Subaru Outback
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Atkarīgs kāds paredzamais nobraukums un paša vēlmes. Pa 8k sanāks gan pāris gadus veca Dacia vai 10 gadīgs bembis.
Sen vairs nav tādu 100% uzticamu auto, kuru var droši pirkt neskatoties.
Nu jā, bet ir jau kaut kāda paredzama līkne ar to cik kuram auto aptuveni var rēķināties ar ilgtrmiņā atstāto naudu servisā. Piemēram, kaut kāds piektās sērijas bembis salīdzinot ar līdzvērtīgu (cenā) pasātu.
Pirmkārt tu jau gribi savienot nesavienojamas lietas. Ja tu pērc dīzeli tad tu ekonomē tūlīt un tagad, bet tas arī nozīmē lielākus izdevumus servisā vēlāk.
Otrkārt vācu autoražotāju vari izslēgt no lēta servisa apmeklējuma saraksta.
Nav obligāti jābūt dīzelim
Kas ir ilgtermiņā? Kādu nobraukumu viens trijos gados sabrauc to ko cits 6 mēnešos. Svarīgāk par modeļa un komplektācijas izvēli ir atrast nenojātu auto. Nojāts pasāts var maksāt dārgāk par uzturētu bembi. Tāpat vienam kopts būs tas ka var pielaist otrs maina bremžu diskus pa trim reizēm lai novērst to mikro vibrāciju dzēšoties no diviem simtiem.
Pamata recepte būs pēc iespējas mazs REĀLAIS nobraukums.
Ņem kādu japāni. Vismaz man ir bijusi ļoti laba pieredze ar japāņu auto. Nissan bija pašam, bet paziņas saka, ka Honda un Toyota arī ir pietiekami uzticami un nav dārgi servisos.
Ja tiešām viens īpašnieks un nobraukums paties, tad šis būs tuvu ideālam www.ss.com/msg/lv/transport/cars/subaru/forester/hfmdc.html
Tev kā "iesācējam" ir maza iespēja nopirkt Labu B7.Ja Tu to jautā šeit, tātad jo lielāka varbūtība,ka tā.Jo b7 kā tāds sākas jau kkur no 04tā gada ar 2keur ar un to noskrējieni tagad ir jau gana nopietni.Cenā ap 7/8k būtu jau drīzāk kāds ap 09g, bet arī ar tādu var iegrābties.
Benzīnu diez vai piedāvājumā kādu labu uzreiz tā atradīsi,bet ar dīzeli un automātisko kārbu ir ļoti reāli uzrauties uz "dārgu remontu".Gaisma tiem būs štruntīga jebkurā gadījumā un to patiesais noskrējiens pa lielam vairs nenosakāms.Tieši LV lietots var gadīties nolaists vai sarūsējis.Jo vairāk ir jāizvērtē, ja to kāds tāds runīgs "audizinātājs" tirgo..
Jāskatās drīzāk lai vecāks gads,bet labākā stāvoklī un par dārgākā gala cenu.Ja kāds dod jaunāku gadu par lētu cenu- diezgan ticami būs auzas.
Iesaku Honda-Accord universālu:
Pareizais lietotais auto ko pirks būs tas kurš maksās pusi no summas ko vari atvēlēt tā iegādei. Lai neparedzama remonta gadījumā vari to salabot.
Par tādu naudu, ja tas nav mazauto, tas jau būs labi pabraukts.
Forumā īsti padomu neatradīsi, katrs dod savu padomu no savas nelielās pieredzes. Augstāk minētā honda ar benzīna motoru ir bijusi īpašumā 9 gadus, remonti praktiski nebija, parādījās pirmās rūsas pazīmes, tāpēc tika pārdota. Sievai auto patika, pats nevienu japāni sev nepiirktu. Braukšanas prieks un komforts jebkuram vācietim kārtu labāks, bet citiem tas atkal neinteresē, vajadzīgi 4 riteņi, lai sēžamvietu uz darbu pārvietot. Savādāk kā jau minēja auto stāvoklis, arī 10 gadus vecam auto visam iir jāstrādā, pretējā gadījumā auto nav kopts un var gaidīt visu ko. Ja nepērk 100% pārbaudītu auto, tad par to naudu jau sanāk pirmajai iemaksai un ņemt jebkuru jaunu auto līzingā no dīlera.
Ok, augstāk minētais honda modelis
Man savā laikā bija Audi A4 B7, 2.0 TDI.
Mašīna pati par sevi ērta, dinamiska, labi izskatās un braukt prieks.
Bet pēc 2-3 gadu ekspluatācijas iebraucu pamatīgās auzās ar bēdīgi slaveno TDI motora eļļas sūkņa piedziņas seškanti... mazs, nepareizi uztaisīts VW grupas dzelzs gabals sabeidza motoru un turbīnu vienā jaukā dienā... remonts ap 1.800 EUR...
Tāpēc NEvajag iesaistīties ar tādiem 2.0tdi.Tiem gan pie attiecīga noskrējiena vairs motors nekāds, gan parasti arī komplektā automāta kārba ir šaubīga.Citiem vārdiem sakot, ne tu ne tavs remontētājs nezinājāt, kur un uz ko šam motoram būtu jāskatās.Ir specifiskas detaļas, kuras pie attiecīga noskrējiena vnk jāmaina piespiedu kārtā,ja negrib loteriju.
Pilnīgi pareizi - mana vaina, ka neizpētīju pirms tam, ka bieži mēdz būt šādas kaites šiem konkrētajiem kotoriem, bet servisa vaina, ka šie arī nepiefiksēja/nepateica man, ka šī detaļa būtu jāmaina pēc iespējas ātrāk.
Čoms pēc tam nopirka Dodge ar tādu pāsu 2.0TDI motoru, pēc mana ieteikuma nomainīja šo detaļu un brauc bez bēdas.
Verdikts - vai nu labo pats un laicīgi izložņā netu un atrodi visus iespējamos kasjakus, vai atrodi TIEŠĀM uzticamu servisu, kas šos kasjakus izķers.
Jā, nu redz, tagad viens stāstīs pa pasauli, ka dodgem ir labs motors- vienu mazu štruntu tik savlaicīgi jānomaina...
Serviss jau pats pēc savas iniciatīvas tev reti kad uzspiedīs pārbaudīt kādu (pagaidām) ejošu detaļu.Dīlerserviss ne tik nē..Vislabāk ir, kad tev ir kāda daudzmaz "tava" vieta, un kad tu tad savu to nākamās automarkas izvēli jau sākumā balsti uz principa "kur es to remontēšu".To ir jāzin jau PIRMS iegādes.Tikko nopirktam, obligāta ir elektroniskā diagnostika.
Netu izložņāt- nu tas ir vispār pamatu pamats.Nu kaut vai jūtupa līmenī.Par konkrēti audi var labi daudz izlasīt tieši krievvalodīgos resursos.Piem, audi-club ru.Par jaunāku gadu auto- motortalk de , tur ļoti plaša un noderīga info,vienīgi ka vāciski.Gana interesanti- kā tas tavs modelis uzvedās vēl senos savas garantijas laikos un par ko sūdzējās viņa lietotāji "tur".
Nejauši sajaucos no sākuma, gribēju teikt a4 b8 nevis b7.
Un ieturoties pie šīs tēmas - kāds ir lētākais universālis ko var nopirkt no salona?
Dacia Logan MCV.
8.500 0-100 16 sekundes. Neesmu ar tik lēnu auto braucis, uz šosejas ir droši apdzīt?
Un kādas atsauksmes par šo auto?
Jā, ir droši,e-nānistu sapnis..Bet ja tev runa pa audi, tad paskatījos intereses pēc par b7/8, bet īsti tur neko tādu grābjamu dmž neredzu.Ir tikai kādi 2gab normāli benzīnnieki tfsi 211zs, viens 10/11gada a4allroads otrs parastais a4avants.Tos suudus, kas ir 2,litru tdi es neņemtu. Drīzāk tad meklēt to a4 ar 3,0 vai vismaz 2,7, kas ir "zināmi" motori ar normālām kārbām un pie laba stāvokļa cerīgi uz kaut kādu laiku.Neko daudz pat neatkarīgi no esošā noskrējiena.
Drīzāk tad vēl ja beidzamo gadu 10-11 c6q pa kādi 9-10k, allroadu ieskaitot.Jo,lai arī lielāks,tas tomēr pie laba stāvokļa kosmosu neprasīs un tuvākajos gados vairs neko daudz cenā nekritīs.Remontā zināms un prasts.Zīmīgi, ka beidzamajos 3-4g viņš knapi pa pāris k ir cenā nokritis,vecais 05-08g modelis pat ne tik (protams, ja saglabāts reāli labā stāvoklī)..
