Meklē mašīnu no īpašnieka nevis plača, ja jau iepriekš bijusi slikta pieredze.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Meklē mašīnu no īpašnieka nevis plača, ja jau iepriekš bijusi slikta pieredze.
Budžets jau protams nav svarīgs.
Mazlietots auto,bet ne par jauna cenu,ar izteiktu tieksmi nepalikt uz ceļa.Dažas markas pieminēju.No jauna dacia stepway, bišķiņ bail,par uzticamību.
Tici man, tajā Dacia, par to naudu, cik viņa maksā, absolūti nekas no tā, kas viegli vai bieži lūzt un bojājās, iemontēt nesanāk.
Tas nav nekāds ūbersporta auto ar daudzsviru alumīnija piestūŗējošo piekari, superātru divsajūgu kārbu, miljons elektroniskiem papildasistentiem un neaprakstāmu vadāmību Nordšleifē. Dacia gadījumā cerēt uz superīgu vadāmību līkumainos ceļos nevajadzētu...
Toties nav nācies ko baigi daudz un sliktu dzirdēt par parastu reņa 1.9 dīzeli, par "trauslo" čuguna piekari un iespējām sajukt prātā elektronikai, kas ir mazliet advancētāka par kalkulatoru...
Nu, par skaistumu, izvirzot praktiskus mērķus, arī nebūtu pieklājīgi runāt...
Ja nepalikt uz ceļa, tad šo:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/100/bkhob.html
Bet par jaunu Dacia nevajag šaubīties. Labs darba zirgs, paredzēts sekmīgai dibena pārvietošanai. Nekādu pontu, tikai brauc un brauc un brauc...
Piedāvājums jau nu nebija asprātīgs,bet par dacia vērtējumu- paldies.
Ņem VAZ Ņiva Long jaunu par 11tk.€ Bet es tavā vietā tomēr par Maybahu padomātu, kamēr pats nezini cik ir naudas makā. Kamēr nepateiksi budžetu, neviens tev nevarēs ieteikt auto. Bet var jau būt šeit forumā uzrodas kāds gaišredzis ar kristāla bumbu.
Vajadzētu vismaz uzdoto jautājumu izlasīt,jautājums nav par budžetu.
Mazlietots nebūs nekāds uzticams - īpaši kaut kādi pēdējo gadu sūdi, kur taupīts uz visu. Sākumā pabrauksi tīri feini - gan jau dīleris arī kādu garantiju iedos. Pēc tam maksāsi un maksāsi. Jeb kā jau te saka - ņem kaut pajaunu, bet vienkāršu uzbūvē, bez nekādām super elektronikām, nevajadzīgiem kompjiem un visādām elektro ekstrām, par kurām mūsdienu "konsjumeri" ir stāvā sajūsmā.. Ja man teiksim būtu 30k eiro, kurus varētu tērēt auto iegādei es jaunu/mazlietotu nepirktu nekādā gadījumā. Aizbrauktu uz Vāciju uz pakaļ kādam 90-gadu vidus eksemplāram ar labu, rūsas neskartu virsbūvi pa kādiem 8000 eiro, ieguldītu kādus 5000 remontos, visu kas jāmaina utt. un tad zini ka vari kādus 20 - 25 gadus nobraukt. Pamēģini tu ar mūsdienu "jaunajiem" auto nobraukt tādu laiku! Nobraukt var, kapēc ne - bet nespēsi par to maksāt! ;) Lai veicas auto izvēlē!
Ar tādu domu gaitu tad nopērk te pat golf4 un sataisa. Sanāks lētāk par taviem 13tk vērtā "latvju veiksmes stāsta" kā braucu ziemeļ....ēēē... vācu auto lūkoties.
Ap 2000 gadu, tādi paši gudrinieki, teica, ka 90'to gadu auto ir mēsli un, ka jāpērk ir 80-to gadu auto.
Interesanti zināt kurš ir tas 90-to gadu superauto, kurā atmasājas ieguldīt 13kEUR.
Nedzer atrabotku...rādu murgu sen nebiju lasījis!
Es nelūdzu ieteikt auto,lasiet lūdzu uzmanīgāk,tāpēc nav norādes uz budžetu.JAUTĀJUMS-lietots auto pie dīlera,pluss vai mīnuss !!!
Lietotais dīlera auto var būt gan mēnesi, gan 20 gadus vecs (akcijā atdots kā pirmā iemaksa). Un kas no tā? Dīleris neko negarantē, uzrauties var pat uz atpakaļ atdota garantijas auto.
Redz kur mums tik tuvās Krievijas mazlietots auto ar itkā garantiju:
Pats Īlē esmu skatījies lietotos auto. Max ko viņi var, izdrukāt servisa vēsturi (ja tāda dotajam auto ir) un par manu naudu veikt pilnu diagnostiku.
Krievijā tirgotie auto pārsvaŕā tur arī montēti,tā kā nesalīdzini un uz viņu ceļiem pat kuvaldai metāla kāts neizturētu,ja tie nav makšķerēšanas eksperti,tad citus nelasu.
Video drīzāk ir par faktu kā tādu. Noskaties līdz galam.
Man paziņa tepat Skandi auto uzrāvās uz mazlietotu Juke, kas izrādās bija cietis pamatīgā avārijā. Ar lielu skandālu dabūja vietā citu Juke. Be to Juke dīleris tāpat kādam pārdeva kā mazlieotu, nesistu, nekrāsotu u.t.t.
Jā par Skandi arī bez tabu rādija,kā viņi to škodu dabūja?
Škodu oficiāli dabūja igauņi.
Kas paši negrasās būvēt auto centru,bet tiesības dīlera servisa centram nodeva skandi auto
Tā tas pie mums notiek. Paši neko nemākam, tikai zem ārzemnieku tupeles strādāt. Bet nu dīlera centrs teltī ir vienkārši smieklīgs pasākums. Nav pat tualetes.
Kā tad negrasās? Būvēs arī savu salonu, Biķernieku ielā.
Vēl viens jautājums,vai pērkot lietotu auto skatāties uz kādiem reitingiem,piem vācu tuv,vai watcar?
Bez tabu jau ir īstais informācijas avots, kam uzticēties mazliet zinu par to gadījumu to, ko BT apzināti izvēlējās noklusēt. Protams, dīleris tur arī mazliet piepacentās, bet konkrētajā gadījumā pamatā bija pašas īpašnieces vaina.
Ja vēl ir garantija, tad var no dīlera .
Par bezgarantijas auto . Nekādu padziļinātu diagnostiku dīlers neveic . Vai dod garantiju nezinu .
Nezinu vai visi, bet daži dīleri veic tā saucamo auto novērtēšanu. Par kādiem 50 EUR 1.5 - 2 stundu laikā veic pilnu diagnostiku un iedod defektācijas aktu.
Pats esmu adevis dilerim bojātu . Tomēr izskatās paši netirgoja ,vismaz es mājas lapā neredzēju . Laikam perekupam kurš sgrieza odo
Man ar dīlera lietotiem auto ir laba pieredze. Lai arī, savulaik pirktais OPEL VECTRA 2,2DTi izrādījās... dīlera "odometra remontēts", par ko liecināja aizmirstā eļļas maiņās zīmīte motortelpā
Tomēr iesaku pirkt tādu auto, kas LV iegādāts jauns un braukts pārsvarā Baltijā. Esmu pārliecinājies, ka tāds auto ne tuvu nav nobraukts vai globālu defektu pilns (ok, varbūt rūpīgāk jāpačeko bleķi un piekare). Par tādu vērts pat samaksāt vairāk.
Vēl var izskatīt arī dīlera "demo auto", parasti tādus tirgo ar maziem km rādījumiem, bet teju jaunus, vēl ar ilgu garantiju utt.
Tie taču esot "drāzti" cik vien var un noteikti jau uz izjukšanas robežas
Zini, tā nav vis! Esmu ar demo auto saskāries ilgākā laika posmā, nekā TĀĀDA tajā izmēģinājumu laikā, lai auto pēc tam noklātos. Cita lieta, ja auto pēc būtības rodas defekti... Bet, ne jau no "demo" izbraucieniem.
Demo autiņu paši salonu darbinieki arī labi iztestē.
Pie tam, tiem gadās arī šādas tādas ķibeles, kad savā gaitā, piemēram, no Igaunijas kāds izdomāt atdzīt, bet riepas uzlikt atbilstošas sezonai nav laika...
Kolēģim kaimiņš katru dienu ar citu auto no salona brauc mājās.
Godīgi atzīstos - es demo auto "iztestēju" pēc pilnas programmas. Dažreiz pat sirds sažņaudzās kā šis mocijās
Un? Priekš tam jau arī demo auto ir paredzēts, lai izspiestu no viņa sulu tik tālu, ka ne tikai sirds sažņaugtos ...un vēl visiem, kuri 50m rādiusā ap tevi. Neies jau kaķi maisā pirkt. Un tā teikt, vēlu veiksmi, demo auto pircējiem!!!
Vienīgais ko no Demo var ņemt ir nemotori. Tos parasti netestē, bet viegli pagrūž no kalna un brauc dīleru un importieru grāmatvedes, kuras saprot, kāds būs viņu kredīts, ja ar auto kaut kas notiks.
Man sirds nežņaudzās, bet sajūgs smirdēja labi.
Drīkst zināt, kur jūs visi tās demo mašīnas testējāt, ja nebija bail vadītāja apliecības pazaudēt?
Tas bija kā sarkasms. Māte no Nippon paņēma demo Civic (~24k km) pirms pieciem gadiem, joprojām bez problēmām.
Katram motoram, tā pat kā cilvēkam ir nolietojuma resurs. Tas, ja cilvēks ar 100gadu resursu nopīpē plaušas, nenozīmē, ka viņš līdz 50 gadiem neizvilks, bet nu vairāk arī ne. Ja tavam auto ir 100tk. resurs, tad demo viņu atsevišķos gadījumos var uztaisīt par 50tk. Kā redzams, cilvēkus tas apmierina, jo tālāk jau čakarēsies cits auto īpašnieks. 24tk. nav rādītājs. Lūk, ja viņš noies tev 100tk. bez jebkādām motora nolietojuma pazīmēm, tad šķitai paveicās.
Esmu pie dīlera ņēmis 2 mazlietotus auto - Jazz un Zafira. Uz plačos piedāvātajiem nekad neskatītos.
Piem. MB līdz cik tur gadiem, ja ir vēl garantija, tad var līdz piektajam gadam piepirkt. Pārējais viss ir tieši tāds pats placis kā Rumbula. Un pārdod tādi paši pārdevēji, kuri noslēps visu, kas tev nav jāredz. Tā arī būtu atbilde uz pretrunīgo Rotweilers jautājumu, kad meklē nedārgu, bet par cenu lūdz nerunāt.
P.S. Rotweilers pērc no manis Skoda Superb. ;) Braukusi sieviete tikai uz baznīcu brīvdienās.
Godīgi,man arī pārsvarā brauks sieviete- atteiste!
20kkm dīlera demoauto noteikti neiekļaujas "mazlietota" jēdzienā.Tas drīzāk velk uz jaunu.Mazlietots ir tāds, kas pabijis vairākus gadus privātpersonas vai sia lietošanā.Tur kaut kā tā diezgan jocīgi- ja tas auto ir tiešām izcili Labs un par normālu cenu, tad kāpēc "gribētāji" lietotājam to nerauj no rokām?Dīleris to paņem virs tirguscenas tā lai citiem netiek, vai kas tur ir?
Tāpēc ka tas ir līzinga auto. Un pēc 1-2, pat 3 gadu lietošanas to var atdot atpakaļ, ņemt jaunu līzingā un mēneša maksājums nemainās. Nav jālauza galvu kā un kam pārdod, atdod dīlerim un miers.
Tas gan labi,ka dzīves baudītājiem neko neparko nav jālauza.Un Dīleris, kā jau Labdaris, to tādu "atdoto/atmesto" nojāto meeslu protams ka par savu naudu uztaisa par kompeti.Viņš viņu refjurbišē līdz jauna auto stāvoklim,uzvelk sēdeklim jaunu apvalku no tikko aizvakar svaigi nosista Jenota priekšādas un ieliek jaunu motaru un vel piestiprina jaunu riepu komplektu.
No Rīgas, uz Kurzemes mazpilsētu Talsiem, var aizbraukt ar Fiat 500. Mazs, ekonomisks auto. Ņemot vērā radaru skaita un automašīnu skaita pieaugumu Latvijā, tad mazauto 90-100km/h ir piemērots risinājums
iespējams, ka daudzi Lielauto konkrēti šim te varētu paspēt labi ja izpūtēju paostīt ;D
Ko visi par to cenu,ne modelis bet idejiski gribu tikt skaidrībā,Pa manam dīleris tokš idejiski pārāks par autoplaci.Nobraukums no 25000 līdz līzinga beigām.
Ar ko atškirās dīlera placis no, piemēram, BRC malietoto auto plača?
Tu uzskati to tur Bxx tirdzniecības vietni par normālu vietu auto iegādei?Kā tur ir,teiksim,ar klientu atsauksmēm?
Atsauksmi vajag? Teju 10 gadus braucu ar auto, kurš, spriežot pēc numura paliktņa un uzlīmes, ir nācis tieši no turienes. Nekādu sūdzību.
Ok, bet man uz to pilnīgi pajaat.Taa teikt, KKPD. Jo mana auto numura paliktni rotā Oficiālā Dīlera vārds.Es kad gar rumbulu braucu, vienmēr izslēdzu gaisa cirkulāciju- jo tur parasti nelaba smaka nāk no tuvējās izgāztuves.
Jebkur lietots būs laimes spēle.....
Pie dīlera ir mazāks risks iegrābties, bet risks tāpat pastāv! Auto tirgoņi, ja klients ir gatavs pirkt jaunu auto, paņems pretī auto ar briestošu defektu un iesmērēs viņu jaunajam īpašniekam acis nemirkšķinot! Noklusējot visu ko zin. Vēl ir tā, ka menedžeri paši velk iekšā autiņus un tirgo it kā zem dīlera karoga...komisijas auto ķipa, bet reāli tie ir no sērijas parastā rumbula. Daudzi dīleri prasa nereāli augstu cenu...redz mēs kko ķipa garantējam. Vislabāk ir atrast auto, ko tirgo cilvēks, kas ir gatavs nodot auto dīlerim pa piem 15K, bet kamēr nāk jau pasūtītais jaunais auto, pats to tirgo pa 16K, tad jāņem ciet, jo dīleris tirgos jau pa 18K.
Zinu konkrētu piemēru ar divgadīgu Volvo XC90. MM to mierīgi savā placī nedēļas laikā par 47kEur pārdeva, zinot, ka konkrētais auto no klienta tika paņemts atpakaļ kā brāķis. Jaunais īpašnieks tagad varēs tuvāk iepazīties ar MM personālu!
Papildinot iepriekš rakstīto...
Runa ir par konkrētiu Volvo XC90, kas jauns tika iegādāts LV no dīlera MM. Dzīvojās pa servisiem vien.
Kā beigās izrādījās auto ir ar nopietnu virsbūves defektu, kas nozīmē, ka tas ir ticis pārdots kā jauns, lai gan iepriekš ir bijis sists. Vai nu rūpnīcā, vai pārvadāšanas laikā, vai varbūt arī pats dīleris to paspējis apskādēt, sataisīt un tad pārdot kā jaunu. Par to vēsture klusē.
Skaidrs ir tas, ka šo auto MM paņēma atpakaļ kā brāķētu un ar piemaksu tika vietā iedots jauns XC90. Pagājis mēnesis, varbūt mazliet vairāk - pagaidām ar šo viss OK.
Administrators varētu šo .... izņemt no lapas!
Vispār tāds dīvains jautājums par šo visu. Kāds "pret" var būt dīlera mašīnai attiecībā pret visām pārējām, ja nu vienīgi augstāka cena. Par visiem iespējamajiem "par" jārunā ar konkrēto mašīnas pārdevēju. Pamatā jau lietas atduras pret potenciālo rīcību, ja kas notiek. Lietots auto ir lietots, gadīties var visādi, un garantiju dod arī Alfa Motors placis pie Doles, kurš pat neļauj mašīnu savā servisā pārbaudīt, un tirgo bieži vien reālus mēslus (savā laikā pat esot servisā klientu mašīnām veselas detaļas mainījuši pret beigtām). Bet, nu, ir 3 mēnešu Garantija (tikai sazin uz ko). Dīleri, man gribētos ticēt, ka lielākā daļa tomēr ir tādi, kam reputācija ir plus mīnus svarīga, un kliedzoša defekta gadījumā tomēr gluži mācīties vis nesūtīs. Te gan ir otrs moments - klienti paši bieži vien neizprot lietas un uzskata, ka dīleris viņam ir mūžīgi mūžos parādā tikai tāpēc, ka viņš kaut kad to auto pie viņa ir pircis. Zinu gadījumu, ka viena beibe pie ne-mercedesa dīlera nopirka 10-gadīgu E-klasi, Pēc tam kādu gadu trinās un dīca, lai visu taisa par brīvu. Kādu laiku uzņēmums arī nāca pretī, līdz šī sāka pavisam obnagļeķ, un esot prasījusi akumulatoru mainīt... pēc tam staigāja un smirdēja, kāds sūds esot viņai iesmērēts. Kaut gan, cik zinu, ar to "sūdu" brauc viņa vēl tagad (pēc 6 gadiem).
Iemetīšu kādu pagalīti ugunskurā.
AUTOPLIUS.LT jā, jā leišu meistaru brīnumi.
Pirms gada no Mažeiķiem atbraucu savu pašreizējo auto - Subaru OUTBACK '15. Amerikāni un no izsoles, protams, sistu. Tas jau mans trešais leišu amerikānis. Visi pirkti ar maziem nobraukumiem (līdz 30 kkm) un zem 2 gadu vecuma. Pirkti nesataisīti vai ar bildēm pirms remonta. Ar saprātīgiem defektiem. Outback bija jāmaina vienas aizmugures durvis un sprīdi garš arkas gabaliņš. Nu jau vairāk par 10 kkm nobraukti un neko sliktu par leišiem nevaru teikt.
Ir divas cilvēku kategorijas.
1. Ir, kas ir ar mieru braukāt ar sistu-sataisītu auto.
2. Ir, kas negrib braukāt ar sistu sataisītu auto.
Es arī 2 mašīnas esmu Kauņā pircis un nebija ne vainas. Tiesa, 10-gadīgas un pirms apm. 10 gadiem, tātad, 90-to gadu "labie un izturīgie un nepiepičkātie" autiņi.
Ar braliukas ir kā ar bitēm. Var paveikties, bet var arī smagi ieberzties (kad TA ieliek 2 par neizvilktiem lonžeroniem, piem.) Citādi auto tirgus tur nesalīdzināmi dzīvāks par mūsējo, piedāvājums ir milzīgs, cenas - ļoti draudzīgas (teju 80% Latvijas ss.com sastāv no leišos pārpirktiem brīnumiem, tikai jau ar tirgotāja pelņu).
Lielākā problēma cilvēkiem ir skaidrās naudas trūkums - līzings iespējams tikai auto, kas pirkts Latvijā (nevis Lietuvā). Tad vairs neko.
Mazlietots auto no dīlera,par vai pret ?
Nobriedusi vajadzība pēc uzticama auto,vecīšu- pensionāru dēļ.Obligāti jāapmeklē reizi nedeļā mazpilsētā Kurzemē,vismaz 120km no Rīgas.Bieži vien dažādas kampaņas izsludina saloni lietotiem auto,gan toyota,mini,vw.Gribas tiešām labu,bet nedārgu auto ar kaut kādām garantijām un savā vecumā uz līzingiem neesmu nobriedis.Ar autoplaču piedāvājumu esmu 3x no četrām piečakarēts,tāpēc ...