Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

klabēšana zem sēdekļiem

Borgore Reģ.: 28.10.2017

Sveiciens. Beidzot pēc ilga gaidīšanas sagaidīts autiņš no servisa, kurā paveiktais būtu:

- aizmugurējo garenisko sviru priekšējās bukses,

- aizmugurējo garenisko sviru ārējās bukses,

- aizmugurējo savirzes sviru iekšējās un ārējās bukses,

- savirzes regulācija,

- aizmugurējā stabilizatora bukses,

- aizmugurējā stabilizatora atsaites,

- piekares remonts,

- abs devēju demontāža / montāža

Darbiņš pabeigts, dienas noslēgums, visas ielas pilnas ar korķiem, ripoju jau prom no servisa, lēnā kustībā, protams, sajūgs & gāze dažādās kombinācijās jūtīgāks, nekā, kad jau varam spiest gāzi grīdā - sāku just, ka pārslēdzoties no sajūga uz gāzi un otrādi, mašīna kad nedaudz par daudz noraustās, tad zem priekšējiem sēdekļiem noklab. Uzreiz atgādina, ka apakšā kaut kas nav sastiprināts? tajā pašā laikā pie darbībām ar kustībām šķiet, ka no pedāļiem tas klabeklis, kad autiņš spēcīgāk noraustās.

Papētīju internetā līdzīgas tēmas, un gribu vaicāt, vai pēc konkrētajiem veiktajiem remontdarbiem pastāv, ka:

- piekaramās kardāna gultnis ir aizgājis pa pieskari?

- nenobalansēts kardāns?

- sajūga problēmas?

Iztiksim bez tā, kāpēc uzreiz netika skriets atpakaļ uz servisu.. kad jau nomarinējuši remontu, tu beidzot tiec pie sava autiņā, iestidz centra korķos, tad gribi vai negribi, nu nesanāk uz sitiena traukties atpakaļ, jo īpaši pēdējās servisa darba laika minūtēs.

Protams, uz servisu būs jādodās, bet līdz tam gribu dzirdēt no gudrajiem ko vairāk par potenciālo teoriju problēmai.

Paldies!

 
usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Kārbas spilvenus apskaties.

Borgore Reģ.: 28.10.2017
0 0 Atbildēt

Nocekoja situaciju ar ritoso dalu un klabesanu cita servisa-ieprieksejie supermeistari ir salauzusi vienu no prieksejam atsperem..

bumeris Reģ.: 06.02.2018
6 2 Atbildēt

Tāpēc arī jāpērk BMW. Nopirki savu hjundju, tad žēlojies, ka kaut kur kaut kāds troksnītis. BMW grab, klab, kauc, svilpo un trīc, bet neviens uzmanību nepievērš. Šodien es skrējos ar vienu 320D ( man - 318). Kad sākām skriet, gaisā bija melni dūmi un troksnis tāds, it kā no kosmodroma paceltos šatls. Aiz mums brauca mazda, tā no mūsu trokšņa tā pārbijās, ka paskrēja mums garām. . Un pēc tam opelis un viens santa-fē.

Borgore Reģ.: 28.10.2017
1 0 Atbildēt

skrien kaut ar galvu sienā

runa vispār ir par to, ka serviss izrādās detaļu salauzuši

pirkt praktisku auto, un auto lai skrietos ir divas atšķirīgas izvēles

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

? interesanti kā?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
1 0 Atbildēt

Jaa, man arii briinums, kaa, remonteejot, var salauzt atsperi... Bet taa . hjundaji nav sliktas mashiinas, neredzamas, ja nu kaads santafe tik. Visdullaakie ir augjiki, iipashi ar divaam trubaam pakaljaa un opelji, saakot ar astru liidz vektrai. Tiem nu taa niez apdziit manu paveco bembiiti, driiz jau 5 gadi, ka taisa taadus duumu maakonjus! Kur zaljie skataas

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

ko vajag darīt servisā, lai salauztu atsperi ?

izklausās pec fantastikas

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Protams protams, tiem auto ar šādu te "bagātīgu remonta aprakstu" parasti pats servisa īpašnieks nemanot piezogas no mugurpuses un personīgi ar zobiem vienmēr pārkož kādu no atsperēm.Ne jau to, ka tas īpašnieks beidzamos 3 gadus nezinādams pofigā brauc ar pārlauztu atsperi, un, uz pacēlāja paceļot, tā tiek atslābināta un vnk pamaina savu stāvokli- kā rezultātā nolauztā daļa beidzot akustiski atgādina par sevi..

Borgore Reģ.: 28.10.2017
0 0 Atbildēt

vispār nē, sakara pašam ar to nav, jo serviss pats taisīja ritošās diagnostiku - līdz tam nekas ne klabēja, ne grabēja, pēc diagnostikas nekādus defektus par lauztām atsperēm nekonstatēja, tik cik pēc labošanas konkrētajā dienā uzrodas klabēšana; citā servisa tā pati ritošās daļas diagnostika, un jaunums - esot salauzta atspere.

ko vajag darīt servisā lai saulauztu? laikam jāsāk ar to, ka aizdomīgi no solītā 1-2 dienu remonta ņēmās tur 4 dienas, esot baigais trakums, kaut kādi vēl attaisnojumi. Iepriekš teica, ka jāsalabo priekša arī būtu, atteicu, nu tagad ja reiz salauzta atspere, tad priekšu tāpat būs jāremontē.

beidzamos 3 gadus? nesaprotu, kāpēc kaut kādas stulbas teorijas jāraksta, ja nav ko citu pateikt. Apkope mašīnai tiek veikta regulāri.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Nu ja, pļetj, es tak saku, konkrētā servisa valdes Loceklis vainīgs.Pilnīgi aplocekļojies,impis tāds.Konkrēts remonta objektu apraksts un ilgums (4 dienas) tak uzskatāmi liecina, ka gan tas serviss ir iso-2099 sertificēts, gan arī auto regulāri tiek remontēts.Kā arī Katrā regulārā remonta gadījumā atsperes tak vienmēr tiek apsekotas gan ar ultra/fiolēto, gan ar infra/dzelteno spektrometru.

murx Reģ.: 15.04.2016
3 0 Atbildēt

Cepums 650 ! Tulkojums Borgorem (-ei): Ņemot vērā modeļa specifiku, rezerves daļu sagāde aizmugurējā tilta remontam vien var sastādīt minētās četras dienas. Lai samainītu kādu no aizmugures buksēm, bieži ir jāņem nost detaļa komplektā, kas var radīt pārējo, vēl nebojāto detaļu bojājumus un jaunu detaļu pasūtīšanu. Visdrīzāk tādēļ arī sanāca remonta pagarinājums. Attiecībā par atsperēm - servisā nav tādas iekārtas, ar kuru varētu salauzt atsperi. Tā lūst pati, ja amortizators ir bojāts. Ieraudzīt nolauztu atsperes galu ir grūti, īpaši, ja uzmanība tiek pievērsta aizmugurējam tiltam. Arī tehniskajās apskatēs tāds bojājums bieži tiek palaists garām. Visticamāk "jaunais" autoserviss ir sliktāks par "veco" jo skaidro saimniekam, ka atsperi ir salauzis cilvēks. Abi ir slikti tādēļ, ka nav paziņojuši par nepieciešamo amortizatoru maiņu - acīmredzot nav amortizatoru testeris. Iemeslu, kādēļ šo skaņu sāki dzirdēt, paskaidroja 650. Par 3 gadiem arī skaidrs - lai salauztu atsperi ar bojātu amortizatoru ir jānobrauc diezgan ilgi. Līdz ar to arī tā vieta, kur tiek veikta "apkope" nav īsti atbilstoša - apkopes ietvaros ir jāveic arī visa automobiļa pārbaude (diagnostika, ja patīk šis vārds).

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

murx, jautājums par "Lai samainītu kādu no aizmugures buksēm, bieži ir jāņem nost detaļa komplektā, kas var radīt pārējo, vēl nebojāto detaļu bojājumus".

Vai tiešām eksistē aizmugures piekares risinājumi, kuru noņemšana saskaņā ar ražotāja procedūrām rada nebojāto detaļu bojājumus (citu bukšu utt.)? Ja "jā" - kāda veida aizmugurējā piekare tā ir? Neatkarīgā daudzsviru, jeb vienkāršāka?

Jautājums balstīts uz pieņēmumu, ka strādājat tik pat atbildīgi un niansēti, kā aprakstat tehniskas lietas šeit forumā (par ko liels paldies). Proti, ka jūsu darbs ar klientu auto nav "ko ieraugu, to situ-rauju-laužu-skrūvēju" ar veseri+lauzni rokā; ka vispirms noskaidrojat konkrētā auto vajadzības (uzbūve, procedūras, vajadzīgie instrumenti - lai nepasliktinātu klienta auto stāvokli) un savas iespējas (vai ir instrumenti; ja nav, vai aizstājēji nepasliktinās klienta auto stāvokli).

Jautājums rodas, jo šaurā (pašdarbnieks, tikai 2 marku auto, priekšpiedziņa, neatkarīgā aizmugure), bet ilggadīgā pieredzē konstatēju, ka piekarē nav iespējams sačakarēt saistītos mezglus (bukses utt.), ja strādā, ievērojot auto vajadzības (ražotāja procedūras no A līdz Z - gan secību, gan instrumentus vai 100%-īgus aizstājējus, bez žiguļu svešzemes improvizācijām). Acīmredzot tādēļ, ka ražotāja procedūras sastādītas darbam garantijas laikā, kad pats auto vēl tiek pasargāts (jo garantijas remontā klients-maksātājs ir pats auto ražotājs).

murx Reģ.: 15.04.2016
1 0 Atbildēt

Ļoti solīds jautājums . Sabojāt citas detaļas ņemot nost kādu mezglu komplektā (piemēram, statni vai aizmugurējo kopējo tiltu, arī parastu garensviru) var diezgan vienkārši, un noteikti arī paša remontētajiem automobiļiem ir bijusi tāda iespēja. Pirmkārt, parastā stabilizatora atsaite, ja nav atskrūvējama, gluži vienkārši tiek nogriezta, par spīti tam, ka šarnīri vēl ir veseli. Jāmaina riteņa gultnis - stabilizatora atsaite arī! Garensvirai viena bukse vesela, otra jāmaina - pirmajai buksei iekšējā metāliskā čaula uzrūsējusi uz skrūves tā, ka skrūvējot vaļā vulkanizējums tiek noplēsts no tās nost un bukse sabojājas. Šādas bukses sastopamas ir praktiski visiem automobiļiem visās vietās. Presējot riteņu gultni induktīvie ABS devēji bojājas no triecieniem, kas rodas gultnim slīdot ārā. Tieši šīs problēmas galvenokārt rada galvassāpes servisu klientu konsultantiem, jo klienti parasti ir izbrīnīti par papildus izmaksām un detaļas sūtīšanas gadījumā arī laiku.

Par instrumentiem - eksistē mobilas preses, kas ļauj presēt detaļas ārā nenoņemot tās no automobiļiem. Populāru marku un modeļu gadījumā mūsu vai lietuviešu "čaklās rokas" izgatavo speciālas palīgierīces un braukā riņķī pa autoservisiem tādas tirgojot. Šo to var nopirkt arī oficiāli. Retāku modeļu gadījumā ir universālas ierīces, taču nevaru iedomāties autoservisu, kas šāda instrumenta iegādei varētu atļauties no 10kEUR. Atsevišķiem kravas automobiļu servisiem tādas ir. Attiecībā par garantiju - tādiem automobiļiem parasti papildus izdevumi nerodas, sakarā ar to, ka nekas vēl nav tik ļoti sarūsējis.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu labāk jau skanētu, ja būtu viņš klāstījis saprotamākā valodā.Sak, pienāca pavasars, kaut kas likās ne tā un saņēmos vienureiz tur Visu izveikt utt.Drusku par garu tas saraksts priekš "regulāras" apkopes.Vajadzēja tad celt katru stūri atsevišķi/saudzīgi ar domkratu ;P Tad, iespējams,tā ieplīsusī atspere viņam būtu vēl pāris gadus godam pakalpojusi.

Kā arī par otru servisu murx taisnība- normāli keksi būtu cilvēcīgi paskaidrojuši- atsperes ar laiku mēdz nogurt, tur vēl sazin pa kādu ceļu cilvēks spiests ikdienā kratīties,varbūt kāda asāka bedre nemanot pagadījās komplektā ar rūsu un pērnās ziemas bagātīgo sālījumu.Sen zināma ierasta lieta.Kurš tur ko tīšām lauza, kam to nafig vajag.Turklāt, tas federes taču relatīvi maz maksā.Nospļauties un uzlikt jaunas,būs pavisam cits auto..

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti