Es tur ierados jau ar to blīvi rokās.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es tur ierados jau ar to blīvi rokās.
Kā ar rūsu mašīnas apakšā? Pēc šiem gadiem pa Latvijas ceļiem būtu interesanti uzzināt kā tur vis izskatās,
Ik pa laikam, kad jāmeklē kādam mašīna, i30 vai Ceed tiek izskatīts kā variants, ja ir interesants piedāvājums. Līdz šim gan līdz pirkumam nav izdevies nonākt dažādu iemeslu dēļ.
Kopumā mašīnas kvalitāte nav tā labākā, bet ja cena ir vienāda ar franču mašīnām un nav baigās prasības pret kvalitāti, tad tas ir sakarīgs variants. Lielākais pluss šiem modeļiem man šķiet ir 1.6 crdi 66kw dīzelis, kurš ļoti ilgi bija pieejams bez DPF un nav aprīkots ar divmasnieku.
Sievas māsai ir hujdaja tricārs, ar tādu aprīkots. Izbraucot biju pārsteigts ka to smago mašīnu tas uz papīra diezgan nožēlojamais motoriņš tomēr spēj kustināt tīri labi - pie viena brauciena laikā nokonstatēju ka kārbai sinhronizatori jau ir izbeigušies; robos jāslēdz vai nu ar laušanu, vai ar apgriezienu salāgošanu; cik nopratu, sievas māsa piešāvusies un to pat neizjūt.
Nu es nezinu, neesmu braucis ar 1.6 dīzeli, bet Astrai uzreiz bija jūtams, ka neiet tas dīzelis 1.7 salīdzinājumā ar 2.0 ecoboost. Es tiesam nesaprotu kāpēc jāpērk lietoti(150 +) dīzeļi. Cik esmu redzejis saviem pazīstamiem, viņi tak visi ar laiku mocas ar tām atgāzem un tehnisko nevar normāli iziet. Ja tu esi komercparvadatājs, tad nopērc jaunu dīzeli, parvada kravas, pasažierus un tad vienkārši nomet to mašīnu, kad sākas problemas. Viņa būs sevi atpelnījusi.Parastam cilvēkam , kas taisās 15-20 tk gada nobraukt priekš kam šitas viss? Ja jauns, tad jau OK.
Otrs, franči nav vienāda cenā, tie ir dārgāki! Un principā tie ir tie paši vācieši, Citoen C5 ir BMW motors, Mini arī. Tā ir tāda solanka, kas kkur pa malu malām savākta. Korejiesi tomer ir izgājuši jaunā līmenī un principā viss viņiem ir savs. Agrak jā , bija sadarbība ar Mitsubishi un no turienes daudz kas ir migrejis, bet tagad tak ir izstrādats jaunais turbo GDI un jaunās divsajūgu kārbas, kas ir aizstājejs DSG, Triptroniciem un vel visadiem neveiksmīgiem vācu eksperimentiem. Ja agrak vāciešus pirka dēļ ekonomijas, lielāka paātrinajuma, tad tagad tas viss atkrīt, jo GDI motori(komplekta ar 7 ātrumu kārbu) veic tādu pašu funkciju. vienkarsi cilvēki ir tā iebaidīti ar vāciesiem, ka izdzirdot vardus robots un tiešā iešprice, uzreiz tādus jauninājumus noraksta. Atmosfērnieki, protams, šādus rādītājus nevar sasniegt un tērē 2-3l degvielas vairāk un paātrinās 2-3 sek. ilgāk.
Savukart man jautajums bija par vecā CEED motora stāvokli. Visu meistaru viedoklis ir ka OK, bet tas jau tikai uz vācu fona. Es nojausu, kas darās vacu motortelpā pec 30 tk. ēļļas maiņas. Savukārt šeit redzams, ka nav bijis optimālais režīms un uz motora sākusi veidoties laka, kas ir eļļas sakarsans pazīme. 1) eļļas maiņas intervāli bijuši par ilgu(diez vai man sanak vairak ar15 tk., ja kopEjais nobarukums ir 132). eļļa bijusi nepiemērota šim motoram(5-20, 5-30 vietā lieta 10-40, 5-50), vai vienkārsi eļļa bijusi kontrafakts sliktas kavlitātes, kas nemaz vairāk par 5tk. nespēj turēt un sabrūk. Protams vēl jau ir dzesesanas sitēma, kur jāmaina antifrīzs un jāseko radiatoru stāvoklim(drīzumā tieši taisos skruvēt nost bamperi un nomazgāt to radiatoru) Kopumā visi servismeņi saka, ka ir OK, tā jau visiem un liek stabilu 4+, bet nu manā vērtējumā tas ir tikai 3. Ir redzēti identiski motori, labākā stāvoklī pie 2x lielāka nobraukuma.
Neaizmirsti ka korejiešiem nav savu kārbu, tās tāpat ražo kāds no Eiropas kārbu ražotājiem, arī tiešās iešprices agregātiem nav briesmīgi daudz variantu. Korejiešu plus šajā gadījumā ir šo tehnoloģiju ieviešana tad kad bērnu slimības jau izslimojuši lielie vācu ražotāji.
Ja tā labi pētītu tad būtu diezgan pagrūti atrast ko nebijušu un inovatīvu no pussalas nākušajās automašīnās, kas diezgan pamatīgi kontrastē ar no turienes nākošajiem elektronikas izstrādājumiem
Kā var kāds no malas izstrādat labāko robotu uz šo dienu? Hyundai tur iegrūdusi simtos miljonus! GDI gan nav nekads jaunums, jo bez turbo to jau uzstāda dažadiem KIA/HYUNDAI modeļiem jau no 2010.gada. Tas gan nenozīmē, ka to ražo kkādi japāņi slepenajās labarotorijās
Tas ir viņu produkts un to pat sāk piedāvat visiem budžeta klases auto. Agrāk šādus rīkus uzstādīja Genesis, Veloster...............tie bija lux klase, jaunums, bet tagad tiek aprīkoti gandrīz visi modeļi.
Vel jau Hyundai strāda lai nomainītu arī neveiksmīgo pneimu eiro izpratnē koreabizwire.com/hyundai-mobis-develops-automatic-air-suspension-technology/136694
Nu redz, ja Hyundai būtu izstrādājuši pirmo divsajūgu robotu, kurš būtu nesalaužams tad varētu celt pieminekli, VAG šādu pat kārbu palaida tautās jau 2003, kādi bija Hyundai tanī laikā?
FSI vag stāv jau no 2006, Mitsu vēl no 90.
Audi jau brauc ar piekari, kas tiek regulēta ar kamerām un navigāciju.
Par kādām inovācijām un sasniegumiem ir stāsts?
Tev tur paziņas brauc ar 30 gadus veciem dīzeļiem ka šiem problēmas apskati iziet? Vai arī desmitgadīgiem, bet nevar atļauties samainīt sprauslas, jo tā desmitgadīgā tačka ir bijusi uzlekšana augstāk par savu dirsu?
Agrāk vāciešus pirka dēļ kvalitātes un, jā, arī normālu motoru dēļ - šodien kvalitātes vairs nav, bet nopietna iemesla, kā vien nopirkšanas cena, lai pirktu hujdaju, kur nu vēl kiju, tāpat nav - kāda jēga braukt ar kiju, kam detaļas maksā kā audī... Un, jā, joprojām eiropas tirgū kijas un hujdaji ar pieklājīgiem motoriem praktiski nav - Genesis ar savu V8 eiropā nav nopērkams, un hujdaja N tricārs ir retums.
Attiecībā par tavu eļļu - viss tev tur ir smuki, nesatraukājies - pliks metāls bez jebkādām nogulsnēm motora iekšpusē būs tikai jaunam motoram, vai motoram pēc nopiernas un kārtīgas pārlasīšanas. Es savulaik sensenos biju ļoti patīkami pārsteigts, pirms savam audī mainīju motoru, "jaunajam" motoram noraujot vārstu vāku un ieraugot šādu skatu, parādot ka sintētika ir tikusi lieta jau pirms manis
man tur attiecīgi pakāpeniski palika vēl nedaudz gaišāks
Es jau to arī pie sevis piefikseju, ka vāciešu motori tādi izskatās visi un tāpēc man meistari, kas to vien redz, saka ka viss ir norma
Šitādam noteikt 3-4 l eļļas uz 10 tk jāpielej?
A ko vispār darīji ar šitādu motoru, kkā mēģināji atmazgāt vai visu dabūji jaukt ara un fiziski visu skrāpēt?
Krieviem tagad tāds brīnumlīdzekli kā Dimeksīds, ko šitādos aizdirstos motoros gāz iekšā.
Kur tu redzi aizdirstu motoru?! Normāls motors un diezgan labs skats zem vārstu vāka - pieņemu ka tumši sarkanīgs tonis kādas īpatnējas eļļas lietošanas dēļ. Laikam jāatkārtojas - uz visām motora daļām, kuras atrodas saskarsmē ar eļļu, laika gaitā izveidosies kārtiņa, un tas ir pilnīgi normāli, un šīs kārtiņas krāsa parāda kā motors ticis kopts; šajā gadījumā es biju patīkami pārsteigts, jo parasti tādos motoros gāž iekšā lētas pussintētikas un noraujot vārstu vāku, apakšā viss ir melns.
Interesanta arī tava loģika - ja zem vārstu vāka viss ir kaut kādā krāsā = patērē daudz eļļas Es tevi apbēdināšu, tam nav pilnīgi nekāda sakara. Par piemēru paņemsim mana golfa iepriekšējo motoru, 2.0 no seat toledo - nekopts motors, viss melns, iecēlu to motoru golfā nopuņķojušos un eļļainu [jo vajadzēja braukt] - pirmo 1,8k laikā vajadzēja puslitru eļļas uzliet. Pēc tam samainīju visus blīvslēgus un nomainīju cauro karteri, un eļļas patēriņš nokritās līdz nullei - iespējams ka uz 15 štukām varbūt 100-200 grami tika sakurināti, neņemos spriest. Ak jā, tas motors bija tik pieaudzis ar nogulsnēm ka četru eļļas maiņu laikā, pēc katras maiņas pēc pāris štukām eļļa palika melna, kā dīzelim.
Labi, labi es Twv prasiju par sito sarkano Audi motoru, bet tu sac stastit par kkadu Seat. Tad neko pilnigi necenties darit, lai paliktu tiraks? Un cik tad ilgi vins tads tev kalpoja? Man jau liekas ka tur ir pedejie metri tam motoram.
Cik ilgi kalpoja? Nobraucu kādas 5 štukas, kopš tā laika motors un mašīna stāv. Tas "pēdējo metru" motors laikam ir labākais motors, kas man jebkad ir bijis - skaņa patīkama, kompresija normāla, nav kā te ar visiem golfa motoriem, kur pilnīgi liekas ka miers iestāsies tikai izborētā blokā sakrāmējot jaunu virzuļgrupu...
kopš tā laika motors un mašīna stāv
===========================
Tehnisko nevar iziet? Bet ta spiežu roku, vismaz vairāk dabu nepiesārņo
Vakar tiesi braucu aiz viena Audi A6, dīzelis..............nu bija jaturās kādi 10 m no viņa, jo savādāk salonā jāsāk klepot. Parasti jau dīzeļiem tur veļās arā melni mākoņi, bet šitas bija ar tādiem indīgi zilganiem dūmiem. Tas itkā , ka motorā jau antifrīzs ieplūst(sadeg), tad itka esot šitādi zilgani dūmi. Vispar vajadzeja pierakstīt Nr. un kāsties virsū CSDD, kāpēc šitādus vispar laiž uz ceļiem. Cilvekiem pēc tam visādas astmas, hroniskās iesnas sākās. Tam jau pie stūres gan jau arī liekās, ka skaņa laba un autiņš gāž
Kāpēc lai nevarētu apskati iziet? Nu labi, šobrīd, kad tajā mašīnā nav salona, gandrīz visu vadu, izpūtēja un kardāna, arī nevarētu, bet tā tā mašīna savulaik nostājās dēļ tā ka es ķēros pie smilšošanas un uzlabojumiem - liku jauno piekari abiem tiltiem, kas vēl bija jāsasmilšo un jāsakrāso, un tā tas viss ievilkās un beigās nostājās. Kaut kad, kad radīsies vēlme, būs tur kaut kas jādara; pārāk daudz laika un naudas tajā mašīnā aizgājis.
Frāze "Tas itkā , ka motorā jau antifrīzs ieplūst(sadeg), tad itka esot šitādi zilgani dūmi." parāda cik tu daudz sajēdz no mašīnām, bet tas jau bija agrāk manāms... Ar zilganiem dūmiem sadeg eļļa - tevis nosauktajai mašīnai noteikti turbīnai ir pizģec - ja cilindros nonāk dzeses šķidrums, pa izpūtēju nāk laukā baltu tvaiku mākonis; pašām vienreiz gadījās ar golfu to piedzīvot, kad iepriekšējajam motoram izpūta galvas blīvi - motors brīvgaitā darbojās uz trīs cilindriem un iedegoties zaļajam aizbraucot no krustojuma, aizmugurējais paliek baltu tvaiku mākonī...
Nu redzi- tu jau raksti "Nu es nezinu, neesmu braucis ar 1.6 dīzeli". Varbūt sāc ar to un pamēģini. Nu protams ka neforsēts dīzelis "neiet", bet nodrošina elastīgu braukšanu visos apstākļos salīdzinājumā ar tiem Hyundai atmosfēriskajiem motoriem kas ir drausmīgi neelastīgi un savu jaudu attīsta tikai uz papīra.
Es gan savu komentāru biju veltījis lietotam Hyundai, bet ja runājam par jaunu, tad man šķiet, ka korejieši noteikti ir noķēruši stagnātisko japāņu auto industriju. Ja senos laikos, kad Hyundai mēģināja iekarot tirgu tikai un vienīgi ar cenu (kas ir normāla prakse ieviešot jaunu un nezināmu produktu tirgū), bet arī pašas mašīnas bija nekādas.
Tagad, kad patērētāji jau ir pazīstami ar šiem brendiem, par šīm mašīnām var prasīt lielāku naudu, jo ir jāatpelna R&D, mārketinga un ražošanas izmaksas kas vienkārši rodas ražojot kvalitatīvāku, sevis izstrādātu produktu.
Problēma ir tāda, ka Hyundai cena mūsdienās jau ir līdzvērtīga ar Ford, Opel vai pat VW un bieži vien nesaņemot to pašu kvalitāti un brendu. Varbūt cilvēki jau ir gatavi maksāt līdzvērtīgu naudu. Es personīgi to nesaprotu.
Runājot par motora stāvokli.
Kaut kad iepriekš te jau rakstīju par šī motora galveno problēmu- loti mazs motoreļļas tilpums. Un lūk arī rezultāts, ar viskozitāti te nav sakara. Tikmēr 1.6 dīzelim ir adekvāts motoreļļas tilpums un šāda cēloņa nolietojums nebūs izplatīts.
Problēma ir tāda, ka Hyundai cena mūsdienās jau ir līdzvērtīga ar Ford, Opel vai pat VW un bieži vien nesaņemot to pašu kvalitāti un brendu. Varbūt cilvēki jau ir gatavi maksāt līdzvērtīgu naudu. Es personīgi to nesaprotu.
=====================
Ja tu man prasi, neviss vienkārši filozofē, tad varu atbildēt.
Pērku dēļ izturības, jeb tavas minetās kvalitātes. CEEDs ir izgājis stresa testu ar neželīgajam dīlera apkopēm, nokrita ķēde, kārba 120tk nav mainīta eļļa un viņš iet! Vai tas pats par sevīm nav fantastiski? Es domāju, ka identiskā situācijā vācietim būtu motora kap. remonts jau veikts un uzlikta jauna kārba.
No mīnusiem jau tu šeit vari izlasīt - uzliku varstu vākam kvalitatīvāku blīvi, priekšejie uguņi galīgi blāvi
Tas bija subjektīvi. Protams, katram ir savi iemesli pie konkrēta auto iegādes.
Kur tad tā ir sanācis apvainoties uz Vācu auto industriju? Un galu galā, Ceed ir Vačijāizstrādāta mašīna, kuru arī ražo Eiropā un izmanto tās pašas komponentes ko Eiropas ražotāji.
Fakts ir tāds, ka Korejieši tiešām beidzot ir sākuši ražot normālas mašīnas. Salīdzinājumā ar tām Mitsubishi/Mazda atraugām senos laikos un tas ir ļoti apsveicami. Un Te tiešām var pateikties Eiropas R&D centru ieguldījumam modeļu izstrādāšanai primāri Eiropas tirgum, kur ir pavisam citas prasības un gaume pret automašīnu. Līdzīgs stāsts ir par Honda, Nissan un Toyota, kas savulaik bija tādā pašā situācijā kā Hyundai/KIA.
Komentārs par izturību ir smieklīgs.
CEEDs, ja irtaisits speciali prieks eiro tirgus. Bet par tiem vaciesiem tev tak japrasa msh es domaju ka ne viens vien pie vina ir iebraucis ar saliektiem varstiem. Lai tak vins tad ari apgaismo ka ttas gadijas un cik tur% vinam sitadi klienti., cik tas maksa utml.
Es jau tik pa Koreju varu pastastit.
"ka ne viens vien pie vina ir iebraucis ar saliektiem varstiem"
Es mēdzu nopelnīt kādu kabatas naudu lodējot vadus - un ja nu vēl akurāt kādam tuvam paziņam sametināt kādu izpūtēju vai kādam kaimiņam aizmetināt kādu caurumu mašīnā - motoru skrūvēšanu es atstāju citiem; ar tādām lietām es nodarbojos tikai priekš sevis. Bet nu attiecībā par saliektiem vārstiem - veciem VAG motoriem tādas problēmas principā var notikt tikai dīzeļiem, sūdīgas siksnas [kādu laiku atpakaļ varēja lasīt par masveidīgām contitech siksnu plīšanām] vai kāda neievērota maiņas aspekta dēļ - tas ir viens no iemesliem kāpēc es sev dīzeli negribu Benzīnniekiem viss ir vienkārši - sadaleni/sadalenes piedzen zobsiksna, bezproblēmu risinājums, un ir pat motori, kuriem vārsti ar virzuļiem normāli nespēj satikties, piemēram, tas pats 2.3 10v.
120k tādam motoram būtu jānobrauc ar vienu eļļas maiņu, tas ka nokrita ķēde viņu noliek vienā uzticamības plauktiņā ar pirmo gadu 1,4 tsi, kurš vismaz ir daudz maz braucams.
No visiem manā lietošanā bijušajiem auto, vienīgais kurš vairs nebrauc ir 10 gada Ceed(Hyundai) ar nobraukumu drusku zem 200k motora dūmainības dēļ, tāpat uzņēmumā bija ap 10 gab 11. gada ceed un visiem jau 2-3 lietošanas gadā uz bagāžnieka vāka sāka mesties rūsa.
Tā ka es nesaprotu par kādu brīnumainu uzticamību un izturību ir runa.
Man paziņam jau ilgstoši ir divas kijas. Abas brauc pilnīgi bez jebkādām problēmām. Atšķirībā no zviedru autobūves brīnuma, kas bija pirms tam.
Mans iespaids - tie korejieši ir vienkārši, bet ļoti uzticami rumaki. Atšķirībā no eiropas pārmudrītajiem vienradžiem.
Kur lielākā daļa jaunievedumu ir tikai tāpēc, lai tos varētu tirgot vientiesīgajiem patērētājiem.
Uzņēmuma jāstājās Korejas klubā, tad zinātu, ka rūsa uz bagāžnieka ir garantijas remonts. Manau bez prasīšanas ierāva parkrāsot. Stāstīja, ka tas ir tehnoloģisks defekts visiem pirmajiem modeļiem un vēlāk tas ir novērsts. Skatos, ka 11.gads jau nu vairs nav pirmo gadu modelis, bet problēma ta pati.
A kā būtu , ja tam 1.4 tsi DSG kārba nemainītu eļļu 120tk.? Esmu ievērojis, ka cilvēki ir ta iebaidīti ar to vācu tehniku, ka viņi cenšas pašu plikākos variantus izskatīt. Tas ir vāciesus tikai uz mehaniku un dīzeļus, jo tam esot resurs. Parējais cilvēkiem liekas kā ieiet mīnu laukā ar 99% varbūtību, ka no turienes neiziesi.
Nekāda garantija uz rūsu nedarbojās-kamēr nav caurums tikmēr dīleriem(Forum auto un Grossauto) bija pofig.
Da nekas tur nebūs ar to DSG, nupat kaimiņam atklājā ka DSG lēnā garā vispār bez eļļas palicis, samainīja blīvslēgus sapildīja eļļu un brauc tālāk, mašīnai 200k noskrējiens.
Jebkura mašīna būs sūds ja nebūs naudas tās uzturēšanai un adekvātam remontam.
Grossauto vairak netirgo KIAs. Dīlerim(Forum) nevar būt pofig, viņi ar to pelna naudu. Ja centrālais birojs atzinis, ka tas ir garantijas remonts tad viņi no rokam to autiņu rauj arā, lai tiktu pie tās krāsošanas. Es tak šeit augstāk pat rakstīju, ka pat manam sen garantiju beigušajam auto piedāvāja antikarozijas apstrādi iziet pa velti. Centrālais birojs tak to apmaksā un tad viņi tā ar dievu uz pusēm to darbu dara.
Tas DSG naids jau no desmit gadus vecas pagātnes, pats kādreiz biju hieteris. VAG kopā ar Borg-Warner tomēr izmainīja auto industriju ar šo produktu un uzņēmās visus agrīnos riskus, lai uztaisītu lētāku un efektīvāku pārnesumu kārbu. Neesmu ne DSG, ne VAG fans, bet cik zinu, pēdējos gados ar šīm kārbām īpašu problēmu nav, tikmēr citi ražotāji tikai nesen tam ir izgājuši cauri- kaut vai tas pats Hyundai.
Kas tev liek domāt, ka ar Hyundai divsajūgu kārbām nebūs, ja tirgū tās ir ieviestas salīdzinoši nesen?
Ekoloģiskās normas un konkurence vienkārši vairs neļauj ražot "klasiskos" automātus, jo ražošanas izmaksas ir dārgākas, jaudas zudumi- lielāki un pati konstrukcija ir sarežģīta.
Japāņu brendi vēl joprojām izmanto drausmīgas robotizētās manuālās kārbas un variatorus, kas ir vislētākās ražošanā.
Hyundai robots itkā maksājot 2X dārgāk, kā DSG. Tur vispār nav variantu, ja viņš saplīst. p.s. viņš neplīst
Турбомотор на корейских автомобилях сама по себе вещь то не новая, а вот роботизированная коробка передач с двумя сцеплениями для корейцев – это новинка. Принцип работы тут ровно такой же как и на Speedshift от МВ, Powershift от Ford или DSG от VAG.
Наверное, у некоторых личностей не хило бомбанет известное место, в плане того, что корейцы дождались, пока технология приобретет какое-то более – менее стабильное положение в плане надёжности и комфорта от вождения, и начали только потом делать их на своих автомобилях, а не прыгали на граблях с середины 2000-ых годов, как это делали многие автопроизводители. Но я считаю, что тут все логично, Kia/Hyundai никогда не били себя в грудь по поводу того, что они какая то там серьезная контора, в плане разработок, они все свое время существования, брали чужие технологии, допиливали их, и доводили если не до совершенства, то до ума уж точно. Это наглядно можно увидеть на примере системы непосредственного впрыска GDI, которая приносила владельцам автомобилей ММС с пробегом уйму проблем, а на корейских Hyundai Avante, пробег которых перевалил уже за 150 000 км, ТНВД никаких проблем не приносит. То же самое по мотору с твинскройльной турбиной 2.0 T-GDI, прародителем которого является воспитанный в WRC мотор от ММС EVO. Так что все нормально. Конечному абсолютно потребителю плевать на то, кому изначально принадлежит идея, ему главное то, чтобы реализация была надежной и не сверлила голову по пустякам.
Tikai tāds sīkums-lai tehnoloģija attīstītos kādam ar to ir jānodarbojas un jāiziet bērnu slimību posms. Ja VAG nebūtu šo projektu sācis tad šodien korejieši brauktu ar automatizētam mehānikām vai variatoriem.
Es tik stastu par sava riciba esosajiem auto. Otram auto ir jauna 7 pakapju karba ar T GDI motoru. Vel jau par atru kkadus pemineklus celt jo noskrejiens vien 30 tk. Tad kad tam pec 100tk atskruvesim varstu vaku, tad tik vares kko teikt. Pagaidam viss Ok, pretenziju nav. Ka jau ieprieks teicu. tad izskatas ka sitam ir sliktaka aerodinamika un jau tagad pamaniti riziki uz durvim, kas nav vecajam CEED.
Pienācis laiks atskaitei par Ceed.
Šobrīd ielieta jauna motoreļļa Neste 0-20. Par iepriekšējo PetroCanada 5-30 nekādus baigos slavas stāstus nevaru teikt, jo pēc 5000km palika melnā ka nafta. Nu es jau to saku uzskatīt par normu, Neste jau nebūs nekāds izņēmums. Vienīgais ziemā vajadzētu būt kādam iezīmēm ar+
Vēl starplaikā starp eļļas maiņām pilnībā tika pabeigta eļļas nomaiņa kārbā . Tagad ir OK, izskatās labi. Papildus tehniskajā apskate pieprasīja priekšējos šarnirus nomainīt. Dabūt nebija nekādu problēmu, viens divi tika sameklēti un nomainīti.
Turpinam testu.
Eļļa kļust melna jo viena no tās funkcijām ir savākt drazu(sodrējus un diluma produktus), ir tikai normāli ja tā kļūst melna, es kļūtu tramīgs ja tā no motora tecētu ārā tādā pat krāsā kā ielieta.
Vienīgais veids kā noteikt vai lietotā eļļa konkrēti Tavam auto un braukšanas stilam ir pareiza būs veikt eļļas analīzi.
Volx - kur var tādu sviestu nest, KIA kārbas ir pašu izstrādātas, tās principa nevar būt izslimojušas bērnu kaites, lai kā tev to gribētos. Iespējams tās ir labākas par VAG pirmajām, jo kāds iespējams nedzinās tik ļoti pēc ekonomijas, bet domāju ka āža kāja agri vai vēlu arī šiem izlīdīs, tehnoloģiski divsajūgu kārbas joprojām ir fufelis, ja vien nevajag tur milisekunžu pārslēgšanos. Mūsdienīgs automāts ir stipri vien jēdzīgāks (a la ZF 8HP).
Eiropā tas 2 sajūgu kārbas ir jau vismaz 3 gadi, bet līdz Eiropai jau atnāk konservatīvās tehnoloģijas. Hyundai visus jaunievedumus liek ASV tirgum. Es jau saucu veloster man liekas jau tiek aprīkots ar šīm kārbām un t-gdi motoriem jau kopš kāda 2012. Gada. Vēl jau ir premium modelis Genesis, kam arī viss šitas jau sen ir. Tev stāsta, ka tagad pat pašiem lētākajiem modeļiem liek šīs modernās kārbas.
No lietotāja pieredzes neko sliktu nevaru teikt, bet cilvēki ir tā iebaidīti ar tām vācu kārbām. Piem. Krievija visi apskatnieki to vien klare ka šitas nav RU tirgum un cilvēki tik pērk vecos atmosferniekus ar parastām kārbām.
NU arī nebūs taisnība ka iebaidīti ar vācu kārbām - jo zini kas ir smieklīgākais - tās VAG grupas kārbas ar kurām tauta iebaidīta - patiesībā ir Amerikāņu 2 sajūgu kārbas. Porsche, BMW utml. lieto Getrag un ZF kas būtu īstas vāciešu kārbas ( ne visas ir 2 sajūgu, piem ZF8HP - izcila kārba bet "parasts automāts").
Un neesmu dzirdējis ka tās kāds lamātu un smādētu.
Cikiem "daudziem" ir šī zf8hp ?? Cik % no kopskaita vai kuru marku kādiem modeļiem?
Nu jau gan - internetu nemāki lietot ?
Liela iespējamība ka tu brauc ar ZF8HP:
en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission#BMW
BTW - tas kas rakstīts tajā wiki -atbilst patiesībai attiecībā uz BMW un Dodge RAM, pārējiem neesmu speciāli pārbaudījis.
Jā, es ceturto gadu braucu ar 55af un ar 200ms.Un nemainu eļļu un man Nekad nav piederējis bmw un man ir pa lielam po-uj..Ko gribēju teikt- ka saraksts ar tiem iespējamajiem modeļiem izskatās garš tikai ekrānā.Uz ielas ir citādi.Tāpēc arī nav to dižo sūdzību un to plašo atsauksmju.
Nu jā man tev nebūs ciparu, bet BMW kopa pa visiem sadrabības gadiem ASV ir pārdevis vismaz 2,5 miljonus automobiļu, maz ticams ka tur ir daudz zem 2 litru motoru, un/vai manuāļu vai arī M sērijas (tiem arī biežāk ir divsajūgu kārbas). Eiropā BMW ir notirgojis vismaz 2tik cik ASV savu modeļu, un domāju ka vismaz 50% būs ar to ZF. Vēl ir Ķīnas tirgus utt. Nu ja tev ar pāris Mio nepietiek, ok tad atsauksmju ir maz.
Dsg, esi par tādu dzirdējis?
Kādreiz pirms ko drukāt - info arī ievāc:
BorgWarner = ASV kompānija - protams ar filiālēm visa Eiropā.
JAP, DQ250 laikam ir briesmīgākais, kas kārbu jomā ražots. Tāpēc jau es saku, ka cilvēki ir iebaidīti un uz visiem robotiem skatās ar baltu aci.
Protams, ja izpildījums ir kvalitatīvs, tad jau 2 sajūgu kārbas ir pats labākais. Vāciešiem, jeb kā tev patīk saukt - amerikāņiem, klibo kvalitāte. Tā jau viņas ir domātas efektīvai ātrumu pārslēgšana un neviens vairs ar mehānisko kārbu nevar panākt tādu efektivitāti.
te tāds plašāks skatījums uz divsajūgu kārbām:
Pērciet jaunos hibrīdus ru.motor1.com/news/360913/hyundai-sdelala-pervuyu-v-mire-korobku-dlya-gibridov/
Nu tak tic tauta arī pilnīgam sviestam.
Hibrīdiem speciālas ātrumkārbas sākās jau ar pirmo Toyota Prius, tgada tās ražo visi kam nav slinkums, pie kam dažas pat ir parastas automātiskas kārbas ( tas pats "mans mīļais" ZF 8HP) kas ideāli der hibrīdiem, pilnpiedziņai utml.
Un 350+ milisekunžu pārslēgšanās ir kaut kas raksturīgs Toyota robotizētajiem manuāļiem, kurus es ciest nevaru, bet 200 ms jau ir ļoooooooti sens sasniegums "parastam automātam":
en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission
Kā vēl kāds ir pamanījies (sa)dzīvot ar 500 ms kārbu - es vispār nestādos priekšā, man škiet ka pat kravas auto manuālo kārbu vidējais tālbraucējs slēdz pāri ātrāk.
Zf 8 hp kjipa nav īstā 2sajugu. Pagaidām redzu, ka tā ir stipri lielākā, garenvirziena....... Vācietis
Dsg salīdzinot ir mazina bumbina
nē nepareizi - Zf8HP ir vispār parasta 8 ātrumu automātiska kārba, ar ~ 0.2 sekunžu pārslēgšanās ātrumu, kas to KIA/Hyundai reklamēto 0,35 sekunžu divsajūgu "saliek vienos vārtos".
Tas bija no sērijas "uzbrauciens" - kā var kaut kādu atpalikušu sūdu (KIA divsajūgu kārba) reklamēt kā kaut ko jaunu un izcilu, kad kaut kas, kas jau ir 10 gadu vecs (no Vāciešiem) un nav divsajūgu, bet gan prasts automāts to ņem un "uzvelk" katrā kategorijā kas tiek apskatīta.
Jā ir lielāka, bet ko tad tu sagribēji no parasta automāta ?
Tur jau sajūga un spararata vietā stāv vismaz 2 x resnāks toroīds,
Interesants rakstinš par manu motoru iekš Za ruļom
Principā vienīgais izturīgais mūsu gadsimta motors, bet arī šīs modifikācijas vairs jūs jaunajos KIA/Hyundai modeļos nesastapsiet.
www.zr.ru/content/articles/917777-vse-problemy-dvigatelya-hyundai/
Kia Ceed tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019
Jaunais Kia Ceed tests 2018 / 2019, kāda pieredze?