Ko lejiet savos motoros

Volx Reģ.: 22.11.2018

Šobrīd, kad mūsdienu autobūve pāriet uz arvien karstākiem motoriem, būtiska nozīme ir pareizā eļļas izvēlē un eļļas maiņas intervālā. Principā vēlētos lai šeit būtu

auto izlaiduma gads, motora nosaukums, eļļa maiņas intervāls un pati eļļas izvēle. Protams tīri subjektīvās sajūtas, kā darbības klusums/skaļums, arī tiek apsveiktas.

 
Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

pie liel-veikala pilnīgi visas stāvēšanas vietas ir ar eļļas un citu meeslu atstātiem satecējušiem pleķiem, tīra vieta nav neviena un nekur.

=======================

Tāpēc, ka daudzi sapirkusies ar vāciešiem! Man arī tā paša sētā uz bruģa bija, vēl tagad pleķi palikusi, kgan jau cik tur tos gadus šeit neviens vacietis nav bijis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Citu valstu ražotāji eļļas neizmanto?

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Viņiem viss iztek jau braucot

(P)s- tās pimpizkās smailu ikonas vienureiz te kāds varbūt beidzot nomainīs??

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu tev gan iztēle, smailiki pēc locekļiem izskatās, kurš?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

visi

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 1 Atbildēt

Nu tad jāārstējas.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tā ir apņemšanās vai ieteikums?

turbodi Reģ.: 01.05.2018
1 2 Atbildēt

seller rakstīja: VAG B6 CBDC 2008/12, tikai intervāla serviss pēc borta datora norādēm, vidēji ik pēc 28 tk.km, tiek sasniegts aptuveni 1.g laikā, tikai ražotāja Long life eļļa, nobr 0-318 tk. km. Dzinēja darbība visā periodā izcila, starp eļlas maiņu nekad nav pieliets vairāk kā 1l tās paša eļļas. Dzinējam mainīts tikai turbīnas aktuātors pie 289 tk.

Kur Tu pērc longlife eļļas filtrus?

seller Reģ.: 24.08.2001
1 1 Atbildēt

ir bijušas tikai dīlera apkopes, 11.pēc kārtas bija vakar filtrus viņi uzstāda, pie tam B6 nav filtrs ar maināmu korpusu, bet tiek mainīts tikai filtra elements, tā man skaidroja. Līdzīgi bija 1965.gada AZLK Moskvitch 408

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Longlifam vel ir speciali filtri ?

turbodi Reģ.: 01.05.2018
2 5 Atbildēt

Protams, ka nav. Filtrs jau pie 10k km var neveikt pilnvērtīgu caurplūstamību.

Nemaz nerunājot par long Life eļļu bullshit intervāliem.

Mikroskaidas, netīrumi un degvielas, ūdens piemaisījumi sistēmā nepaliek mazāk, palielinot eļļas maiņas intervālus.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 4 Atbildēt

Ko Tu te dirs? Tu esi braucis tos 30k vai esi pētījis uz zoba to filtru pēc tiem 30k? Tas ir pi dariem un kapeikpsisējiem tās mikroskaidas un tas ūdens smadzenēs.Ielej plet normālu degvielu no normāla pumpja un nepērc tos šķidrumus kaut kādā atejā,ilgāk dzīvosi.

turbodi Reģ.: 01.05.2018
3 9 Atbildēt

Esmu parskruvejis desmitiem motoru tāpēc tavs posts netur nekādu kritiku.

Ja neesi tāds kapeikpisejs, tad aizsuti savu 30k nobraukto eļļu uz analīzēm.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 3 Atbildēt

Man pie drirsas ko tu tur esi savā pagrīdes atejā pārskrūvējis.To te neviens nekad nekur nav pierādījis,ka tieši tas longlife intervāls ir pie vainas.Jebkurš no ārzemēm atbraucis 200+ noskrējušais auto ir ar tādu lietots,ja vien tas nav traktors.Tiklīdz vietējie pi dari pie viņa pieķeras,tā ir kirdiks.Bat tur tas brauc un neviens neies derīgu šķidrumu zemē liet un lieki maksāt,ja var no tā izvairīties.Vispirms savu to gudrību te vajadzētu izlikt cilvēkiem lai kko jēdzīgu paskaidrotu,nevis tītaru tēlot un pie vārda piesieties.Jūs tie skrūvētāji pa lielam esat vienkārši neizglītoti lohi un katra daudz maz advancēta reālā lietotāja "pieredze" to jūsu tukšo driršanu vnk podā norauj.Klauni, plet ibio.

turbodi Reģ.: 01.05.2018
3 5 Atbildēt

Diemžēl tie, kuri tos lūžņus (BMW) ar 200k atdzen no ārzemēm, viņi nav spējīgi mēnešiem norēķināties par remontu.

Rekordists- x3 2015, 134k km, beigtas kloķenes šaales.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 2 Atbildēt

Man nav bmw un man ir pie d, ko sev kurš un ar cik no kuras d ir izvilcis.Tie "uz parāda remontētāji" ir pēc savas būtības tieši tādi paši, kā viņu klienti.Jums vienmēr ir šīs te vienas un tās pašas savstarpējās problēmas.Šāles pie 134kkm var būt beigtas vienīgi Loham.Kurš nopircis problemātisku tieši to bmw specifisko motoru,kuru visdrīzāk tas varēja nopirkt tieši iekš x3 un kuram tamlīdzīga šaize dažkārt notiek un kurš nav zinājis kā to saglabāt veselā stāvoklī.Tie tur tavi kolēģi tie viņu iepriekš "apkalpojušie" pidarmeistari nav viņam to laicīgi paskaidrojuši. Tas atsevišķais izņēmuma gadījums nav jāizceļ te šajā informatīvi-izglītojošā topikā, jo neviens huexperts te nespēs tam noteikt patieso iemeslu.Lai nosauktu kaut ko par lūzni- vispirms vajadzētu savu to savu paša pidarpieredzi izklāstīt- tā bez pakaļējās domas un pašreklāmas, vienkārši cilvēciski informatīvā formā.Ja nebūtu tie daudzie 200kkm nobraukušie klienti, tie pagrīdes tītarmeistariņi pa lielam sen būtu jau apsprāguši.Tieši tāpat kā daži tie visskaļāk kliedzošie lecīgi lepnie jaunu auto pidatirgotāji, kuriem vairs nebūtu kur likt tos vecos suudus,ko viņiem aizkadrā klienti atstāj apmaiņā pret jauno.Drīz viņi pamatīgi apdrirsīsies un paši savus suudus ēdīs, pateicoties sevis pašu alkatībai un dēļ savas tās debilās mutes palaišanas.

seller Reģ.: 24.08.2001
2 1 Atbildēt

nu jā jāsaka ka tas dzinējs citu degvielu, kā Neste/Statoil + pāris reizes gadā DE,AT, PL tankos lejamo nav redzējis. Kas ir ļoti svarīgi, jo sūknis jau arī eļļojas no degvielas. Nezinu, kāda ir netīrumu, ūdens piemaisījumu un skaidu norma šajās degvielās!

Kopumā man liekas, ka ar garo intervāla servisu lietojot to pašu degvielu izdevumi varētu būt pat zemāki, jo eļļas maiņas serviss jāveic gandrīz divreiz retāk.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 2 Atbildēt

Loģiski! Teicams skaidrojums tieši no Lietotāja viedokļa.Un priekš apšaubītājiem nestē ir "cits" pumpis,pat divi- viens ar pro-degvielu un otrs ar my-degvielu.

Viens ir, ja tu esi to 200+kkm paņēmis un vēlies tiešām to piesardzīgi saglabāt, bet pavisam cits ir kad tev garantijas auto vai salīdzinoši pajauns.Visa europa brauc ar to 30kkm, cilvēki stāsta ka nupat tagd De daži vispār braucot visus 60 vai 80, lai tikai pofigā izmaksas iejātu.No šejienes jau tās leģendas rodas, kad viens lohs kapeikspsisējs tīšām kko sajāj un pēc tam trīs citi to pa visu pasauli izbazūnē.

Kaugurietis Reģ.: 23.10.2018
1 2 Atbildēt

Volvo XC90 2.4 D5, leju Volvo ieteikto Castrol 0w30 a5/b5, maiņas intervāls 15 000 km.

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Viedoklis par šādu youtu.be/D4ie7RgrogY vai analogu motora eļļu izmantošanu ?

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

biju domājis piedevu izmantošanu

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Paga,oirdmdien no rīta kad te atnāks visi vadošie garāžu proktologi,ta tu uzzināsi

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Kas te ir, kur skaidrojumi & komentāri?

Lai piebeigtu šo tēmu- tur tas triks ar shito spiediena lohmašīnu gan pilnā mērā neraksturo "pētāmās" piedevas visas īpašības.Ja to suudu iesmērētu ar solidolu vai vazelīnu, aukstā stāvolī tas pirmais efekts drošvien būtu līdzīgs.

Lai tā stiklakeramikai līdzīgā piedeva kko tur pilnvērtīgi pārklātu un iedarbotos uz motora detaļām, tai ir vajadzīgs attiecīgs spiediens un temperatūra.Ne pie visām izdilušajām motora detaļām tā var pieķerties.Ja to ieliet netīrā vai piedegušā motorā, nav garantijas ,kur tā iedarbosies derīgi un kur tos uzdegumus piekoksēs vēl lielākā mērā.Jebkurā gadījumā, liet būtu "ieteicams" drīzāk lai saglabātu tādu motoru, kurš uz liešanas brīdi ir daudzmaz labā stāvoklī,nevis lai paceltu lūzni.Dūmojošā un eļļu rijošā suudā būtu jālej "citi" preparāti, nevis stiklakeramika. Turklāt, stiklakeramika vai t.s. metāla kondicionieris neiedarbojas uz tekošiem blīvējumiem.Tas, ka "tad jau nepalīdz nekas"- tas arī ir fufeļa apgalvojums, bet par to nav vērts diskutēt.Jo iznākums vienmēr un visur bijis viens- ka idejas skaidrotājam momentā tiek piešķirts Loha tituls.Nav gan skaidrs, kurš te ir tas "īstais" lohs- iespējams tieši tas, kurš, ļaunu nenojauzdams, tādu "uzlabotu" suudamotoru nopērk un tad pie savas pirmās eļļasmaiņas apkakaajas.Jo, pa lielākajai daļai gadījumu, tas ielietais šķidrums "darbojas" labi ja viena eļļasmaiņas intervāla garumā.Ielejot "citas" markas pliku/tīru eļļu, kura aizkadrā satur lielāku procentu mazgājošu vielu (kas visdrīzāk nav aprakstīts nekur citur, kā tajā krievu eļļas entuziastu portālā),brīnumi būs garantēti.Jo tie mēdz būt novērojami jau vienkārši nomainot vienas markas pliku eļļu pret citu.

Tie, kuri lies jebko un jebkur- doma pati par sevi nav peļama un dārga mehānisma saglabāšanai pat ieteicama, bet- ja Jūsu motoram ir DpF-s, pārliecinieties, ka tas lejamais suuds IR savietojams ar Dpfa esamību. Tādējādi, to apskatāmo un lietošanai pieļaujamo brīnumzampu klāsts uzreiz krasi samazināsies.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt
msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Iemācies lietot ikonu "Pievienot video"

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tas pievienot video nestrādā uz youtu.be īsajiem linkiem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti