Benzīns/gāze, dīzelis? Manuāls, automāts? Augums?
Lēti uzturēt būtu tādu, ko nopērk ar TA un pārdod mirkli pirms TA beidzas
Benzīns/gāze, dīzelis? Manuāls, automāts? Augums?
Lēti uzturēt būtu tādu, ko nopērk ar TA un pārdod mirkli pirms TA beidzas
Benzīns vai benzīns/gāze.. Ar dīzeli baidos, ka ziemā būs problēmas. Manuālu protams. par to augumu nesapratu. Un ar lētu uzturēšanu domāju tā, ka nav tās visdārgākās/grūti pieejamas detaļas jo bez noplīšanas neiztikt.
Nu gara auguma cilvēkam daži modeļi var nebūt ērti.
Hondas pa lielam... Gribētos teikt "japāņi", bet pieredze rāda ka pa lielam līkrocīgi dizaineri laikam bija tikai hondai, un arī laikam tikai vecākiem modeļiem - vismaz deviņdesmito gadu micrai salona ietilpība ir laba, labāka nekā tā perioda akordam...
Tieši tāpēc arī jautāju. Hondām efekts ir, ka ar laiku tās saraujas kaut sākumā liekas ērtas
Autoram kāds SEAT varētu būt piemērotāks.
Nezinu par saraušanos, bet esot anglijā, vienu reizi sanāca braukt kopā ar četriem leišiem uz darbu ar deviņdesmito gadu akordu - iedeva man vietu priekšā, bet tizlās priekšas paneļa formas dēļ kājas līdz brauciena beigām notirpa... Deviņdesmito gadu civikos ir sanācis dažas reizes pasēdēt, bet ne reizi nav bijis jācenšas sarūmēties vairākiem, kā tur ir, nezinu, bet tur jau pati mašīna ir pretīgi zema, viņā ir grūti iekāpt un izkāpt...
Protams ka benzīnu,nepiss sev prātu ar dīzeli,tikai ne ko lielu.Mans krutākais auto bija Seat Ibiza ar R15 BBS diskiem,auto bija citrona dzeltenajā krāsā.Tev iesaku Seat Leon,vienu no smukākiem auto,visi skuķi mīzīs biksēs
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/seat/leon/bibnp.html
Es piekrītu, ka neko mazu nav vērts ņemt. Es ieteiktu kaut ko tādu:
m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/chevrolet/express/fxlbd.html
Meičas nevien biksēs mīzīs, bet būsi pirmais puisis dzerevņā.
Nu vai tādu:
m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/dodge/durango/dbfxk.html
Paga, ko tu rakstīji? Par 1,5 k eiro?
Tad tev ir dilēma - vai nu palielināt budžetu, vai pirkt mazu, kas tev nepatīk.
Tu nopietni? Šitos hlamus piedāvā kā pirmo mašīnu, lai pārvietotos ikdienā?
Ekspert, ar ko tu pats ikdienā brauc?
Nu ja tev prātiņa mazāk un nesaprati manu dziļo domu, tad jā.
Cilvēks grib ieguldīt 1500 bet negrib golfa lieluma mašīnu un negrib lielus un dārgus remontus. Ko tad viņš grib?
Jāizvēlas - vai golfa tipa mašīnu ar maziem iefuldījumiem par 1500 eiro, vai kaut ko lielu, bet ar dārgākiem remontiem un/vai lielāku cenu.
Kur tu izpīpēji to "negrib golfa lieluma mašīnu"? Tevis divas iemestās kastes ir cilvēkiem ar īpašām vajadzībām - hujango [par durgango ir cienīgs saukties tikai jeņķu bandītiem domātais modelis ar V8] priekš cilvēkiem ar smadzeņu problēmām, un tas otrs priekš cilvēkiem, kam regulāri jāvadā bars garu un resnu cilvēku.
"Nevēlos neko pārāk mazu kā golfu..."
Tas pirmais ļoti labs. Tam krēsli ir daudz ērtāki par dīvānu mājās, nemaz nerunājot par visādiem rollsrojsiem.
Redzēji cik tur vietas? To novērtēs ne tikai senili alusvēderi, bet pat jaunieši. Īsta orģiju mašīna un diskotēka uz riteņiem.
Bet dodžs, tas ir dodžs. Ar tādu nav kauns parādīties gan BMWPOWER tusiņā, gan vecrīgā pie krutas viesnīcas, blakus mersedesiem. Labs gangsteru auto.
Pašam nav prātiņš par īsu? cilvēks prasa mašīnu ikdienai, bet tu te bāz savus slapjos sapnīšus Ja tas pirmais vēl ir interesants braucamais, bet ne jau kā vienīgais pārvietošanās līdzeklis, tad par to otru nu gan nav vērts jūsmot
Jā, cik tajā kevroletā vietas, es redzu, un arī zinu, jo ir gadījies pašam tādu, vecāka modeļa eksemplāru, apčamdīt un izložņāt. Nezinu gan vai mašīnai būtu jākalpo par dzertuvi uz riteņiem... Tas konkrētais eksemplārs, deviņdesmito gadu kevrolet express vēl uzskatāmi demonstrēja jeņķu veidojumu atpalicību - trumuļi visiem četriem riteņiem...
Ar to hujango, protams, būtu spēcīgi jākaunas parādīties kādā powera pasācienā, jo jebkura 2.5 žurka to izcirtīs, gan taisnē, gan trasē...
Pareiz ir, tas Durango tak kā jau pieklājīgs Oligarhu transports ir kurbulējams ar smaržīgu propānu un to moderno automātu, kam robi izzāģēti. Laikam tā, lai kāds garām nenorauj to tumbleri. To jau būtu gan jāpārpod, jo pēc mēneša TA beidzas. Laikam arī gāzes iekārtai tuvojas apkope dārga un tā
Labāk aizbrauc kkur nafig nodzer tos 1.5k, vismaz būs ko atcerēties
Pirmkārt, atbildi pats sev uz vairākiem jautājumiem - kur Tu ar to brauksi, kur turēsi, cik apmēram mēnesī nobrauksi, un ko vedīsi?
Pēc tam apjautājies savā miestā pēc jēdzīgākā automehāniķa, un unzprasi viņam padomu.
Vislabāk tādu, ar pedāļiem minamu. Drošs un lēts uzturēšanā.
Golfs nebūs pārāk mazs. Man pirmā mašīna bija Skoda Fabia (izmērā, kā polo). Jo mazākā, jo vieglāk visur izbraukt.
Par 1.5k diezgān grūti kaut ko uzticamu paņemt. Ver vaļā ss.lv, meklē starp visām auto cenā no 1.5 līdz 2k, manuālā kārba. Tad šķiro pēc jaunākām, miroņus ignorē un tālāk brauc skatīties visus pēc kārtas. Pērc pēc stāvokļa, nevis gaumes/krāsas/"respekta par 1.5k".
Kā pirmais auto, pat 1.4 liekas ka "iet". Jebkuru auto vajadzēs remontēt, jo vairāk "pačota", jo dārgāk remontēt. Normālām meitenēm pofig vai tev hujundai vai tev mersis.
Nevis starp 1.5 un 2k, bet līdz 1k, nu kādi 1.2 k. Tad vēl 100EUR vajadzētu nokaulēt. Tad paliks 500 EUR pirmajiem ieguldījumiem.
Noteikti meklē ar tikko izietu skati, tad tur kādu laiciņu varēs braukt.
Kādu japāni ar atmosfērisko benzīna dzinēju (Toyota Avensis, Honda Accord, Nissan Primera). Tikai skaties virsbūvi, lai nav sapuvusi.
Lai skatītās jebkuru, kas nav galīgi sapuvis un daudzmaz tehniskā kārtībā.Attiecīgi, ja kāds iepatīkas, tad ievākt visu iespējamo info tieši par to modeli un uzdot sev jautājumu "vai es zinu, kur es šo varēšu remontēt". Ja ir kāds potenciālais serviss noskatīts- iebraukt tur iepazīties un cilvēcīgi uzpajautāt- vai varēsiet līdzēt, ja nu kas. Iespējams, tas atvieglos pirmo ierašanos tur problēmas gadījumā.
Kā pirmā mašīna golfa klase nav nemaz tik maza, ja nav ģimene ar bērniem un to mantām jāvadā. Pašam pirmā mašīna bija Ford Escort hečbeks, gan šīferis tika vests, gan špiļi-viļi taisīts
Kā pirmais auto lielisks būtu Honda Jazz 2005.g. izlaiduma, ar 1.3 l benz.motoru, manuālo kārbu un zilā krāsā. Par lielisko tehnisko stāvokli un tikko izietu TA nemaz nav jāpiemin. Šo auto servisos nemīl, jo nevar nopelnīt. Jāatzīst gan, ka šāds pirmais auto nemaksā 1.5 kEUR, bet gan mazliet vairāk kā 2 reizes
Servisos nemīl vienīgi tās mašīnas, kuras ir uztaisītas caur dirsu un tapēc kaut kādos remontos sīkuma dēļ jānoārda puse mašīnas vai kas tamlīdzīgs. Vēl, protams, servisnieki kā jau kaut cik tehniski cilvēki, kas redzējuši dažādas mašīnas, ir arī ar savu personīgo gaumi - pēc tam kad ir redzēts viskautkas cits, kāpēc lai kāds no viņiem mīlētu zālespļāvēju ar kabīni, kam cita starpā paātrināties nepatīk, toties degviela gan garšo?
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/astra/hcedm.html
Sanāks vēl kādu blīvi samainīt par ietaupīto, protams, ja nav brutāli sista un kg špakteļa uzlikts. Augstāka sēdēšana kā golfā, vadāmība laba, nedaudz augstāks kā golfs. Pašam ir 2.0 dīzelis, pagaidām kalpo godam. Mehāniķi nesūdzas, uzbūvē vienkāršs. Populārs auto, pilni šroti ar rezerves daļām, arī jaunas nemaksā kosmosu. Gultņi gan ap 65 Eur, bet bieži jau nevajag. Ritošā izturīga, salons vienkāršs un ērts, labāks kā ford focus plastmasas žurku būrim, kas vienā kategorijā.
Ja nav rūsas, tad pāris gadus iesākumā var nomizot arī ar mazdu, piemēram, šādu www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mazda/323/gmgmj.html
Galvenais pie pirkšanas papētīt, lai nav slīkonis, frankenšteins, bet tas jau jebkurā gadījumā ir jāskatās. Jāsaprot, ka šajā cenu kategorijā visi būs tīti un ar kādu citu zemūdens akmeni un par pēdējo naudu auto nevajadzētu pirkt.
Es ieteiktu mazliet piekrāt un piemeklēt ko par 3000+/-, būs vieglāk ko braucamu ne remontējamu atrast.
Par motoriem, pēc pieredzes, ieteiktu kādu Japāni ar 1.6, tie parasti gana ņipri un dinamiski.
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/corolla/dmdbx.html
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/corolla/eiicj.html
Lai gan, jāsaka ka, Opel Astra ar nav slikts variants, ja izdodas atrast labu eksemplāru (līdz 1500). Dažs labs zināms ar 800tk nobraukumu un vēl brauc, bet tas atkarīgs no īpašniekiem.
Kā reiz pa tām trijām štukām būs vieglāk paņemt kaut ko regulāri remontējamu. Par štuku var sameklēt labu B4 A80 un vēl paliks pāri nauda par ko vajadzības gadījumā tur varēs pusi mašīnas nomainīt - bet braucot nojāšanas režīmā, tajā mašīnā būs palicis ne mazāk resursa nekā tām tavām corollām.
Nu, ja to štuku grib norakstīt, protams var jā. Var jau ar paveikties un pie tīri laba eksemplāra tikt.
Galvenais nedabūt kādu frankenšteinu par to summu. Tas gan risks arī dārgākiem auto.
Tu, acīmredzot, taisies pirkt mašīnu uz čuju, naivā iedomā ka augstāka cena un jaunāks izlaiduma gads kā tāds nozīmē lielāku iespējamību nopirkt labāku mašīnu. Es tevi apbēdināšu - abām mašīnām vajadzēs līdzi pazinēju, vienīgi tām tavām 3k vērtajām tojotām vajadzēs spēcīgāku pazinēju - audī pazinējam būs tikai jāprot palūrēt specifiskās vietās meklējot rūsu un bojājumus, un jāprot paklausīties vai kāds mezgls neizdod aizdomīgas skaņas - mazpadsmitgadīga japāņa pazinējam būs jāspēj vēl iedziļināties visādā elektronikā un jāpatur prātā ka rūsa tam japāņa bleķim izraus cauri stipri ātrāk.
Vispār, ja tu vēl neesi pamanījusi - mašīna nav investīcija - tas ir nebeidzams izdevums.
Protams ka es naiva! Jo iedomājos, ka jaunāks auto VAR būt mazāk nojāts un protams, ka neko nesaprotu. Tieši tāpēc ieteicu tādu auto kādu gana esmu spīdzinājusi un tieši 1.6 benzīnmotoru, un sasodīts, taču neprasa daudz ieguldījuma Bet es neko nesaprotu un nezinu.
Ir satikti cilvēki (kā reiz vīrieškārtas pārstāvji) kuri pērk mašīnu uz čuju, jo nav kam paprasīt.
Bet es sapratu Tavu nostāju! Audi rullē un protams, Latvijā katrs sētas Janka zinās kurš Audi ir labs un kurš nē. Taču Toyota būs vien jaaizved pie dīlera, visticamāk ).
Jebkas ko lietojam ir "nebeidzams izdevums", taču iespējamos izdevumus var mēģināt samazināt, vai arī remontu pabīdīt kādu pusgadu/gadu uz priekšu pēc auto pirkšanas.
"jāpatur prātā ka rūsa tam japāņa bleķim izraus cauri stipri ātrāk." <-- šis gan nav akmenī cirsts.
Atkārtošu! Es neko nesaprotu un nezinu, esmu naiva ))
Piekrītu un paklanos Neko nevēlos Tev pierādīt, tik dalījos ar savu personīgo pieredzi.
Nesaprotu, kā man izdevies uzturēt savus auto.
Ļaušu Tev teikt pēdējo vārdu, kā kārtīgam vīram pienākas .
Protams ka B3/B4 audī rullē - ne par velti laukos, kur cilvēkiem trīs štukas, par ko nopirkt japāni, kurš tūlīt sāks šķīst un pūt [līdz tam vecumam, kurā ir tās divas mizas tajos sludekļos, tās toyotas noteikti kalpoja labi, nav šaubu], tie B3 un B4 ir daudz palikuši, sevišķi izteikti lauciņos, kur svarīgāka ir izturība pret laikapstākļiem, un nevis pret nobraukumu - pensionāriem un citiem cilvēkiem kam vajag ekspluatācijā lētu mašīnu relatīvi nelielam nobraukumam.
Jaunākai mašīnai nevis būs labākā stāvoklī, bet tai ir procentuāli lielāka iespējamība tādā būt. Bet tas nemaina faktu ka tu piedāvā tehnoloģiski sarežģītāku un puņķaināku mašīnu, ar zemākas kvalitātes virsbūvi, ar trīs reizes augstāku cenu, kura ir divas reizes augstāka par nosaukto budžetu, saucot "juhū, šī būs labākā stāvoklī! sagrabini tikai naudu!".
Pastāsti, kā tu piedāvā samazināt izdevumus - ietaupot uz mašīnas remontiem, lasīt - ietaupīt uz mašīnas stāvokli? Un ko dos tā "remontu pabīdīšana"?
Un jā, tas ka japānis sapūs ātrāk nekā tas B4 - tas IR akmenī cirsts. Parādīsi regulāri lietotu un ārā turētu divdesmitgadīgu japāni, ar oriģinālo krāsojumu, bez burbuļiem visās malās, bez mainītiem sliekšņiem un arkām - ? Pieņemamam B4 vajadzēs šur tur, lielākoties apakšā, bik apkarot rūsu, bet ja slinkums, metināt vajadzēs pēc kādiem pieciem gadiem - tas viss - mašīnai kas sasniegusi vismaz otro pilngadību.
Es ieteiktu šo:
Nortel rakstīja: Es ieteiktu šo:
panamera būs uzticamāka
toyota yaris pirmās paaudzes kā pirmo mašīnu iesaku
Ļoti lēti uzturēt:
TDIOTS rakstīja:
Nortel rakstīja: Es ieteiktu šo:
panamera būs uzticamāka
Dzirdēju, ka 911 arī uzticama.
Varētu arī to izskatīt. Panamera laba, jo var cementa maisus vadāt, bet ja 911.-to ņem kabrioletu, tad tajā var iekraut pat ledusskapi vai kūdru apkurei.
msh rakstīja: Protams ka B3/B4 audī rullē - ne par velti laukos, kur cilvēkiem trīs štukas, par ko nopirkt japāni, kurš tūlīt sāks šķīst un pūt [līdz tam vecumam, kurā ir tās divas mizas tajos sludekļos, tās toyotas noteikti kalpoja labi, nav šaubu], tie B3 un B4 ir daudz palikuši, sevišķi izteikti lauciņos, kur svarīgāka ir izturība pret laikapstākļiem, un nevis pret nobraukumu - pensionāriem un citiem cilvēkiem kam vajag ekspluatācijā lētu mašīnu relatīvi nelielam nobraukumam.
Jaunākai mašīnai nevis būs labākā stāvoklī, bet tai ir procentuāli lielāka iespējamība tādā būt. Bet tas nemaina faktu ka tu piedāvā tehnoloģiski sarežģītāku un puņķaināku mašīnu, ar zemākas kvalitātes virsbūvi, ar trīs reizes augstāku cenu, kura ir divas reizes augstāka par nosaukto budžetu, saucot "juhū, šī būs labākā stāvoklī! sagrabini tikai naudu!".
Pastāsti, kā tu piedāvā samazināt izdevumus - ietaupot uz mašīnas remontiem, lasīt - ietaupīt uz mašīnas stāvokli? Un ko dos tā "remontu pabīdīšana"?
Un jā, tas ka japānis sapūs ātrāk nekā tas B4 - tas IR akmenī cirsts. Parādīsi regulāri lietotu un ārā turētu divdesmitgadīgu japāni, ar oriģinālo krāsojumu, bez burbuļiem visās malās, bez mainītiem sliekšņiem un arkām - ? Pieņemamam B4 vajadzēs šur tur, lielākoties apakšā, bik apkarot rūsu, bet ja slinkums, metināt vajadzēs pēc kādiem pieciem gadiem - tas viss - mašīnai kas sasniegusi vismaz otro pilngadību.
Vēl iesaki bmw par 600 eiro.
Kāpēc man tas būtu jādara? Tai mašīnai ir pavisam cita mērķauditorija.
Netirss!
viss spēks ir b3-4 mucā , šķibā līkā ,ar LT vnz
Kanibaals rakstīja: Benzīns/gāze, dīzelis? Manuāls, automāts? Augums?
Lēti uzturēt būtu tādu, ko nopērk ar TA un pārdod mirkli pirms TA beidzas
Šī ir vienīgā vērā ņemamā atbilde autoram. Pārējie komentāri - pupu mizas.
Kādu pirmo auto lai izvēlās?
Labdien. Tātad vēlos iegādāties savu pirmo auto. Vēlos auto kuru var lēti uzturēt. Nevēlos neko pārāk mazu kā golfu bet ne arī ko ļoti lielu. Budžets +/- 1500 eur. Nedzīvoju pilsētā bet vairāk tādos kā laukos. Asfalts ir bet sēnēs arī būs jāizbrauc. Kādi ieteikumi?