Mitsubishi ASX 2WD CVT, 2.0 litri, 150 ZS, cena no 20 990 eur. Pēc nobrauktiem 20 kilometriem man šis joprojām palika diezgan nesaprotams auto… Pārāk robusts, lai būtu tipisks pilsētas krosovers, taču pieejams tikai ar priekšpiedziņu. Cena šķiet pārāk augsta, lai varētu konkurēt ar dasteri, taču aprīkojums gan tiek piedāvāts diezgan bagātīgs.
Parasti, braucot ar dažādiem auto, mēģinu atrast automašīnai labās un sliktās īpašibas. Braucot ar Mitsubishi ASX labās īpašības es neatradu. Vīenīgais labais, ko man izdevās šajā auto atrast bija līmes smarža automašīnā, kas nozīmē to, ka ja ir bijis paredzēts kādas detaļas automobīlim pielīmēt, tad visticamāk tas ir arī izdarīts . Stūres āda uz sajūtām līdzinās plastmasai,troksnis no riepām un aplūstošā vēja nomācošs, braucot līkumā pa grubuļainu cenu šķiet, ka nekontrolē automašīnā neko - biedējoša sajūta! Radio neuztver stacijas pat vidēju mūsu valsts pilsētu centros. Un ja arī uzķer, tad atskaņošanas kvalitāte no skaļruņiem ir pabriesmīga.
Mitsubishi ASX kalpo kā skaudrs pierādījums tam, cik strauji attīstās auto industrija. Pirms deviņiem gadiem radītajam krosoveram ir sarežģīti konkurēt ar jaunajiem konkurentu veikumiem, kas ražoti uz modernām platformām. Pat neraugoties uz vairākkārtējiem feisliftiem, ASX vadāmība, apdares kvalitāte un kopējais sniegums visai ievērojami atpaliek no sāncenšiem.
Mitsubishi ASX vizuāli tīri smuks. Salons gan gadiem ejot nav mainījies, tas pats vecais Outlanders tikai mazāks. Spidometra konsole arī nav uzlabojusies. Vienīgi pa vidu panelim salīdzinoši moderns ekrāns. Paskaļš dzinējs, nebija sajūta ka braucu ar jaunu auto. Sanāca tā ka pārdūru riepu, ieteikums pircējiem nepaļauties uz oriģinālo riepas labošanas komplektu, jo šķidrums nepavisam nelīdzēja, jo tik cik šķidru iepūtu, tikpat šķidrs palika pēcāk uz asfalta iznākot ārā pa nelielo skrūves caurdurto vietu. Nācās riteni nomontēt un vest uz servisu, lai salabo. Izvēlieties rezerves riteni vai arī nopērciet kārtīgas putas vai želeju kas spēs aizlāpīt riepu.
ASX nav dārgs un ir ar pilnpiedziņu, domājams labi noderīgs ārpus Rīgas, kur nav jāveic lieli gabali pa šoseju. Labāk būtu lietot pa lauku ceļiem. Pieņemu ka pietiekoši izturīgs kā jau Mitsubishi.
Gada Auto klientu testa dienā Mitsubishi-ASX pozitīvi pārsteidza. Man nešķiet, ka tas kaut kā atpaliktu no jaunākiem modeļiem. Dzinējs šim modelim viens vienīgs - 2 litru 150 zirgspēku benzīnnieks bez turbīnas.
AgnarsJundass rakstīja: Mitsubishi ASX 2WD CVT, 2.0 litri, 150 ZS, cena no 20 990 eur. Pēc nobrauktiem 20 kilometriem man šis joprojām palika diezgan nesaprotams auto… Pārāk robusts, lai būtu tipisks pilsētas krosovers, taču pieejams tikai ar priekšpiedziņu. Cena šķiet pārāk augsta, lai varētu konkurēt ar dasteri, taču aprīkojums gan tiek piedāvāts diezgan bagātīgs.
Man šķiet, ka Mitsubishi-ASX konkurē ar Škoda-Karoq. Mitsubishi garums ir 436,5 cm, Škodai 438,2 cm. Riteņu bāze Mitsubishi 267,0 cm, bet Škodai 263,8 cm.
AgnarsJundass rakstīja: Mitsubishi ASX 2WD CVT, 2.0 litri, 150 ZS, cena no 20 990 eur. Pēc nobrauktiem 20 kilometriem man šis joprojām palika diezgan nesaprotams auto… Pārāk robusts, lai būtu tipisks pilsētas krosovers, taču pieejams tikai ar priekšpiedziņu. Cena šķiet pārāk augsta, lai varētu konkurēt ar dasteri, taču aprīkojums gan tiek piedāvāts diezgan bagātīgs.
Man šķiet, ka Mitsubishi-ASX konkurē ar Škoda-Karoq. Mitsubishi garums ir 436,5 cm, Škodai 438,2 cm. Riteņu bāze Mitsubishi 267,0 cm, bet Škodai 263,8 cm.
Domāju, ka par konkurentu Tev ir taisnība. Vienīgi neredzu šajā konkurencē ASX jebkādus trumpjus, salīdzinājumā ar Karoq.
Dizains, protams, ir gaumes jautājums, bet, manuprāt, vismaz 7-8 no 10 cilvēkiem izvēlēsies Karoq dizainu, jo ASX aizmugure ir ļoti savdabīga + salons Škodai būs krietni modernāks.
Cenas ir ļoti līdzīgas, bet Karoq ir zemāka sākumcena (tiesa, par 1.0 TSI). Par pēc jaudas līdzvērtīgu motoru cena ir ļoti līdzīga. Bet, kad Tu pērc jaunu auto, ir jārēķinās arī ar potenciālo cenas kritumu un iespējām to auto pēc gadiem 5 pārdot kā lietotu. Šeit Škodai būs ievērojams pārsvars, manuprāt.
Mitsubishi ASX (2019) 2.0 (150 Hp) AWD ar automātisko kārbu:
189 km/h
12.2 sec 0-100 km/h
150 hp, 195 Nm
Skoda Karoq 1.0 TSI (116 Hp) FWD ar automātu:
186 km/h
10.7 sec 0-100 km/h
116 hp, 200 Nm
Skoda Karoq 1.5 TSI (150 Hp) FWD ar automātu:
203 km/h
8.6 sec 0-100 km/h
150 hp, 250 Nm
Lieta tāda, ka ASX maksimālais griezes moments ir pie 4200 rpm, kamēr 1.0 TSI Karoq jau pie 2000-3500 rpm un 1.5 TSI pat pie 1500 jau sākas max griezes moments:
Mitsubishi ASX 2.0 - 195 Nm @ 4200 rpm;
Škoda Karoq 1.0 TSI - 200 Nm @ 2000-3500 rpm
Škoda Karoq 1.5 TSI - 250 Nm @ 1500-3500 rpm.
Tātad dzīvē ar Karoq regulāri varēsi izmantot krietni lielāku jaudas potenciālu nekā ar ASX.
Protams, 1.0 TSI gadījumā ir jāskatās, kāds ir tā motora resurss ilgtermiņā, bet tas jau ir cits jautājums.
Un pats galvenais, Mitsubishi nemelo, bet VAG, kā mēs visi zinām... Tātad kaifot varēs lasot speceni, bet braucot diez vai... Cik nu starp garantijas remontiem sanāks ar tiem VAG pabraukt...
Tā tāda personīgā pieredze vai pieturā saklausījies?
Tas ka tur ir aizvēsturisks motors ar primitīvu variatoru varbūt arī teorētiski palielina šī auto uzticamību bet komplektā ar automātu tur būs mūžīgs eeeeeee paātrinoties un degvielas tirgotāji arī berzēs rokas
Personīga pieredze. Bija outlanders ar to BSY motoru, uz papīra bija jābūt spridzeklim kurš ceļ bezmaz no brīvgaitas, bet dzīvē tups kā zābaks. Paātrinājās tikai no 2300rpm un līdz 3500, līdz tam un pēc - tukšums.
Bet tādad ne personīga pieredze ar VW. Man pat Tiguans ar 2.0 TDI mazjaudīgo versiju (115 zs) iet tīri ok. Noteikti nav tā, ka ikdienā baigi justu jaudas trūkumu. Gan apdzīt var ok, gan pilsētā ir ok.
jā interesants moments - VAG jaunie benzīna un dīzeļa dzinēji, pat būdami visai mazjaudīgi, "ražo" lielu griezes momentu, pie tam no visai zemiem rpm. Tas pats 2.0 VAG 115 zs CR TDI attīsta 320Nm pie 1500 rpm! kas arī nodrošina komfortablu braukšanu gan pilsētā, gan apdzenot. Nākošā jaudas versija šim dzinējam ar 150 zs attīsta 340 Nm, kas ir nedaudz vairāk. Pagaidām šādi paaugstināti Nm parametri nav novērojami citu ražotāju līdzīgas jaudas dzinējiem (nemotoriem pēc iAuto klasifikācijas )
zinātāji pēc katalogiem var pateikt - vai starp tiem diviem motoriem ir kāda atšķirība bez vadības programmas - iespējams, ka nav. Tāpēc arī civilos režīmos līdz 2.5k apgriezieniem atšķirību nejūti, jo viņas nav(7% tikai ar hronometru var izmērīt). Atšķirība parādīsies pēc 3k apgriezieniem, kad mazjaudīgais mirs nost, bet 150zs turpinās vilkt
visi ražotāji pārdod to pašu motoru, tikai par dažādām cenām
VW tie 115 zs un 150 zs 2.0 TDI ir ļoti līdzīgi. Es kaut kad meklēju info. Tagad uzreiz neizdodas atrast, bet pāris detaļas atšķiras. Vienīgi, ka atšķīrās laikam arī kārbas ratio.
Katrā ziņā diezgan labi var to 115 zs versiju nočipot, ja ir vēlme.
Piemēram, zdx.lv piedāvā uz 175 zs un rolis.lv uz 185 zs čipot to dzinēju.
Nu ASX reāli neuzrunāja. Nejūt to jaunā modeļa svaigumu. Auto nav parāk mazs tomēr vietas vien gana priekšā sēdošajiem. Liekas ražotājs jauno modeli sagatavoja tāpēc, ka tas bija jādara. Dzinējs nevelk, variators tā, skaļš dzinējs, salons gana vienkāršs, nav saprotama pārnesumu slēgšanas ar roku jēga. Tas arī palicis atmiņā. Diez vai lielie spoguļi, brīvā motortelpa un ērtā radio regulēšana ir lietas, kas uzrunās potenciālos pircējus. Auto bez odziņas.
Tā nu sanāca, ka vienas dienas laikā nācās izbraukt ar 20 pretendentiem pēc kārtas. Tā ir interesanta pieredze! Varēju sajust atšķirības tieši, izcili koncentrētā veidā. Tā nu šis koncentrāts ļoti skaudri izdalīja no pūļa divus auto... Pareizi, uzminētāt! L200 un ASX. Par to 200to vēl varētu teikt, ka tas tak pikaps, darba zirgs un tā tālāk... bla bla. Tad ASX sanāk tāds kā ģimenes auto. Nu tāds, ar ko ikdienā jābrauc.
Manuprāt, jau biju agrāk kaut ko rakstījis par vecā parauga podziņām no 90 tajiem. Tad lūk, TE NEKAS NAV MAINĪJIES. Tā ir 90to gadu automašīna, kas apkarināta moderna paskata plastmasas bruļikiem. Gaita, akustika, salona proporcijas un viss, kam pieskaries, ir ar vecuma piegaršu. Es pat negribu par to varāk neko teikt. Brrr. Domāju, ka to izvēlas cilvēki, kas iepriekš nav braukuši ne ar vienu citu marku (varbūt izņemot žiguli) vai arī cieš no kāda pašmocīšanas sindroma. Iespējams, ja pats būtu auto tirgotājs, un būtu jātirgo Mitsubishi, tad kundēm teiktu, ka tā ir pārbaudīta, robusta tehnika īstiem večiem. Nu, bet dārgie potenciālie Mitsu pircēji! Izbrauciet tak pirms pirkuma izdarīšanas ar kādu citu auto. Nu, piemēram, Mazda CX-30. Ja liekas par sievišķīgu, tad pamēģiniet varbūt Citroen C5. Ja tas Volkswagens nepatīk, nepērciet, bet vismaz izbrauciet arī ar T-Roc. Tad vismaz Jums būs lielāka skaidrība, kas patiesībā ir ASX.
Mitsubishi ASX 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020
Jaunais Mitsubishi ASX 2019 / 2020, kāda pieredze?