BMW

BMW X5 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais BMW X5 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
Atis_Jansons Reģ.: 18.11.2012
10 1 Atbildēt

Par „premium”. Atsauksmju konkursa mājaslapas čatā par tiem šobrīd vēl maz. Par BMW „X5”, kā redzat, pat neviena. Dodu savu viedokli. Pavisam īsi.

Paradokss – man šis ir par lielu, par greznu, daudz par dārgu un ātru. Taču neapšaubāmi joprojām „paņem”, valdzina, jo pa Latvijas salāpītajām „šosejām” brauc vislabāk no visiem. Brauc labāk arī par saviem brāļiem X3 un X1. Jo, būdams dārgs, ir atļāvies pildīt absolūto komfortablas gaitas likumu – ir smags. Smagāks par divām tonnām. Un modernajām piekarēm palīdz Ņutona likums. Līdzvērtīgs šajā jomā no klātesošajiem bija vien Mercedes.

Bet - man sagadījās tā, ka aplīti Turaida – Inciems – Turaida tieši pēc BMW X5 baudījuma braucu ar „Skalu”. Un jāsaka – ar „Škodu” droši sasniedzamie ātrumi nelīdzenos pagriezienos no BMW atpaliek pavisam nedaudz. Un abi tālu pārsniedz Latvijā atļautos un līdzpilsoņu vairuma akceptētos. Tas liek atcerēties seno ironiju par nopirkto okeāna jahtu, kuras vētras buras dus zem klāja kamēr kuģis pukšķina pa Ķīšezeru ar dīzelīša 1000 apgriezieniem. Un būt aizvien skeptiskākam par šādu investīciju saprātīgumu. Vienīgais auto sestdienas piknikā, kura potences Latvijā (likumu un pieklājības normas nepārkāpjot) ir gandrīz pilnībā izmantojamas, bija Suzuki Jimny.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
10 5 Atbildēt

Piekrītu tam, ka BMW-X5 Latvijas apstākļiem ir par jaudīgu. Mums der Volkswagen T-Cross 1,6 TDI.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
12 1 Atbildēt

Nu kāpēc atkal jābāž viss vienā maisā? Cits grib braukt ar velosipēdu, cits ar moci, cits ar mazu polo un cits ar džipu. Jā, ok, ikdienā jau to jaudu tik ļoti nemaz nelieto, bet citiem jau patīk, ka ir un reizēm noder. Turklāt - ja auto ir virs 2 tonnām, tad attiecīgi vajag arī lielāku jaudu nekā mazam VW.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 6 Atbildēt

Vakar Rīgā atkal redzēju Volkswagen T-Cross. Priecājos, ka tos pērk!

650 Reģ.: 25.01.2017
9 0 Atbildēt

Tev kā toPošajam marketodietologam būtu gan jāzin, ka atrast Lohu ar 22k kabatā ir vismaz 16x vieglāk, nekā ar 88k.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
10 1 Atbildēt

Braucis neesmu, bet tās lielās nāsis manai gaumei ir pa lielu. Tad jau MB jaunās modeļu līnijas ar iepriekšējiem ir salīdzinoši progresīvākas. Un pati galvenā priekšrocība šādam auto uz ceļa, manā uztverē ir augstā sēdpozīcija. Līdz ar to tālāka ceļa redzamība un situācijas prognozējamība. Tikko bija iespēja izbraukt cauri visai PL ar iepriekšējo X5. Novēroju, ka prestiža priekšrocības tā īsti prioritāti nedod un tas nestrādā. Lai uzturētu šo, dizainiski daudzas lietas tiek palielinātas. Tā mēs drīz nonāksim līdz kravas auto izmēriem. BMW X7 un MB GLS utt.

darklight Reģ.: 29.10.2013
5 3 Atbildēt

Jūs, cienītais, jokojat - kādas vēl prestiža priekšrocības?! Īstenībā ir pilnīgi pretēji - jo biezāks auto, jo mazāka cerība, ka kāds kaut kur palaidīs. Jo īpaši uz ielas netiek mīlētas tieši tādas pontu mašīnas kā iksi, kaijeni.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
9 4 Atbildēt

Jā, ja es redzu, ka liels džips kaut kur citur apbrauc, es principa pēc viņu nelaidīšu iekšā, kaut vai brauc virsū. Ja krāns par mazu, tad, lai iet paraud stūrī.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 0 Atbildēt

650 Reģ.: 25.01.2017
6 1 Atbildēt

Vienudien nopirku autorevju žurnālu.Kādreiz to regulāri lasītju, vienlaik pat abonēju.Tāteikt, lai būtu kursā un pie vajadzības varētu oponēt vietējiem demagogiem.

Diemžēl, demagoģija arī tur.Rafinēti apslēpta, un savus lasītājus par pusholiem uzskatoša.Tests.Sacenšas X5,GLE un RRs.Kas ceturtais- ā, ok q8.Tas arī "vinnē".Bet tikai ar 15 ptiem.Ieskaitot kkādu fufeli par salona transformāciju kosmosā un vēl kkādu tur nenozīmīgu suudu.Bat Tas, ka tas testētais (t/sk gaitā/braukšanā!) q8 ir ar Tfsi un 340zs, kamēr pārējie ar suuda dd un 250zs un ka viņam tam q8 ir pneimopiekare un sazuin vēl kādi brīnumi un utt.Un maksā viņš teju 2x dārgāk par katru to testēto konkurantu.

Tam q8 22zollu riteņi un jaunākais intelektuāli kibernētiskais lielās inženieru mokās tapušais jaunais bremžu asistents.Bremžu ceļš protams par 3m īsāks.Bet- "sajūsma" ir par testu "pārkārtošanās/bremzējot"- arī tur (brīnumi gan!) viņš tieši tos pašus metrus citiem vinnē...

Vienīgais, kas tur interesants- ka,neskaitot visu demagoģiju un novirzi no tēmas-ka tas x5 ar visu savu to bezmaz bāzes komplektāciju un parasto piekari brauc vienalga ļoti labi un lietotājam saprotami.

Kapc šo uzmurgoju- tapc, ka varbūt NEvajag tad neko lieku te testēt vispār.Ja jau visu laiku starp rindām ir jāmudina nesteigties un katra staba galā jāatgādina par kaut ko citu, ko nu kurš gatavs "pieciest".Es saprotu, katram reiz pienāk mirklis, kad gribas "lēnāk" vai vispār "otrā virzienā", bet nu nemitīga atkārtošana tiešām bīda uz pesimismu un kultivē dzīves apnikumu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 1 Atbildēt

Uzskatu, ka prestižo zīmolu vienas klases modeļiem - konkurentiem vairs nevar sameklēt kādas būtiskas atšķirības gaitas īpašībās. Un tad izvēlas pēc gaumes: kāda dizaina interjers, eksterjers, varbūt kāds degvielas veids labāk patīk.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 2 Atbildēt

Pēc "prestižsa" jāizvēlas. Tas ir galvenākais un galvenais būtiskums

wons Reģ.: 26.07.2017
1 1 Atbildēt

pēc salona smaržas

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Tie testi skaitot punktus ir taisīti max “objektīvi”, auto parasti izvēlas subjektīvi un tāpēc tie testi karami uz nagliņas. Vientuļam vecpuisim bagāžnieka litri un salona transfirmācija būs krietni nebūtiskāka kā ģimenes tēvam un pirmajā vietā liks efektīgu izskatu. Citam būs svarīgi lai forši brauc un smuks salons.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Viens ir, kad sarunu veidojam izejot no nosacījuma, ka kāds (vai gandrīz visi) dotās sarunas dalībnieki ir t.s. Loki.Pavisam cits, kad savācas daži ne-loki un cenšas noskaidrot, kapc tas "testa organizātors" viņus ar tādiem uzskata.

Tendence ir, ka miglu pūš savu iespēju robežās jau visi un jebkurš, kuram vien ir tā "tribīne",no kuras pūst.Cienīgi būtu salīdzināt q8 ar x7.Nevis apgalvot, ka 8,2 krievunaudas maksājošs q8 esot "labāks" par teju viszemākā aprīkojuma līmeņa x5 tikai par 4,8 naudām.Labi aprīkots RR varot maksāt pat virs 13 naudām, kamēr dārgākais q8 tikai 10 naudas.Bet "iztestēts" nezkapc ir dārgs q8 pret lētāko RR un lētāko x5. Mēle mežģās, lai to izsaprastu...

Q8 "vinnēja" otrās vietas guvēju x5 akkurāt par 15 p-tiem.Pēc 20-ballu sistēmas tā būtu sagrāve.Bet reaāli tika lietota 1000 ballu sistēma un konkrēti tie taču ir tikai knapi 2%, 850p pret 865....Turklāt, savus +20 (!) ptus tas q8 uzvinnēja par "dinamiku".Kamēr trīs mašīnas bij ar knapiem 250zs DD motoriem, tamēr "salīdzināmais" q8 nejauši brīnumaini iegadījās ar ar benzīna turbo 340zs un vinnēja dinamikā..

Ko te tiešām nevarētu noliegt- ka tā q8 jaunā trajektorijas stabilizācijas un bremžu sistēma tiešām "pazemo" visu un visus.Bet nezinam, vai kas līdzīgs ir citiem, kaut vai par papildu maksu.Kā vēl būtu, ja arī tiem citiem uzlikt tās pašas 22coll Conti SpC-6 jaunākās riepas, nevis kkādus tur nožēlojamus touringa klases GY-Ls. .Ja "parastais" x5 vēl turējās godam un "šķēršļa apbraukšanā ar nobremzēšanu" pakāsa q8 tikai 6 metrus, tad RRs tur bezcerīgi papljuutija veselus 11m.Tad,izraujot kontekstu, tā arī sanāk, ka braucienam pa asfaltu tas Fana suminātais T-cross tiešām būtu ieteicamāks un drošāks par pašu RRs.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
4 0 Atbildēt

BMW X5 2019

IntarsVizbulis Reģ.: 20.07.2019
4 0 Atbildēt

Izbraukt sanāca pa Liepājas šoseju. Kluss, ērts, manevrētspējīgs, respektabls ar pneimo piekari, ja tas ir tas ko meklējat par 89tk.€ Digitāls panelis + ekrāns viduskonsolē ar visām modernām aplikācijām.

Sēdeklis labi ieskauj. Var ieregulēt tā, ka uz šosejas uznāk miegs . Nedaudz traucēja priekšējā motora pārsega atspīdums, ko radīja gaismas stari, kuri bija izlauzušies cauri mākoņiem. Toties ātruma, ceļa zīmju projekcija uz priekšējā vējstikla ir neuzkrītoša un tiešām ērta. Latvijas ceļiem ļoti piemērots auto. Apēd visas mazās, lielās bedres (visticamāk šinī gadījumā pneimo labi pastrādāja).

Īsts veču auto. Vai arī ērts, komfortabls, padārgs ģimenes auto. Nesajutu neko tādu kas man traucētu vai kaitinātu braucot ar šo modeli izņemot "haubes"saules staru atspīdumu tieši man acīs, tomēr vadītājs ātri var konstatēt vai autiņš tīrs vai jāmazgā.

Atkārtotā tirgū pieprasījums pietiekoši aktīvs. Iespējams cenu no 89tk€ būtu nepieciešams piekoriģēt uz 60, tad arī pircēju netrūks.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Tu man labāk uzraksti kāds tam bija MOTORS ? Ar kādu DEGVIELU tu brauci? Tas JUMS tā 'ir "sarunāts", ka "šoreiz" LOHIEM to neteiksiet?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 1 Atbildēt

To var redzēt E-CSDD. Viņi brauca ar pilnpiedziņas X5, kuram ir 3 litru dīzeļmotors ar 265 zirgspēku maksimālo jaudu. Auto pašmasa 2185 kg.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Jā, "es" tīri labi bez ecssd to zinu.Jautājums ir pavisam par ko citu-par morāli,demagoģiju un par lohiem.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 1 Atbildēt

Kur šeit demagoģija? Normāls neliels aprakstiņš un viedoklis par baudāmu, taču dārgu auto.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 3 Atbildēt

Demagoģija ir tur, ka izlikties "neredzam" regulārās naida publikācijas šīs vietnes titullapā.Un mierīgi turpināt atestēt tādus auto, kuriem vispār NAV saprātīgas alternatīvas izvēlēties citādu degvielas veidu, izņemot dd.Visus tos te X5us,tuaregus,a6šus, q78ņus,MLus,GLus un utttt.Ja eksperts aprakstā (apzināti!!) nenorāda degvielas veidu,lasītājs jūtas par lohu.Bet potenciālais pircējs- par idiotu trešajā pakāpē.Es domāju, ka jebkurš šogad eur6 dd iepirkušais indivīds tagad labsajūtā berzē kājas un lepni priecājas,izlasot marazmātiķu inspirētos apgalvojumus, kādu draņķi viņš nopircis un cik tonnu dzīvās radības potenciāli šonedēļ nozūmējis.

O-kgs jums konkrēti pateica-hlams, europā nebrauksiet un pēc 5 gadiem atlikums 0%,domājiet ko pērkat, bet drošsirdīgie X-perti neatrada iespēju izteikt itin nevienu pretargumentu.Viens vienīgais tas pats Bmw ražotājs vismaz atrada laiku uzrakstīt saviem klientiem vismaz kaut/kādu uzmundrinājumu- pārējie luņi gļēvi klusē.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Es ceru, ka tur tik tālu nedomāja, tā salikās. Bet nu piemēram, dīlera lapā, kas LV tirgo trīs staru auto gan ir japarokās lai tiktu līdz dzinēja specifikācijām. Tur pirmajā rindā paklājiņi un briļļu turētāji utt. Man gan vairāk interesētu tehniski cipari. Un ja dvēseles šiem auto ir radniecīgas ar dacīti un co, tur viss tā skaistāk ciparos.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Un 1,9 litri uz 100 km ar hibrīdu , uh tī!

OskarsKrampans Reģ.: 28.09.2019
0 4 Atbildēt

BMW kā jau BMW. Kluss, komfortabls, ar saprotamu paneļa ergonomiku, vienvārd sakot - garlaicīgs. Jā - pneimo strādā perfekti, jā - sēdekļi izcili, jā - stūres āda izcili mīksta, jā - jaudas pietiekoši, jā - pēcpārdošanas vērtība augsta, jā - izteikti brutāls un kaitinošs joslu asistents, bet vienalga garlaicīgi. Testu dienas ietvaros vienīgais auto modelis, ar kuru gribējās beigt braukt pēc iespējas ātrāk. Varbūt vienkārši nav mans tips

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
3 0 Atbildēt

Viens no retajiem auto, kuram (vismaz pavasara/rudens pārbraucienu laikā) ir grūti atrast izteiktus trūkumus, kas būtu saistīti ar auto uzbūvi, nevis personiskajām simpātijām/antipātijām. SUV, kas var kalpot gan kā uzņēmuma vadītāja, gan ģimenes auto.

Zirgspēku skaits pieaug, bet motora tilpums nemainās. Gluži kā pirms 19 gadiem, kad klajā nāca pirmās paaudzes X5, arī šobrīd 3,0 litru dīzeļdzinējs ir izvēle Nr.1. Gan dinamikas, gan degvielas patēriņa rādītāji ir ļoti cienījami. Kamēr 400 km brauciens viena otra testa auto bāku jau bija “izsūcis sausu”, X5 šo ceļojumu varētu mērot vēlreiz.

Neraugoties uz to, kas cena ir netālu no sešciparu skaitļa, Latvijā netrūkst pirktspējīga auditorija arī šim auto. Kā pierāda iepriekšējo paaudžu X5 – pircēji saņem to, ko vēlējušies.

rolis Reģ.: 31.08.2001
2 0 Atbildēt

Kod kurā pirkstā gribi, visos sap vienādi! KO tu labam padarīsi!

Atbilde - bbbbraukt ir prieks! Šitais sauklis parādījās baigi sen. Un sabiedrības nicinājums pret Bembistiem man nav saprotams, ja tas ir pret tehniku! Barbari sadarīs ne to vien!

Šajos testos . laika trūkuma dēļ tikai ar dažiem auto atļāvos visu stundu lidz minūtei! Bauda! Ikoma! sauc kā gribi. Flagmanis pēc ka lidzināties!!!!

Oskars_Irbitis Reģ.: 19.12.2013
4 0 Atbildēt

Lieliska aktīvā kruīzkontrole un citas asistējošās sistēmas. Automobilis ir tuvs autopilotam – patīkami atslābinošs brauciens. Šāda veida automobiļi bojā realitātes uztveri – dzīve sāk likties viegla un skaista. Auto ir kvalitatīvs un ļoti patīkams, gan no gaitas īpašībām, gan no komforta viedokļa – loti pārdomāts. Man ir ļoti svarīgi, lai viss būtu intuitīvi apgūstams un saprotams, lai visi kloķi ir pa rokai un nav jānovēršas no ceļa kādas pogas meklēšanai. Ar BMW viss ir kārtībā un nav nepieciešamības papildus piepūlēties kādas funkcijas meklēšanai.

Atsevišķs kompliments automobiļa dzinējam un ekonomiskumam – dzinējs ir spēcīgs (3L dīzelis), kas padara auto dinamisku, bet vienlaikus kruīzkontroles režīmā ar atļauto kustības ātrumu, bez liekas steigas un liekas apdzīšanas, ir iespējams iekļauties ari 6L/100km(!!!) – pats pārbaudīju. Šis auto ir apliecinājums tam, ka ari pietiekami liels auto var būt pietiekami ekonomisks un ekoloģisks. Liels auto, nenozīmē neekoloģisks.

Galvenokārt sanāca braukt pa nakti, bet tas drīzāk bija pluss, jo BMW adaptīvās gaismas ir ievērības cienīgas un tiešā veidā sniedz citu skatu uz dzīvi/ceļu. Nevienu brīdi neredzēju, ka kādu no priekšā braucošajiem vai pretimbraucošajiem “neizgrieztu” no staru kūļa.

Vienīgais būtiskais mīnuss priekš manis ir šī auto cena – lai kā es gribētu, es šādu auto iegādāties nevaru atļauties.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti