Man šķiet, ka viņiem pilnībā pajāt, vai Tavam auto skate izieta vai nē.
Es ar šādu auto, kam melnā uzlīme, pat uz Latgali nebrauktu, kur nu vēl uz Igauniju...
Man šķiet, ka viņiem pilnībā pajāt, vai Tavam auto skate izieta vai nē.
Es ar šādu auto, kam melnā uzlīme, pat uz Latgali nebrauktu, kur nu vēl uz Igauniju...
Kāda starpība, kāda nakļene tev logā braucot uz latgali?
Melnā uzlīme nozīmē, ka auto nav apmierinošā tehniskā stāvoklī. Autors jau tepat zemāk minēja, ka vasaras riepām protektors par mazu.
Atgādināšu, ka Igaunija atrodas vairāk uz ziemeļiem, kas nozīmē, ka rītos vēl iespējama temperatūra tikai nedaudz virs nulles. Šādos apstākļos braukšana ar vasaras riepām nav pareiza izvēle (kaut arī ir likumīga), turklāt vēl ar niecīgu protektoru.
Nē, tu teici "ar mašīnu kam ir tāda un tāda uzlīme es pat uz latgali nebrauktu". Nevis mašīnu, kurai ir lisāri, bet mašīnu, kurai ir nepareiza uzlīme.
Man nesen arī bija tāda pati nakļene - slimības lapā bija divinieks par lisāru un vieninieks par rūsu, bet nākamajā dienā pēc apskates uzliku citus ripuļus [ziņās ta nokļūt negribas] - uz atkārtoto aizbraucu divarpus nedēļas vēlāk, tātad divarpus nedēļas braucu ar mašīnu, kuras nakļene vēstīja "auto nav apmierinošā tehniskā stāvoklī" - nu tad ar tādu drīkst braukt uz latgali vai nē?
Iedeva slimības lapu par nepietiekošu protektoru. Pārsteidzoši, ka vasaras riepai nepietika protektors, pat nepievērsu tik lielu uzmanību, jo kādreiz ar "formulas riepu" vasarā varēja iziet
Lieta tāda, ka rīt jābrauc uz Igauniju, bet nebūs laiku braukt vēlreiz uz tehnisko un interesē, va tur neuzliks sodu līdzvērtīgu braukšanai bez tehniskās.
Bet Tev taču ir atļauja uz mēnesi ;) Termiņš ir un viss. Ja nebūtu, tad vēl varētu uztraukties.
Agrāk nelaida pār robežu, tagad, šķiet, nav, kas kontrolē.
Bet, ja aptur Igauņu policija?
Paveca ziņa, bet gan jau daudz nekas nav mainījies
Jā, tur ir rakstīts, ka nedrīkst un, ka robežsardze ir aizturējusi, bet mani interesē, kādi ir sodi, ja es atrodos Igaunijā...
Nav dzirdēts, ka ārpus LV kāds būtu sodīts par TA neesamību vai slimības lapu. Teorētiski, laikam, sodu vari saņamt tikai pierobežas zonā LV teritorijā.
Senos laikos kad man bija lietuvā reģistrēts A80, uz mana lietuvas brālēna vārda, 2007. gada beigās aizbraucot uz apskati, atrāvos slimības lapu, pēc tam braucot atpakaļ, kā jau robežkontroles beigās, kontrolēja tikai tā valsts, kurā iebrauc, un tā nu latviešu robežsargs tur kaut ko teica, tik beigās noteica "es te neiešu ar tevi ķēpāties, brauc", tātad bija iespējama papīru smērēšana un sods.
Ja ar "slimības lapu" caur Igauniju tālāk plāno uz Krieviju, tad atpakaļ labāk braukt caur Krievijas / Latvijas robežu. Igauņi uz robežas āra braucot neko, bet atpakaļ braucot tīri labi atšķirot slimības lapas uzlīmi no normālas, un piesienas Latvijas mašīnām. Sodu gan nezināšu, jo igauņi paši pabrīdināja ārā braucot par šo lietu.
Kārtējais noziedznieks un ubags,viņam pat vasarenes plikas.Vot šādiem automobīļiem jau tehniskajā apskatē vajadzēt ielikt 3 un bez jaunām riepām nepielaist uz atkārtoto tehnisko apskati.
Labi ka tādus ežus kā tu nepielaiž pie teikšanas. Es varu iedomāties kas man būtu bijis, ja būtu kā tavos sapņos - vispirms būtu bijis 50 kilometru brauciens bez jebkādas apskates uz mājām, tad divu mēnešu naudas krāšana jaunām ziemenēm - tad atkal 50 kilometru brauciens bez apskates - un, ups, atkal nakļenes nav - jo otrā algas diena pēc apskates man sanāktu aprīļa sākumā, kad radzes vairs nedrīkst...
Visam nauda pietiks tikai ne riepām,veca pasaka.
Pasaka ir vienīgi filosofija par kaut kādas tur naudas atlikšanu katru mēnesi lai sakasītu naudu riepām. Neticēsi - minimālā aldziņa izkūst fantastiskā ātrumā - reizēm ir pat labi ja kāds liels un ilgi atlikts pirkums, uz kādām 50-80 eirām iekrīt tā, ka to nevar atlikt, jo tad viss pārējais tiek sabīdīts priekš tā, un vismaz tas beidzot ir nopirkts - šitā golfs tikko tika pie jauniem pakaļas skaļruņiem, 52 eiras vērtiem, vecie jau gadu čerkstēja.
1.uz mājām tevi veiksmīgi nogādātu evakuators jo auto ar "3" apskates lapā var turpināt ceļu tikai evakuatora kukuragā.
2.varbūt beidzot sākam saprast,ka vienīgais kas mūs notur uz ceļa ir tas plaukstas lieluma gumijas gabaliņš.....
3.un tad kad kāds ezis ar tev līdzīgu filosofiju par riepām un izdevumiem tevi nonesīs....tev tās domas mainīsies
Vai tu zini ka tu esi jokdaris? Ejakulatora pakalpojums man visdrīzāk izmaksātu pāris jaunu ķīniešu riepu cenu. Bet pēc trijnieka saņemšanas ar mašīnu var turpināt braukt kā līdz šim - nejauc varēšanu ar drīkstēšanu. Pagājušogad man sanāca divas reizes braukt ar mašīnu uz apskati bez apskates un bez viendienītes - ne savējo, protams, divām ne-manām - ar vienu 50 km, ar otru 5 km pa liepāju. Pirmajā gadījumā biju laimīgs ka nebiju to viendienīti paņēmis, jo uz apskati neaizbraucu, pa ceļam uzvārījās motors un dabūju raut galvu nost.
Attiecībā par trešo punktu - laikam vairāk jālūdz Dievs un tas ezis panesīsies garām... Tieši tāpat kā pēdējā pusgada laikā ir panesušās garām divas iespējas kaut kur palikt uz ceļa nekurienes vidū kāda motora šķidruma iztrūkuma dēļ paša neuzmanības dēļ - vienreiz nepareiza eļļas dzesētāja blīvgredzena dēļ [cita pie rokas nebija] 500 km distancē rīga un atpakaļ tika izlaistīts pusotrs litrs eļļas, un tas tika atklāts tikai pāris dienas vēlāk - otrreiz, vakar, nolēmu beidzot novērst pāris niecīgas sūcītes dzeses sistēmā un noņemot vienā metāla trubā no pieskārieniem radās kvadrātcentimetrīgs caurums...
Ar manu filosofiju ir vienkārši - kad kāds močī pa vienu grāvi, kādam ir jātēmē prētējajā grāvī lai būtu atsvars līdzsvaram. Ja cilvēks, kurš var atļauties nopirkt dažus gadus vecu pžžžžoa 7000009 un pēc tam ar to tusēties pa servisiem, izmet šādu frāzi - atgādināsim - vēlmi par lisāriem iesvērt trijnieku un pēc tam prasību pēc jaunām riepām - ir skaidrs - cilvēkam ir bišķi par daudz tvaika sakāpis galvā, personīgās rocības dēļ. Autoīpašnieki, protams, ir visādi, zinu daudzus feniņrātes, bet lielākoties tas nav aiz labas dzīves. Riepas kā reiz vairāk velk uz neuzmanību vai naudas trūkumu - ja gribas ķert kapeikpišanu, tā ir jāķer uz citām lietām, piemēram, šķidrumu noplūdēm.
Visbeidzot, noslēgumam - elementārā loģika [kuras ezim nav] saka ka divnieks apskatē par lisāriem nav ne sods par kapeikpišanu, un pat ne sods par nabadzību, bet gan sods par izklaidību - kurš, es atkārtoju, KURŠ feniņdrāte, kurš apzināti brauc ar lisāriem, aizbrauks ar tiem lisāriem uz apskati, ja būs mērķis/cerība to apskati iziet? Neviens - kaut aizņemsies no kāda ripuļus, bet aizbrauks ar tādiem, ar kādiem ir cerības iziet. Līdz ar to drakonisku sodu apskatē par lisāriem var izdomāt tikai cilvēks, kurš savā paštaisnumā ir iedomājies "man tas nekad nenotiks". Priekš tiem, kas tā brauc, ir pārbaudes uz ceļiem, un viss.
Tieši tā,ar mani nekad tā nenotiks jo drošība uz ceļa man ir pirmajā vietā,man ir bērni un es gribu lai viņi būtu drošībā.Kad manai bijušai mašīnai pamanīju pumpu sānā (ziemas riepas,protektora atlikums 6 mm),uzreiz sapratu ka ir jāpērk jaunas,jautājums nav apspriežams.Uz sitiena piķis nebija,paņēmu līzingā.
Tikko no Igaunijas. Grantene ir mazliet labāka nekā Latvijā. Meža ceļiem gan ēnas pusē sniegs un ledus virsū
Par riepām un neuzmanību (it kā nav zināts, ka izbrāķēs) - nu tak riepas ir tā lieta, ko pats var kaut reizi gadā apskatīt. Nevajag pat lineālu vai bīdmēru, ir taču tie indikatori. Ja redzi, ka iet uz galu, sāc pamazām atlicināt naudiņu, ja rocība švaka. Ja zini, ka ir kā ir, pirms skates vari nočekot vēlreiz.
Un tagad padomā, Msh, aizbrauc uz skati ar švakām riepām. Izbrāķē. Dabūsi vēlreiz braukt tos 2x50 vai cik tur km, dabūsi aizmaksāt atkārtoto skati. Sarēķini to visu un vai jau vismaz 1 riepa nesanāk?
msh rakstīja: Nē, tu teici "ar mašīnu kam ir tāda un tāda uzlīme es pat uz latgali nebrauktu". Nevis mašīnu, kurai ir lisāri, bet mašīnu, kurai ir nepareiza uzlīme.
Man nesen arī bija tāda pati nakļene - slimības lapā bija divinieks par lisāru un vieninieks par rūsu, bet nākamajā dienā pēc apskates uzliku citus ripuļus [ziņās ta nokļūt negribas] - uz atkārtoto aizbraucu divarpus nedēļas vēlāk, tātad divarpus nedēļas braucu ar mašīnu, kuras nakļene vēstīja "auto nav apmierinošā tehniskā stāvoklī" - nu tad ar tādu drīkst braukt uz latgali vai nē?
Savu viedokli nemainu. Melna uzlīme nozīmē, ka auto nav pietiekoši labā tehniskā stāvoklī.
Ar sliktā tehniskā esošu auto es brauktu vienīgi līdz servisam, bet ne vairāk.
Pēc tam, kad auto savests kārtībā, es negaidītu pēdējo melnās uzlīmes derīguma dienu, bet gan uzreiz brauktu uz TA, lai saņemtu "normālu" uzlīmi.
Man gan šāda nepieciešamība nav bijusi nepieciešam ne reizi, kopš manā īpašumā ir kāds auto. 1998.gadā tāds bija VAZ-21011.
"Savu viedokli nemainu. Melna uzlīme nozīmē, ka auto nav pietiekoši labā tehniskā stāvoklī. Ar sliktā tehniskā esošu auto es brauktu vienīgi līdz servisam, bet ne vairāk."
Diviniekus jau mēdz ielikt arī par lietām, kas nav saistītas ar tehnisko stāvokli. Ja man ieliktu divinieku, par, piemēram, neprecīzi noregulētu miglas lukturi (vai nedegošu), vai tas ietekmē tehnisko stāvokli? Vai ja nedeg kāds no numurzīmes apgaismojošajiem lukturiem?
Es parasti savedu savu auto kārtībā pirms skates, ja mans meistars saka, ka auto ir labā kārtībā, tad arī ja ieliek kādu divinieku, neuzskatu to par apliecinājumu sliktam stāvoklim - drīzāk par to, ka kāda sīka kļūme palaista garām.
Kad Mazdiņai gāju apskati, ielika divinieku par palielinātu brīvkustību ārējā labējā stūres šarnīrā - vai dēļ tā man būtu jāmetas uzreiz labot? Neuzskatu tā, salabošu, kad man tas būs ērti - tomēr auto man domāts, lai atvieglotu dzīvi, nevis lai pakārtotu savu pārējo dzīvi, darbu, ģimeni mašīnai.
Izbraukšana no valsts ar "slimības lapu"
Sveiki!
Kāds ir sods, ja ar auto, kuram ir izsniegta pagaidu atļauja piedalīties satiksmē, izbrauc no valsts, precīzāk uz Igauniju?