MADE IN CHINA! Auto un tehnoloģijas

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017

Ierosinu jaunu tēmu diskusija - ķīniešu autiņi un tehnoloģijas.

To plusi, mīnusi, personīga pieredze lietošanā, interesanti raksti un video no YouTube.

 
Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Tā izskatās, ka ķīnieši atraduši perfektu taimingu kad iekarot Eiropu. Degvielas cenas kāpj, čipus nepiegādā, paši Eiropas ražotāji vēl bērnu autiņos EV jomā.

Tesla ražos dārgo galu un ķīnieši pie gāzīs visas Eiropas ielas ar mazauto, budžeta klasi. Nu kurš gan viņiem var sastādīt konkurenci? Jāsāk likt likmes kuri Eiro ražotāji pirmie bankrotēs

youtu.be/8BvevMKcXmc

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Nu, volksvāgens jau nu noteikti netaisās padoties. Francūži ir divi, reno un PSA, tiem arī ir ne sliktas iestrādes EV. Man domāt lepno, smalko kariešu ražotājiem BMW, un MB būs grūti. Paliks parbl nišas produktu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

wishful thinking, kad sāksi saņemt vidēju ķīniešu mēslu, tad pat Dacīte šķitīs kā premiums. Tas nav nejayši ka ķīnieši cenšas pārpirkt Eiropas ražotājus, no jaguāriem, līdz traktoriem, jo nu paši lai kā censtos "mesto prokljatoje". Bet nu pēc kāda laika vai kā kādreiz teica "pēc 20 gadiem" - viss ar Ķīnu var sanākt ... nu vai arī eiropieši var nejauši nolaisties līdz to sūdu līmenim.

P.S. paņem un izjauc jebkuru ķīniešu elektronikas štruntu (kas ir viņu pašu,ne ASV vai ES veidots dizains), viņu traķi, vai pat velo daļas - visur ir redzamui kāši.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Tā principā ir. Pat divtaktu mopēdu viņi kopē no itāļiem, un arī tad sanāk kā sanāk.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Katrā ziņā statistika par to neliecina. Ķīna ir pasaules lielākais EV tirgus un tur neviens ražotājs, izņemot Teslu, vēl nav spējis iespiesties un kko nopārdot.

Tak ar tiem čipiem labs piemērs pat parastu autiņu rūpniecība sāk žagoties. Kas tad notiks ar elektro, ja Ķīnā vienu dienu aizliegs kādai valstij piegādāt baterijas un vēl visādus elektro sūdiņus? Man jau izskatās ka tur ir maz variantu. Kā jau te augstāk teica - paliks kkādi nišas produkti, pārējie būs ķīnieši vai Tesla

www.washingtonpost.com/technology/2021/02/11/us-battery-production-china-europe/

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Cenas laika gaitā visiem daudzmaz kvalitatīviem produktiem izlīdzinas, tad atliek tikai izejvielu pieejamība. Un tu par zemu novērtē Ķīnas iekšējā tirgus aizsardzības paņēmienus, tāpēc jau ASV atī mēģina "sariebt" šamo importam, ka savstarpējās tirdzniecības bilance "izskatās nesmuka".

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 1 Atbildēt

Man tāds iespaids radies, ka mūsdienās ķīniešiem tīri labi padodas tīra elektronika. Viss tas, kur nav nekādu kustīgu detaļu. Kaut gan arī elektronikā brāķu procents vājprātā augsts, bet tas, kas strādā - tas strādā. Mehāniskie mezgli pilnīgi jebkurai iekārtai (no traktora līdz kafijas dzirnaviņām) ir šķībi, greizi, neizturīgi un ilgi nekalpo.

Gada sākumā nomainīju Leona oriģinālo CD atskaņotāju pret ķīniešu beznosaukuma multimediju. Strādā lieliski! Rādžiņš skan, mp3 skan, ar telefonu draudzējas, bērni pie veikala mašīnā gaidot arī multenes var paskatīties. Nekāds Hi-ends jau nav, bet skaņa nav ne par kripatu sliktāka kā oriģinālajam aparātam. Jauda (teorētiskie 4x45) priekš Seat oriģinālajiem skaļruņiem arī pietiek atliektiem galiem, lai cik tur arī nebūtu realitātē. Ielikšana gan bija čakarīga: rāmju un pāreju meklēšana Aļikā, filtra likšana uz barošanas, jo tas lētucis, protams, fonēja, tad vēl nācās iestrādāt papildus slēdzi panelī, lai būtu iespēja šamo darbināt arī pie izslēgtas aizdedzes. Tomēr rezultāts bija to vērts. Maksāja tas brīnums nepilnus 50 Eur - vairāk nekā trīs reizes lētāk kā kaut kāds Pionieris ar līdzīgu funkcionalitāti.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Nu redzi, tevis piesauktās mehāniskās ierīces pamatā ir taisītas lai būtu lētākas par pieklājīgāku ražotāju izstrādājumiem, ar attiecīgu gala iznākumu, kamēr elektroniku mēdz ražot pasaules līmeņa firmas, kaut vai tas pats foxconn kas ražo sifonus.

Attiecībā par tavu maģa stāstu - tagad zināšu ka ir vēl zemāks līmenis uz kuru krist nekā tikai parastais ķīnas pionieris. Cerams ka vismaz no CAN vārtejas izkodēji laukā maģi lai tai nebūtu kļūda par neesošiem sakariem ar maģi - bet to tu protams nedarīji; kāpēc lai cilvēks kurš normāla maģa vietā ieliek atkritumu kura funkcionalitātes līmenis ir astoņdesmito gadu pirmās puses līmenī uzskatītu ka viņa mašīna ir sarežģītāka par to astoņdesmito gadu pirmo pusi...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

1) Ar ko tieši tas vecais maģis ir "normāls"? Par skaņas kvalitātes atšķirību (tās neesamību) jau rakstīju.

2) Kāda tieši vaina ķīnieša funkcionalitātei? Pati galvenā man vajadzīgā funkcija (neskaitot skaņas radīšanu) - spēja ērti brovsēties pa fleškas folderiem - strādā labi. Skaļums regulējas ar fizisku pogu, kas ir svarīgi. Kas vēl?

3) No CAN neko ārā kodējis neesmu, nezinu kā man varētu traucēt maģa kļūda, kuru es ieraudzīšu tikai tad, nākamo reizi slēgšu kompi pie tā auto. Bez tam - visa maģa pievienošana tika izveikta ar smukiem štekeriem, nepārgriežot nevienu autiņa vadu, līdz ar to vajadzības gadījumā es piecu minūšu laikā varu iesviest atpakaļ oriģinālo aparātu un viņš strādās it kā nekas nebūtu bijis.

Edit: ak jā - handsfree telefonam arī tomēr ir svarīga lieta.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu re, ja jau nav pat atšķirība skaņas kvalitātē, tad vispār jēga nekāda nebija. Dzimtais maģis, pirmkārt, tajā mašīnā iederas, un nevis izskatās pēc "krāna uz pieres". Otrkārt, tas ir uztaisīts priekš tās, hvz, nullto vidus mašīnas, nevis priekš astoņdesmito vidus mašīnas kurā nekā nav. Dzimtajam maģim ir GALA [automātiska skaļuma regulācija atkarībā no ātruma] funkcija, tas ļoti iespējams kaut ko spēj parādīt uz spidometra ekrāna un tas ļoti iespējams ir nokomplektējams ar dažām pogām uz stūres - nekā no šitā nav pat diezgan pieklājīgam aftermarketam, kur nu vēl lētam ķīnas mēslam - cerams ka tev viņš vismaz spēj nobarot VAG dzimto antenu.

Ja mērķis ir klausīties puļķus un lietot brīvās rokas, priekš tam mūsdienās ir dažādi disku mainītaja emulatori. Jā, ir bišķi tizlāk, zato maģis smukāks

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Multistūres man nav, ja būtu, tad, iespējams, būtu apdomājis divreiz šo pasākumu. Ar antenu viss kārtībā, kā arī skatam nav ne vainas. Tu jau laikam iztēlojies, ka man tur vienkārši panelī izlauzts caurums, kurā ļurinās ar samoreziem pieķerts ekrāns?

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Pipec, msh spridzina

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

darklight rakstīja: Multistūres man nav, ja būtu, tad, iespējams, būtu apdomājis divreiz šo pasākumu. Ar antenu viss kārtībā, kā arī skatam nav ne vainas. Tu jau laikam iztēlojies, ka man tur vienkārši panelī izlauzts caurums, kurā ļurinās ar samoreziem pieķerts ekrāns?

Nē, es ļoti labi zinu cik visādi aftermarketa maģi lielākoties neiederas mašīnās kurās tie ir ielikti. Man pašam šī iemesla dēļ golfā sešu gadu laikā ir nomainījušies trīs maģi [pirmā maiņa bija uzreiz pēc tam kad tas nonāca manā īpašumā], un visi trīs bija dažādu paaudžu VW Gammas - vispirms trešā, pēc tam piektā, tagad ceturtā - varbūt kaut kad pārdomāšu un pāriešu atpakaļ uz piekto.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Guandžo autoizstāde

youtu.be/c_ImceJvT1w

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Mazliet smieklīgi skatīties, tikko kā palūri kaut kam no "nepareizās" puses- kasjaki kā krievu VAZ.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tu vispār skatījies? Tur tak vairākās vietās salīdzina ar eiropiešiem. Cilvēks saka, ka viss daudzas reizes labāk nostrādāts, kvalitatīvāks. Defenders tika nolikts tik tā.

Savukārt ķīniešu modelis par 50k tiks atdots Volvo ražošanā(nomainīts logotips) un tirgos par 100k priekš lohiem, tas ir mums

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Labi tur par to ādas, plastmasa kvalitāti ir jātausta, bet tur tak tika doti parametri. Pluginam 100km uz elektrības, kur Eiropā var tādu Phev nopirkt, visiem 50,60km. Elektro arī visiem iespaidīgi rādītāji 600,800, 1000km paši lētākie tur brauc ar 300km. Pie mums savukārt reti kuram 450+ ir un tad maksā kosmosu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Stāstīt var visu ko ienāk prātā, man ir arī acis bez ausīm. Nebūtu ko darīt un rīki pie rokas varētu tev bilžu snapšotus sataisīt un apvilkt ...

P.S. nekad neesi aizdomājies, kāpēc tik ātri kamera jāpārkryķī pāri visam, nu tā ka knapi var saskatīt ...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tev to stāsta cilvēks, kas tai izstādē ir, ne es.

Kad pie mums varēs pasēdēt tādos vāģos, tad es stāstīšu. Pagaidām var tikai sapņot.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Neka personīga Volx, es tik saku ka čalis stumj tuftu, un ar visu "fiksi fiksi" lai kasjakus nemana - tos var redzēt jau sākot no spožās ārpuses ... durvju salaiduma vietas, krēsli plastmasa daļas, durvju apšuvums ...

kāda jēga no napa, ja nostrādāts tas viss ir kā žiguļa salonā ...

Ko viņš tur kaut ko ar RollsRiyce vai Bentley salīdzināja ??? - konkrēts tukšpļūtis, vai nu nekam lepnākam par krievu ražojumu nav bijis tuvāk par 10 metri ...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Man liekas tu esi vienkārši aizspriedumains.

Kāpēc tam čalim būtu kkas jāslēpj, jānotušē? Viņš tak nav, domājams, iestājies Ķīnas kompartijā. Viņš tā pat kā mēs tur staigā ar pārbolītām acīm un muti vaļā. Kā jau teicu viens ir kasīties par "salaists" salona apdarē, bet otrs ir konkrēti tehniskie parametri un cena. Manā uzskatā ja šādi autiņi(tādu cenu) parādītos pie mums, tad tik Levits pirktu BMW. Tur tak nav nekādu cerību Eiro ražotājiem, ja tu vari par identisku cenu dabūt labāku apdari, modernāku un jaudīgāku verķi. Pat korejiešiem ar visu modīgo dizainu, salona apdare un cena sūkā.

