Honda accord VII 2007g ir R16 diski un riepas, šos plānoju atstāt uz ziemas riepām un vasarai paņemt kādus hondas oriģinālos R17 diskus, uz uzlīmes durvīs nav neviens cits izmērs kā tikai R16 minēts, bet nākamajam astotās paaudzes akordiem standartā nāk R17 diski... Vai var paņemt no astotās paaudzes akorda un uzlikt septītās paaudzes akordam? Lai vasarā autiņš izskatītos estētiskāk.
Un tad kādas riepas izmērs jāpērk? Lai autiņš ripotu normāli un spidometrs rādītu precīzi nevis ar +/-10 nobīdi...
doma uzlikt šādus:
Šiet tak ir 17''? Varbūt kāds var pateikt kā šos sauc...
Paskaties vai iznesums un skrūvju attālums atbilst, ja jā, tad var likt. Par to estētiskumu gan jāpasmīn - vai braucot ar koka ratu riteņiem pašam bikses arī izskatīsies estētiskāk?
motora variants 2.2i-ctdi un komplektācija grāmatiņā rakstīta 'sport pack navi' + papildaprīkojums
Sliedēm pāri kā kur... ir vietas kur nebremzēju un braucu pāri uz atļauto, neizjūtot neko, bet ir vietas kur žēl tā darīt, jo pēcāk tas viss maciņa saturā atspēlējas.
Pāri guļošajiem Rīgā braucu uz 20/25 bez problēmām un 'sitieniem'... tā kā tas normāli priekš mašīnas klīrensa.
Vienkārši man ir jāpērk vasaras riepu un disku komplekts, un redzot bildes ka viņam stāv 17'' diski virsū, kas izskatās labāk par 16, tapēc prasu.... Lielākus toč vairs negribu jo ta tā jau nāve pa mūsu ceļiem.
Pēc ieteikumiem labāks variants ir R17 205/50 mazāk nēsā pa risēm/sliedēm un komfortablākai braukšana. Ar diametriem ir tā ka vizuāli cik lieli izskatās diski ir atkarīgs arī no diska dizaina, reizēm mazāki diski izskatās labāk kā lielāka izmēra pat ar zemajām riepām.
Hondām piekare ir ar rezervi tā kā ja neliek lētos šarnīrus un bukses tad uz maciņu ļoti neatsaucas. Protams lieliem izmēriem un zemām riepam pildītās poliuretāna bukses gan tad nevajadzētu likt.
Neredzu jēgu zemprofila riepām pa Latvijas ceļiem. Vācijā pa bāni - cita lieta. Ja tagad pār "guļošajiem" brauc uz 20, tad ar R17 brauksi uz 15. Tev to vajag?
Tas jau nav tik daudz no riepām atkarīgs bet gan no piekares cik ātri guļošajam var pārbraukt. Pie tam arī pār guļošo ir jàmāk pārbraukt pareizā brīdī piebremzejot un pareizā paātrinoties. Gluži kā līkumos braucot meistars nav tas kurš ātrāk līkumā iebrauc bet gan tas kurš ātrāk no tā izbrauc.
Zemprofila riepas nenozīmē ka tāpēc uzreiz auto zemāks, zemprofila liek lai kopējais diametrs saglabājas normas robežās. R17 225/45 ir tikpat diametrs cik 205/50.
Protams ka no riepām - kas vieglāk amortizē vienāda augstuma pacēlumu - adekvāta augstuma riepa, vai amarts/atspere? Ar normāla augstuma riepām un normāla augstuma mašīnu pār gulošo pārbraukt nav jāmāk, vienkārši ņem un pārbrauc, vienīgi jāiemācās savas mašīnas ātruma robežas pie dažāda veida gulošajiem - tā tava piebremzēšana un paātrināšanās ir vienkārši vienmuļā brauciena atsvaidzināšana ar wannabe šūmahera izgājieniem, lai vārnu skaitīšanas vietā varētu pārdomāt gulošā pārbraukšanu "bļin, nesanāca, nākamreiz gāze jādod 5 sekundes simtdaļas ātrāk!".
Kurām hondām tad ir tā piekares rezerve - 1988. gada civikam? Ražotāji parasti pārliecinās ka piekare iet normāli, un tad to bez īpašām izmaiņām ieliek nākamajā modelī, kurš parasti ir smagāks - man tāpēc patīk ka manai mašīnai ir piekare, ko ražotājs ir atzinis par derīgu arī 400 kilo smagākai mašīnai - bet uz jaunākām parasti tas pārāk neattiecas, un japāņi no sākta gala noteikti rezervi mācējuši izrēķināt mazu. Jebkurā gadījumā izdevīgāk ir tāda ripuļu un braukšanas stila kombinācija, kur riepas dabū uzņemties galveno amortizāciju - vienīgi ar koka ratu riteņiem tas var beigties ar disku sasišanu...
Šiotai paaudzei ar piekari viss ir vislabākajā kārtībā - remontos jāņemas būtiski retāk kā VAG brīnumdarbiem. Šim akordeonam 4-5 gadus nelikt roku klāt ir pilnīgi normāli. Veiksmes gadījumā arī 8 var saskaitīt
Runa ir par pēc standarta uzbūvētiem guļošajiem policistiem nevis tām gumijas vaļņu parodijām kas lielveikalu stāvvietās,bet tur jau tāpat ātrāk par 20kmh nedrīkst braukt. Standarta vaļņiem riepas neko nemaina, tām tad būtu jābūt pustukšām lai izmantotu kā amortizāciju. Un wannabe Šūmahera metode tiešām strādā arī braucot ar zemāku auto, tas gan provincē mazsvarīgi, ja pilsētā zems ir stilīgs tad otrā valsts galā jo augstāks jo praktiskājs tas nekas ka mazāk stabils.
Nu ja CR-V piekare līdz kādam tur gadam ir identiska ar civic tad tas arī liecina ka rezerve ir.
Kas ir "standarta gulošie policisti" ? Par kuru tieši standartu tu runā? Man tuvumā ir trīs standartu gulošie - metāla, pār kuriem ātrāk par 15-20 braukt neatļaujos, asfalta vaļņi, pār kuriem es parasti braucu uz kādiem 30, bet ar stingrāku mašīnu varētu arī uz 60 - un vēl ir tādi piramīdvdeidīgi bez smailes - tādiem braucu pāri tā it kā viņu tur nebūtu.
Ja uztaisa neglītu šķūningu, mašīnu nosēdinot, to parasti dara ar "pāratsperniekiem", kur procesā mašīna paliek cieta, bet tās tavas super duper metodes - bezjēdzīgas - jo bremzēšana vai gāzēšana braucot pāri gulošajiem kaut ko maina izmantojot svara pārnesi un piekares mīkstumu, ar cietu piekari svara pārnese kaut ko izmainīs milimetros.
Par augstumiem esi kaut ko sajaucis - tās ir pilsētas, sevišķi dižā, kur augsts ir stilīgs, un kur ļoooti daudzi ir padomājuši "kāda tur nahuj stabilitāte" un paņēmuši pseidodžipus. Ir, protams, arī muļķi kas saskatījušies Fast & Furious un saspēlējušies NFS un izvēlējušies izvest to dzīvē; viņus es nekad neesmu varējis saprast - laukos vēl varētu atļauties braukt ar sēdinātu mašīnu, kamēr pilsētā ne - kaut vai tāpēc ka ar tādu dzīvojamajos mikrorajonos bieži vien var sanākt iekulties vietā, kur nevar izbraukt...
Vienalga nezinu kā riepas tur kaut ko ietekmē, ja vien tā guļošā CP forma nav kantaina. Ar to ātrumu ar kādu paredzēts to šķērsot var tīri mierīgi arī ar R17 un zemprofila riepām. Tieši mīkstāka piekare ir tā kas var veiksmīgi ļaut uzsist apakšu arī ne sēdinātam auto uz šaurajiem vaļniem, tāpēc svara pārnese un pamukšana ātrāk uz priekšu strādā.
Gulošiem varbūt tik ļoti ne - bet, cik redzēts, koka ratu riteņu lietotāji mēdz palikt bailīgi visādu sliežu un tranšeju priekšā, nemaz nerunājot par izjātu grantētu ceļu, kur nereti koka ratu riteņi izrādās esam tiešām pieskrūvēti karietei kas tādā ātrumā, it kā to pāris zirgi vilktu, ripinās pa ceļu...
Tā jau man būtu pie kājas ka kāds ir gatavs pieciest neērtības dēļ tā, lai varētu rajona puišeļu priekšā pazīmēties ka mašīnai ķūnis - problēma ir tāda ka es reizēm neizturu to skatu ka priekšā kariete lēnām šķērso sliedes/tranšeju/whatever, un ņemu un paeju garām kā stāvošam, lai arī tur nedrīkst apdzīt - un es apzinos ka vienā tādā reizē var trāpīties cepisti, un viņi sodīs nevis to, kurš vilkās, bet mani, jo apdzinu - tāpēc labāk lai visi brauc normāli.
Vissmieklīgākie šajā ziņā ir pseidodžipi, kas sagrabinājuši pēdējos centus tam un tad nu piebremzē pie katras sliedes. Bet kad uz apmales jāuzbrauc tad gan mierīgi un ar ieskrējienu.
Sašķiebušies viņi diemžēl ir nevis dēļ riepām, bet dēļ mīkstām piekarēm. Tu kā wannabegonščegs esi parūpējies lai piekare būtu tāda ka zobi klab - citi, kas vēlas ērtības, nevis piedalīties ar trasei piemērotu mašīnu satiksmē, mēdz parūpēties lai piekare būtu mīkstāka, ja tā ir bijusi cieta - vai neliekas ne zinis.
Mazā interese - uz cik tu brauc augšā pa to uzbrauktuvi, pa kuru jābrauc lai no jūrmalenes, braucot ārā no dižās pilsētas, uzbrauktu uz apvedceļa?
Tā frāze "nav jāpiebremzē vairāk kā citiem" ir diezgan zīmīga
Arba varbūt tie ar baloniem braucošie virāžās ir lēnāki dēļ tā ka viņiem nepatīk ātri braukt līkumos jo iepirkumu maisiņs aizripos pa bagažnieku? Iespējams uzliekot zemprofila riepas gribas vismaz kautkā attaisnot ciešanas visur citur, gludā dienvidu tilta uzbrauktuvē ieliekot kloķi mājsaimniecēm un telefonus glāstošiem hipsteriem.
Plus ļoti daudz ietekmē pašas mašīnas rūpnīcas regulējums, piemēram golfs ar 205/55R16 virāžā nevar pabraukt tik ātri kā S-max ar 215/60R16, kaut uz papīra visi trumpji golfa pusē(zemākas riepas, mazāks svars, zemāks smaguma centrs).
Nevis ļoti daudz, bet lielāko daļu. Divām vienāda platuma riepām, vienai 45 augstuma, otrai 65 augstuma, cik tā otrā var vairāk zem slodzes ieliekties - centimetru? Centimetrs nebūs nekas pat tik šaurai mašīnai kā mans golfs. Tikmēr piekare var staigāt daudz vairāk nekā riepas iespiesties uz iekšu.
Tas ka koka ratu riteņi ir platāki un teorētiski nodrošina labāku saķeri līkumā - tas ir cits stāsts, ko, kamēr mašīna tiek lietota uz koplietošanas ceļiem, nav vērts izskatīt.
Tatad esmu atradis šos hondas R17 diskus, bet vienīgais tas ka visur vai nu krievijā vai ukrainā pārdod vai vispār kkādā kazahstānā.. un tas ir sūdīgi 'pašam' aizbraukt pakaļ. vienīgais polijā vienu sludinājumu atradu bet tie saskrāpēti un ta būtu jārestaurē, ko negribas....
hondaclub.lv forumā nevaru pieregoties jo nesūta man apstiprinajumu uz e-pastu moš kāds tur ir pieregojies un var pateikt adminam, ka sistēma nestrādā(jo jau 3x divu dienu laikā esmu uzspiedis atkārtoti atsūtīt apstiprinajuma e-pastu, bet joprojam gaidu, ievadīts pareizi jo pa jaunam reģistrējoties saka ka jaapstiprina konts)
Tad te uzjautāšu-
Vai varbūt kāds Latvijā šos R17 diskus pārdod vai zin EE/LT vietas/saites kur pārdod šos diskus?
Vispār šausmīgi maz tur gumijas - tāds paskats ka arkas tev tur ir tikpat mazas kā mk2 un B3 audī - tam akordam gadījumā nav 13" opcija? Cerams ka tam akordam ir pilna izmēra rezerves ripulis, te jau noteikti dziļu bedri nevajag lai riepai un diskam būtu čau...
;) Bildē autiņam krievu nummuri - tatad nav mans... gan jau bildē autiņš sēdināts tāpēc tik mazs klīrens...
pilna izmēra ripulis standartā jau nenāk autiņiem gadus 15 vismaz! mūsdienā vispār standartā tikai putu baloniņš, gribi mazo zapasku tā ir papildfīča un +500€... ;)
Vasaras vidū vasarenes gluži neliek.... Pēc 3-4mēnešiem stabili jau varēs montēt atpakaļ vasarenes, tātad jāsāk tagad meklēt un skatīties, jo atrast normālus diskus, nav vienā dienā izdarāms, diemžēl.
Krokodils rakstīja: Tatad esmu atradis šos hondas R17 diskus, bet vienīgais tas ka visur vai nu krievijā vai ukrainā pārdod vai vispār kkādā kazahstānā.. un tas ir sūdīgi 'pašam' aizbraukt pakaļ. vienīgais polijā vienu sludinājumu atradu bet tie saskrāpēti un ta būtu jārestaurē, ko negribas....
hondaclub.lv forumā nevaru pieregoties jo nesūta man apstiprinajumu uz e-pastu moš kāds tur ir pieregojies un var pateikt adminam, ka sistēma nestrādā(jo jau 3x divu dienu laikā esmu uzspiedis atkārtoti atsūtīt apstiprinajuma e-pastu, bet joprojam gaidu, ievadīts pareizi jo pa jaunam reģistrējoties saka ka jaapstiprina konts)
Tad te uzjautāšu-
Vai varbūt kāds Latvijā šos R17 diskus pārdod vai zin EE/LT vietas/saites kur pārdod šos diskus?
Akorda diski R16 uz R17
Honda accord VII 2007g ir R16 diski un riepas, šos plānoju atstāt uz ziemas riepām un vasarai paņemt kādus hondas oriģinālos R17 diskus, uz uzlīmes durvīs nav neviens cits izmērs kā tikai R16 minēts, bet nākamajam astotās paaudzes akordiem standartā nāk R17 diski... Vai var paņemt no astotās paaudzes akorda un uzlikt septītās paaudzes akordam? Lai vasarā autiņš izskatītos estētiskāk.
Un tad kādas riepas izmērs jāpērk? Lai autiņš ripotu normāli un spidometrs rādītu precīzi nevis ar +/-10 nobīdi...
doma uzlikt šādus:
Šiet tak ir 17''? Varbūt kāds var pateikt kā šos sauc...