Audi ar V6 dīzeli noteikti nebūs lēts uzturēšanā-vai esi informēts cik tam pepelacam maksā ķēžu maiņa? Tās pašas sprauslas tur ir 6 attiecīgi nomaiņa nostājas drusku zem 2k, ne jau velti lielākā daļa C6 braukā apkārt kūpēdami kaut visi pa rūpnīcas vārtiem izbaukuši ar DPF zem vēdera.
Nē, ko nu tur "informēts",man tak pilnīg pie d.Tas c6, ar kuru es kādreiz 100k nobraucu, joprojām 7 gadus pa Lv brauc un pat netiek izlaists ārpus tuvāko paziņu loka.
Spriegotāju problēma izmaksās no 1200e un sprauslas ap 300e/gab.Bet tas nav gluži kā uzturēšanas izmaksas,drīzāk jau cīņa ar nojātiem motoriem.Un ne visiem lietotājiem nāksies ar to saskarties.Uzturēšanas izmaksas ir,kad "atļauties" liekus 7santīmus par pro degvielu un laicīga apkopju veikšana.C6 gadījumā tas motors "kūp" tikai tad, ja viņam tiešām ir sprauslu defekts, vai ja viņš ir čipots un ar izrūnītu Dpf.Citos gadījumos tas nekūp un visi tie tur "masveida novērojumi" ir pilnīgs fufelis.Ja kāds ir agresīvi noskaņots un visu jau iepriekš zin, ta tur nav vērts smalkāk klāstīt.Lai pērk 2litru un tad lai maina visu motoru kopumā.
Skaidrs, ka šādas te klases "interesentiem",kuri padomu meklē vispārējas ievirzes forumos, nekas cits nespīd, kā vien mainīt tās ķēdes un bezgalīgi jaaties ar tam sprauslām un Dpfiem.Jo tie ir tie pirmie kandidāti, kuriem kaut/kas nekavējoties tiks iesmērēts un kuri tiks apjāti jau pašā šīs idejas pirmsākumā.Dies pasarg, ja šajos laikos izskatīt kaut kādu pa LV pabrauktu to hlamu.
Tur jau tā lieta ka pa 8k no sākotnējās baudas būs palikušas tikai remonta izmaksas. Protams var atrast vēl kādu dzīvu eksemplāru bet tam būs vajadzīgs kas vairāk par ierakstu forumā.
Starp citu, kolēģis pirms diviem gadiem nopirka 2,5 v6 tdi, bez diagnostikas, Rumbulā jo krāsa smuka-divos gados norullējis 20k kilometrus, pa šo laiku nomainījis augstspiediena sūkni un gaisa masas mērītāju ~500 eur. Protams tur bija vēl visādas veca auto kaites un rumbulnieku gateris, bet tas viss tika rekatīvi lēti novērsts paša spēkiem. Tā ka no uz papīra pat vissliktākā scenārija kas ne tik slikts beigās var sanākt
Protams- bez kaut kāda pamat/iemaņu komplekta grūti būs atrast to "daudzmaz labo".Jo to slikto ir gana vairāk.Tehniskās puses nezinātājs var vienīgi cerēt uz savu intuīciju.Uz spēju filtrēt cilvēkus un izprast konkrētā pārdevēja personību.Mašīnai jābūt koptai un pēc iespējas pilnākā komplektācijā- lai ir pamatojums to "celt", ja nu kas.Pilnpiedziņa te ir krietns pluss mašīnas vērtībai.Šodien labi kopts un pa gabalu spīdīgs c6 joprojām itin labi raksturo lietotāja personību,ar tādu nav kauns braukt.
Tam c5 2,5v6tdi liela vaina bija, ka daudziem tas vnk sarūsēja vai apnika- tomēr jau 20g vecs modelis..Kaut gan, ja salīdzināt ar to gadu japāņiem,nu tad tiem vispār nav cerību.Ja kādreiz viņa lietotājiem uzdzina šausmas kaut kādas tur sadaleņu,turbīnu,sūkņu un eļļas noplūžu problēmas, tad tagad tas motors ir sen izkosts un daļas dabūjamas spaiņiem un par pusvelti, salīdzinot ar šodienas skarbo realitāti attiecībā uz jaunākiem modeļiem.
Kas būtu cti lēti universāļi? Zem 12k.
reku viens spekulants kaartīgi iztīrijis, smyka mašīna... www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/c320/celpp.html
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/fxddi.html
par cenas starpību ieliek gāzi un remontē gadus 5.
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/seat/altea/fgipo.html
varbūt šos
Dacia Logan MCV. Kā universālis ļoti ietilpīgs ar rūpnīcas LPG aprīkojumu 10 231 EUR. 5 gadi garantija + ziemas riepas. Vai piemēram Dacia Dokker - super universāls auto 1.6 benzīns/rūpnīcas LPG 10 842 EUR
wons rakstīja: Subaru Outback
Principā laba izvēle, tikai es izvairītos no Subaru dīzeļiem, bet jāsaprot vai gadījumā ja kas līdz sakarīgam servisam nebūs jābrauc 200 km.
Man personīgi visār japāņu virziens ļoti patīk un der, bet teiksim sievas senčiem Madonas apkārtnē es arī teiksim ieteiktu VAG grupas vai Volvo - daudz vienkāršāk ar servisa pakalpojumiem un daļām.
Subaru dīzeļi beidzās tikai pirmai / otrai paaudzei. 2008/2011. Pēdējie, no 2014/15 ir pilnībā ok. Lietoju Legacy 2011 ar mainītu dzinēju. Nobraukti 135000 pa 4 gadiem = pie pirmā mīnusa laukā, izmeta kļūdu uz kvēlsveču releju. Nomain'ja visas kvēlsveces, braucam tālāk. Eļļu neēd vispār.
Vienkārši sameklēt nenojātu automašīnu un miers. 2.0 dīzelis nav labāks par 1.9 jaunāks gan, kas katrā gadījumā pavēršas atsevišķi.
Labāk ir nopirkt mašīnu lētāk, kaut ar defektu, ja nav nobraukta, ielikt naudu un braukt kādu laiku zinot kas un kā, nevis par pēdējo naudu spēlēt loteriju ar 10 +/- gadīgiem autiņiem, kas varbūt bū, bet varbūt nebūs tomēr labs (kad jau būs patēriņš remontam jāņem).
Patiešām labu auto ļoti reti kad kāds pārdod.
Piemeram, Toyotai ir tada "Toyota Plus" programma kur vini dod garantiju lietotiem auto.
Varbut citam markam ari ir kas lidzigs.
VWfans rakstīja: Iesaku Honda-Accord universālu:
Hondas dīzelis ne tuvu nav ideāls un tas piekabes āķis gan jau ka liecina par mocīšanu.
Honda pārliecinoši laba ir benzīna motoros.
Hmm, nevaru komentēt tieši akordu, bet Hondas 2.2 dīzeli (2008.g. FR-V) lietojis esmu 8 gadus un turpinu braukāt, kaut iepirkts 1.6 dīzelis CR-V.
Un turbo-dīzeļi šiem auto ir vienkārši ideāli ( FR-v benzīnnieki 1,7 un 2 litri ir par švaku tam auto), un jaunais 1.6 Hondas turbo dīzelis, vispār super kruts. Pēc tam kad to 1.6 Hondas dīzeli ievērtēju dzīvē visi Rav4 utml. ar benzīniem, hibrīdiem un automātiem "atpūšas".
Tas kas Honda dīzelim nav forši (konkrēti FR-V 2,2) - remontu izmakas, jā tur gan ~ 600 -800 EUR pa gadu tiek "atlocīts" tikai tā.
Nē tas 600-800EUR pa gadu nav tādēļ ka kaut kas sevišķi lūstu, bet normālas apkopes dīleru salonos + orģinālās daļas, jo daudzas lietas mainās komplektā, un tad ir vainu jāizlemj par labu atjaunotām daļām, piemērotām no citiem Honda modeļiem, vai jāatloca pamatīgāks kāposts. Piem. salona ventilators > 300EUR, priekšas piekare (komplekts) > 1000, ģenerators > 400 EUR, stūres pastūža sūknis >600 EUR ( šī bija vienīgā detaļa kura nojuka nesaprotamu iemeslu dēļ, diezgan jaunam auto) un tika aizvietota ar tādu pat no šrota, pārējās daļas jau pie zināmiem 280-300Kkm sāka birt.
No 2005-10.g. Akordiem bija automātisko kārbu defekti, ASV bija atsaukšanas kampaņa.
Avenši bija ar motora defektiem 2004-07. lkm/
Tieši tajatas d4d dīzeļi ir beidzamajā laikā daudzi novēroti braucam smagi kūpošā avārijas stāvoklī.
Tiem d4d vienu brīdi bija ļoti neveiksmīga DPFa reģenerācija ( konkrēti Vācijas bāņiem kaut kas negāja kopā) - normālos apstākļos kā dūmu aizsegs tankiem kara apstākļos. Tā ka baigi mani arī neizbrīnītu ka kāds amputējis šo daļu.
Ja uzstādījums ir minimums galvassāpju un neinteresē prestižs - nopietni apskatītu dacia logan mcv vai duster, varbūt ar rūpnīcas LPG
Ibumetins jau ir pazudis, gan jau pērk tagad. Tā te bieži notiek uzdod jautājumus un tad pazūd ar galiem
Labi sakritis - iepriekšējais rakstītājs par galvas sāpēm - a tu par Ibumetinu.
Es nav pazudis, vienkārši ne katru dienu ienāku. Lasu rūpīgi visus komentārus un ņemu vērā katru ieteikumu.
Es laikam ieteiktu izskatīt Avensi. Pašam agrāk bija, garlaicīgs, bet nekas neplīsa. Biju nobraucis līdz gandrīz 300K, tālāk atdevu citiem lietošanā. Paziņam ir Avensis dīzelis laikam 2011. gada, jau krietni pāri 400K un tikai parastie piekares remonti. ja es meklētu ar līdzīgiem kritērijiem šo noteikti izskatītu. ja domāts pa lauku ceļiem mocīt, man šķiet accord nav laba ideja.
Avensis ir ārkārtīgi truls auto. Pensionāriem IMO.
Nez man Accord 6 gadu laikā neviena piekares remonta. Un pēc skaņas šķiet, ka neviens pat netaisās pieteikties. Kivičam gan diezgan regulāri šis
Daļēji piekrītu, bet topikā bija rakstīs vienalga kādu, ka tik maz plīst. Toyotas pamatā ir garlaicīgs auto.
Es jau personīgi ieteiktu ņemt šādu www.ss.com/msg/lv/transport/cars/kia/ceed/bpfeml.html
bet tas 2X pārsniedz budžetu. Skatos serviss apmeklēts laicīgi, KROWN apstrāde.............principā 10 gadus nekādu bēdu nebūs un servisa izmaksas(salīdzinot ar Volvo) 5x mazākas.
Varu ieteikt variantu, ka paņem lētāku un līdzīgu antikorozijas apstrādi var veikt pa velti(vismaz gadu atpakaļ tāda akcija bija KIA) www.ss.com/msg/lv/transport/cars/kia/ceed/blgxif.html
Šeit gan servisa izmaksām papildus jārēķina, ka pec 100tk. nāksies pārlasīt visu piekari un ķēdi mainīt. Tas ir kādi 1500 eiro jānoliek rezervē. Tā pārēja viss būs OK, nerūsēs(jāpaskatās bagāžnieka durvis). Japāņi dažiem eksemplāriem pec 10 gadiem jau būs problēmas ar rūsu. Vāciem kapitalka.
Par pēdejo Ceedu gan Forum auto muldās par patēriņu. 6,2 tur būs tikai tad, ja tas ir GDI motors, bet man liekas ka tur tādus nelika.
NU ja,nu ja man arī parūsējis FR-V (arī 300K) aizmugures vāks no visiem sū ko ceļ no LV ceļiem gaisā, jā problēma bija visdrīzāk jau no rūpnīcas, būtu salabots tad kas es to nopirku, bet kāds sūdabrālis bija braucis ar pajaunu Hondu servisoties HZ kur, un nebija autorizēta servisa ierakstu par zināmu laika period - līdz ar ko atteica ražotāja garantiju. Bet tas vāks tāds ir pēdējos 9 gadus, protams drusku sūdīgāk izskatās, un tomēr. Par auto ir jārūpējas vismaz tik daudz cik jānomazgā. Un pēc CSDD iepriekšējās apskates datiem redzams ka tur neviens nav sevisķi rūpējies - aizbrauc uz apskati un dabū kaudzi ar 2-niekiem …
Nojāt auto jau nav seviški liela problēma ...
Universālis zem 8 tukstošiem eiro?
Sveiki, māsa ir jauna auto meklējumos, viņas principā vienīgās prasības ir - uzticams auto lai nav pus alga servisā jāatstāj, universālis un zem 8 tūkstošiem eiro. Likās ka varbūt kaut kāds A4 B7 ar 1.9 vai 2.0 dīzelīti būtu labs variants, bet daļa slavē šo auto un cita daļa saka ka kapsēta. Un tā ir principā katrs auto par kuru mēģinu atrast kaut kādu info. Tad nu vēršos pie Jums, varbūt ar kādu auto ieteikumu, un vēlams konkrētu dzinēju.
Kā jau minēju, zem 8000 eiro, universālis, jaudai nav nozīme, un tāds kuram servisā nebūtu milzīgs žūksnis jāatstāj.