Par „premium”. Atsauksmju konkursa mājaslapas čatā par tiem šobrīd vēl maz. Par BMW „X5”, kā redzat, pat neviena. Dodu savu viedokli. Pavisam īsi.
Paradokss – man šis ir par lielu, par greznu, daudz par dārgu un ātru. Taču neapšaubāmi joprojām „paņem”, valdzina, jo pa Latvijas salāpītajām „šosejām” brauc vislabāk no visiem. Brauc labāk arī par saviem brāļiem X3 un X1. Jo, būdams dārgs, ir atļāvies pildīt absolūto komfortablas gaitas likumu – ir smags. Smagāks par divām tonnām. Un modernajām piekarēm palīdz Ņutona likums. Līdzvērtīgs šajā jomā no klātesošajiem bija vien Mercedes.
Bet - man sagadījās tā, ka aplīti Turaida – Inciems – Turaida tieši pēc BMW X5 baudījuma braucu ar „Skalu”. Un jāsaka – ar „Škodu” droši sasniedzamie ātrumi nelīdzenos pagriezienos no BMW atpaliek pavisam nedaudz. Un abi tālu pārsniedz Latvijā atļautos un līdzpilsoņu vairuma akceptētos. Tas liek atcerēties seno ironiju par nopirkto okeāna jahtu, kuras vētras buras dus zem klāja kamēr kuģis pukšķina pa Ķīšezeru ar dīzelīša 1000 apgriezieniem. Un būt aizvien skeptiskākam par šādu investīciju saprātīgumu. Vienīgais auto sestdienas piknikā, kura potences Latvijā (likumu un pieklājības normas nepārkāpjot) ir gandrīz pilnībā izmantojamas, bija Suzuki Jimny.
BMW X5 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020
Jaunais BMW X5 2019 / 2020, kāda pieredze?