BMW

BMW X5 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais BMW X5 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
Atis_Jansons Reģ.: 18.11.2012
8 0 Atbildēt

Par „premium”. Atsauksmju konkursa mājaslapas čatā par tiem šobrīd vēl maz. Par BMW „X5”, kā redzat, pat neviena. Dodu savu viedokli. Pavisam īsi.

Paradokss – man šis ir par lielu, par greznu, daudz par dārgu un ātru. Taču neapšaubāmi joprojām „paņem”, valdzina, jo pa Latvijas salāpītajām „šosejām” brauc vislabāk no visiem. Brauc labāk arī par saviem brāļiem X3 un X1. Jo, būdams dārgs, ir atļāvies pildīt absolūto komfortablas gaitas likumu – ir smags. Smagāks par divām tonnām. Un modernajām piekarēm palīdz Ņutona likums. Līdzvērtīgs šajā jomā no klātesošajiem bija vien Mercedes.

Bet - man sagadījās tā, ka aplīti Turaida – Inciems – Turaida tieši pēc BMW X5 baudījuma braucu ar „Skalu”. Un jāsaka – ar „Škodu” droši sasniedzamie ātrumi nelīdzenos pagriezienos no BMW atpaliek pavisam nedaudz. Un abi tālu pārsniedz Latvijā atļautos un līdzpilsoņu vairuma akceptētos. Tas liek atcerēties seno ironiju par nopirkto okeāna jahtu, kuras vētras buras dus zem klāja kamēr kuģis pukšķina pa Ķīšezeru ar dīzelīša 1000 apgriezieniem. Un būt aizvien skeptiskākam par šādu investīciju saprātīgumu. Vienīgais auto sestdienas piknikā, kura potences Latvijā (likumu un pieklājības normas nepārkāpjot) ir gandrīz pilnībā izmantojamas, bija Suzuki Jimny.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 4 Atbildēt

Piekrītu tam, ka BMW-X5 Latvijas apstākļiem ir par jaudīgu. Mums der Volkswagen T-Cross 1,6 TDI.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
9 0 Atbildēt

Nu kāpēc atkal jābāž viss vienā maisā? Cits grib braukt ar velosipēdu, cits ar moci, cits ar mazu polo un cits ar džipu. Jā, ok, ikdienā jau to jaudu tik ļoti nemaz nelieto, bet citiem jau patīk, ka ir un reizēm noder. Turklāt - ja auto ir virs 2 tonnām, tad attiecīgi vajag arī lielāku jaudu nekā mazam VW.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 4 Atbildēt

Vakar Rīgā atkal redzēju Volkswagen T-Cross. Priecājos, ka tos pērk!

650 Reģ.: 25.01.2017
6 0 Atbildēt

Tev kā toPošajam marketodietologam būtu gan jāzin, ka atrast Lohu ar 22k kabatā ir vismaz 16x vieglāk, nekā ar 88k.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
7 1 Atbildēt

Braucis neesmu, bet tās lielās nāsis manai gaumei ir pa lielu. Tad jau MB jaunās modeļu līnijas ar iepriekšējiem ir salīdzinoši progresīvākas. Un pati galvenā priekšrocība šādam auto uz ceļa, manā uztverē ir augstā sēdpozīcija. Līdz ar to tālāka ceļa redzamība un situācijas prognozējamība. Tikko bija iespēja izbraukt cauri visai PL ar iepriekšējo X5. Novēroju, ka prestiža priekšrocības tā īsti prioritāti nedod un tas nestrādā. Lai uzturētu šo, dizainiski daudzas lietas tiek palielinātas. Tā mēs drīz nonāksim līdz kravas auto izmēriem. BMW X7 un MB GLS utt.

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 3 Atbildēt

Jūs, cienītais, jokojat - kādas vēl prestiža priekšrocības?! Īstenībā ir pilnīgi pretēji - jo biezāks auto, jo mazāka cerība, ka kāds kaut kur palaidīs. Jo īpaši uz ielas netiek mīlētas tieši tādas pontu mašīnas kā iksi, kaijeni.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
5 2 Atbildēt

Jā, ja es redzu, ka liels džips kaut kur citur apbrauc, es principa pēc viņu nelaidīšu iekšā, kaut vai brauc virsū. Ja krāns par mazu, tad, lai iet paraud stūrī.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Vienudien nopirku autorevju žurnālu.Kādreiz to regulāri lasītju, vienlaik pat abonēju.Tāteikt, lai būtu kursā un pie vajadzības varētu oponēt vietējiem demagogiem.

Diemžēl, demagoģija arī tur.Rafinēti apslēpta, un savus lasītājus par pusholiem uzskatoša.Tests.Sacenšas X5,GLE un RRs.Kas ceturtais- ā, ok q8.Tas arī "vinnē".Bet tikai ar 15 ptiem.Ieskaitot kkādu fufeli par salona transformāciju kosmosā un vēl kkādu tur nenozīmīgu suudu.Bat Tas, ka tas testētais (t/sk gaitā/braukšanā!) q8 ir ar Tfsi un 340zs, kamēr pārējie ar suuda dd un 250zs un ka viņam tam q8 ir pneimopiekare un sazuin vēl kādi brīnumi un utt.Un maksā viņš teju 2x dārgāk par katru to testēto konkurantu.

Tam q8 22zollu riteņi un jaunākais intelektuāli kibernētiskais lielās inženieru mokās tapušais jaunais bremžu asistents.Bremžu ceļš protams par 3m īsāks.Bet- "sajūsma" ir par testu "pārkārtošanās/bremzējot"- arī tur (brīnumi gan!) viņš tieši tos pašus metrus citiem vinnē...

Vienīgais, kas tur interesants- ka,neskaitot visu demagoģiju un novirzi no tēmas-ka tas x5 ar visu savu to bezmaz bāzes komplektāciju un parasto piekari brauc vienalga ļoti labi un lietotājam saprotami.

Kapc šo uzmurgoju- tapc, ka varbūt NEvajag tad neko lieku te testēt vispār.Ja jau visu laiku starp rindām ir jāmudina nesteigties un katra staba galā jāatgādina par kaut ko citu, ko nu kurš gatavs "pieciest".Es saprotu, katram reiz pienāk mirklis, kad gribas "lēnāk" vai vispār "otrā virzienā", bet nu nemitīga atkārtošana tiešām bīda uz pesimismu un kultivē dzīves apnikumu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 1 Atbildēt

Uzskatu, ka prestižo zīmolu vienas klases modeļiem - konkurentiem vairs nevar sameklēt kādas būtiskas atšķirības gaitas īpašībās. Un tad izvēlas pēc gaumes: kāda dizaina interjers, eksterjers, varbūt kāds degvielas veids labāk patīk.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 2 Atbildēt

Pēc "prestižsa" jāizvēlas. Tas ir galvenākais un galvenais būtiskums

wons Reģ.: 26.07.2017
0 1 Atbildēt

pēc salona smaržas

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tie testi skaitot punktus ir taisīti max “objektīvi”, auto parasti izvēlas subjektīvi un tāpēc tie testi karami uz nagliņas. Vientuļam vecpuisim bagāžnieka litri un salona transfirmācija būs krietni nebūtiskāka kā ģimenes tēvam un pirmajā vietā liks efektīgu izskatu. Citam būs svarīgi lai forši brauc un smuks salons.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Viens ir, kad sarunu veidojam izejot no nosacījuma, ka kāds (vai gandrīz visi) dotās sarunas dalībnieki ir t.s. Loki.Pavisam cits, kad savācas daži ne-loki un cenšas noskaidrot, kapc tas "testa organizātors" viņus ar tādiem uzskata.

Tendence ir, ka miglu pūš savu iespēju robežās jau visi un jebkurš, kuram vien ir tā "tribīne",no kuras pūst.Cienīgi būtu salīdzināt q8 ar x7.Nevis apgalvot, ka 8,2 krievunaudas maksājošs q8 esot "labāks" par teju viszemākā aprīkojuma līmeņa x5 tikai par 4,8 naudām.Labi aprīkots RR varot maksāt pat virs 13 naudām, kamēr dārgākais q8 tikai 10 naudas.Bet "iztestēts" nezkapc ir dārgs q8 pret lētāko RR un lētāko x5. Mēle mežģās, lai to izsaprastu...

Q8 "vinnēja" otrās vietas guvēju x5 akkurāt par 15 p-tiem.Pēc 20-ballu sistēmas tā būtu sagrāve.Bet reaāli tika lietota 1000 ballu sistēma un konkrēti tie taču ir tikai knapi 2%, 850p pret 865....Turklāt, savus +20 (!) ptus tas q8 uzvinnēja par "dinamiku".Kamēr trīs mašīnas bij ar knapiem 250zs DD motoriem, tamēr "salīdzināmais" q8 nejauši brīnumaini iegadījās ar ar benzīna turbo 340zs un vinnēja dinamikā..

Ko te tiešām nevarētu noliegt- ka tā q8 jaunā trajektorijas stabilizācijas un bremžu sistēma tiešām "pazemo" visu un visus.Bet nezinam, vai kas līdzīgs ir citiem, kaut vai par papildu maksu.Kā vēl būtu, ja arī tiem citiem uzlikt tās pašas 22coll Conti SpC-6 jaunākās riepas, nevis kkādus tur nožēlojamus touringa klases GY-Ls. .Ja "parastais" x5 vēl turējās godam un "šķēršļa apbraukšanā ar nobremzēšanu" pakāsa q8 tikai 6 metrus, tad RRs tur bezcerīgi papljuutija veselus 11m.Tad,izraujot kontekstu, tā arī sanāk, ka braucienam pa asfaltu tas Fana suminātais T-cross tiešām būtu ieteicamāks un drošāks par pašu RRs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti