UN kā tad to konstatēji ?
Domā pirmā svaiguma sajūgs vēl bija Tev ?
UN kā tad to konstatēji ?
Domā pirmā svaiguma sajūgs vēl bija Tev ?
Kā kā, pārlika uz Fabia no gāzes pedāļa apakšas izņemto olu
Ja nopietni, divmasu spararata veselība ir diezgan cieši saistīta ar braukšanas stilu. Ja nemēģina ar auto raustīt kādu iestigušo un ir pietiekama pieredze lai ar sajūgu rīkotos prātīgi, tas strādā ilgi.
Guzis rakstīja: Kā kā, pārlika uz Fabia no gāzes pedāļa apakšas izņemto olu
Ja nopietni, divmasu spararata veselība ir diezgan cieši saistīta ar braukšanas stilu. Ja nemēģina ar auto raustīt kādu iestigušo un ir pietiekama pieredze lai ar sajūgu rīkotos prātīgi, tas strādā ilgi.
varētu būt, ka bremzēšana ar dzinēju ar tā dzīvi saīsina, ne?
Nodevu remontam, gaidu.....
Priekš Tolemta mašīna ir par dārgu un par jaunu
Jautājums autorei - kārbu sataisīja? kas taisīja? kā kārba iet pēc remonta, vai ir sūdzības?
Sveiki, Sataisīja gan. Gadu garantija, iet normāli, pagaidām bez pretenzijām. Vienīgi ieteica tomēr eļlu mainīt kārbā ne pēc 60 000, kā dariju, bet tomer 40 000 , maximums 50 000 .
Un ja paskatās uz maniem meklējumiem pirms dažiem gadiem, tomēr jaunākām mašīnām nav to parasto automātu, varbut tikai Opelim un BMW.
Citroens 7 vietigs un Reanult espace piemeram - visiem ir robotizētas atrumkarbas. Tā kā izvēle man nebij diezko ..
a pēc 150 000 jebkurā gadījumā sākas problēmas - lielākas vai mazākas.
Braukšu tālākā ceļojumā (4000 km), paskatīsimies, kā kārba uzvedīsies.
Ierakstam google zf 8 hp un skatamies kam ir tadas pasas karbas ka bmw
Ierakstam aisin un meklejam kam ir japanu automati
+ vel mersedesi !
Nevajag parspilet, ka tagad nevienam auto nav automati
Pilns ar viniem !
Leila11 rakstīja: Braukšu tālākā ceļojumā (4000 km), paskatīsimies, kā kārba uzvedīsies.
Tad cik maksaja karbas remonts? Kada ir karba? 6DCT450?
Ko darīt... jūk robotizētā kārba (fordam)
Auto Ford S-max, 2012 g, (nobraukums 170000) jūk pamazāk robotizēta kārba. Ko darīt? Iesakiet, škiet ir iebraukts auzās reālās. Būtībā kā sievišķis, iegrābos, neparakādamās netā, ka nevajag pirkt robotus.
1) remontēt, (ap 3000 remonta izmaksas sola), auto pirkts pa 12 000 pag. gada vidū (paldies dievam ne līzingā).
2) izpārdot detaļās, viss pārējāis ir labā stāvoklī, pārbaudīts.
3) mēģināt pārdot, izdzēšot visas kļūdas, apmanīt kādu un dzīvot ar sirdsapziņas pārmetumiem atlikušo mūžu...un mierināt sevi, ka kāds taču ir arī mani apmānījis...
4) jau sludinājumā norādīt, ka ir problems ar transmisiju, nolaist tos 3-4 tūkstošus un meklēt nākamo auto.
5) auto ir kasko apdrošināšana, bezmazvai kautko nodarīt auto tādu neatgriezenisku, lai sedz pilnu auto vērtību, jo pašrisks bojāejai ir 0%
Iepriekš pateicos par komentāriem, lai jel kādi tie arī būtu
Sērīgā.....