Audi e-tron tests, atsauksmes un iespaidi 2020

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais elektroauto Audi e-tron 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
rolis Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

Lieliski ! Audis cīnīsies ar pagājušā gada novitati 64 kwh akumulatoriem, reklāmā uzreiz neatrodu cik būs, varbūt kļūs par gada tehnisko risinājumu???

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 0 Atbildēt

Audi saka ka etron ir 95 kWh

rolis Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

Saņēmu arī pārstāvja skaidrojumu:Šobrīd varu piedāvāt arī E-tron mašīnu ar samazinātu akumulatoru, jaudu un maksimālo ātrumu, lai iegādes cena būtu pieejamāka.

71kwh un cena 72k un 95kwh pa 84k

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Cilvēkiem vai firmām, kas vienā vai otrā veidā var "nolikt" 70+ pakas par auto, tas būtiski neko nemainīs.

x_rays Reģ.: 22.04.2003
1 0 Atbildēt

Tas tipa viņi domā, ka 72k ir katram pieejams cipars. Malači, neko teikt. Man gan drīzāk liekas, ka tas, kuram brīvi pieejamas 70 pakas, atradīs arī vel dažas, lai nokomplektetu uz max range.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Sanāk ka izdevīgāk ņemt 95kwh versiju, jo dārgākajā 1kwh maksā lētāk.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
5 0 Atbildēt

Kamēr elektroauto nebūs 15 - 20 eirotūkstošu pieejamības zonā, to masveidība neiestāsies. Gaidam Dacia EV!

JanJan Reģ.: 07.02.2018
3 0 Atbildēt

Nu VW savus jaunos ID sola sākot no mazliet zem 30k. Jā, protams, ir vēl krietni virs cenas iekšdedzes dzinējiem, bet nav vairs tik traki, jo pēc izmēriem paredzēts golfa lielumā, kas jau ar tikai uz atlaidēm ir zem 20k (lētākie, sākot no). Mošs paies vēl kādi gadi 3-5 un starpība būs vēl mazāka?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es jau gaidu sev uzņēmuma Tesla Vēl par dārgu.

rolis Reģ.: 31.08.2001
4 0 Atbildēt

Premium EW ! Skats un saturs atbilst! Tāds īsumā ir mans pirmais vertējums pēc 150 km testa.

Salonā mājīgi. Sajūta iesēžoties ka auto ir krietni lielāks un refleksīvi gribas saregulēt sēdekli augstāk.

Atpakaļskata spoguļi , labs dizains, bet es vēlētos labāku pārŗedzamību! Protams ir dažadas kameras ( opcija) kas uzlabo redzamību.

Tagad par 265 kw un 95kwh. Man nav ne viena argumenta lai apšaubītu vektspēju lidz 411 km. Mani 150 km dažādos rezīmos, pilsēta sasprūdusi, šoseja lidz Saulkrastiem ar lielisku paātrinājumu apdzenot , caur Sēju atpakaļ uz Rīgu.

Vidējais sanaca 25 kwh/100 km . Man pietiktu priekš 380 km , ja nemainītu savu braukšanas stilu. Tatad es lādētos ik pēc 3 dienām, jo ikdienas maršrutus savus zinu.

Tagad par ekonomiku, pagaidu nodokļi, degvielas cena un viss cits , kas jāietver lai aprēķinātu izdevīgumu norāda ka tennikas cena ir dominējošā un šis auto noteikti nav budžeta auto.

Gandrīz piemirsu - par gaitas īpašibām -viss ir labākajā kārtībā šajā auto brendā jau krietni sen un šis auto nav izņēmums , Tajā jūtamas tradīcijas!

rolis Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

Testa diena dāvāja arī dažādas atziņas par elektroniskajiem atpakaļskata spoguļiem, dzirdēju dāžādas atsauksmes( tās ceru te parādīsies).Izcelt gribu ekrāna lielisko adaptāciju dažadam apgaismojuma intensitatei.

Par uzlādi. Kad pirmajā dienā bija palicis 50 km distance , nav daudz ko domāt vajadzīga uzlāde. Nakts varētu pietikt ar 11 kw. 24 lidz plkst 8 vajadzētu pietikt. Reāli auto plkst 8 uzrādīja 6 st 28 min un 260 km . Sapratām ka jānotestē arī atrā uzlāde 50 kw. Aptuvenie laiki 1.2 h ap 300 km.

Pagaidām secinājumi, nesaplānojiet uzlādi uz pēdējo minūti , var nākties taisīt garu kafiju. Ceļā uzlādes punktā var nebūt 100 kw atrā uzlāde.

Par rekuperāciju. Ir divi varianti rokas un automatiskā.

Izcili strādā automatika, kura atpazīst caur kamerām ka auto var mierīgi ripot, jo priekšā satrēguma nav. Tas būtiski atškiras no 1 un 2 paaudzes elektromobiļiem. 10/10 lieliska bauda, jo esmu lietojis 6 gadu garumā 1 un 2 paudzes EW.

Manuālo netestēju , jo sapratu palikšu "jaņos"

Lasītākie raksti

Jaunie raksti