Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

ŠKODA Scala 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais ŠKODA Scala 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
15 4 Atbildēt

Tikko sarēķināju, cik maksātu man vēlama Škoda-Scala. Tie būtu 16330 eiro par auto ar 95 zirgspēku benzīna turbomotoru, piecpakāpju mehānisko ātrumkārbu, ar kondicionieri un smukā zilā Race Blue krāsā.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
15 0 Atbildēt

Race blue krāsa tai ir vienīgā lieta, kas man patīk

imzz Reģ.: 27.02.2015
13 0 Atbildēt

Skalai ir vēl videi draudzīgs 1.0 l motors , domāts CNG. Attīsta veselus 66 kW jaudas.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
13 0 Atbildēt

Ielūkojoties cenu lapā, secināju,ka zem 20 000 nekas prātīgs nav.

Interesē, kādā izmērā tā mašīna reāli ir, cik ietilpība, cik vietas salonā un bagāžniekā.

Laikam mazāka nekā Octavia, lielāka nekā Fabia, bet cik mazāka par Octavia?

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
12 0 Atbildēt

Paskatījojs Octavia cenu lapu, nu gandrīz par to pašu cenu var dabūt Octavia. Cenu lapā kaut kādas atlaides ieviestas.

az749841.vo.msecnd.net/siteslvlv/alv1/ddeb1190-b1f8-4d55-819b-aeed9e8f00a2/OCTAVIA_2019_MY20%20(3).1d6f28ce51356512ac3dbc0a4d441973.pdf

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
13 0 Atbildēt

Rapid universāļa pēctecis padevies tiešām augstvērtīgāks gan dizaina, gan tehniskā izpildījuma ziņā. Pēc sajūtām tas praktiski ir kompaktklases auto, kas acīmredzot ir bijis Scala veidotāju mērķis.

AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
13 0 Atbildēt

Škoda Scala Ambition 1.5 TSI 150 ZS, 7 pakāpju DSG. Neliela izmēra auto (pa vidu starp Polo un Golf) spēj pārsteigt ar kvalitāti, ar plašumu un klusumu salonā, ar pārliecinošu sniegumu uz ceļa. Bāzīte maksā 16860 eiro, konkrētais auto ar papildaprīkojumu - nedaudz pāri 24 tk.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
13 2 Atbildēt

Gards kumosiņš!

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
8 0 Atbildēt

Plašakus iespaidus uzrakstīšu, kad pats izbraukšu ar mašīnu, bet aizmugurējā rindā vietas bija pietiekami daudz un vispār ļoti labu iespaidu atstāja šī mašīna. Bagāžnieks bija vidēji liels un ikdienai noteikti pilnīgi pietiekams.

Domāju, ka būs stabils pieteikums uz konkursa Top 3, ņemot vērā arī zemo sākumcenu, kas mūsu tirgum ir ļoti būtiski.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
10 0 Atbildēt

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
12 0 Atbildēt

Ja esi brīvs no lielās džipu ambīcijas, tavā rīcībā ir peferkti komplektējams, kluss un komfortabls braucamrīks. Arī aci piesies un varēsi droši atskatīties uz to, dodoties savās gaitās pēc noparkošanas. Ar Scala Škoda ļoti labi parāda to, kā var radīt individuālas nišas auto izmantojot pieejamās VAG lego sastāvdaļas. Par individuālu nišu runāju tāpēc, ka Scala ir hečbeka un vagona hibrīds. kaut kas pavidu. Tas tātad uzliek arī pienākumus pret praktiskajiem auto lietotājiem. Kā jau Škoda, tai ir vesela asprātīgu risinājumu palete, kas iepriecina sīkumos. Piemēram lietussargs, vai sniega skrāpis aiz degvielas uzpildes vāciņa, vai arī bagāžnieka mantu pretslīdes bortiņi uz lipekļiem. Vai arī fakts, ka smalkās Car play un android lietotnes vari lietot bez telefona piestriķēšanas. Forši.

Bet tomēr ir dažas lietas kas savelk ģīmi. Tas iekrita pirmajā apskatē. Nolaistu sēdekļu variantā, veidojas pamatīgs plaukts attiecībā pret bagāžnieka grīdu. Jā, papildaprīkojuma sarakstā ir opcija kur var pacelt to grīdu augstāk, taču tas būtiski samazina kopējo kravas telpas ietilpību. Domāju ka tā ir kompaktās ģeometrijas nodeva. Un beigās, kad esi atķeksējis cenu lapā savas sapņu opcijas, izrādās, ka cena kož. Kož pat salīdzinājumā ar golfu. Ja tās pārdevēji spēs sagatavot labus, pievilcīgus komplektus, tad pārdošana nepaliks tikai atsevišķu indivīdu izvēle.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
11 1 Atbildēt

Škodai biku pa daudz sakāpis galvā ja mēs runājam par komforta komplektāciju.Tiko bija raksts šeit par Oktāviju,kad turpmāk ādas stūre būs pieejams koplektācijā Active,līdz šim viņa bija tikai papildaprīkojumā.Fabijai 2008.gadā ādas stūre bija komlektācijā Elegance bet tagad tā skaitās super puper opcija,tas ir pisec,короче говоря,скотина зажралась.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
13 0 Atbildēt

Škoda Scala diezgan pārliecinoši notur markas kursu. Rapid pēctecis ir krietni uzspodrinājis "spalvas". Auto izdevies dizainiski. Tas uzrunā, jo ir gana gaumīgs un pārdomāts. Ar jau zināmo pusotra litra dzinēju spēkrats demonstrē cienījamu dinamiku. Varētu likties, ka pie "vainas" ir ne pārāk lielais auto svars, taču salonā atradās trīs pieauguši vīri. Līgano braucienu mazliet pabojāja pārāk mīkstā piekare. Iespējams situāciju varētu uzlabot citi amortizatori. Neskatoties uz šim nepilnībām Scala būs nopietns pretendents titulam.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

Piedod bet Latvijas ceļiem tev būs pagrūti piemeklēt amartizātorus.Domāju kad normālās valstīs ne banānu republikā tu šiem amartizātoriem pat nepievērstu uzmanību.Manā īpašumā ir Citroen C3 Picasso,visur rakstīts kad šim auto ir pacieta piekare,toties pa Latvijas ceļu pampakiem šūpojās kā laiva lielos viļņos un rodas sajūta kad amīši par mīkstu.

GuntisViksna Reģ.: 02.08.2016
11 0 Atbildēt

Škoda Scala ir cienīgs pēctecis Škoda Rapid, šo modeli vairs neražos. Salīdzinot ar konkurentiem, Scalai ir pats ietilpīgākais bagāžnieks. Dzirdēts, ka šajā automobilī abās sēdekļu rindās ērti jutīsies arī gara auguma cilvēki, pat aizmugurē sēdošam divmetrīgam pasažierim galva griestos nedursies! Manuprāt, šī auto mērķa auditorija varētu būt jauna ģimene ar bērniem, jo bagāžniekā var ērti ielikt bērnu ratiņus, bērnu divriteņus, skrejriteņus vai treniņu somas. Scala varētu būt laba arī dažādiem tirdzniecības menedžeriem, kuriem ikdienā nākas vadāt līdzi uzskates stendus un preču paraugus.

Motori Scalai ir gan benzīna – 1 litra ar 115 zirgspēkiem un 1,5 litra ar 150 zirgspēkiem, kā arī 1,6 litru dīzeļdzinējs ar 115 zirgspēkiem. Pieejamas gan manuālās, gan automātiskās ātrumkārbas, pie tam tā ir 7 pārnesumu DSG kārba.

Mans testa auto ir cenā gandrīz 24 tūkstoši eiro: pusotrs litrs ar 150 zirgiem un 7 ātrumu DSG automātisko ātrumkārbu. Tā strādā lieliski, motors – 1,5 litru – tikko dzirdams. Dažādiem manevriem jaudas pietiek un vēl pāri paliek! Jau drīz displejā uzzinu par dzinējā izmantoto novitāti, ik pa brīdim, kad auto pārāk nedzenu uz priekšu, parādās lakonisks uzraksts – strādā tikai 2 cilindri. Ja nemaldos, šis pienesums degvielas ekonomijai Škodai nāk no lielā Volkswagen, kur savienojumā ar DSG automātisko kārbu tiek lietota šī ACT jeb aktīvā cilindru atslēgšanas sistēma. Scala droši jūtas gan uz asfalta, gan uz zemes ceļa, piekare labi iztur visus ceļa negludumus. Uz šosejas, izmantojot autobusu pieturas kabatu, auto var bez problēmām vienā paņēmienā apgriezt.

