Drūmā Latvijas ikdiena - 4 bojā gājušie, 11 dzērājšoferi noķerti, 20 ugungrēki... Kas notiek Latvijā?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Drūmā Latvijas ikdiena - 4 bojā gājušie, 11 dzērājšoferi noķerti, 20 ugungrēki... Kas notiek Latvijā?
ezis71 rakstīja: Ušakovs jau token neko neizdarīs bet šķidri dirsīs.Gadu nodzīvoju Kopenhāgenā,tīrais prieks bija braukt ar velosipēdu,es teikšu ar auto bija grūtāk.
Ja kādā teritorijā paliek tikai tie, kam nav auto, tad jārēķinās ar ekonomikas pagrimumu. Jā, process nav tūlītējs, bet cilvēki, kas grib brīvdienās aizbraukt kaut kur tālāk par lielveikalu, izvairīsies dzīvot tur, kur auto uzturēšana ir mākslīgi sadārdzināta un rada neērtības.
Ir Alauksta iela arī Vecpiebalgā. Bet tur nav tik daudz mašīnas ielas malās
Bradypus rakstīja:
ezis71 rakstīja: Ušakovs jau token neko neizdarīs bet šķidri dirsīs.Gadu nodzīvoju Kopenhāgenā,tīrais prieks bija braukt ar velosipēdu,es teikšu ar auto bija grūtāk.
Ja kādā teritorijā paliek tikai tie, kam nav auto, tad jārēķinās ar ekonomikas pagrimumu. Jā, process nav tūlītējs, bet cilvēki, kas grib brīvdienās aizbraukt kaut kur tālāk par lielveikalu, izvairīsies dzīvot tur, kur auto uzturēšana ir mākslīgi sadārdzināta un rada neērtības.
...vai arī sāks domāt ar galvu. Kā aprakstīja viens jeņķu velosipēdists, kurš pats, un viņa sieva, ikdienas gaitās dodas ar velosipēdiem, un kurš diezgan daudz aprakstījis par ikdienas velobraukšanu - velosipēds ir daudz praktiskāks nekā svētdienas braucējiem liekas - un priekš tāliem braucieniem vēl nevienu reizi autonoma nav viņam atteikusi izīrēt mašīnu.
Nu re - ir prātīgi cilvēki pasaulē. Bet Alauksta iela Rīgā brēc pēc pārmaiņām, nu šitik totāls automašīnu uzbrukums visam un jebkam reti kur vēl redzēts
RD Satiksmes departaments aplēsis, ka kopš 2008. gada velobraucēju skaits Rīgā ir audzis vairāk nekā piecas reizes. Taču lielākā daļa rīdzinieku joprojām neizmanto velosipēdu kā galveno pārvietošanās līdzekli, tāpēc lielais automašīnu daudzums rada kaitīgu ietekmi uz apkārtējo vidi, kā arī pārslogo ielu.
Parīzes un Briseles mēri rīkos dienu bez auto. Vajag sarīkot arī Alauksta ielā dienu bez auto!
Tā kā 2020.gadā, kad sāksies starptautiskās dzelzceļa līnijas ''Rail Baltica'' būvēšana, nāksies satiksmei slēgt vairākas svarīgas Rīgas ielas, galvaspilsētas dome nolēmusi ieviest piecu eiro nodevu, kas būs jāmaksā tiem, kuri vēlēsies iebraukt Rīgas centrā, liecina raidījuma "Nekā Personīga" rīcībā esošā informācija.
Ļoti skaisti, ko lai pasaka. Kādas ir robežas tam pleķim kas saucas "rīgas centrs"; nebūs jāmet baigais līkums lai brauktu pāri zelta tiltam, lai nebūtu jāiebrauc tajā centrā?
Pat, ja tā būs, ir jāgarantē nevainojama sabtransa infrastruktūra un jānodrošina plašs bezmaksas (?) autostāvvietu tīkls Pierīgā.
Jūrmalas dome ir garantējusi tās plašās stāvvietas pie jūrmalas robežas?
Kāpēc tas vajadzīgs Jūrmalā? Visā pilsētā ir bezmaksas autostāvvietas uz ielām. Tāpēc arī 2 eur maksa iebraucot. Pilnīgi adekvāti un loģiski - vēl jo vairāk, ja tas nav jaunievedums LV.
Esi kādreiz mēģinājis tās bezmaksas stāvvietas izmantot, kad notiek kāds pasākums? Tāpat jāliek auto maksas stāvvietā vai arī jāatstāj ārpus Jūrmalas.
Esmu gan Es ilgus gadus biju jūrmalnieks, zinu daudz parkinga vietu apkārtnē. Tikai nedaudz vairāk ar K2 jāpastaigā - otrpus dzelzceļam nav pilnīgi nekādu problēmu parkoties. Savukārt Dzintaru mežaparks, koncertzāle uc. - max 10 min gājienā no sava auto bezmaksas parkinga vietas.
Visi gudrinieki, kam gribas iet pa 7m platu ietvi - kurš no jums tur dzīvo? Kurš no jums zina, cik gruti ir atrast vietu darbadienu vakaros?
Te runa nav par zaļo zonu vai ko tādu. Tas ir dzivojamais rajons klusajā centrā, mašīnas te nav kur īsti likt, tas ir praktiskākais risinājums. Ja jums nepatīk kā kads gandrīz sienā iebraucis, varat būt nekaunigs un kaut ko mašīnai nodarīt,varbut padomās nākamreiz. Man nav problēmu noparkoties normāli. Mana problēma ir tajā, ka kāds, kāmer ta nav viņa problēma, nemaz neuzskata, ka tā ir problēma.
Teksta minetā problema ir šoferu problēma, manā komentārā minētā - vietejo iedzivotāju.
Conqueror, vēl kas - tu tur nedzīvo, kada tev dala gar tur notiekošajām lietām? Deguns garš izaugs! Praktisks risinajums butu stāvēšana tikai ar atlaujām, saglabājot šī brīža kārtību. Vai ari ieviešam maksas stāvvietu, bet tu maksā par to - labi? Mums ir ģimenes auto, mazs iemsls kāpēc tas tika iegadāts ir tas, ka to var novietot pie mājas.
Auto varēja novietot pie mājas, bet tā kā apstākļi mainās un novietot problemātiski kļūst, tad ir vērts apsvērt vai tiešām vajag auto, varbūt var iztikt ar auto nomu, taksi, utt
Bubuliitis- neesmu ar jums sadzēris tubrālības. Dzīvoju Alauksta ielā. Uzskatu ka mašīnu daudzums ielā ir stipri pārspīlēts. Nu jau arī Strabag no ceļu būves uzņēmuma Tukumā sāk turēt savu kravas auto pa nakti Alauksta ielā. Kur ir Tukums un kur ir Rīga? Absurds. Var būt kāds no Krāslavas arī te liek auto pa nakti?
Alauksta ielā teorētiski varētu nolikt 139 vieglos auto. Vēl dažas stāvvietas iegūtu, ja atceltu x ceļazīmi iepretim tam jaunā projekta namam, nr.9 laikam. Iedzīvotāju skaits kādi daži simti būs varbūt vairāk. Jārīko stāvēšanas vietu loterija vai izsole.
Jā, tā jaunā māja ir kā kauna traips, ok, toreiz kad viņu būvēja, auto bija mazāk, parkings mājas iedzīvotājiem pazemē un laikam arī pagalmā, auto zem logiem nebojā skatu un gaisu.. Cena 2400 eur kvadrātmetrā jeb no 186k par dzīvokli nez, kas nepieciešams lai atjaunotu auto novietošanu uz trotuāriem? Tajā pašā laikā bomzīgā maksas auto stāvvieta blakus uz Zvaigžņu ielas ir tukša.. Nezinu cik par auto novietošanu prasa tur, bet acīmredzot cilvēki nevar vai negrib atļauties tur novietot auto
Ušakovs un Saskaņa grib no katra centrā iebraucēja noplēst 5€. Bet tas būs pēc Saeimas vēlēšanām. Ar brīvbiļešu piešķiršanu Rīgas pensionāriem sabiedriskajā transportā Ušakovs ir iedzinis daudzmiljonu parādos Rīgas Satiksmi. Iebraukšanas maksa Rīgas centrā 5€ būtu glābiņš RS. Neticu, ka būs baigā naudas plūsma Rīgas kasē no 5€ braucējiem. Vairums nometīs savus auto pirms robežas ielās.
Iebraukšanas maksas mērķis ir, lai tu savu autiņu atstāj ārpusē, nevis iekasēt. Laikam jau to daļu par RailBaltic būvniecību un ilgstošiem satiksmes ierobežojumiem centrā biji par slinku izlasīt.
Lai likvidētu automašīnas centrā - vispirms esošajai Domei, kura remontēja pagalmus un šāva salūtu pēdējo 12 gadu laikā bija jāpacenšas iespringt un praktiski lietojamā kārtībā jārealizē kaut daļa no vairākiem vitāli svarīgiem uzlabojumiem un jātiek galā ar tranzītplūsmas izvadīšanu no Rīgas centra. Tad krietna daļa automašīnu pašas no sevis pazustu no centra. Pagaidām gaisā virmo, manuprāt, ne gluži bez iemesla un tiek runāts par prastu merkatntilu un atklāti trulu veidu risināt lietu - uzlikt iebraukšanas maksu, nedodot vērā ņemamu un praktiski izmantojamu alternatīvu.
Kādu?
1. Rīgas apvedceļš vismaz 4 joslās esošo 2 vietā un bez luksoforiem. Dārgi, bet bija jau nepieciešams tāds gadus 10 atpakaļ.
2. Iekšējais aplis pilsētā pēc iespējas bez luksoforiem, kurš gan ir aizsākts, bet ne tuvu nav pabeigts. Tāds ir teju visās šāda izmēra pilsētās... Sākās pie Ziepniekkalna gatves, tad iet pāri Daugavai un Slāvu aplim un tad pārtrūkst no Piedrujas ielas līdz G. Zemgala gatvei. Tad atkal pārtrūkts pie Viestura prospekta un - tālāk čušššš
3. Šī te pasā iekšējā loka ietvaros vajag vismaz vienu, bet labāk vēl izveidot kādu vēl papildus Daugavas šķērsojumu! Ir idejas, kā nebraucot uz centru tikt no Mangaļiem uz Krievusalu? Patiešām par ērtu alternatīvu ir jāuzskata esošais Rīgas "apvedceļš"?
4. Kur ir tie sasolītie Park&Ride? Sabtransports līdz tiem un/vai droša velonovietne tajos?
5. Pat, ja uz Brīvības ielas uzrīkos velojoslu, kā tikt pāri VEF tiltam un kur tos visus fellerus droši likt pie darba centrā, un mikrorajonos? Un tā kā Juglas virziens būu vienīgais pa kuru būtu gribbētāji un jēga sakārtot veloinfrastruktūru...
6. Lai arī sabtrans sāk mainīties un mazliet attīstīties, maina savu maršrutu tīklu, tāpat tas vēl ir ŠAUSMĪGI tālu no ideāla. Vēl nesen, lai no Ziepniekkalna ar sabtrans tiktu uz Ķīpsalu, bija vismaz vienu reizi jāpārsēžās, un bija pat laiks, ka tāpat tamdēļ ātrāk bija to izdarīt šķērsojot Daugavu turp un atpakaļ...
Vispār jau Rīga ir tāda normāla satiksmes "pudeles kaklu" paradīze - nemitīgi transporta sašaurinājumi, lai šķērsotu vai nu Daugavu vai dzelzceļu. Daudz kur izbūvējot bezkonflikta dzelzeļa šķērsojumus varētu panākt kreitni daudz alternatīvas, kur satiksmei palikt. Dzelzceļa pārbrauktuvu skaits Rīgā ir visai iespaidīgs!
Kaut vai Slavenā Sarkandaugavas pārbrauktuve vai Liepājas ielas pārbrauktuve. Stilīgie transporta mezgli kā Vācieša iela ar pārrāvumu un mazāk zināmie citi piemēri no Teikas, Ķengaraga-Pļaviniekiem, ĶMaskavas priekšpilsēta-Purvciems...
Es saprotu, ka tunelis zem dzelzceļa ir dārgi un sliedes uz paceltas estakādes ne mazāk dārgi. Toties parādīos tik daudz iespēju tikt no centra dažādos virzienos nemēģinot iepraukties tikai caur 5 šķērsojumiem, kur nu vēl tad arī trokšņu slāpēšana uz estakādes, jo pat mūsu arhaiskās eļektičkas nevaram nomainīt, kaut ne reizi vien milzu summas sadalītas pa kabatām no nenotikušiem konkursiem, bet vainīgo nav, naudas nav un atbildīgio, protams arī...
Reti, bet nu šeit palaidniexam var piekrist teju uz 100% - šī ausaiņa ideja ir kases papildināšanai, Rail baltiks ir laba atmazka, nedomāju, ka ieviesīs gada laikā - šis tomēr ir ļooooti nepopulārs lēmums, 5eiro ir kosmoss + tas tomēr nav RD totāli izlemjams jautājums (par laimi).
Papildus par transporta mezgliem :
1. Rīgas "apvedceļš" ir satiksmes porno, ja ir iespēja to nelietoju, negribu bez nerviem palikt.
2 .Par to centra nelietošanu....
Rīgas Z daļas iedzīvotāji nemaz nevar pāri pilsētai tikt, nebraucot caur centram..."apvedceļš" un kaut vai D tilts nav variants, tur korķu jau tāpat pietiek. Šo projektu nesen atkal noraka.
Dievidniekam nav 4 kārta pabeigta - kas rada idiotisku situāciju, ka piemēram uz Jelgavu navigācija sūta caur Medemciemu...ar 30 zonu un lielisko kreiso uz šosejas pēc tam.
Kāda suņa pēc vēl Rīgas kravas osta ir uzreiz pie klusā centra ?
VIsus šos argumentus saliekot kopā - centra atbrīvošana no auto ar maksas palīdzību izklausās pēc ļoti ļoti šķidras ....šanas.
1) apvedceļš nav Rīgas kompetence - tas ir valsts (LVC) pārziņā un citos pagastos (arī Saulkrastu apvedceļš, kas ir viens no ievērojamākajiem pēcpadomju satiksmes attīstības projektiem, ir būvēts par valsts naudu).
2) Taisnība - iesāktais nav pabeigts.
3) Ziemeļu šķērsojums, tāpat kā #2 ir jau iesākts - projekti ir. Par abiem punktiem kopā - valsts (jo to vajag ne tikai rīdziniekiem) varētu lemt par līdz šim pašvaldību izlīdzināšanas fondā iemaksāto 90miljonu gadā piespiedu novirzīšanu šim projektam, nevis vienkārši atņemšanu Rīgai.
4), 5), 6) ir jārisina pēc tam, kad pilsēta ir atstāta rīdziniekiem un tās viesiem, nevis viesstrādnieku bariem - un tas itever divus valsts kompetences jautājumus - IIN nomaksu darba vietā, veicinot darbavietu, nevis guļamciematu attīstību un valsts pārvaldes iestāžu izvākšanu no vēsturiskā centra (VID ir labs piemērs pareizai idejai un vienlaikus koruptīvai realizācijai valsts varas izpildījumā).
1) Jā, taisnība, bet arī šo sobjektu vajag Rīgai pašai.
2) un 3) ir liekulīgi kko gvelzt par to, ka samazinās auto skaitu brīdī, kad faktiski ir neiespējami to centru apbraukt un to vistiešākajā veidā vajag arī Rīgai pašai, to tiešām varētu finansēt no izlīdzināšanas fonda daļas vai kā atsevišķu projketu nav svarīgi, bet par to būtu jādomā arī RD - tāpec, ka šāda apvedceļa neesamība vistiešākajā mērā ietekmē Juglas, Imantas, Zoļika, Z rajona iedzīvotājus un protams tos, kas centrā dzīvo.
Par visu pārējo - visā pasaulē cilvēki dzīvo un strādā atstatus, tas protams veido sastrēgumus - tos risināt ar kkādu iebraukšanas maksu palīdzību ir vienkārši mantkārīgi un debīli un novedīs tas pie tā, ka katrs sū... vietvaldis sāks rentes kasēt par iebraukšanu savā karalistē un to, es, arī kā rīdzinieks noteikti negribu pieredzēt - jo visi mēs dzīvojām LV un šis pēdējā laika uzspēlētas lokālpatriotisms - visādas pilsētu kartes, cauralides "pseidolabumi" ir klajš stulbums, pat kaitīgi. IIN pārdale nav līdz galam taisnīga, tur var piekrist, bet RD naudas plenderēšana un zelta stāvvietas R Eiropas metropoļu cenās (Rīga pret tām ir gatavais ciems) ir vēl krietni netaisnīgāka.
Par iestāžu izvākšanu no vēsturiskā centra - tas ir pareizi - bet šādu maksas iekasēšanu rezultātā pēc kāda laika arī tās var nonāk "maksas zonā" - līdzīgi kā zelta slauktuves ir jau līdz pašam dzelzceļa lokam nonākušas un sāk izplesties jau citur, kad apetīte pieaug.
Ziniet kāpēc Alauksta iela ir tik pārbāzta ar mašīnām? Šī iela ziemeļos robežojas ar čaka ielu un tiešā tuvumā ir ušakova bērnu spēļu laukums, kur vecāki noliek savus auto? Pareizi. Alauksta ielā, jo Ērgļu ielā jāmaksā par stāvēšanu. Dienvidu galā ir ghetto games spēļu placis, tur atkal visi tie bumbotāji un dēļotāji, nūjinieki- kur liek atbraukušie savus auto? Pareizi. Alauksta ielā. Jo gar Grizinkalnu stāvvietu skaits ir smieklīgs. Tik tikko pietiek pašiem geto darbiniekiem. Vietējie iedzīvotāji? Tikai mierīgi, kas paliek pāri pēc šiem apmekletajiem un kur tad vēl visi purčika, juglas. dreiliņu, ulbrokas un sauriešu iedzīvotāji? Pareizi. Auto var nolikt Alauksta ielā, kamēr pa centru darīšanās vai darbā. Park & ride dzīvē jau šobrīd. Risinājums? Maksas stāvvietas. Āmen.
Freijers rakstīja: 1) Jā, taisnība, bet arī šo sobjektu vajag Rīgai pašai.
2) un 3) ir liekulīgi kko gvelzt par to, ka samazinās auto skaitu brīdī, kad faktiski ir neiespējami to centru apbraukt un to vistiešākajā veidā vajag arī Rīgai pašai, to tiešām varētu finansēt no izlīdzināšanas fonda daļas vai kā atsevišķu projketu nav svarīgi, bet par to būtu jādomā arī RD - tāpec, ka šāda apvedceļa neesamība vistiešākajā mērā ietekmē Juglas, Imantas, Zoļika, Z rajona iedzīvotājus un protams tos, kas centrā dzīvo.
Par visu pārējo - visā pasaulē cilvēki dzīvo un strādā atstatus, tas protams veido sastrēgumus - tos risināt ar kkādu iebraukšanas maksu palīdzību ir vienkārši mantkārīgi un debīli un novedīs tas pie tā, ka katrs sū... vietvaldis sāks rentes kasēt par iebraukšanu savā karalistē un to, es, arī kā rīdzinieks noteikti negribu pieredzēt - jo visi mēs dzīvojām LV un šis pēdējā laika uzspēlētas lokālpatriotisms - visādas pilsētu kartes, cauralides "pseidolabumi" ir klajš stulbums, pat kaitīgi. IIN pārdale nav līdz galam taisnīga, tur var piekrist, bet RD naudas plenderēšana un zelta stāvvietas R Eiropas metropoļu cenās (Rīga pret tām ir gatavais ciems) ir vēl krietni netaisnīgāka.
Par iestāžu izvākšanu no vēsturiskā centra - tas ir pareizi - bet šādu maksas iekasēšanu rezultātā pēc kāda laika arī tās var nonāk "maksas zonā" - līdzīgi kā zelta slauktuves ir jau līdz pašam dzelzceļa lokam nonākušas un sāk izplesties jau citur, kad apetīte pieaug.
Jā - visā pasaulē dzīvo un strādā atstatus un ļoti daudz kur pilsētu centros iekļūšana ir ierobežota - tai skaitā ar ierobežotu maksu. Maksa ir pat demokrātiskaks risinājums, nekā, piemēram, vācu liegums iebraukt tiem, kas nevar atļauties jaunu auto (un nevajag iedomāties, ka Vācijas laukos tādu nav). Vai tādēļ uzskatu, ka tas ir pareizi? Nē! Bet tas, ka tā notiek visā pasaulē, liecina vien par to, ka vaina ir jāmeklē, skatoties daudz plašāk, nekā uz viena vietvalza personīgu vainošanu.
Eui, kur redaktors? Kas tas par apliecības pircēju te ielīdis?
Nu kas tas it?? Kā tas hieroglifu licējs var tā pārmākt mūsu expercus?
Šodien amizanti skati, saskaitīju divus kaķus laiski guļam uz vēl siltiem motorpārsegiem
Ķīniešu iekšā līdējam latviešus neuzvarēt! Lai dzīvo iAuto!
Droši vien tas ķīniešu spameris grib naudu no iauto tad liks mierā. Nemaksājiet!
Mazais latviešu sprīdītis cīnās ar lielo ķīniešu lempi milzi
Ķīniešu robotiem nē
Man ir jubileja 1500 komentārs! ????
Alauksta iela Rīgā
Kāds ir Jūsu viedoklis par veidu kādā pašlaik var novietot stāvēšanā vieglos auto? Google Maps ielas skatā var redzēt šo auto novietošanas veidu. Man nepatīk ka vieglie auto tiek novietoti pārāk tuvu namu sienām, bet paši novietotāji nepārbauda, ka "aizbraukuši" ar savām mašīnām 2-3 metrus par tālu no ielas apmales. Otrs, vai šāds stāvēšanas variants būtu ieviešams, visur, kur tas iespējams, vai, gluži otrādi, Alauksta iela ir " jānormalizē" un jāatjauno zaļā zona un mašīnas jāliek paralēli brauktuvei?