Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kia

KIA Stonic tests, atsauksmes un iespaidi 2017/2018

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais KIA Stonic tests 2017 / 2018, kāda pieredze?

 
GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
3 0 Atbildēt

Jaunais KIA Stonic 2017 / 2018

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
2 0 Atbildēt

Mazais KIA Stonic patīkami pārsteidz, līdzīgi kā i20 pirms pāris gadiem. Korejieši arvien drošāk laužas Eiropas tirgos. Malači, tas neļaus eiropiešiem "iemigt". Stonic ir īsts pilsētas mazauto ar pieņemamu mūziku, ērtu salonu diviem pieaugušajiem ar ētiem sēdekļiem. Stonic ir stilīgs auto ar modernu dizainu un gaumīgu salona iekārtojumu. Izmantotie materiāli nav pārāk dārgi, taču kvalitatīvi samontēti izskatās tīri labi. KIA Stonic ir viens no retajiem auto, kura displeja ekrānu negribas nolocīt, jo tas vienkārši ir integrēts panelī. Varbūt sīklietu nodalījumi ir nelieli, durvju elkoņbalsti ar nepraktisku materiālu, bet toties izpūtēja uzgalis kā Mustangam.Bagāžnieks kā jau mazajam, tikai pašam nepieciešamākajam, bet tajā var "atrast" rezerves riteni, kas Latvijas ceļu apstākļos ir ļoti būtiski. Mazais korejietis grib no pircēja ap 19000šiem. Mazam KIA tas nav maz, taču savai klasei konkrētais auto ir ļoti labi aprīkots, ar drošas kustības asistentiem, dažādām komforta funkcijām u.t.t. Stonic aprīkots tikai ar litra dzinēju, taču spēj bez stresa iekļauties plūsmā un uzrādīt pat nelielus dinamiskus "izlēcienus". Stonic ir labi sabalansēts un pārdomāts auto ar labām vadāmības īpašībām. Strādājošiem jauniešiem šāds stilīgs auto varētu būt pievilcīgs pirkums.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
2 0 Atbildēt

Krosoveru modes vilnim seko mazāks vilnītis, proti, uz mazās klases modeļu bāzes veidoti krosoverīši. Šoruden prezentētais “Kia Stonic” ir tipisks šādas koncepcijas auto.

Taisnības labad gan jāpiebilst, ka tieši tāpat kā visi mūsdienu mazās klases automobiļi faktiski nav nekādi mazie, arī uz to bāzes veidotie pseidoapvidnieki izmēros nav sīkuļi. Ar retiem izņēmumiem, arī tāds šķietami būtisks apvidnieka aprīkojums kā pilnpiedziņa, mazajiem krosoveriem parasti nemaz netiek piedāvāts. Tas ir labi saprotams, jo tiem dažiem modeļiem, kuriem visu riteņu piedziņa tiek piedāvāta, pircēji to izvēlas ļoti retos gadījumos. Tādēļ, ka tā sanāk lētāk un būtībā vairākumam šādu auto lietotāju pilnpiedziņa nav vajadzīga.

“Kia” pieturas mūsdienu tendencei un savu “Stonic” cenšas pasniegt kā uz jauniešiem orientētu stilīgu braucamrīku lielpilsētas džungļiem. Eiropā tas varbūt tā arī ir, ja pieņemam, ka jaunās paaudzes dzīvē automobiļiem vispār vēl ir kāda vieta. Taču pie mums mazos džipiņus, kā tos parasti mēdz dēvēt, visbiežāk stūrē dāmas. Pēc izskata “Stonic” ir tipisks mūsdienu “Kia” ar visnotaļ eiropeisku dizainu tā klasiskākajās izpausmēs. Salona apdares kvalitāte ir visnotaļ pieņemama. Gan eksterjeram, gan interjeram tiek piedāvāta liela krāsu salikumu dažādība, lai uzrunātu jau minēto jauniešu auditoriju. Šim pašam pircēju lokam vēl svarīgāks droši vien būs pieejamais mūsdienu komforta un drošības aprīkojums – sākot ar dažādiem elektroniskiem asistentiem un beidzot ar visādu viedierīču pieslēgumiem. Šīs lietas tehniskajos aprakstos aizņem krietni vairāk vietas, nekā dzinēju un transmisiju raksturojumi. “Stonic” dzinēju palete sastāv no 1,0 l (120 ZS), 1,2 l (84 ZS) un 1,4 l (100 ZS) benzīnniekiem, kā arī 1,6 l (110 ZS) dīzeļa. Pagaidām pieejama tikai mehāniskā pārnesumkārba, kas varētu ne īpaši patikt lielākajai daļai potenciālo pircēju, taču tad ir jāpaciešas līdz nākamajam gadam, kad parādīsies jaunā septiņpakāpju automātiskā transmisija.

“Latvijas Gada auto 2018” pretendentu lielajā testu vīkendā “Stonic” bija pats svaigākais jaunpienācējs, tādēļ žūrijai par to bija īpaša interese un šķiet, ka lielākajai daļai jaunais “Kia” modelis vilties nelika. “Kia Stonic” sākuma cena ir 13 990 eiro, bet testiem tika piedāvāts auto ar litrīgo trīscilindru turbo benzīna motoru un gana augstu aprīkojuma līmeni par 19 tūkstošiem eiro.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
4 0 Atbildēt

Hmm... Šoreiz gribētu uzmanīties ar slavas dziesmu rakstīšanu. Lai arī pats braucu ar Ceed un esmu KIA marku ieteicis citiem, tomēr šajā RIO modifikācijā saredzu ko ne tā kā gribētos:

1. Trīscilindru motors diezgan raupjš. Ne tāda katastrofa kā Nissanam, bet līdz Fiesta slīpējumam tālu. tad labāk būtu skatīties uz 1,4 četru cilindru agregātu.

2. Lai arī tas nav RIO, tomēr neskatoties uz savu lielāko +55mm augstumu, lielāko platumu+ 35mm un arī garumu+75mm salons nav ieguvis izmērā neko jūtamu. Tā pati kompaktā šaurība kas RIO.

3. Piekare pieaugusi par +25mm, tomēr uz nelīdzenās grants pārsvara nebūs, jo ceļa "trepi" jūtam asi un skaļi.

Un nav tā sajūta, ka braucu ar ko lielāku, augstāku. Tad par ko no manis Kia prasa divas štukas klāt???

Un vēl: Lai arī Kia un Hjundai (vai kā viņu tur pareizi raksta), ir brālīši, tomēr Kia salona kvalitātē sāk atpalikt. Varbūt i-30 ir nākamā klase, bet šie, izskatās, cenšās vairāk.

ak Reģ.: 13.01.2003
1 0 Atbildēt

Korejieši skaita katru kapeiku. Varbūt ir tā, ka KIA nevis atpaliek, bet apzināati ar Hyundai gudri sadala tirgu: kas negrib maksāt nedaudz dārgāk, pērk KIA, bet kas grib-Hyundai. p.s. par salona apdari varētu paspriest pēc 100 00 nobrauktiem

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tu laikam esi mazliet atpalicis no realitātes - hujdajs kiju nopirka pirms vairāk kā 10 gadiem, un kopš tā laika starp hujdaju un kiju ir tā pati atšķirība kas starp fofāgenu un škodu - kija ir tie paši dzelži, tikai nabagu konfigurācijā un ar citu virsbūvi, priekš tiem kas grib hujdaju bet nevar to atļauties.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
3 0 Atbildēt

Nezinu, bet šo jau agrāk jautāju dīleriem. Viņi gan centās apgalvot, ka Kia marka esot tāda kā smalkāka, dārgāka ekskluzīvāka. Nezinu. Manam ceedam ir jau 120000+ un ja nebūtu manas smakas varētu notirgot gandrīz kā jaunu.

ak Reģ.: 13.01.2003
1 0 Atbildēt

Tev laikam jaunāks Ceed's. Mums darbā bija 2008.gada, jau pie nobrauktiem 50 000 bija gana skaļš un grabeklīgs. Katrā ziņā no Golfa, un pat no Corollas, kuri arī bija pa pāris eksemplāriem, ļooti atpalika visos veidos.

Dieselfan Reģ.: 02.11.2016
1 0 Atbildēt

Mazās apvidnieku klases pārstāvis ar pievilcīgu eksterjēra dizainu. Mazais 1.0 litra trīscilindru dzinējs ir gana žiperīgs, taču nav tik kluss un ekonomisks kā būtu 1.4 litru dzinējs. Manuālā pārnesumkārba slēdzas precīzi un tai ir seši pārnesumi. Salona izmēra ziņā tas likās pašaurs un interjēra dizainam pietrūka odziņa, kas bija redzama brālim Hyundai.

Visu saliekot kopā vai grūti teikt vai sākuma cena 19790 eiro nav par augstu šim auto.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Jā, motors bija tiešām skaļš. Jāatzīst gan, ka skaņa bija tāda samērā interesanta, ka pat īsti nesapratu vai tas ir slikti vai labi. Īsu laiku pabraucot, ir pat interesanti paklausīties, jo motora skaņa izklausās tīri neko, bet ilgi braucot noteikti nepatiktu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu nē, nu ko Jūs runājiet.Cena nav par augstu.Teju par velti.Nākamajā pavasarī ieliks citādus virzienrādītājus un izgudros Automātisko Transmisijas Kārbu.Ta gan mēs redzēsim, kas ir Augsta Cena.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tas būtu VAG ceļš.....

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti