90-to gadu auto iegāde

Borgore Reģ.: 28.10.2017

Sveiciens.

Radinieks beidzot nonācis līdz tiesībām, stūrgalvīgi iespītējies, ka jaunāki auto pēc 90-tajiem gadiem neesot labs variants pirkumam. Kādi varētu būt strikti argumenti tam, lai nepirktu 90-to gadu auto? Sākās stāsti, ka vecie auto esot labāki, elektronika pieviļ, blah, blah.

Ja nekļūdos, tad kaut kad lasīju, piemēram, ka leiši bīda likumprojektu par to, lai uz ielām samazinātu gados vecu auto izmantošanu.

 
osscar Reģ.: 27.08.2002
1 2 Atbildēt

Man arī viens no auto ir vecs lūznis 90 to beigas (copes auto - nesaudzējot viņu - ieguldu gadā 500 eur remontā un laužu tālāk) ...ok kaut kad jau būs jāmaina...bet reāli nav uz ko....jo ja gribu vismaz 150 zs, benzīnu ( dīzeļus negribu - ziemā bendža ir krietni labāk + tā ekonomija mani neuztrauc jo nobraucu 25 k gadā ) un pastāvīgu pilnpiedziņu + klīrensu - nav nekā no jaunajiem...lielai daļa pus piedziņa vai variators vai dīzelis. subariem tikai variatori, xt versijām ( gribu parasto tomātu jeb manuāli - jo bieži pa mežiem, dubļiem braucu) Vēl ir variants suzuki grand vitara 2.4...gribu tādu bez kasko, ko nezog etc. un ko var lauzt un kurš nav pārbāzts ar elektroniku. jā esmu braucis labu laiu ar jaunu auto - man visas tās joslu sekošanas un auto kruīzes , apsildāmas stūres 100 gadus nav vajadzīgas ( tas gan bija ielas aut ne copes) . Katram savas vēlmes.. bet reāli nezinu ko lai meklē copes auto vietā..duster - lēns ar švaku dzinēju 1,5d 4x4 versijā tikai,..ok ir lielie bezceļnieki - bet pēc tāda arī īsti nav vajadzība.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ar līdzīgām vēlmēm braucu ar Jeep GC II. Gribu mainīt uz dīzeli - benzīnu amerikānis ēd par daudz un pieredze ar gāzi ir pietiekama, vairs negribu. Nav nemaz traki ar dīzeli ziemā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Šis gan ir interesant.Jo 1 litrs lieka degvielas patēriņa pie 25k noskrējiena izmaksā ap 325eur gadā.Ar nosaukto parametru (=150zs,klīrenss,pilnpiedziņa) degvielas patēriņa starpība stap dd un benzīnu būs vismaz pāris litri,ja ne vairāk.Izskatās, ka benzīna faniem kaut kas sāk nedaudz "interesēt" akurāt ar to brīdi, kad viņi sāk runāt par gāzes uzlikšanu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Ar ko tad nogrekojies jaunais Hyundai Tucsons ar177zs, 1.6 TGDI. Cik zinu tad variatori vispar nav nevienam modelim, ari KIA. Bagaznieku gan es gribetu lielaku prieks copes, bet raksta jau ka lielakais.sava.klase. Pec KIA ceed uzreiz.manams bagaznieka saurums

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 1 Atbildēt

16 cm klīrens ir tas pats kas normālam vieglajam - man prasās vismaz 20-22cm ja uzliek augstākus ripuļus

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nu parketnieki jau ir vieglie, vini tak labi turas uz sosejas, mazak ed. Bet tie neviens nav dzipi, kas tev vagos pa bezcelu.Tu tak raksti- prieks kam to lielo vajag. Tad janem Kruzaks un aiziet, tikai ko ar tadu pilseta darit? Nevar tak uztaisit universalu masinu.

p.s. kas tev vispar pa masinu, kam nav alternativu?

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 2 Atbildēt

Copes auto man ir subaru foresters turbo - all time 4x4 un klīrens 22cm ar rupjām riepām (defaultā 20,5) + dinamika laba - nesalīdzināt ar duster,kaškai un citiem budžetniekiem. Plus var atvilkt pa Rīgas bedrēm etc...Otrs auto man ir santa fe 2,7 V6 beņdža - bet tas ir smagāks un lielāks + lēnāks ...attiecīgi pie tā paša 170 -180zs skaita. Bet tam vismaz arī ir full time awd. Reāli tagad jaunajiem nevienam nav ne klīrenss, ne fulll time awd ne normāla kārba - tik variatori un viss 1 L degvielas ekonomijas dēļ///nu kāds pieprasījums tāds piedāvājums.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Pie tam par jauna vai pajauna auto cenu sanāk visādas citādas labas lietas. Zeme. Māja ar zemi. Mežš.

Tā kā viens no risinājumiem tiešām ir 2 auto. Viens drusku apskretis Audi 80 ar gāzi ap 1990.- 95.gadu. Un otrs, jaunāks, ap 2000- šā 2005 vai līdz 2010 gada auto.

Tam Audi 80 izbira aizmugurējais stikls. Visas aizmugurējās durvis šrotā 15EUR un pusdienas nemtne ar vadiem. Pēc tam darbs dārzā ar kopējo platību 2ha.

Ja pietiktu gan tam gan tam, tad buutu jaunāks auto.

osscar Reģ.: 27.08.2002
1 2 Atbildēt

Man tas nav svarīgo..jā atzīšos pat neskatos cik maksā 1l...un neko nerēķinu..zinu ka bāka nedēļā un viss..gāzi negribu ne redzēt.katram savi gļuki. Man 10 -13 vid patēriņš ir pieņemams.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

auto.tut.by/news/accidents/638212.html

Turpinot temu par veciem autiniem. Man sitada pati dzeta un pat tada pasa krasa kadrwiz bija, 86.gads. Nemaz nevareju iwdomaties, ka sadyrsme ar moci pie dieviem var aizieet ar viegla vaditajs. Ka domajat ja sodienas VAGs satiktos uz cela ar tadu moci, tad iznakums butu lidzigs?

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Mocim masa ir stingri koncentrētāka un vieglo auto, itsevišķi no sāniem, griež kā sviestu. Tādā pat situācijā ar aktuālo Džetu/golfu tā vadītājam teorētiski būtu daudz lielākas izredzes, jo tajos laikos auto izturība jebkādā sadursmē bija uz ražotāja godaprāta.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Ok, bet jautajums bija par pedejos gados razotajoem VAGiem, vai tur aro butu letals iznakums soferim? Tas kas notika ar veco Jettu mes redzam.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Pārāk daudz saskaitāmo un nezināmo lai varētu pateikt ka jaunā golfā pēc sadursmes ar moci varētu pateikt ka vadītājam būtu mežģīts plecs un zilums uz kreisā cirkšņa.

Jā, cerība izdzīvot jaunākā auto ir lielāka kā vecākā, kautvai dēļ tā paša euroncap, paši dzelži jau ir kļuvuši tik relatīvi droši ka zvaigznes jāsāk likt par gājēju aizsardzību un drošībasjostu lampiņàm. Katrs pats var iegūglēt kā testos lokās 90to gadu auto pret mūsdienu, nemaz nerunājot par 80tajiem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Man pilnīgi piekāst atšķirību pasīvajā drošībā starp vecu un jaunu auto. Kādēļ? Tādēļ, ka ejot ar kājām, braucot ar velo vai moci, mana pasīvā drošība ir vēl mazāka nekā vecā auto. Ko dos mana auto superduperNCAP, ja Veremeičiks mani nonesīs kā gājēju uz ietves? Vienīgi par lielu naudu padarīt nedaudz drošāku niecīgu manas dzīves daļu. Savukārt šo naudu ietaupot, varu vēl to notērēt riska palielināšanai - jaunam mocim vai izpletņlēkšanai

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
0 0 Atbildēt

Tu mašīna lieto drošības jostas?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Jā, jo tad nav jāstridas ar CP.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Arī varu paturpināt tēmu.

youtu.be/oKkFl0K7dis

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
2 2 Atbildēt

Jo jaunāks auto, jo mazāk problēmu. Man pašam sajēga no auto detaļām ir neliela un pats neko nevarētu sataisīt, ja vajadzētu, tāpēc auto no dīlera man ir tieši laikā. Tāds ir mans uzskats. Nav ne pareiz, ne nepareizs.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 4 Atbildēt

Ja tev nav kur naudu likt tad visu taisi pie dīlera.Būs tādi remonti kur tu pārmaksāsi dēļ dīlera servisa darbinieku nezināšanas jo ja viņi nevar atrast vainu tad maina visu pēc kārtas.

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
2 1 Atbildēt

Piekrītu. Tos nezinīšus vajag ārstēt rakstot sūdzību uz centrālo ražotāja ofisu. Kā bija ar oficiālo Volvo truck dīleri servisā strādāja ideotu banda. Kreiss serviss stradā daudz labāk. Kaugan pēdējā laikā arī oficiāļi itkā esot OK

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 4 Atbildēt

Kad nopirku egli (Citroen)2017.gadā,autinš 2010.gada,Latvijā bija pirkts jauns,noskrējiens 170 000 km,ieraudzīju kad visa kārba eļļā.Ko jūs gribat autiņš tak nav jauns,nekas nav mūžīgs,gan jau kāds blīvslēgs sulo.Aizbraucu pie egles dīlera uz diagnostiku Ulmaņa gatvē,lai apskatās kas tur sulo.Skatījās,skatījās bet neko neatrada,teica lai atkal pierakstos pie viņiem tad nomazgās motoru i no augšas un apakšas un tad lai es 2 nedēļas pabraukāju un tad viņi skatīsies kas tur sulo.Tā arī izdarīju,pēc nedēļas tiku uz mazgāšanu,tad 2 nedēļas pabraukāju un braucu pie viņiem.Diagnostikas slēdziens-sulo kloķenes blīvslēgs kārbas pusē,uztaisīja tāmi,cipars kosmoss,par sajūga maiņu vien 200 eur bez PVN,tas tikai par darbu,kur nu vēl blīvslēgs.Sapratu kad jāmeklē cits serviss,atradu,200 eur sajūga maiņa ar visu blīvslēgu un PVN.Atdevu viņiem auto,vēlāk zvana-"piedod vecīt bet kloķens blīslēgs sauss",tev eļļu dzen caur aktivātora blīvi kas atrodas zemāk vārsta vāka,lai viņu nonainītu ir jānoņem vārsta vāks.Pizdata,kur kloķene kur vārstu vāks,tur tak jābūt aklam lai neredzētu no kurienes dzen eļļu.Viņi to blīvi nenomainīja jo viņu jāgaida 2 nedēļas no dīleru rezervesdaļu piegādātāja,nav pakaļdarinājumi.Tāds mans stāsts sanāca,pag,vēl ar pečku izčakarēja bet man slinkums rakstīt.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Nu paga, tev ir egle, piedevām tāda, kurai nemotors ir iebāzts dziļā ānusā, tāpēc var pat saprast ka dīlera mehi nepamanīja noplūdes izcelsmi...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
6 5 Atbildēt

Katram sava mīnusi,tev piemēram ir lūznis

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
5 0 Atbildēt

Ierosinu iAuto uz eksperimentu.

Paņemt kautkādu ap 10 gadus vecu autiņu. Speciāli kautko pa vienkāršo un lēto "sabojāt" nosēdināt pie stūres "muļķi, vislabāk kādu meiteni, kam itkā no autiņiem sajēgas nulle" un pabraukt pa populārākiem servisiem un paskatīties, kas būs. Es pat esmu gatavs pārskaitīt pārdesmit eiro, ja iAuto ir problēmas ar finansēm. Domāju ka atradīsies arī citi lasītāji sponsori.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 3 Atbildēt

Tak bija jau tāds eksperiments,man liekas Zebrai,izrāva no vietas kaut kādu devēju dīzelim,ja nemaldos viss gudrāki čaļi bija no eļļas maiņas punkta,dilers un citi lielie servisi visu pēc kārtas bija gatavi mainīt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Atminos. Liekas, dīleris arī bija atradis vainu un pievienojis štekerīti, vien vai nu gribēja izpildīties, vai tā pēc grāmatas, bet nu mezglu piedāvāja nomainīt gan.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Šī starp citu laba ideja youtube kanāl attīstībai. Galvenais paviesoties vairākos servisos, safilmēt ar slēpto kameru un tad tik veidot video un publicēt.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Ko tu te atkal murgo. Kādēļ tu par katru cenu gribi maksāt vairāk? Par ko? Kādēļ piesauc kaut kādu laika pavadīšanu zem auto? Nosauc tās priekšrocības, kas IR jaunam auto, ja tik ļoti aizstāvi jaunu. Un kas slikts, nevēloties tāpat vien izšķiest naudu. Tīri salīdzinājumam - sievas auto (3g.v.) uz remontu ir vests pēdējā gada laikā biežāk, nekā mans (20g.v.). Pēdējais apmeklējums - atņirdzās viens priekšējais sensors, kā rezultātā vai nu jāslēdz ārā visi un jābrauc kā ar vecu bez atpakaļgaitas sensoriem, vai jālabo. Viņai ir gadījies palikt ielas vidū tā, ka pat nobraukt malā nevarēja - pārgudrajam auto ziemā pavisam klusi noplīsa agregātu siksna (mainīja jau, protams, par garantiju...), bet tas NEKO neziņoja līdz brīdim, kamēr aķis nebija tukšs un pie krustojuma vienkārši noslāpa un izslēdza visu iespējamo, t.sk. atslēgas atdošanas mehānismu - t.i. atņēma pat iespēju to mašīnu aizslēgt un sagaidīt evakuatoru siltā kafejnīcā. Rezultāts - slimības lapa uz divām nedēļām, ko protams, garantija nesedza.

Man palika interesanti - pastāsti kas tā par tādu pohujistisku mašīnu, kurai ABS darbojas pie borta sprieguma zem 12v

P.N. Sieva brauc ar kravas busu ka vajag šmarkingu?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kaut ko neesi līdz galam sapratis - man nav ne jausmas, pie kāda borta sprieguma tas auto visu atslēdza un cik ilgi bija braukts no akumulatora. Viss ko tā mašīna informēja - LowBattery displejā pēc tam, kad viss atslēdzās bez jebkāda iepriekšēja brīdinājuma. Saplīsusī siksna servisā tika atrasta mētājamies uz motora plastmasas pannas - tas arī viss, kas par šo pasākumu no tehniskā viedokļa ir zināms.

Brauc ar XC60, kuram aizmugure ir visnotaļ nepārskatāma - no personīgās pieredzes lielajam kravas busam ir vieglāk just gabarītus. Aizmugures sensori ir noderīgi, ja jāieparkojas šaurā vietā - bet pieminēju vairāk kā potenciālo un vismaz noderīgo, nevis traucējošo, jaunas mašīnas "fīču", nevis nepieciešamību.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 4 Atbildēt

Paga, ko, tam lolvo šitas pigors notika? Nē, es vienkārši prasu, jo ABSam, kopš šāda ierīce mašīnās parādījās, ir funkcija - ja ģenerators nedarbojas un/vai borta spriegums zem 12v [= tas pats], ABS izslēdzas, jo tam, kā jaudīgam patērētājam, vajag garantētu strāvas avotu. To ka braucot izbeidzas ģenerators, esmu piedzīvojis vienreiz - ar manu audī mana tizluma dēļ nācās 1 km nobraukt bez strādājošas šokolādes - neatceros, ABS izslēdzās vai nē - un gadījās piedzīvot ka lolvo S80, otrā gada, nosprāga šokolāde braucot; uzreiz panelī bija trīs lampiņas - lādēšana, ABS un ESP.

Šmarkings pa lielam ir tikpat noderīgs kā DPF Vēl vairāk, tā ir kaitīga ierīce - es varu saderēt ka ja šmarkings neeksistētu, ražotāji neatļautos modes dēļ ražot kastes bez redzamības uz aizmuguri, kamēr tagad var atļauties ražot visādus laborghini tipa veidojumus, jo tak jaunai tačkai pīkstulis ir - tas ka 10 gadus vecai pīkstulis visdrīzāk ir beigts, tas nav svarīgi.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 4 Atbildēt

Izskatās kad tev skauž ka citiem ir šmarkings bet tavam lūznim no dzimšanas nav bijis, tāpēc tāda tava spriedelēšana,riktīgs kolhozs.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Tici vai nē, bet mans lūznis ērti un bez problēmām lien visādās šaurās spraugās bez visādiem pīkstuļiem - man vienīgi nav līdz galam atstrādāta iestumšanās paralēlās vietās, par cik man tāda vajadzība ir uz pirkstiem saskaitāmas reizes gadā, tāpēc tādās situācijās reizēm mēdzu kāpt ārā lai pārliecinātos vai aizmugurējais tūlīt nedabūs ar āķi buferī.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Te jau arī atbildēji - esi tik tizls braucējs, ka kāp arā, lai noparkotu savu mazo un pārredzamo MK2 golfu, bet apsmej manu sievu par sensoru izmantošanu, kam paralēlā parkošanās ir vairākas reizes dienā izveicama - piedevām arī bez sensoriem - kā jau teicu, tā ir tikai patīkama ērtība, nevis nepieciešamība.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 4 Atbildēt

Manai eglei ir primitīs parkings,tikai skaņu izdod(pīkstieni) bet ar to man pilnībā pietiek.It īpaši viņš noderīgs rudens/ziemas tumšajos/slapjajos vakaros kad ar atpakaļgaitas balto lukturi praktiski neko neredz.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Ja man tas būtu jādara vairākas reizes dienā, es jau sen būtu iemācījies uzķert aizmugurē esošo objektu attālumu - tā kā, kā jau teicu, man tāds manevrs ir vajadzīgs uz pirkstiem saskaitāmas reizes gadā, tad tas pārāk nepadodas un es drošības labad izkāpju pārliecināties vai viss ir labi - vienreiz bik šaurākā vietā noliekot mašīnu nekāpu ārā, jo aizmugurē bija mana mācītāja mašīna - tas beidzās ar apaļu buktīti mācītāja mašīnas numurā...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Šim auto NAV lādēšanas lampiņas, toties ir "ekonometrs", kurš rada vai brauc ekonomiski un ātrumu pārslēgšanas "suflieris", kas saka priekšā, kad jāpārslēdz ātrumus.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nav arī ABS un ESP lampiņas?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tās ir. Un?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā jau teicu - ABSam pie stāvoša ģeneratora būtu jāizslēdzas un tām lampiņām jādeg.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Klau - Pobedai vai Latvijai esi kādreiz izbaudījis redzamību uz aizmuguri? Tās kastes tak ražoja tad, kad nekādu sensoru nebija...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Neesmu, pārāk sen izmirušas. Bet nu pobedas problēmas ceļas kā reiz no tā četrdesmito gadu stiliņa, "diez kāpēc" tas nepraktiskais stils tālāk par piecdesmitajiem gadiem neizvilka - bet latvija ir buss.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt
Bradypus Reģ.: 09.06.2017
6 0 Atbildēt

Mazliet offtopiks - bija nojausma, ka MSH kaitinošā vārdu kropļošana ir kaut kur definēta un pameklēju. Izrādās morfosintaktisku vārdu lietošana ir viena no logorejas pazīmēm. Labāk nebūtu meklējis, bet nu vismaz tagad zinu divus jaunus vārdus, nejūtoties par to labāk

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

Video 2 gadu vecus, bet kā naglai pa galvu:

youtu.be/M3FDu8KvXOg

Diemžēl šīs modernās interfeissistēmas nu jau ir gandrīz visos auto, ja neskaita atsevišķu modeļu bāzes komplektācijas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 6 Atbildēt

Maziņš atgādinājums tiem personāžiem, kuriem liekas ka mašīnas uzticamība ir apgriezti proporcionāla mašīnas vecumam - nē, galvenais rādītājs ir tas, vai mašīnai ir saimnieks, vai tikai īpašnieks. Bilde saucas "savācu pa ceļam šosejas malā mētājošos kolēģi". Secinājums - ja tomēr tik šausmīgi gribas pirkt 10 gadus vecas mašīnas - pērciet mazas un vieglas, lai vieglāk vilkt; sastāvu ar kopējo masu vismaz 2,5 tonnas bija interesanti vilkt

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Par vecumu un saimnieka attiecību pareizs piemērs. Par "interesantumu" sastāvam ar "masu vismaz 2.5 tonnas" - kārtējais apliecinājums, ka braucējs esi švaks - tāds mazumiņu pa virsu CSDD minimumam apguvis. Esmu senos laikos vilcis Granādu ar Tauriju - lūk tas bija interesanti

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Švaks? Maz vajag vilkt + man ir nosliece uzlabot savas mašīnas, tajā skaitā nemotorus aizvietot ar adekvātas jaudas motoriem, tāpēc tādas tava veida izklaides priekš manis ir grūti iespējamas. Golfs jau vēl ir pašvaks vilcējs - audī ar savu piecu katlu motoru mašīnu virs tonnas striķī iekustināja jūtami vieglāk - bet nu, pieci katli...

Lai vai kā, bija savādi ka pie 60 iemetot ceturtajā robā, parastais 60% droseles atvērums paātrinājumu nedeva, un tikai ieminiens grīdā rezultējās lēnā paātrinājumā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nav jau visiem jāmāk. Jo īpaši laikos, kad lielākā daļa auto nemaz nav velkami, bet jāsauc evakuatoru. Tikai jau kārtējā nemācēšana no tavas puses - bet padomus par braukšanu citiem gan veikli dod. Tā vien liekas, ka tavs naida pret džipu gaismām arī varētu būt nemācēšana noregulēt savus spoguļus. Bet par to, kādēļ tava nosliece uzlabot mašīnas ir šķērslis vilkšanai, gan nesapratu. Arī par izklaidēm esi kaut ko pārpratis - vilkšanu (abos striķa galos) apguvu tajos laikos kad anekdotes par zaporozeciem un 600 mēršiem stāstīja. Tagad reti sanāk kādam izpalīdzēt kādam no kupenas vai peļķes izkļūt un tā arī nav liela māksla ar manu šī brīža auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

"nemācēšana noregulēt savus spoguļus" - mhm, un nemācēšana notonēt ar melnu plēvi aizmugures stiklus, vai ne?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nopērc kabluku un nebūs pat ko tonēt - vidējais spogulis nebūs vispār. Pat vaz 2101 bija iespēja pārslēgt spoguli, ja žilbināsana traucē. Bet tavam Golfam pielikts parasts stikliņš?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Spogulis, spogulis, spogulis... Tev acīmredzot ir mašīna, kurai salons ir pilnīgi tukšs - manējajai tur atrodas priekšējais panelis un visādas citādas figņas, kuras apspīdot atstaro kaut kādu gaismu, un stikli arī diemžēl dara to pašu, dēļ kā kaut kādu augstu lukturu gaismai vienīgais risinājums melni tonēti stikli. Bet nu tev ir ar kosmosa tehnoloģijām aprīkots VAZ-2101, kuram paspiežot pogu pie spoguļa, salonā esošās lietas un stikli pārstāj atstarot gaismu

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Atkārtošu - braucu ar daudz un dažādām mašīnām, bet problēmu ar citu auto noregulētām gaismām dēļ to augstuma nav nekad. Bet nu jāatzīst, ka mašīnā, kam viss apšuvums būtu aizstāts ar spoguļiem, kā tu šeit piedāvā, gan nav gadījies būt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kā jau teicu - ABSam pie stāvoša ģeneratora būtu jāizslēdzas un tām lampiņām jādeg.

Kā jau teicu - nedeg.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
2 0 Atbildēt

Nīcas bomža topiks atkal augšā.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 3 Atbildēt

Šodien ieraudzīju vienu iemeslu, kāpēc nabagiem patīk 90.to gadu auto.

Redzu, uz ceļa stāv salūzis audī, ar paceltu kapotu un piesietu virvi priekšā. Vecis gaida, kad atbrauks viņa čoms un aizvilks. Nevajag maksāt 20-30 eiro par evakuatoru. Vajag pazvanīt kaut kādam savam čomam, kurš acīmredzot ir tāds pats nabags, jo ir bezdarbnieks un viņam nav ko darīt, kurš par velti viņu aizvilks kaut kur. Laikam uz tuvāko tolmetu pēc detaļām.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kur dod evakuatoru par 20-30 eiro? Esi kādreiz mēģinājis pie tāda tikt? Man sievai (kura atsakās no vilkšanas, lai arī man nebija problēmu arī darba laikā piebraukt 10 minūšu laikā un aizvilkt) evakuatora gaidīšana divas stundas un aizvešana uz nepilnus 2km attālo dīrelservisu jaunajam auto izmaksāja ne vien 50 Eur (lētākie bija gatavi atbraukt nākamajā dienā), bet arī nosalšanu un slimības lapu, kas negūtajos ienākumos sastādīja daudz lielāku summu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 3 Atbildēt

Ir viens evakuators Latvijas Getto pilsētā, kurš ved pilsētas teritorijā par 20 EUR. Tikai vajag pateikt to, ka tas ir oficiālais evakuators, kurš strādā "pats uz sevi" nelegāli, kā jau Getto pieņemts.

Bet jāatzīst, ka neesmu mēģinājis. Varbūt sameloja, lai gan diezin vai. Vienreiz mani veda, bet tad pats šoferis ieminējās par tādu iespēju - zvanīt nevis oficiālai firmai, bet viņam uz privāto numuru. Būs par 10 Eur lētāk.

Nu Rīgā protams, ka dārgāk. Bet evakuatoru tu taču nesauc katru gadu pa vairākām reizēm...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 1 Atbildēt

Lasīt māki? Pacenties un izlasi vēlreiz - tādas cenas ir teorētiski, cenrādī, kamēr nevajag. Tad, kad ir pēkšņi auksta ziemas diena, visi savārgušie auto nomirst līdz galam un visi evakuatori ir uz izķeršanu. Mani neinteresē, cik teorētiski maksā evakuators un cik ātri tas var atbraukt tad, kad NEVAJAG. Tīri praktiski - jaunais auto ar visu evakuatoru pievīla un izmaksāja ĻOTI dārgi. Tādēļ vienkārši piever muti ar to cilvēku noniecināšanu, kas naudu nešķiež bezjēdzīgi.

Jā - arī mani draugs ir vilcis uz servisu - ietaupījām evakuatora naudu un kopā pēc tam to notērējām krogā. Pēc tava ieskata man par to būtu jākaunas, ka neesmu vienkārši lepni atvēzējies un samaksājis svešam cilvēkam.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Draugs ekspert, Tev ir plukatas cienīga domāšana. Redz, Tev ir 20-30 eur un Tu esi gatavs tos iztērēt, bet tas, kas ne, tas ir nabags. Protams, to visiem vajag izstāstīt, lai redz, ka esi turīgs.

Tad jau miljonārs arī nekad nevar ieskriet fiksi uzkost maķītī, jo ir jāēd tikai un vienīgi augstvērtīgs brieža steiks.

Tiku redzējis, kā viens mans attāls radinieks, kas savulaik pat miljonāru sarakstos gozējās, garāžā pats ap mašīnu ķimerējas. Vajadzēja skriet un teikt - lohs, kapeikpisējs, Vasja par 20 eur izdarīs? Cilvēkam patīk, cilvēks tā dara. Vajadzētu, izsauktu evakuatoru, vajadzētu, izsauktu uz mājām arī meistaru. Viņam nevajag netā komentēt un stāstīt - es bagāts, man ir 20 eur.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Pirms 2 gadiem bija nepieciešams evakuators. Izsaukšana un 2 km vešana līdz servisam izmaksāja 70 eur. Rīga.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Tātad pēc jusu logikas, turīgi ļaudis sauc evakuatoru pa 20 vai 50 eiro, bet bomži valkā viens otru striķī? Man jums ir sliktas ziņas.

Jūs tādi paši bomži vien esat. Ja tev ir kaut cik jauns auto, tad evakuators 100 gadu nav vajadzīgs. Iznemot ja auto ir gravī vai uz jumta, bet arī tad ir pohuj, jo izdevumus sedz kasko.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Auto, kas palika uz ceļa un gaidīja evakuatoru tajā brīdī bija 2 gadus vecs ar 80kkm noskrējienu. Saplīsa siksna, ko dīleris bez ierunām atzina par konstruktīvu brāķi un tai bija jākalpo līdz paredzētajai nomaiņai pie 120kkm. Reālu palikšanu ielas vidū nesedz nekas - ne garantija, ne KASKO. Mazāk tirst vajag par "kaut cik jauniem auto". Ņemot vērā konstruktīvu defektu, ražotājs tos auto komplektē ar speciālām agregātu siksnām, kas nesadalās šķiedrās, bet plīst sķersvirzienā. Jo parasta agregātu siksna, ko atbilstoša garuma var dabūt aftermarketā, sadalīšanās gadījumā palien zem zobsiksnas ar visām no tā izrietošajām sekām. Kas vēl svarīgāk - tās siksnas stāvokli nav pat iespējāms pārbaudīt, vienkārši atverot motora pārsegu, bet tikai servisā uz pacēlāja. Tas izklausās pēc pārliecības, ka "kaut cik jaunam" auto evakuators nav vajadzīgs?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

tas izklausās pēc auto pirkšanas tāpēc, ka smuks, nevis apzinot vājās / stiprās puses konkrētajam modelim

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Visiem ir vājas puses. Šim šī ir vienīgā zināmā un apzināts risks, ņemot vērā pārējos ieguvumus. Rezerves siksna tiek vadāta vienmēr līdzi un principā ir nomaināma jebkurā servisā ar pacēlāju. Problēma šeit minēta tikai tādēļ, ka dažiem jauns auto šķiet automātiska garantija, ka nekas nesabojāsies.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

vacietis?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Ķīnietis

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

kauns teikt modeli?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nē. Runa ir par Volvo D5 dzinēju.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Vispār jau garantijas mašīnām dīleri/ražotāji/importētāji nodrošina bezmaksas tehnisko palīdzību uz ceļa... t.sk., evakuatoru. Ir kāda marka, kurai netiek nodrošināts? Pat Dačijai ir.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nav tik vienkārši - evakuators lielākoties ir dīlera garantija, par ko patiesībā ir jāmaksā vairāk, kā par pašu evakuatoru. Ja auto ir pirkts lietots un nāk no citas valsts, tam ir tikai ražotāja garantija. Un kā jau minēju - tiešās evakuatora izmaksas (ko segtu šī garantija) sastādīja mazāko daļu zaudējumu. Un garantijas esamība nekādi neatrisina evakuatora faktisku nepieejamību un nepieciešamību gaidīt. Tieši tāpat, kā garantija nozīme tikai bezmaksas remontu, nevis garantē ka auto nesalūzīs.

Laikam palaidi garām to daļu, ka šī diskusija ir par to, vai jauns auto garantē nepalikšanu uz ceļa.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Sk. kiniesiem diez vai tadas problemas ir. Panemtu uz testu kadu shitadu neredzetu. i-auto......auuuuuu

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Laikam nezini, kas mūsdienās ir ķīnietis

Borgore Reģ.: 28.10.2017
0 0 Atbildēt

Lai arī tēmai tuvojas 300 komentāru atzīme, tomēr pēc kopīgas variantu caurskatīšanas tika iegādāts 1998. gada VW PASSAT VARIANT, 1.8 benzīns

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nu, priekš tevis pietiekami jauna mašīna vai nē?

Borgore Reģ.: 28.10.2017
3 2 Atbildēt

Tu esi apbrīnojami tups, jau sākotnēji tika runāts, ka pats sev nepērku. Domāju diskusijai ierakstīt, kas tika ieķerts, a tu tik turpini ierēkt kā lunis, tā vietā, lai turpinātu savu veco auto modeļu filozofiju.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Vai tad kāds saka ka pērc pats sev? Tak nepārprotami nodeklarēji, ka tev ir svarīgi, kāds ir tas auto, ko pērk cits - tādēļ arī tiek prasīts tavs beigu secinājums.

Borgore Reģ.: 28.10.2017
1 0 Atbildēt

vispār jau pašā sākumā es devos šeit ar jautājumu argumentu meklēšanai, kur jau panesās kā redzams virkne ierakstu, un beigu beigās pievienoju iegādes izvēli, lai kāds papildus var nokomentēt.. mana sākotnējā nostāja bija neskatīties uz 90-to gadu auto, vēlreiz uzsverot, ka nav runa par "vecs auto" vai "jauns auto"..

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Tieši tā - mums nezināmu iemeslu dēļ tev bija svarīgi tērēt savu laiku, lai meklētu argumentus un pārliecinātu kādu citu, kāds auto jāpērk. Par to arī jautājums - kā jūties tagad, kad tavs plāns ir izgāzies un tomēr ir nopirkts 90-to gadu auto. Ja tagad saki "sākotnējā nostāja", vai tas nozīmē, ka diskusijas rezultātā tavs viedoklis ir mainījies? Tas ir interesantāk, nekā konkrēta citam cilvēkam piederoša auto apspriešana.

Borgore Reģ.: 28.10.2017
1 0 Atbildēt

nav viedoklis mainījies - tādu gadu auto regulāri ir jāpucē gan vizuāli, gan tehniski, lai viņš 2019. gadā būtu labs, un tur jau jābūt entuziastam, bet par pieminēto 1500 eiro cenu entuziasta koptu 90-to gadu auto nenopirksi.. būs ok?

tevi interesē manas domas pirms un pēc, bet mani interesēja šī foruma lietotāju nostāja par 90-to gadu auto, un vēlāk jau par konkrētā auto izvēli - tā jau ir foruma būtība diskutēt par tam raksturīgo tēmu, nevis spītīgi iztirzāt kāda lietotāja domas, pārdomas, nākotnes redzējumu, neesi psihologs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Bradypus uzrakstīja gandrīz visu, ko gribēju rakstīt, bet mans jautājums paliek spēkā.

Man vispār patīk tā filosofija par to regulāro pucēšanu - nevarētu teikt ka ar kādu 15 gadus jaunāku mašīnu tā nevajadzētu darīt - protams, ir kas nedara, un tad tādi kā es brīnās nah 10 gadus veca, nenošķilta mašīna šrotā stāv.

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
0 0 Atbildēt

Puvis nav? Kāda komplektācijā, spriežot pēc motora laikam tuksš? Pa cik paņemi?

Borgore Reģ.: 28.10.2017
0 0 Atbildēt

puvis nav, cena laikam ap 1500 eirām

komplektāciju vēlāk palūkošu, kad būs iespējams

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Neaizmirsti ka zem apraksta "1.8 benzīns" var slēpties arī 1.8 turbiķis, ar vai bez 4motion [kvatras] un ar pietiekami pieklājīgu aprīkojumu. Pat iekš 1.6 ir redzēti šādi tādi knibuļi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Normāls dranduļets - praktisks, nedārgs uzturēšanā... vienīgi, šķiet kaut kā par dārgu... bet, ja labi saglabājies un nenojāts, kāpēc ne...

Borgore Reģ.: 28.10.2017
0 0 Atbildēt

bija kaut kādi defekti vizuāli un tehniski, līdz ar ko cena, manuprāt, kā saki nav atbilstoša

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 2 Atbildēt

20+ gadīgu auto par pusotrīti bez defektiem? Jocīgs esi?

Borgore Reģ.: 28.10.2017
0 0 Atbildēt

nu, protams, tieši tā arī kaut kur pa sapņiem biju teicis un domājis, ka bez defektiem autiņš būs, bet nu pārspīlējumu vajag izfantazēt no mušas ziloņa formā tu pats sāki runāt, ka par dārgu, BET ja labi saglabājies, tad nekā - es piebalsoju, ka nav labi saglabājies, tāpēc vēl jo vairāk par dārgu.. loģika!

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
3 3 Atbildēt

Bradypus, tu man te nedirs kapeiku pisēj. Sāksim jau ar to ka tu pērc ķīniešu drazu. Tev pat pašam kauns nosaukt ražotāju. Loģiski ka tas šrots pie 100tk sāk sadalīties.

Tu te nestāsti man kapeiku pisēj, ka normāla vācu vai japāņu auto īpašniekam vajag evakuatoru. Nevajag. Kur nu vel pirmajos 2 vados.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Ākst - es jau nosaucu ražotāju. Tu savā vēlme uzdirst pat nepamanīji... Atkārtošu īpaši tuvajiem - Volvo. Ražots Zviedrijā, ķīniešiem piederošajā rūpnīcā.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
3 0 Atbildēt

No ko lai vēl pasaka. Lohiem lohu problēmas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Vajag... un kā vēl vajag... arī vāciešiem un japāņiem.

Borgore Reģ.: 28.10.2017
2 0 Atbildēt

jūtami vasara ir klāt, jo lai vienkārši padiskutētu te jau sāk mētāties ar dubļiem un rast kaut mazākos iemeslus pakašķēties, kurš nu gudrāks par otru u.tml - cik cilvēku, tik viedokļu

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nuja, un tu pats arī ar to nodarbojies...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

2002. gada Sprinteris šodien 1. reizi palika uz ceļa, tas ir nepalika uz ceļa, bet ceļu turpināt nespēja, bet pats aizbrauca līdz tuvākajam autoservisam. Nomaucās ķīļsiksna, palika bez lādēšanas un ventilatora, bet, līdz 60 kmh braucot izdevās arī bez tā iztikt, lai 10 km nobrauktu. Mašīnai ap 650 000 km. Visu laiku manās rociņās.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti