Kad meklēju jaunu auto, izbraucu arī ar šo.
Ļoti glauns salons, eleganti nostrādāts (bija viena no pilnākajām komplektācijām). Patīkami atrasties salonā. Komfortabla piekare, bedres praktiski nejūt. Braukšana nekas aizraujošs, paskaļš dīzelis (pieļauju, ka benzīnnieks varētu būt daudz patīkamāks), atpakaļskata kameras izšķirtspēja nepārliecināja.
Kopumā auto foršs, man personīgi arī patika vizuālais, bet tas jau gaumes jautājums - zinu, ka citiem riebjas.
Tomēr ir viena liela problēma un tā ir cena un gaidāmais lielais vērtības kritums/sliktā tālākpārdošanas vērtība.
Tāds C5 Aircross, kādu izskatīju, maksātu ap 32-33 000 (kataloga cena). RAV4 Premium Plus hibrīds (salona glaunuma ziņā īpaši neatpaliek, aprīkots lieliski, ļoti kluss pilsētā, dikti ekonomisks arī) maksā 34 500, ja pareizi atminos.
Ja dīleris nedod krietnu atlaidi no kataloga cenas, tad, manuprāt, diemžēl C5 nav konkurētspējīgs, jo līdzīgi aprīkots, līdzīgi glauns auto maksā diezgan līdzīgi, toties pēc pieciem gadiem pārdot RAV4 hibrīdu būs visai viegli un nesāpīgi, kamēr nav pārliecības, ka pēc C5 stāvēs rindā.
Un tas viss, neņemot vērā Citroen ne pārāk labo uzticamības reputāciju.
Tā jau auto patika un salons dikti, dikti foršs.
Citroën C5 Aircross 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020
Jaunais Citroën C5 Aircross 2019 / 2020, kāda pieredze?