Un kāds te vispār sakars ar RU vāģiem, tur kāds līdzīgs bija, 50 gadus no konveijera nevar noņemt kādu ķīnieti? Tur tak viss jauns un nebijis. 50 gadus atpakaļ viņi riteņus ražoja

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Man teiksim tā drīzāk izskatas ka čalis prasts nejēga, un šur tur prastu plastmasu nosauca par ādu vai ādas imitāciju. Par parametriem - papīrs jau pacieš visu, tāpēc ka yz sētas rakstīts xy un trešais "nezināmais" maz ticams ka tas tur ir atrodams.

Ātrumā varēja pamanīt diezgan daudz tukšu čaulu, aiz spīduma noslēptus šķībus paneļus utt.

Un piedod ja es neķeros yz "lētu spīdumu".

Ja vidēji mēļo ka auto vērtība "izbraucot no salona" krīt par teiksim 30%, tad auto kurš izskatās sists vari droši nomest vēl 10%, un ja reāli sists vai ar ražotāja atzītu defektu (tas strādā ASV), tad visus 20%, un tagad tiešām domā ka tas ķīniešu lūznis ir tavas naudas vērts ?

Ar RU sakars tāds, ka kvalitāte ir ļoti tuvu gan RU gan 90% ķīniešu lūžņu, un es nezinu kā viņi pamanās ar robotizētām līnijām tādu fufeli laist ... kā jopcik robots var šķībi ielikt durvis ???

Gribi mazliet eksotisku auto kurš noripos garantijas laiku, ņem Hyundai un saistītos zīmolus, tik laicīgi tiec vaļā, jo ja nepaveicas, tad daļas dārgas un jāgaida ilgi pat tad kad nav tādas problēmas kā tagad.

Un par tiem luksa saloniem - nav māksla ielikt masāžas krēslu lielā mizu kastē, toties panākt lai pēc 50 K km visas tā funkcijas joprojām strādātu, lūk tā ir māksla, kura pat ne visiem Eiropas ražotājiem padodas ...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Šito tu speciāli ierakstīji, lai novest tematu no Ķīnas?

"Gribi mazliet eksotisku auto kurš noripos garantijas laiku, ņem Hyundai un saistītos zīmolus, tik laicīgi tiec vaļā, jo ja nepaveicas, tad daļas dārgas un jāgaida ilgi pat tad kad nav tādas problēmas kā tagad"

Lifehaks. Tīko mainīju riepas KIA Ceed un pie reizes gribēju savirzi pārgulēt. Sūdzos meistaram ka baigi velk pa kreisi vajag kko paregulēt. Šams jau tur dod mājienus, ka nevarēs garantēt iznākumu, jo atkarīgs no piekares utml. utt. Sēžās mašīnā lai dzītu uz stendu, baigi krakšķ stūre griežot. Šams uzreiz atsakās kko regulēt, sataisi vispirms gultņus(paduškas) pie amortiņiem. OK, ir jau zināms serviss kur to dara. Aizbraucu, pastāstu un šie saka - davai, brauc iekšā, tūlīt izdarīsim. Iebraucu, tikmēr šams kompī paskatās vajadzīgās rezerves daļas numuru, nosauc cenu(45 par vienu komplektu) un pēc 15 min tos gultņus atved. Pati maiņa nedaudz ilgāk par 1 st

Tagad pastāsti cik tavam verķim šāda rezerves daļa maksā un cik eksotiski ilgi tu gaidi? Bļin, neesi vēl ievērojis, ka tieši šos korejiešus ņem dēļ rezerves daļu lētuma un elementāras apkopes. Kkādām audi tur 2x ilgāk visu mainītu un pati daļa arī, visticamāk būtu pie 100.

P. S. Eksotiski parasti apzīmē tādus vāģus, kas ir retums mūsu pusē. Piemēram kkādu Amerikas tirgū sastopamu Honda subbrendu Acura. Viņu ir maz un var gadīties kādu detaļu no ASV pasūtīt. Kas gan eksotisks Hyundajā, ja viņu ir pilns?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Klau nu moš tomēr spēsi no sevis ko vairāk izspiest, ir diezgan daudz daļu kuras ir universālas un saderīgas daydziem auto, savukārt sačakarē kādu no elektronikas komponentēm, un varēsi labu laiciņu braukt ar taksi, rekords KIA bija pusgads, kad grauzēji bija pieķērušies ļoti jauna auto vadiem. Otrs man zināmais Hyundai gaidīja 2. mēn.

Bet par ķīniešiem, neredzu jēgu turpināt diskutēt tur absolūti nekas nav mainījies, kā ražo spīdīgus mēslus tā ražo, pa lielam tā pati problēma kas Krievijai un ASV, visur iekšējā tirgus izmēra dēļ nevienu nesipj kvalitāte, tāpat izķers ...

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Ko vairāk? D

Kāpēc uzmet lūpu? Tas tak parasts stāsts iz dzīves. Un tur nav nekāda saistība ar eksotismu. Tas ir dīlera darbs, viņi ņem tās detaļas no centralizētās noliktavas Eiropā. Latvijas KIA dīleris piesiets zviedriem. Es tur pasūtīju parastu PCV vārstu, tas tāds sūdiņš 20 eiro vērtībā. Nāca 3 nedēļas. Ja ir dārgāka, retāka detaļa un viņa nav uz vietas, tad protams tur var būt mēneši. Un nav tak starpība Nissan, KIA vai Seats. Nestāv viņiem Panevēžos tās detaļas, te tirgus nekāds un no citurienes viņi nepasūta.

P. S. Krievijā vēl neražo elektro, kko bezjēgā salīdzini. Ja jau kko līdzīgu ražotu, tad viņi tur nestaigātu mutes iepletuši. Ar nevienu mašīnu neesi braucis, bet jau zini, ka spīdīgi mēsli.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Liecies tak mierā, nav svarīgi ko tajā Krievijā ražo, ja ražo mēslus, tad arī EV būs mēsls, tas pats par Ķīnu, tas pats par ASV. Tikai Masks ir spējis tikt galā ar to kas sākumā bija ļoti "skāba putra", un tagad dažam labam Eiropietim jāsāk drusku tā kā domāt ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. esmu vairāk kā pietiekami redzējis industriālas mašīnas, elektroniku utml. Pat tagad rakstītais ir no ķīniešu telefona, kuru diezin vai vēl kāds LV lieto. Ja tam visam ir "iebūvēti gļuki", tad ar auto kurš satur stipri vairāk visa kā no tā ko esmu citur aptaustījis, tur principā nekā laba nebūs, ja netici paskaties kā Tesla ir sākotnēji veicies ar "off the shelf" komponentēm, un amerikāņiem ir pieredze arī ar Ķīnas fufeļiem, viņi diezgan labi zina ko tur vēl var ņemt ... un pat ja iegrābjas, tad visu to brāķu "shit load" aizsūtīs atpakaļ un vēl paprasīs "sāpju naudu"...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"Bļin, neesi vēl ievērojis, ka tieši šos korejiešus ņem dēļ rezerves daļu lētuma un elementāras apkopes."

Par šito es labi sasmējos Man pāris gadus atpakaļ gadījās iekš audī stiliņa palasīt mazu diskusiju starp dažiem cilvēkiem kas ar mašīnām ir uz Tu - apsprieda kā reiz tavas kijas, konkrētāk kaut kādus plastmasas sūdus motrtelpā - diskusijas slēdziens bija - dīleris [runa bija par detaļām, nevis apkopi] pilnīgs čau, detaļas kosmoss un mašīnas uztaisītas caur dirsu un nekvalitatīvas.

Un tagad intereses pēc pārbaudīsim tavu apgalvojumu "Kkādām audi tur 2x ilgāk visu mainītu un pati daļa arī, visticamāk būtu pie 100. " - paņemam grosauto īveikalu, tajā otrās paaudzes A3 [piekto golfu] un tur amarta atbalstu - lielākais cipars kas tajā sadaļā ir ieraugāms ir 32 eiras par SKF atbalsta gultni, karoč pa 25 eirām tādu varētu dabūt - kārtējo reizi pārliecināmies ka kijas un hujdajus pērk tie kam patīk braukt ar nekvalitatīviem tarantasiem kam detaļas maksā kosmosu Par nomaiņas ilgumu neuztraucies, tas ir tas pats makfērsons kā tev, līdz ar to tur nekas īpaši savādāks nav. Skatījos A3 jo īstajiem audī amartu atbalstu gultņi nav jau vairāk kā 20 gadus - tiem priekšas statnes grozās četru sviru kustīgajos lodveida savienojumos. Bet tavs salīdzinājums ar audī ir diezgan trāpīgs - man savulaik patika tas prikols kas bija ar Getzu, kur priekšas lukturis tiešām maksāja kā kaut kādam audī, tas nekas ka ir runa par lētu un nekvalitatīvu hečbeku, un to ka jūtami dārgākam un kvalitatīvākam polo tur viss ir vairākas reizes lētāks - tavai kijai ir tas pats prikols?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nu nezinu gan, nevarēšu tevi apgāzt ar konkrētiem cipariem.

Bet nu man nekādas dārgās detaļas nav gadījies mainīt. Pats dārgākais bija motora ķēde ar spriegotājiem, bašmakiem.

Vienkārši cilvēki ir ievērojuši, ka pērkot vecu bembi(aka visus vāciešus) sagatavo tādu pašu summu jau remontiem. Tjip mašīna 4000 +3000 remontiem. Savukārt korejietī tur tos 3000 nemaz nav kur iztērēt, tad jau jātaisa motora kapitalka, totāla piekares nomaiņa utml. Tojestj jāinvestē ntās reizes mazāk.

Par kvalitāti - jā itkā tās detaļas ātrāk nolietojas. Piemēram tie mani gultņi būtu jāiet 200k, bet man knapi 160. Bet kopumā šī īr manā mūžā visnekaprīzākā mašīna, viss strādā, nečakarē smadzenes. Es jau stāstīju par džetas rokturiem, kas plīsa uz riņķi un tak nepatīkami teikt - pa šitām durvīm nekāp iekšā, ej pa otrām, tās strādā. Un tā ar visu tiem vāciešiem visādi motoriņi sāk čikāties, logi tad veras, tad nē. Itkā jau nav pasaules gals, bet tas tā čakarē prātu, kad vislaik kkas gļuko tai mašīnā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Vāciešiem ir dafiga nelaimes ar motoru plastmasas un gumijas "izstràdājumiem", bet visas citas problēmas ir pārsvarā īpasnieku stulbums un nevīžība, tiesa arī teiksim BMW ir izcēlušies, nah jāliek dažādi ekektroniski moduli tur kur reizēm tiem auto spēj peļķe salonā uzkrāties ... tad viens modulis saiet yz īso, un viss can-bus iet sviestā, panelis kā jaungada egle utt. Un tie J-banie rokturi kas jauniem auto sarunājas pa to pašu can-bus arī mēdz sipt auto smadzenes ka maz neliksiez ... bet Eiropa ar to nav unikāla ...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Un par tām rezerves daļām es varu uzskatāmi salīdzināt kaut vai ar jauno Tuksonu. Tam mainīju gaisa filtru - zem 30 nekur nedabūt, Ceedam ap 18. Un tā ar visu varētu būt, jā tās detaļas ir labākas, bet viņas arī maksā 2x vairāk. Atiecīgi lietota auto īpašniekam tas spēcīgi sit pa kabatu. Jo vienkāršāks modelis, jo elementārāka, lētāka apkope.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"Vienkārši cilvēki ir ievērojuši, ka pērkot vecu bembi(aka visus vāciešus) sagatavo tādu pašu summu jau remontiem. Tjip mašīna 4000 +3000 remontiem. Savukārt korejietī tur tos 3000 nemaz nav kur iztērēt, tad jau jātaisa motora kapitalka, totāla piekares nomaiņa utml. Tojestj jāinvestē ntās reizes mazāk."

Nu bļin, kāpēc tu salīdzini pirkstu ar krānu? Saki nevis "korejietī", bet gan "lētā hujdajā vai vēl lētākā kijā" - kad atvilksi no ASV kārtīgu korejieti, Genesis sedanu ar V8 motoru, tad pastāsti cik tur viss lēts un uzticams - šobrīd tu salīdzini kosmosa kuģi ar nekvalitatīvi izgatavotu mk3 golfu Behai ir normāli nopogāt dažas pakas tāpēc ka tur ir visādas kosmosa tehnoloģijas - es esmu pasācis slavenā behu diagnosta Kaspicha bloku lasīt, man tur mati ceļas stāvus un secinājums - pēdējās behas kas domātas parastam mirstīgajam ir E46, E39 un E38, kas jaunāks, tur jau ir dažādas dārgas kosmosa tehnoloģijas, kur padsmitgadīgā pabrauktā motorā tiešām var nākties dažas pakas nopogāt, pašā motora klucī pat neielienot. Kamēr tavas pielūgtās kijas pamatā satur kaut kādas novecojušas bitsumišī tehnoloģijas un tehniskos risinājumus, ražotāja kas pats par sevi neizceļas ar īpaši modernām mašīnām. Nebaidies, arī eiropas ražotāji māk ražot vienkāršākas un lētākas mašīnas - tā pati fābija varētu būt visnotaļ tavas kijas līmenī - oktāvija nē, tā ir uztaisīta kā golfa platformas mašīnai pieklājas un droši vien vismaz no elektronikas viedokļa ir sarežģītāka par kaut kādu kiju.

Attiecībā par kijas/hujdaja kvalitāti - es pirms pāris gadiem biju pārsteigts izbraucot vienu līkumu ar sievas māsas desmitgadīgo hujdaja tricāru kurā bija vājākā 1.6 kuļmašīna - labais pārsteigums bija ka par spīti tam cik tas tricārs smags un tā kuļmašīna relatīvi vāja, uz priekšu kustējās pārsteidzoši labi. Nepatīkamais - tik jaunai mašīnai kārbā sinhronizatori beigti, vismaz divi...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

@Volx - Šitas gan fakc, bet nu tā vienkāršība ar reizēm ir stipri maldinoša, taču durvis vērt ar pavisam parastu rokturi, bez sūda elektronikas manā skatījumā jau ir puse no uzvaras, nu vai tad pretēji ar balsi vai no pults pašas atveras, ja reiz bez elektronikas tyr pēkšņi nevar ...

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Neesmu redzējis nevienu oficiāli tirgotu ķīniešu auto pie mums.

Izņemot tos žiguļa līmeņa EV pa 20k€ no noname dīlera

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Volvo nav?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

No Ķīnas neko nesūta- mašīnas un motorus saliek Eiropā. Protams, kaut kādas komponentes gan nāk no Ķīnas, kā jau visiem.

Attiecīgos Lynx/Geely modeļus un Volvo Ķīnas tirgum, protams, ražo uz vietas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tu to video no izstādes rūpīgi skatījies?

Tur rādīja vienu krutu ķīniešu modeli un teica, ka nākošgad šams startēs zem Volvo nosaukuma. Nomainīs emblēmu un 2x lielāku cenu uzliks.

Kkā negribas ticēt tik nesaprātīgi rīcībai, ka no Ķīnas neko nesūta. Te jau visi ne ķīniešu uzņēmumi stopējas nost, ja kkādi elektroniski sūdiņi netiek atsūtīti no Ķīnas. Teorētiski tur vajadzētu būt visam no Ķīnas, zviedru dizaineri tik zīmē.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

No Ķīnas uz RU var sūtīt visu ko ienāk prātā, bet iekš ES visādus lūžņus ir grūti sertificēt, jo crash testos izgāžas kā vecas sētas ... Ķīnas drošības testi atšķiras diezgan būtiski no USA, no ES utml.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

RU jau arī spiež tās ķīniešu mašīnas salikt/ražot ar zināmu procentu lokalizāciju Krievijā un Baltkrievijā, lai pardod tos hlamus nebūtu tādu nodokļi.

Un taisnība- Ķīnā ir zemas prasības pret auto drošību un sertifikāciju.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Nezinu nekādu video.

Ne velti visus šos gadus ķīniešiem vienkāršā veidā nav izdevies iekarot eiropas, jo nevar lēti uztaisīt konkurētspējīgu auto priekš Eiropas tirgus, ņemot vērā ka vēl par šiem auto ir jāmaksā muita.

Ne velti savulaik visi japāņi atvēra savas rūpnīcas Eiropā un arī tavi glorificētie korejieši. Un nu kopš korejieši taisa normālus, Eiropas prasībā atbilstošus auto to cena ir attiecīgajā līmenī.

Visas labākās tehnoloģijas un ražošanas prakses auto industrijā nāk no Eiropas, kā arī šeit ir izcila infrastruktūra un loģistika, lai ražotu auto. Un šobrīd jau ražošanas izmaksas Ķīnā ir praktiski tādas pašas kā ražojot auto Eiropā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tad paskaties. Mēs šeit apspriežam Guandžo autoizstādi. Ja tu to neesi redzējis, tad balsstiesības tev tiek atņemtas

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Neskatīšos. Bet atzīšu savu kļūdu par ķīnas Volvo EU tirgū- www.media.volvocars.com/it/it-it/media/pressreleases/208624/first-china-built-volvo-s90-sedans-arrive-in-europe-via-ground-breaking-rail-link4

Visticamāk, šādi tika darīts jo Eiropās rūpnīcas bija noslogotas un nespēja tikt galā ar pieprasījumu. Un preses relīzē tiek uzsvērts, ka tiek sūtīti tieši auto ar ļoti labu aprīkojumu.

Lai nu kā, S90 pircējam būtu diezgan skumji uzzināt, ka viņa īpaši pasūtītais Volvo tika ražots Ķīnā..

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tad tu tiec diskvalicēts no ekspertu loka

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Dacia Spring

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Es sev Haikaniņu 007 paņemtu. Patīk tie Peugeot ilkņi un līdzīga izmēra zem 40k šeit nepaņemt. Protams, bez autorizēta servisa to diez vai var darīt

youtu.be/sRXG2ZAcJnU

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Darīt var, autorizēta servisa trūkums nav tā lielākā nelaime, bet pēc tevis to lamatu toč nevienam nevajadzēs...

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Ļoti interesant kā šajās dienās iet entuziastiem ar tiem izslīdošajiem durvju rokturiem. Piem Tesla.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 0 Atbildēt

Kā iet, kā iet? Droši, ka ar sasildītiem termoforiem rokās gaida kad tad nu izslīdēs.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Jāsāk tirgot tautiski cimdiņi rokturiem šim segnmentam. Jauna biznesa niša

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā.Labdien, cien. .... -gaidām Braļuksasu adbildes švankcijas pret misteriem AļrExPessiem,SuņHuiČajiemi un/vai ŽujHuejiem. Cerams, ka LV GodZemieši jau rīt pat piebedrosies., www.apollo.lv/7399705/kina-dzesusi-lietuvu-no-muitas-sistemas

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Principā teiktu ka lohi, ja vien nav kaut kāds kopuzņēmums kurš lielu dalu detaļu spēj uz vietas ražot. Bet nu tā kā Somiem ir Valmet ar plaša profila produkciju - moš tā var darīt, bet citādi būs liels apsipiens tos remontēt...

Vēl tas varētu strādāt, ja ar Volvo vai Scania pie zviedriem tam būtu sakars, bet citādi tas 100% būs liels čakars ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Lai nebūtu tikai "oficiālā" un smukā Ķīnas fasāde, bet arī mazliet par parastu cilvēku dzīvi ĶTR:

Lasītākie raksti

Jaunie raksti