Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Golf 6

Latvija Reģ.: 31.03.2019

Sveiki.. Nopirku golf-6 2011gada ar dsg kārbu.. 1.6 d... Pabraucot drusku dinamiskāk sāk nākt deguma smaka no mašīnas apaksas un ieslēdzas motora dzesēšanas ventilators, kur meklēt problēmu?

 
1 2
650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Visdrīzāk tas ir kvēpufiltra (Dpf) pašattīrīšanās process. Dzeses ventilators ja pastiprināti pūš pie noslāpēta motora, tas norāda ka reģen process ir aprāvies pusceļā. Tas nav labi. Ja reģ process sāk notikt uzmācīgi bieži, tātad dpf-am tuvojas kirdiks. Ielej prodieseli un kārtīgi izmauc pusstundu pa šoseju, vēlams ar paaugstinātiem vai vismaz žiperīgiem rpm. Un ja negribi iekulties, jaunnopirktu auto vienmēr fiksi ved uz diagnostiku.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Visdrīzāk tā arī ir, kā saka 650, vien man liekas, ka arī pēc kādu brītiņu pēc pabeigta procesa ventilatori var darboties (100% drošs gan neesmu).

Tā kvēpu filtra tīrīšanās būs un tādi tie simptomi ir:

1) tukšgaitā paaugstināti apgriezieni (tiesa, to var novērot arī aukstā laikā un ļoti karstā);

2) momentānais degvielas patēriņš parasti ir lielāks, kā pierasts. To vislabāk redz braucot vienmērīgi ārpus pilsētas;

3) izkāpjot tā deguma smaka;

4)ventilators.

Filtra tīrīšanās ir diezgan nosacīti atkarīga no dinamiskas vai ne dinamiskas braukšanas. Kad šis top pilnāks, tad arī tīrās.

P.S. Par to izbraukšanu pa šoseju. Ja pa nedēļu daudz mazu braucienu, tad garāks brīvdienu brauciens, saprotams, visticamāk filtram palīdzēs iztīrīties. Tāds brauciens derīgs (un pat vajadzīgs), ja deg DFP lampiņa. Ja filtrs ir labi aizaudzis un bieži tīrās, baidos, ka tad tas maz ko dos...

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Kad/ja deg dzeltenā dpf lampa, tas ir jau kritiski.Atkarībā no gada un markas,dažiem tad var palīdzēt tikai piespiedu dedzināšana,bet tur arī ir nianses(visdrīzāk ka jēgas nebūs).Te viņam varētu būt, ka auto vnk kkur ilgāku laiku ir pastāvējis un tagd iegājis darba režimā un vnk cenšas atgūt "nokavēto".Citādi visi tie nosauktie 4p-ti ir pareizi.Attīrīšanās procesam ir kaut kāds laiks (nobrauciena gabals ar normāliem rpm, ne pus/tukšgaitā ļurinot) vajadzīgs, lai tas pilnvērtīgi notiktu.

Ko es darītu- noteikti un steidzīgi pie speca kāda aizbrauktu, lai pretspiedienus izmēra.Kā arī, vēlams eļļu nomainīt (vw507 !!) un sākumā skurpulozi pasekot, vai neceļas eļļas līmenis motorā.Ja tas ceļas- tātad pretspiediens trubā pārsniedz pieļaujamo un dpf-am ir pzc un tālāka ekspluatācija var ātri sajaat motoru.Motors tad strādā uz atšķaidītas šķidras eļļas/dīzeļdegvielas maisījuma zampas ar nekādām eļļošanas vai aizsardzības īpašibām.Vēl arī var gadīties (atkarībā no a/m markas), ka sāk parādīties smaka un kūpēšana no motortelpas (jo izpūtējs ciet un atgāzēm nav kur palikt)- tādā gadijumā tā ekspluatācija kļūst kritiska jau pa minūtēm.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Par to "tas ir kritiski" atļaušos oponēt. Savulaik pats esmu piedzīvojis. Bija tur zināms čakars, bet servisā pateica, ka DPFa stāvoklis uz vidējā Latvijas fona esot pat ļoti labs. Bija vienkārši sanācis, ka toreiz sievai bija padaudz īsu braucienu un tā sagadījās.

Vismaz VAG autiņiem ir tā - ja viena pati DPF lampa, tad izbraucot normāli pa šoseju, jams iztīrās (viens otrs tā dzīvo vai visu laiku). Sūdīgi, ja jau ir papildus citas lampiņas (check engine, piemēram), kas liecina, ka filtrs piedzīts un tur jau vajag piespiedu tīrīšanu.

Manuprāt, Tu visu atttēlo pārāk tumšās krāsās. Iespējams, tas filtrs darbojas gluži normāli un cilvēks var laimīgs dzīvot tālāk.

Protams, par to visu pārliecināties neskādē, tas gan. Būs sirds mierīgāka.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Personīgi no seniem laikiem pazīstu dažus senākos un galvenākos Lv dpfu un tml vadības procesu specus.Tie visi kā viens saka, ka ja lampa, tas jau ir kritiski.Vismaz beidzamāko gadu modeļiem.Lampa signalizē jau par defektu- kamēr tas pašattīrīšanās process kā tāds notiek aizkadrā un tas tā arī ir paredzēts, kā nemanāms un nesāpīgs.Viņa laikā nekāda lampa nedeg un lietotājs neko nezin (vien nojauš- ja nav galīgs lohs).Dpfa stāvokli mēra pēc trubas aizpildījuma stāvokļa, mērot spiedienus.Piespiedu tīrīšana uz vietas stāvot nav motoram saudzīga,kā arī, pie kritiska piepildījuma tā īpašu jēgu nedos.Tumšu krāsu te nav, vienīgi patiesības izklāsts.Pirkt dd mašīnu un pirmajā laikā obligātā kārtā neapmeklēt diagnostiku- tas ir loha un kapeiksipēja pazīme.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Es atkal nepiekritīšu, lai ko tie speci vai it kā speci saka.

1) Zināms DFP aizpildījums - notiek attīrīšanās, ko cilvēks var arī nepamanīt.

2) Ja šis ir pārāk pilns, bet kaut kādu iemeslu pēc nevar iztīrīties - lampa.

3) Ja tas netiek darīts, jau būs visi check engine u.tml.

Kamdēļ 2. punkts piepildās? Jā, tas var būt defekts, bet tikpat labi tie var būt n-tie īsie braucieni, kuru laikā filtrs neiztīrās un aug tik ciet arvien vairāk. Vienā mirklī tā lampa tad arī iedegas.

Kā jau teicu, man ir tieši tā bijis. Toreiz iegadījās n-tie īsie braucieni, neviena garāka un lampa klāt. Vakarā izlaidu garāku riņķi, iztīrīju un nu būs gadi 3 pagājuši. Nez vai defektīvs DPFs vēl turētu (neesmu novērojis, ka šis regulāri mani traucētu). Ko tādu man, starp citu, teica kantorī, ko Tu regulāri piesauc - Remap.

Latvija Reģ.: 31.03.2019
2 0 Atbildēt

DFP lampiņa nedeg.. Un ir bieži ap 100km gabali braukti.. Ja normāli brauc viss ok, kaa, biki jestraak, taa smaka un dzesēšanas ventilators slēdzas..

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

vienmēr ?

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Tu ar to "jestro" pabraukšanu vnk tur to procesu izprovocē.Jo tu vairāk dod mizā, jo viņam lielāks izplūdes gāzu daudzums laika vienībā caur sevi jāiazlaiž.Ja tas rada pārlieku pretspiedienu- automātika saprot, ka nupat tagad ir steidzami jāpatīra tas suuds.Līdzīgi kā kāds vecs hlams bez Dpfa- kad tu stāvi uz vietas tukšgaitā vai drusku pedāli nospiedis, viņš (varbūt)nekūpēs, bet, tikko uzgriezīsi uz 3k vai uz max rpm, tā uzreiz acīmredzams suudumākonis no turienes iznāks.Tev tak teicu,ielej normālu degvielu pro-d vai miles+ ,redzēsi ka viņš tev ātri vien ieslēgsies.

Latvija Reģ.: 31.03.2019
3 0 Atbildēt

Jāizmēģina pro-d ieliet.. No kārbas, tā smaka nevar būt?

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

DSG kārbai (protams, ka) ir dzirdētas un novērotas tendences uz pārkaršanu.Bet tas būtu sajūtams attiecībā uz pārslēgšanos.Jānoskaidro tipa no kura rajona tā smaka nāk un pēc kā īsti smird.Dpfs atrodas vai nu mašinas apakšā izpūtēja vidū, vai arī netālu pie motora trubas vertikālajā daļā.Bet kad viņš smird, lielākā daļa tās degumam līdzīgās smakas nāk pa galu ārā no izpūtēja.Zem mašīnas truba var smirdēt vnk pēc karstuma (ja nav caura vai ar kkādu suudu nokrāsota pirmspārdošanas sagatavošanas procesā).Ja tev liekas, ka smird tā kā no pašas motortelpas, tas nu gan nav smuki..

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
7 1 Atbildēt

nu, kas tas par niku, vai tad var lietot valsts nosaukumu?

Latvija Reģ.: 31.03.2019
3 0 Atbildēt

Atverot motora pārsegu tur nesmird pēc deguma..

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Man bijušajai Opel-Merivai bija kvēpu filtrs, un tā tīrīšanās pazīmes bija tieši šādas.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
4 0 Atbildēt

Braucu ar Octavia 2.0 dīzeli ar sīkdaļu filtu un arī gadījies, ka pēc motora noslāpēšanas ventilators turpina pamatīgi dzesēt un no mašīnas apakšas nāk karstums ar nelielu sviluma piesmaku. Karlo motors tieši to arī paskaidroja, ka tas ok, jo notiek filtra attīsrīšanās process, kura laikā filtrs tiek uzkarsēts līdz 500-600 grādiem, attiecīgi ventilators rukā uz maksimālo, lai nebojātu citas detaļas, kas ir filtra tuvumā.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

No vienas puses šis ir interesanti- ar kādu jaudu jāpūš motora priekšpusē esošam ventilatoram, lai tas spētu kaut ko atdzesēt mašīnas apakšdaļā.Varbūt tas drīzāk dzesē to motoru, lai tas karstums pa to karsto trubu trubu mazāk pārnesās uz mototelpu...

Tas ka viņš drusku pēc karstuma ož, tas jau nekas, ir taču dzrdēts, ka kaut kādiem opeļiem tas mēdzot notikt sastrēgumā stāvot komplektā ar dūmu/garaiņu mākoni un papildu troksni.Viens otrs šādas atrakcijas laikā esot pat lecis ārā no auto,domādams ka nupat Gals ir pietuvojies..

Freijers Reģ.: 06.09.2018
3 0 Atbildēt

A ko...varbūt raznosā aizgājis - cilvēkam šķita

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Atkarīgs, kur DPFs novietots. Cilvēks minēja 2,0 TDI un Oktāviju. Man tāds pats auto un DPFs nebūt nav kaut kur apakšā, bet motortelpā (tiesa, vairāk uz šofera pusi).

Vai tas ventilators tur reāli ko dzesē, tas jautājums, bet nu ja tā inženieri sadomājuši, gan jau kaut kāds funktieris ir.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Katram auto atkarībā no konstrukcijas.Tas draņķis sastāv no katalītiskā neitralizatora plus kvēpufiltra aiz tā.Mazāk vai vidēji jaudīgiem auto tie mēdz būt vienā bundulī un motora tiešā tuvumā.Manam ir atsevišķi neitralizātors vertikālajā trubā un divi kvēpufiltri tālāk vidū zem mašīnas,jau aiz trubas sadalījuma vietas, katram izpūtējam savs.Tas, ka dzesēšanas ventilators ir svarīgs jebkurā kombinācijā, nu tas ir skaidrs.Man viņš ja nostrādā, tad griežās vismaz kādas 10-15min pēc motora noslāpēšanas un ir rikīgi jūtama gaisa cirkulācija motortelpā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
5 0 Atbildēt

Šis topiks liek kārtējo reizi brīnīties: nu kāda velna pēc pilsētniekam vispār vajag dīzeli?

Atvainojos par fleimu.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
4 0 Atbildēt

Piekrītu... kam pilsētniekam dīzelis vai benzīns, ja ir ūdeņraža trolejbusi;)

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Tā kā vēl nesen tauta ar lielu entuziasmu pirka tikai dīzeļus, tad lietoto auto tirgū tādi ir absolūtā pārsvarā.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Pilnīgi iespējams, ka filtrs ir sacepts jau iepriekšējā īpašnieka laikā :

Tā kā mēdz būt gadījumi, ka uz tīrīšanu tiek atsūtīti DPF filtri, kurus ir mēģinājuši iztīrīt nepareizi, piemēram:

* Dedzinot ar metināšanas iekārtām

* Mazgājot ar augstspiediena tīrīšanas iekārtām

* Tīrot ar speciālu šķidrumu (skat. rakstu DPF – tīrīšana ar šķidrumiem)

* Dedzinot ar speciālu šķidrumu

* Pašiem tīrot ar akumulatora skābi

tad šajos gadījumos bieži vien filtrs jau ir bojāts, un tam nevar veikt tīrīšanu. no kvepufiltrutirisana.lv/

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Es atkal nepiekritīšu, lai ko tie speci vai it kā speci saka.

1) Zināms DFP aizpildījums - notiek attīrīšanās, ko cilvēks var arī nepamanīt.

2) Ja šis ir pārāk pilns, bet kaut kādu iemeslu pēc nevar iztīrīties - lampa.

3) Ja tas netiek darīts, jau būs visi check engine u.tml.

Kamdēļ 2. punkts piepildās? Jā, tas var būt defekts, bet tikpat labi tie var būt n-tie īsie braucieni, kuru laikā filtrs neiztīrās un aug tik ciet arvien vairāk. Vienā mirklī tā lampa tad arī iedegas.

Kā jau teicu, man ir tieši tā bijis. Toreiz iegadījās n-tie īsie braucieni, neviena garāka un lampa klāt. Vakarā izlaidu garāku riņķi, iztīrīju un nu būs gadi 3 pagājuši. Nez vai defektīvs DPFs vēl turētu (neesmu novērojis, ka šis regulāri mani traucētu). Ko tādu man, starp citu, teica kantorī, ko Tu regulāri piesauc - Remap.

Jā, Remap ir viens no visu laiku cienījamākiem speciem.Godīgi rekomendēju ikvienam.Tas pateiks dziļāk un godīgāk par pašu dīleri.Kā arī, neuztieps klientam lieku iejaukšanos viņa trubā, ja ir cerība.Atšķirībā no viena otra cita "speca", dēļ kā sabiedrībā plaši cirkulē greizi viedokļi par šādiem te speciem kā tādiem.Ko vēl es saku- ka atkarībā no gada un markas,veiksme var būt arī pie degošas dpf lampas.Bet, tikai ja īpašnieks pats nav lunis.Tā tomēr ir jau reālas trauksmes pazīme.Un Jaunnopirkta dd motora diagnostika ir obligāta kā atskaites punkts ikkatram,kurš nav galīgs p.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Epizodiska lampiņa - domāju, nekas. Ja tas gadās regulāri, vai tad tur ir kāda vaina, vai, kas ir gluži ticami, īpašnieka vajadzībām būtu piemērotāks kāds cits auto.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Šis topiks liek kārtējo reizi brīnīties: nu kāda velna pēc pilsētniekam vispār vajag dīzeli?

Atvainojos par fleimu.

tad labāk paprasi priekš kam pilsētniekiem vispār vajag mašīnu, droši vien tapēc vajag ,ka viņš ir ekonomiskāks, citiem patīk griezes moments, citam citi iemesli, katram savs

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

man 1.6tdi motoram super b vienreiz tā lampa pa četriem tik vienreiz iedegusies,pēc instrukcijas rādīja ka lai izbrauc lielāku gabalu vienmērīgi ar 70 + km/h, tieša tiesa nepas'pēju pat no pilsētas izbraukt kad šī izdzisa.

murx Reģ.: 15.04.2016
1 0 Atbildēt

650 rakstīja: Kad/ja deg dzeltenā dpf lampa, tas ir jau kritiski.Atkarībā no gada un markas,dažiem tad var palīdzēt tikai piespiedu dedzināšana,bet tur arī ir nianses(visdrīzāk ka jēgas nebūs).Te viņam varētu būt, ka auto vnk kkur ilgāku laiku ir pastāvējis un tagd iegājis darba režimā un vnk cenšas atgūt "nokavēto".Citādi visi tie nosauktie 4p-ti ir pareizi.Attīrīšanās procesam ir kaut kāds laiks (nobrauciena gabals ar normāliem rpm, ne pus/tukšgaitā ļurinot) vajadzīgs, lai tas pilnvērtīgi notiktu.

Ko es darītu- noteikti un steidzīgi pie speca kāda aizbrauktu, lai pretspiedienus izmēra.Kā arī, vēlams eļļu nomainīt (vw507 !!) un sākumā skurpulozi pasekot, vai neceļas eļļas līmenis motorā.Ja tas ceļas- tātad pretspiediens trubā pārsniedz pieļaujamo un dpf-am ir pzc un tālāka ekspluatācija var ātri sajaat motoru.Motors tad strādā uz atšķaidītas šķidras eļļas/dīzeļdegvielas maisījuma zampas ar nekādām eļļošanas vai aizsardzības īpašibām.Vēl arī var gadīties (atkarībā no a/m markas), ka sāk parādīties smaka un kūpēšana no motortelpas (jo izpūtējs ciet un atgāzēm nav kur palikt)- tādā gadijumā tā ekspluatācija kļūst kritiska jau pa minūtēm.

Interesanti būtu uzzināt no kurienes līmenis ceļās, ja caurulē ir pretspiediens?

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Par to pretspiedienu un līmeņa celšanos kautkas ir samurgots, arī mašinai bez pretspiediena(izravētu kvēpu filtru), bez kvēpu filtra izprogrammēšanas tāpat notiek reģenerācijas un ceļas eļļas līmenis uz degvielas rēķina.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Un Kurš to samurgoja?? Man liekās, ka konkrēti Tev ir notikusi t.s. Deģenerācija.Izravēts kvēpufiltrs bez izprogrammēšanas mēdz būt tikai zvērinātiem p-dariem (cerams te tādu nav).Vienkārši ibanucca, kas par kolhozu,kapzģec visam...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja:

darklight rakstīja: Šis topiks liek kārtējo reizi brīnīties: nu kāda velna pēc pilsētniekam vispār vajag dīzeli?

Atvainojos par fleimu.

tad labāk paprasi priekš kam pilsētniekiem vispār vajag mašīnu, droši vien tapēc vajag ,ka viņš ir ekonomiskāks, citiem patīk griezes moments, citam citi iemesli, katram savs

Saproti, ir tādi darbiņi, kur sabiedriskais vairs nekursē, tāpēc pilsētniekam tādi Golfi vajadzīgi.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Man nedaudz kaitina , ka auto nezino - dedzinu filtru, neslape.

Man autinam tikai minimali izmainas skana un jaudas zudums

Regulari iebrauco garaza un izkapjot no auto , saprotu atkal esmu partraucis ciklu ! Ja man par to zinotu nebutu nekadu problemu kadu rinki vel izbraukt !

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Un Kurš to samurgoja?? Man liekās, ka konkrēti Tev ir notikusi t.s. Deģenerācija.Izravēts kvēpufiltrs bez izprogrammēšanas mēdz būt tikai zvērinātiem p-dariem (cerams te tādu nav).Vienkārši ibanucca, kas par kolhozu,kapzģec visam...

Samurgots par to ka eļļas līmeņa celšanās ir saistīta ar DPF filtra nosprostojumu. Un nebaidies, tas auto ar izgriezto kvēpu filtru sen jau pārstrādāts karotēs, šī problēma tika risināta pirms gadiem desmit+ kad par kvēpu filtru problēmām dzirdējis bija tika retais.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tikai LOHS var piesipties pie labi/sirsnīgi domāta vispārēja ieteikuma.Tev tās kop/sajēgas ir vispār nulle- ja tu vari tikai tupa apstrīdēt, bet neko ne tuvāk paskaidrot.Tas Dpf aizdambēšanās defekts pa lielam ir sprauslu liešanas un visādadas dzinēja nepareizas darbības "rezultāts", tapc Jūs/Lohi nekādi nevarat salikt kopā to, ka tādā gadījumā tur tas viss arī "pēc" tupas Dpf izgriešanas turpinās strādāt nepareizā veidā un ar greiziem parametriem. Tu vispār pamēģini savu smadzeņpodu iesprindzināt un Lohiem te izskaidro- kas īsti notiek, kad ieslēdzas Dpf reģenerācijas priocess.Kā mainās iesmidzināmās degvielas daudzums un kas notiek tālāk.Izskaidro viņiem- ko īsti motortelpā dzesē 10min uz pillu klapi strādājošs ventilators- vai pašu Dpfu 3m attālumā brīvā gaisā zem mašīnas, vai tomēr reģenerācijas procesa laikā pārmēru sakarsušo dzesēšanas šķidrumu radiatorā un motorā.Un izskaidro, kur paliek nesadegusī degviela, kuru pie nepareizas komponentu darbības tas reģenerācijas process lieku puslitru iesip tajā aizdambētajā trubā.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Oi kāds malacis, kur žetonu sūtīt?

Ja esi ticis pie auto ar kvēpu filtru un visu "sīki un smalki" izpētījis tik labi ka vari citus mācīt, tad neapvainojies par piesipšanos sīkumiem.

Specjālistiem nepiedien kļūdīties arī sīkumos un palabošanas gadījumā nesākt citus par LOHIEM saukt.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tu nevis te ko palabot gribi, bet gan reāli piesipties.Man nav ko taisnoties- es te netaisos kādu pakalpojumu pārdot.Ne es šo debiilo topiku organizēju, vienkārši cilvēkam centos labdabīgi paskaidrot.

Tas ir jūsu/Lohu tipiska pieeja dajebkuram jautājumam- kad sarunas sākumā ne suuda nezināt un ne suuda nemācēt paskaidrot, bet piejaaties labticīgi dotam padomam un apgriezt visu kārtējoreiz kājām gaisā un piedēvēt kādam reāli neesošas īpašības.Taa ka čalīt, Lohs konkrēti esi tu- citureiz pats paskaidro kaut vai pāris vārdus vairāk par noliegšanu un tupu piekasīšanos.Vari pat necensties atbildēt,pataupies kad nākamoreiz būs topiks ar līdzīgiem pi-djautājumiem.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Vecīt, Tava nekonkrētība ir tā kas prasa piekasīšanos-vienā postā stāsti kā eksperts, nākošajā jau spriedelē kā dīvāna eksperts.

Es ļoti labi zinu kā darbojas auto motors, ko un kapēc dara kvēpu filtrs un kā notiek reģenerācija, bet nu aiz taviem spriedelējumu plūdiem tur vairs nav vēlmes ko piebilsts.

Pīs

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Šis topiks liek kārtējo reizi brīnīties: nu kāda velna pēc pilsētniekam vispār vajag dīzeli?

Atvainojos par fleimu.

Vai ne ??? Pietiek taču ar lieliskajiem 0,5l triturbo trīscilindreniekiem

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Man nedaudz kaitina , ka auto nezino - dedzinu filtru, neslape.

Man autinam tikai minimali izmainas skana un jaudas zudums

Regulari iebrauco garaza un izkapjot no auto , saprotu atkal esmu partraucis ciklu ! Ja man par to zinotu nebutu nekadu problemu kadu rinki vel izbraukt !

Tas gan. Nez, varbūt domāts tamdēļ, lai tam nezinošajam braucējam netraucētu un neradītu domas "a kas tas tur tagad tāds?", bet nu tāda iespēja, ka auto rāda, ko dara/nedara būtu krietna.

Intereses pēc būtu neslikti uzzināt no jaunu dīzeļauto pircējiem, vai dīlera pārstāvji par tādu DPFu un tā darbību vispār ko stāsta, ja klients īpaši nejautā?

Ir jau nācies dzirdēt no viena otra satraukumu par dīvainu sviluma smaku un nomierinājās vien tad, kad dīleris pateicis - tā ir, tā būs un tas ir ok.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti