000 -2000 apgriezienu zona , bet tad pieslēdzas turbokompresors un ir ok. Rokas pārslēdzamā ātrumkārba, 5 ātrumi...ceru ka ražotājs pamanīs un aprīkos arī kādu automātu , protams gudro 6, 7.... tad tas pilnībā saskanēs ar Eiropas tendenci mazi motori un daudz ātrumu..

Rudens testa dienu Micra iepriecināja ar aizvien acij tīkamu mazauto, sarkanā krāsa ( lasi spilgtās krāsas) , neapšaubāmi

Izcēla auto sportisko raksturu, šī salona apdare un krāsainums ir patīkams. Jātzīmē ka ieskatoties variantos ar noformējumu gan ārējo gan iekšējo var izpaustie kādi 8 varianti( tātad krāsu pietiks). Tas gan nedaudz sadārdzinās pirkumu, bet savas krāsu un noformējuma vēlmes varēsiet piepildīt arī Micrā cool

Noteikti vēlos uzslavēt micras stūri sportiska stila D formā, izņemot nepamatoti daudz un intuitīvi neveikli izvietotās stūres kņopes. ( citu auto ražotāju pieredze ir veiksmīgāka un tad tās podziņas vairs nesaukšu par kņopēm)

Uzslavējams risinājums ir konsoles grīdas apgaismojums patika cool

Un nu pats galvenais standartā gaismas tuvās tālās automātiskās . Testētajai versijai LED , +400 eur. Tātad par drošību gadalaika tumšajā periodā ir padomāts arī mazās klases automobilī un nav speciāli jāaktivizē . Pamanīju ka pārslēgšanās laiks uz tālo gaismu ir nedaudz aizkavēts , bet šim gaismu menedžmentam ir jāprot ne tikai pārslēgt bet arī nekādā ziņā neapžilbināt citus satiksmes dalībniekus . Pats par sevi tas nav jaunums bet mazajā klasē apsveicami.

spainis Reģ.: 27.04.2006
3 0 Atbildēt

Es kaut kā nesaprotu to tendenci aizmugurējo durvju roktura novietojumam. Auto tak tiek pozicionēts kā ģimenes. Tad kāda suņa pēc aizmugurējo durvju roktura izvietojums ir tik kroplīgs, ka bērns durvis nevar atvērt un pie tam, ja aut netīrs, pats ir viscaur nosmērējies gar mašīnas durvīm. Un tas ir ne tikai Mikrai un citiem Nissaniem, bet arī Toyotai...

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
6 0 Atbildēt

Ja skatāties mazo auto segmentā un meklējat savu, tad noteikti ir jāizmēģinā arī šis. Tad būs vieglāka izvēle. Sapratīsiet - Fiesta, Stonic, C3 vai i-30 būs īstā izvēle.

No visiem trīscilindniekiem šis ir raupjākais, skaļākais un nekultivētākais. Vēl izskatās, ka jaunais japāņu dizaina vilnis speciāli paredz anormāli lielus vēja trokšņus pat pie zemākiem ātrumiem. Arī ļodzīgā un skaļā piekare piespēlē savu toni. Brr.

Izmēģiniet! Laikam tāpēc arī nepieciešami skaļruņi galvas balstā. Pagriez skaļāk un dziedi līdzi!

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
5 0 Atbildēt

Nissan Micra kārtējais japāņu ražotāja mēģinājums ielauzties pilsētas satiksmes burzmā ar pievilcīgu ērtu un dinamisku mazauto. Taču jaunais Micra neuzrunā un nepārsteidz, ja nu vienīgi ar aizmugurējo durvju rokturiem. Biju jau aizmirsis par šādu dizaina elementu, kurš konkrētā auto stilu un ērtības jau nu nekādi neizceļ. Jaunās Micras salons samērā vienmuļš ar atsevišķiem lielākos "brāļos" izmantotām detaļām.Ne pārāk ērtiem sēdekļiem, stūri, kurā "slinka" uz regulēšanos,neizteiksmīgu salona apdari un nepraktiskiem elkoņu balstiem. Pilsētas ielās jābūt izmanīgam manevros, jo skaļais auto nav pārāk atsaucīgs uz akseleratora kustībām. Toties mazais Nissan ļauj braukt cepurē un aplūkot apkārtni, jo auto ir zema sēdpozīcija, griesti nespiež un laba pārredzamība. Atpakaļskata spoguļos gan izņemot cenrādi grūti ko saskatīt, mazi. Cena atbilstoša laikam, vidēji ap 15000 eiro.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

No trim Gada Auto testā pieteiktajiem mazauto Micra būtu mana pēdējā izvēle. Pirmajā vietā lieku Fiestu, bet otrajā vietā Citroen-C3.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
1 0 Atbildēt

Micra atstāja patīkamu iespēju, labāku, nekā citi mazauto. Varbūt tāpēc, ka ar mehānisko kārbu, kas labi iederas mazauto. Protams, automātiskā kārba atvieglo dzīvi, var pat ietaupīt degvielu, bet pazūd mazā auto sajūta. Motora skaņa pilsētā bija nedaudz labāka, kā C3 bet vēl ne tāda, kādu vēlētos. Iepriekšējais braucējs bija kāds atstājis uz paneļa izvēlētu degvielas momentānā patēriņa mērītāju. Grūti iedomāties kaut ko mazāk informatīvu un lieku mazam auto. Mērītājs strādā ar ievērojamu aizkavēšanos, kas ļauj saskatīt pat maldīgu informāciju. Tomēr, kā izrādījās bija ļoti ērti pārslēgt uz citiem displeja režīmiem sūdzēties nebūtu pamata. Arī mani pārsteidza aizmugurējie rokturi. Gadījuma pasažieri, kas nav pieraduši pie konkrētā modeļa īpašībām, biežāk kāpj aizmugurē – pirms durvju atvēršanas iznāk pameklēt rokturi. Tāda pazīstama sajūta, ka Voyager bez elektriski vadāmām durvīm, ar kuru braucu ikdienā – pasažieri regulāri meklē iespēju izkāpt no auto. Mazam auto gan pieņemama izmēra bagāžas nodalījums, gan dinamika. Manuprāt, izvēles vērts auto.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
1 0 Atbildēt

Pēc pēdējās paaudžu maiņas jāsāk lūkot, vai nav laiks mainīt modeļa nosaukumu. Micra nu jau bez viena milimetra ir 4 metrus gara, un tas nozīmē, ka salons ir pietiekami plašs un ērts. Vadītāja vietas ergonomika bažas nerada, tāpat kā paneļu apdares materiāli. Aizmugurē iekāpjot, gan jāuzmanās no zemās jumta malas, taču, kad iekāpts, sēdēt var. Katrā ziņā, ja ir padomā iegādāties mazās klases auto, Micru nedrīkst ignorēt.

go.tvnet.lv/0flqeb

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti