12.oktobrī ar ziemas riepām.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009

Kur ir problēma kad es jau braucu ar ziemenēm?Gribu un braucu jo uz visu skatos savādāk,rīt piemēram būs +18 bet parīt no rīta 0,kā nekā oktobris.Riepas Made on China,pirku viņas PKP veikalā un nevajag te mūldēt par kaut kādu Ķīnas ziemas piederību, šīs riepas nopērkamas pat ASV.Šādu izvēli noteica trīs faktori,skandināvu ziemas tipa riepa,protektora zīmējums un cena 50-65 EUR, dārgākas pirkt neuzskatu par vajadzību.

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Golfam šonedēļ plānoju pāraut vienas vasarenes pret citām - pārskrūvēt 15" ļitaku vietā 14" ļitakus, jo uz piecpadsmitniekiem viens mizu pāris ir gods godam sasniedzis savas dzīves galu - bez diviem milimetriem, 15 gadiem un kaut kādām sīkām plaisām pamanīju vienu nepatīkamu plaisu; tātad sniegu tās nesagaidīs. Ja jau drīzumā sola sniegu, tātad nākamnedēļ būs jālaiž dziesmā smilšu balons un jāsasmilšo un jāsakrāso priekš ziemenēm bleķinieki

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Jābrauc ar rudenenēm.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Nezinu par plato galu, manā galā pilnīgi prasās pēc vissezonenēm ziemeņu vietā, un ziemenes ko uzlikt ja ziema tiešām atnāk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Patiešām prātīga doma.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Jā, ok, pats jau 2 ziemas tādaru.Bet nav smuki pa oktobra lietu un pirmo sniegu maukt ar 2mm.Ar pajaunām vasarenēm nav tik kritiski,bet ar pāris mm nekam neder un tās ir jāmaina jo ātrāk jo labāk..

3kārtīgi jāuzmanās ir tam, kurš lieto Platas riepas.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 5 Atbildēt

Es vakar uzliku ziemenes. Iesaku bijušo Pirelli key point servisu Matīsa ielā. Ļoti augsta līmeņa serviss, par 4 riepu R18 montāžu prasa tikai 44 eiro. Braucu tur jau vairākus gadus pēc kārtas, nekad nav bijušas problēmas. Ir eleganta uzgaidāmā telpa ar lielu televizoru un kafijas automātu par 50 centiem. Sīkums, bet patīkami.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
3 0 Atbildēt

Mazliet cits viedoklis par to kantori...muļķības sastāstīja par liektu disku + vēl ir aizdomas, ka vītni stupicai vienu sabeidza - vispār ir uz nagiem jāskatās, ja kāds ar pistoli skrūves mauc bez uzķeršanas, ir pa rīkli tādiem jāiedod. 44 eiro par montāžu nav nekādīgi lēti.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 2 Atbildēt

Kā tad.

Šrotist, tev ar savu lūzni uz R1 ulbrokā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Pakaļējos ripuļus uzlika otrādāk,ar visu to kad riepām norādīts virziens.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Pkp arī norāva tapu, bet gods kam gods pēc tam arī nomainīja. Bet vispār par 44eur būtu jāprasa lai pievelk ar ņūtonene.

insekc Reģ.: 24.03.2003
2 0 Atbildēt

www.riepuserviss.lv to izdara par 30 EUR.

Veči to izdara zibenīgi (pie auto darbojas 2 vai sezonā pat 3 zelļi). Par kvalitāti nav problēmu. Un galvenais - tas atrodas Pārdaugavā.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 1 Atbildēt

Tie pajoļi man ceļot augšā alfa romeo sačakarēja sliekšņus un plusā dabūju stiklu plaisā. Tajā kantorī mašīnas ceļ augšā uz koka klučiem un smērmiķeļi strādā zem klajas debess. Tas par ulbroku. Ko var gribēt no tāda bomžu kantora. Nebrīnos ka tur tādas cenas.

wons Reģ.: 26.07.2017
0 11 Atbildēt

Ziemas riepas būtu jālieto pēc sniega, ledus esamības uz ceļiem, ielām, ja zemas paliek siltākas un pārsvarā sniega nav.

Kā arī 4mm prasība Latvijai ir par traku.

Casio Reģ.: 24.12.2015
1 0 Atbildēt

Ja vien tev pašam gan smadzenes būtu, gan riepu montētava gatava 24/7. Visādi citādi ej tu (..... tālēs dzird priežu zaru brikšķus.....

wons Reģ.: 26.07.2017
1 2 Atbildēt

Pat ziemeļvalstīs kur laika apstākļi bargāki neprasa 4mm www.ptac.gov.lv/sites/default/files/ziemas_riepas_tulkojums.pdf

A tā riepu tirgotāju lobisms. Drīzumā iespējams pat ielobēs ka riepa nedrīkst būt vecāka par noteiktu gadu skaitu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 2 Atbildēt

Ziemelvakstīs neviens neiedomāsies braukt ar plikām riepām, jo saprot ka tas var maksāt dārgi vai ļoti dārgi.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Nu jā, vai tik ienākumu līmenis nav pie vainas...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Nu ja reizi 3-4 gados nevar sagrabināt 100-120 eur, ko maksā atjaunotu r15 riepu komplekts tad jāsāk domāt vai mašīna vispār ir vajadzīga. Var sākt bļaut ka laikos tā ir liela nauda bet tieši laukos un tieši ziemā nākas novērot vispārēji labāku situāciju ar riepām kā pilsētu ļurkātājiem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 1 Atbildēt

Tikai nevajag, jo aukstāks ārā jo vieglāk braukt (lasi ziemļvalstīs), tieši mums ir šeit ziemās ir tas visriebīgākais temperatūru diapazons kad ļoti bieži ir sliden, tad kad ir jau zem -11 grādiem, tad vairs nestrādā neviens no iespējamiem ielu kausējamajiem sāļu maisījumiem - tad strādā tikai smiltis, bet pat ja ir ledus pie šadas tempretaūras tas slīd, bet relatīvi daudz mazāk kā pie -1 līdz +1.

Tādēļ pie mums ar riepām vajag uzmanīties daudz vairāk kā Ziemeļvalstīs.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Protams, pie alu-diskiem visi p līmē pašus vis-augst-vērtīgākos svariņus.Tie viegli nāk nost, neatstāj aiz sevis pēdas un nekad nerūsē.Tie 15-minūšu/mainītāji vienmēr kādas 12min visu tīra un pucē un pa 3min mountē.Jā.Daži vēl 1min pavelta priekš uzspļau/nolaiza.

Casio Reģ.: 24.12.2015
0 0 Atbildēt

Pats neko nelīmēju, bet liekas, ka šovasar diska iekšpusē (kā uz m3 līmes) pielīmēja balansējot, rudenī sāka vibrēt stūre. Var jau būt, ka pats nomazgāju ar strūklu. Pats muļķis. Tak neteica man, lai strūklu diskos nelaižu./ Visiem citiem irsējiem - apskati izgāju un mehs, kas vienmēr labo, pēc pieprasījuma brīnījās, kā es skati izgāju ar beigtu pilnībā beigt stūres ārējo kaut ko tur. Piepisās jau tikai pie rūsas - sākuma stadijā uz bremžu trubām. - Tās pēdējo 2 gadu laikā visas svaigas uzliktas. Bet ja par topiku - balansēt ir grūti - tad diski tizli, tad riepas, tad vēl kas. bet naudu patīk paņemt. Padiršam vēl uz valdīibu un ko tik vēl ne. Cik pēc remonta nav bijis viss kārtībā...

Casio Reģ.: 24.12.2015
0 0 Atbildēt

Move along, nothing to see here

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Man it kā būt pohuij kas kuram vibrē,bet,ka nospiedoši lielākā daļa izmanto pašus lētākos un sūdīgākos materiālus,tas ir Fakts.Tai skaitā,pat it kā labi servisi tā dara.Jo Lohi nemaz nezin,kā izskatās labs darbs ar labiem materiāliem.Pec tam riebjas skatīties,kā izskatās disku iekšpuse ar nenotīrītu veco līmi un kā izskatās tur tie pielīmētie skārda suudi,kuri jau pēc pirmās sāls vai pēc trešās mazgāšanas būs aprūsējuši.Paskat no ārzemēm atnākušus normālus diskus,- kas un kā tur ir pielīmēts vai piesists un no kāda materiāla tas ir un kādā krāsā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 1 Atbildēt

EU normas, kādreiz limēja sviniņus. Pēc svara līdzības var tagad uz zeltu pāriet.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tas "normālais" materiāls drīzāk izskatās pēc matētas plastmasas,nevis pēc tiem spīdīgajiem metāliskajiem suudiem,kurus masveidā līmē pie mums.

Turklāt,vēl svarīgāka atšķirība ir tieši līmvielā- "mūsu" gadījumā pie diska paliek visa vecā līme kopā ar visu vecā svariņa pamatni.To draņķi ar plikām rokām un pa 1min fig nokasīsi.Visrīzāk tiek tupā bezjēgā paskrāpēts ar asu pr-metu un sabojāts diska krāsojums..

Ja uz tāda vecā atlikuma uzlīmē visū kaut daļu no "jaunā" svariņa- ta tak skaidrs, ka tas drīzvien nokrītīs na/uj prom.

Tie labie svariņi ar īsto līmi un plastikāta pārklājumu maksā savas 3-4x dārgāk par ierastajiem- bet kam to nafig vajag.Atliek vien sagādāt pašam un ierasties ar savējiem.

Kurš tur tajā pļaujas laika steigā un alkatībā kko tur ies tev tīrīt vai tur kādu lieku pieklājību ievērot.Kā te zemāk saka- labi vēl,ja aizpērnos dubļus pa visu perimetru notīrīs ar kādu sarūsējušu birsti.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
2 0 Atbildēt

Tik paskaties, vai pirms svariņu līmēšanas notīra smiltis no diska iekšpuses. Tās tur arī nav nemaz tik vienmērīgi pielipušas. Un, vai vispār skatās, vai riepai starp protektora elementiem nav kāds akmentiņš ieķēries.

Un vispār jau bremžu diskam arī ir kaut kādi ekscentri, tā kā pilnai laimei visa tā balansēšana jāveic arī uz auto ar uzliktu riteni.

Ja meistars skrūvi neapstrādā ar kādu smāķi, lai neierūsē un to sākumā neieskrūvē vienkārši ar pirkstiem, bet uzreiz mauc ar pneimoskrūvmašīnu, tad tādā kantorī nevajag neko mainīt.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tātad ,ja pirmoreiz vai svešā vietā kkur iebraukt- bezmaz vai vispirms ir slepus jānovēro, "kā" tie lohi tur strādā.

Br.diskam tur protams neko neizdarīsi,bet balansieri ar rites imitāciju gan ir.Tikai tie maksā aptuveni tā kā 3gab lietoti kia vai viens jauns t-roks "labā komplektācijā".. www.hunter.com/wheel-balancers/road-force-elite

Lasītākie raksti

Jaunie raksti