Conqueror rakstīja: sveiciens no alauksta ielas! ir jaunumi!
piestiprinātas 326. z'imes!
trīs varianti, trīs izvēles;
1. apmaksāt katru dienu PP uzliktos plāksterus
2. meklēt citu stāvvietu
3. pārdot auto
4. Variants - mainīt dzīves/darba vietu.
Conqueror rakstīja: sveiciens no alauksta ielas! ir jaunumi!
piestiprinātas 326. z'imes!
trīs varianti, trīs izvēles;
1. apmaksāt katru dienu PP uzliktos plāksterus
2. meklēt citu stāvvietu
3. pārdot auto
4. Variants - mainīt dzīves/darba vietu.
Nu jau atkal laime, mūžīgie šorti aizvākti, var parkoties
Kas par mūžīgajiem šortiem? Dundurs iekoda?
Alauksta iela - SAPNIS
Traģēdija, nevis sapnis. Cilvēku pamesta vieta...
Tagad tur atkal nav kur ābolam nokrist
Parādījušās brīvas stāvvietas, laikam aizbraukuši atvaļinājumos vai ceļojumos
Šodien uz šīs ielas redzēju noparkotu teslu. Tā, ka - izkodu to kā stāvošu ar savu būmeri 318.
jauno Lambo Aventador gan te nevarēs noparkot uz ietves, apmales par augstām
dīvaini gan - nascar sacīkstes biķernieku ovālā. paskatos bildes, tur tak viņi sēž nepareizajā pusē pie stūres vai arī brauc nepareizajā virzienā. nascarā autovadītāji sēž pie stūres trases iekšmalā. smieklīgi ka Biķerniekos sajaukuši vai nu braukšanas virzienu vai sēdēšanas pusi pie stūres.
Nascar tipa sacīkstes būtu ja brauktu pretēji plkst virzienam Alauksta iela - Zvaigžņu iela - Laboratorijas iela- Vārnu iela. Un 200 vai 500 apļus.
Interesants fakts - alauksta iela bija bruģēta ar apaļiem granīta bruģakmeņiem
Un pirms bruģa bija vienkārši smiltis
Un vēl - agrāk tā iela saucās Augustīnes iela
Traģikomiska aininņa - pie auto stūres rokā pie auss pļurkst pa mobilo un vienlaikus mēģina iestūrēt šauros vārtiņos uz pagalmu
Tā, ir pirmais upuris tai ikdienas braukšanai cauri apmalēm lai novietotu auto uz ietves. Mans paziņa šodien atdzinās, ka bijis uz servisu mainīt atsperes, izrādās salūza no ikdienas nepārtrauktajiem triecieniem braucot virsū apmalēm. Es ar apskatījos, vairākiem auto sabojāti priekšējie bamperi, par zemu, lai uzbrauktu uz ietves caur apmali
Nokavēji pavisam noteikti priekšējie bamperi ir hroniska lieta tāpat kā piekares bojājumi, bamperi varbūt apvidus auto ir pasargāti, bet ne piekare. Pie tam, trotuārs un bortiņš nav vienādā augstumā un līmenī, ir vietas kur lielākas izredzes sabojāt auto, ir kur mazākas
Kā ir jābrauc lai uzbraucot uz apmales, kaut kas notiktu piekarei? Cik bieži tavs paziņa maina sasistus riteņu diskus? Jo kaut kā šaubos ka jābrauc uz tās apmales lēnāk par 30-40 lai kaut kas piekarei notiktu, bet tādos ātrumos pat normāla augstuma riepa viegli tiktu pārsista... Buferi tas ir cits stāsts, šodienas wannabegonšceg-mašīnu mode + ražotāju iespēja pārdot tādu pat mašīnu, tik normālā augstumā kā "apvidus auto".
Jopcik. Ja iepriekš teicu ka Nascar gončiki sēž pareizajā pusē ar visu stūri, tad tas nenozīmē ka nu taga būs gonkas pa a ielu. Būs jālūdz uzbuvēt ātrumvalni kā zvaigžņu ielā? A tā te visādi žaņi plēves un stroiķeļi te braukaļē ar saviem bavārijas mēslu vāģiem. Nu nevajadzeja tā pūlēties tās apzāģētās atsperes un tie resnie izpūtēji ir traģikomiski.
Alauksta iela ir iela Jūrmalā, Jaundubultu apkaimē. Alauksta iela sākas krustojumā ar Strēlnieku prospektu un beidzas krustojumā ar Poruka prospektu. Kopējais ielas garums ir 140 metri, tā ir klāta ar asfalta segumu. Alauksta ielā satiksmes kustība norit vienā joslā. Ielā ir savrupmāju un vasarnīcu apbūve.
vecīt, do info pār ezeru
tā biedri, Ušakovs ir nolīdzis dāņu expertu, Janu Gēlu
citēju:
"Aizbraucot pirmo reizi uz Maskavu 2011. gadā, mēs ar savu komandu bijām šokā. Pilsētu pilnībā bija pārņēmušas mašīnas un šķiet, ka viņiem komunisma beigas bija kā atļauja parkoties visur - uz ietvēm un ielas vidū. Gājējiem visur bija atvēlēta tikai 1,5 metru plata josla, par riteņbraucējiem nemaz nerunājot."
tātad , gaidam, ka Jans Gēls Alauksta ielu pataisīs par ielu ne auto, bet gan cilvēkiem - būs soliņi, zaļumi, krūmiņi, riteņbraucējiem sava josla
cepures nost Jana priekšā no Dānijas, viņš parādīs kur laimes lācis bija noslēpts sūnu ciemā
bļin, bet bija tak visādi ārzemju latvieši super duper eksperti no Kanādas vai no kautkurienes piesaistīti par pilsētas plānotājiem, grandiozi projekti uztaisīti, kur tas viss palicis?
nu ko, mums tagad būs jauns guru, šoreiz no Dānijas.
Alauksta iela Rīgā
Kāds ir Jūsu viedoklis par veidu kādā pašlaik var novietot stāvēšanā vieglos auto? Google Maps ielas skatā var redzēt šo auto novietošanas veidu. Man nepatīk ka vieglie auto tiek novietoti pārāk tuvu namu sienām, bet paši novietotāji nepārbauda, ka "aizbraukuši" ar savām mašīnām 2-3 metrus par tālu no ielas apmales. Otrs, vai šāds stāvēšanas variants būtu ieviešams, visur, kur tas iespējams, vai, gluži otrādi, Alauksta iela ir " jānormalizē" un jāatjauno zaļā zona un mašīnas jāliek paralēli brauktuvei?