Nelielā pitstopā pats pārliecinos, ka par salona ērtumu un bagāžnieku nekas nav melots! Vienmēr esmu Škodai cildinājis par bagāžnieku, arī Scalai tas aprīkots vienkārši izcili! Jau ierastām lietām klāt vēl trīs – īpaši bagāžnieka grīdai pielipināmi vedamo priekšmetu organizatori (lai neviļājas vai nešļūc), maisiņš ar vairākiem īpašiem bagāžniekā izmantojamiem tīkliņiem, kā arī līdz šim nekur neredzēta lieta – tīkliņš arī zem bagāžnieka atlokāmā pārsega. Latvietis praktiskais vienkārši ģībst aiz laimes! Arī par sēdēšanu tiesa – aiz manis, 188 cm gara šofera, otrā rindā ērti var sēdēt vēl viens tāda paša kalibra cilvēks. Nu, ar četriem pieaugušajiem šī auto salonā laikam būs gana. Jā, par šādu naudu es laikam gribētu arī tādu nelielu ekstru kā pneimatiskie pacēlāji motora pārsegam. Citādi ar to atbalsta stieni automašīnai, kurai visos galos saliktas tikai modīgās LED gaismas, kaut kā nav tas stiliņš līdz galam izturēts...

Gala secinājums – šāds auto būtu gana labs arī man, tiesa, gandrīz 24 tūkstoši eiro un komplektācija Elegance tad būs par daudz. Jā, automātu un 1,5 litru benzīna dzinēju laikam gribētos gan, bet tās pārējās ekstras... Varbūt tad Ambition par 20400 eiro? Taču no jūlija tirgū būs pieejama arī visplikākā auto versija Active (ar kondicionieri, apsildāmiem priekšējiem sēdekļiem, ādas stūri un elektriskiem logiem jau komplektācijā), kura ar 6 pakāpju manuālo kārbu un benzīna litriņu, kam 95 zirgspēki, maksās tikai 14900 eiro. Tā varētu būt pavisam cita runa...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 1 Atbildēt

Man patīk, ka Jūs arī lūkojaties pieticīgāko Škoda-Scala komplektāciju virzienā...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
7 0 Atbildēt

Būtu labāk ielikuši klimatkontroli nekā apsildāmos beņķus jo no viņiem tāpat nav jēgas,mēs tak nedzīvojam ziemeļos.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
6 0 Atbildēt

Scala ir klasisks piemērs tam, kā racionāli nevis emocionāli auto pirkšanas apsvērumi spēj padarīt modeli pievilcīgāku pircēju acīs. Kvalitatīvs, ietilpīgs un par pieejamu cenu. Ar prātu ir viegli saprast, ka šis ir labs pirkums, taču pirmajā tikšanās reizē Scala "līdz galam neaizrāva". Iespējams, nepieciešams ilgāks laiks.

Subjektīvi vērtējot, Scala dizains neuzrunā tik veiksmīgi kā Škoda lielākie modeļi, taču šim auto ir patiesi daudz pozitīvo īpašību, lai spētu izdabāt plašai pircēju auditorijai. Būdams Volkswagen paspārnē, tam ir piekļuve “lielā brāļa” tehnoloģijām un zināšanām, tāpēc no “budžeta VW” tas šķietami pakāpies vēl tuvāk Volfsburgai. Vai students būs pārspējis skolotāju?

Salonā ir vieta gan jaunai ģimenei, gan pieaugušajiem 2+2 formātā. Segmentā lielākais bagāžas nodalījums kalpos kā labs palīgs ikdienas pirkumiem un citām mantām. Sauklis “Simply Clever” šeit redzams ik uz soļa. Iepirkumu maisiņu turētāji, mantu tīkliņi, pat vējstiklā ir turētājs stāvvietas pulkstenītim. Šie ir tikai sīkumi, bet kopumā tas veido patīkamu kopskatu.

Scala starta cena ir 14 900 eiro. Bāzes versijā iekļautas vairākas svarīgas drošības sistēmas (līniju asistents, gājēju uzraudzība, satiksmes uzraudzības sistēma utt.), kā arī roku balsts, kas dažā labā premium auto pieejams vien par papildus maksu.

Ja budžetam atvēlēts vairāk līdzekļu, ieteicams tiekties uz augstvērtīgāku aprīkojuma līmeni. Izvēloties 1,5 litru TSI, kas šim manā skatījumā būs piemērotākais agregāts, par 18 – 22 tūkstošiem var iegūt pietiekami bagātīgi nokomplektētu Scala. Tas nav maz, taču šeit nebūs sajūta, ka esat pārmaksājis.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti