nu, 2200 eiro nav nopietna summa un pie tam uz 10 gadiem
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu, 2200 eiro nav nopietna summa un pie tam uz 10 gadiem
iesaku Subaru apskatīties, e-boxer
Taupīgs un izturīgs=dacia
Duster gan degvielas ziņā nebūs ļoti ekonomisks
Bet Rūpnīcas gāze arī ir/bija pieejama un dīzelis
Ir interese par Škodas jaunajām cng dabasgāzes mašīnām, gaidu, kad parādīsies octavia 2020 cng, lai redzētu, kāda tad būs cena
Kā ar Renault mašīnām, Megane grandtour un grandcoupe izskatās diezgan smukas un vēl ar gt komplektāciju + dīzelis
Tad jau pērc elektroauto, tiem labāka infrastruktūra lv nekā CNG. CNG tanki lv ir 2 vai 3, nobraucamais attālums ar cng nav pārāk liels, bet benzīnbāka ir simboliska 5l ārkātas gadījumam.
Ja gribi taupīt uz degvielu - gariem gabaliem D, citādi rūpnīcas LPG. Lpg gan arī bieži jātankojas bet to vismaz visur var dabūt, plus ir pilna izmēra benzīnbāka
Piekrītu anoagask, CNG jau reāli nav kur uzpildīt.
CNG tikai attīstās Latvijā, drīz jau 2 tanks būs Rīgā, un arī līdz 2025 gadam būs uz katriem 150 km pa cng tankam pa visu Latviju, tākā uz to nav ko iespringt
Elektro ir daudz dārgāki + tur būs liels čakars ar tiem
OK, entuziast, lai veicas. Ja būs, tad labi, bet neaizmirsti, ka kaut kas var mainīties un tie CNG tanki var arī netapt.
Tikām LPG un citas degvielas ir pieejamas jau tagad.
CNG versija ir krietni dārgāka par benzīna - ietaupījums salīdzinot ar modernu mazu turbobenzīna dzinēju iestāsies 9. gadā, tikai to cng eksotiku nah.. neviens neremontēs.
Ja range ir 300 km, tad pēc katriem 150 km tankosies, lai nedod dievs nepaliktu uz ceļa. Līdz daugavpilij 3x tankoties-nē paldies. Tas reāli kaitina lpg auto salīdzinot ar dīzeli - dīzeli izpildi un uz pāris nedēļām aizmirsti par tankiem. Lpg ar 400km range tomēr vienmēr piedomā par degvielas iespèjām maršrutā.
Hibrīdu jau vēl variants - renault interesantu risinājumu ievieš, kur elektromotors aizstāj sajūgu.
Vai toyota, kas ir gadus 10 pārbaudīta tehnoloģija
Tev nu gan ir problēmas... Man mašīnai ir arī plastmasas bāka, kurā ir benzīns - nu ja izbeidzas gāze, var arī kādu gabaliņu pabraukt ar benzīnu - mašīnai princips CNG tas pats, tik benzīna bāciņa maza, bet tāpat pāri par 100 km noteikti ar to nobraukt var. Parastos latvijas maršrutos ar balonu, kurš iet bik virs 300 km, mierīgi braucu 300 km starp uzpildēm - pa vasaru aizbraucot uz lietuvas plato galu, kur nekad nebiju bijis, sarēķināju ka galā ar balonu aizbraukšu, pēc tam tur galā ierubīju navigācijā sadaļu "benzīntanki" un apbraucu pāris tuvākos benzīntankus. Nekādu problēmu, nekāda uztraukuma.
Izmantoju mylpg.eu, ir dažas neprecizitātes, bet lielākoties ok.
Pie lielākiem nobraukumiem D ir krietni ērtāk - ar dīzeli ekobraucot to 300km maršrutu var 2x izbraukt. Plus vēl lpg uzpilde bieži ir šaubīgos tankos, kaut kur stūri aiz miskastēm, un ilgāk jāpilda.
Ilgāk jāpilda? Cik tu ietaupīsi pie tāda pat dīzeļa daudzuma - minūti? Ja vairāk, tad nevis dīzelis ātrāk pildās, bet gāze lēnāk, jo esi ieseksojis kapeiku uz uzpildes trubas resnumu. Es kaut kā sevišķi neizjūtu ilgāku laiku uzpildot savus 30 litrus gāzes, salīdzinot ar to, kā agrāk bija bākā jālej 45-50 litri benzīna - protams, benzīns bākā lija ilgāk, bet nebija jātur poga.
Kur tad par 22000 var nopirkt Sportage? Šobrīd Skandi motors reklamējas ar atlaidēm līdz 6000, tad tur var Kaškaju dabūt par 22900
noliktava.skandimotors.lv/?_ga=2.189238891.1102643380.1581451321-259501163.1581451319
Cik gadā plāno nobraukt, automāts vai manuāls? Kritiskie komforta elementi (ādas salons, adaptīvais kruīzs utt)? Izskatās, ka tagad ražotāji daudziem dīleriem ir iedevuši labas atlaides un nav slikts brīdis kaut ko paķert!
Tu skaties pēc ideāla auto. Tādu diez vai varēs atrast. Pašam jānolemj kāda tipa auto - universāls, sedans , SUV... Skaties garantijas nosacījumus, līzings, kasko, paredzētais nobraukums. Noteikti testa braucieni. Es izvēlējos starp divām markām KIA un SEAT, konkrētus modeļus.
Pārāk maz info, lai varētu kaut ko ieteikt.
Akm auto, vienam, ģimenei, kur, lielpilsēta, mazpilsēta, utt.
FB reklamē akciju jaunajai Toyota Corolla Hybrid Sedan Activ Plus, labs aprīkojums un cena ar iekļaujas budžetā - 21 300 EUR, kas, ja var ticēt dīlerim, ir ar 4350 EUR atlaidi.
Jāpērk tas auto kurš patīk nevis ko cits iesaka.
Mitsubishi asx labs modelis, maz degvielas ēd
anoagask rakstīja: Tad jau pērc elektroauto, tiem labāka infrastruktūra lv nekā CNG. CNG tanki lv ir 2 vai 3, nobraucamais attālums ar cng nav pārāk liels, bet benzīnbāka ir simboliska 5l ārkātas gadījumam.
Ja gribi taupīt uz degvielu - gariem gabaliem D, citādi rūpnīcas LPG. Lpg gan arī bieži jātankojas bet to vismaz visur var dabūt, plus ir pilna izmēra benzīnbāka
"Lpg gan arī bieži jātankojas"
Nu tam gan nepiekrītu, Man nesēņojot jauktā režīmā ar vienu LPG bāku pietiek 630 km. Uzskatu, ka tas nav "bieži".
Subaru Outback '15.
nomiks rakstīja: FB reklamē akciju jaunajai Toyota Corolla Hybrid Sedan Activ Plus, labs aprīkojums un cena ar iekļaujas budžetā - 21 300 EUR, kas, ja var ticēt dīlerim, ir ar 4350 EUR atlaidi.
Taisni par šo gribēju teikt. Vēl lētak gan jau varētu dabūt ar 1.6 atmosfēru.
Ja var pievilkt cenu nedaudz ai ausīm, tad palūkot Mazda 3. Patīkams auto. Nekāda raķete gan nebūs. Taisni tagad ir pāris labi auto uz Mazda 100. jubileju.
Šķiet Opel Astra un Insignia arī kaut kādi akcijas piedāvājumi.
Kas attiecas uz 1.5TSI no WV grupas, skrien labi tas pat Kodiaq, ir pārbaudīts.
Bet kā jau te augstāk min vajag saprast kā plānots lietot pirms kaut ko ieteikt.
Pirms gada bija līdzīga 'problēma°
par 22keur , uz 10 gadiem , man šķiet , labākais variants kkas no VAGiem .Labākā cena/ieguvums - SEAT tad SKODA .
Paņēmu SEAT ,jau novizināti 23kkm, savu izveli nenožēloju nevienu mirkli .
Vagi neiet 10 gadus!
Kur tad diez rodas vidējais 14 gadus vecais VAGmobīlis [lai arī vidējais VAGmobīlis noteikti ir vecāks par vidējo latvijas mašīnu, par cik daudz 20+ mašīnu vēl uz ceļiem, atšķirībā no visādu mēslu ražotāju mašīnu izstrādājumiem] kuru tik daudz uz ceļiem - kaut kāds fabrīķis ražo jaunus desmitgadīgus?
Vidējo 14 var dabūt arī saskaitot kopā vecos izturīgos 20+ un jaunos, kas nesasniedz 10. Vidējais 14 neapgalvo, ka esksistē reāls 14 ;)
Teorētiski jā. Reālajā dzīvē tie, kas neturas pie vecām mašīnām kā es, brauc apkārt ar tāda vecuma mašīnām. Kā reiz man ar tādiem VAGmobīļiem, 12-16 gadu vecumā pēdējā laikā bik vairāk sanācis saskarties - C6, B7, kadijs, tūrāns un tamlīdzīgi...
Nu man gandrīz ir, 13 gadi apkārt.
Protams, man arī viens paziņa nobircis Audi 80 prieks darba(celtnieks). Esot letas rezerves daļas, brauks kamer nomirs. Tai mašīnai noteikti kādi 20+
Savukārt vakar pie bērndārza, kur iet meita, aizrullēja viens lepns Audi ar zilu mākoni no abām trubām. Tas autiņš točna jau patēre apmeram tikpat daudz eļļas cik degvielu. Drīzuma mēs to audi vairs neredzēsim, lai arī viņam gadi kādi 8 max.
Ahaha, Kia ir vienīgais no lietošanā bijušajiem auto, kurš pie 200k un 7 gadu vecuma ir nolikts pie sētas, sīkāks info nav, dati no CSDD.
HL5334
Avārija, neatmaksājas taisīt. Visdrīzāk.
K Motora arī 5 gadus vecu var nopirkt www.ss.com/msg/lv/transport/spare-parts/kia/ceed/hdgmg.html#ov_id=6528
Jaunais 8 golfs ļoti interesants, tikai jāgaida līdz martam
Ja G8 ir g7 facelift, tad jā, vajadzētu būt visām bērnu slimībām izķertām
Palielam jau interesē izturīgs un taupīgs auto, kurš kalpotu vismaz 7 gadus, kā ar tiem maza tilpuma benzīna dzinējiem, tie jau noteikti pēc 100k kilometru jau mirs nost? Vai tomēr var arī uz tiem skatīties?
Renault ir labs bonus, ka apkopes ir par brīvu, noteikti līdz Renault salonam būs jāaizbrauc, varbūt beigās kādu no tiem paņemšu.
Ģimenes auto īsti nevajag, tādu viduvēju pēc izmēriem, pārāk mazu ar ne, tāds kā Kia sportage ir tīri ok pēc izmēriem
Nopirku jaunu Qashqai 2014. gadā. 1.2motoriņš. Nobraucu 4 gadus un nekādu sūdzību. Pēc tam gan atdevu fāterim un pats paņēmu ko jaudīgāku. Pilsētā pilnībā pietiekošs motors. Tā kā 80% no gada braucu pa pilsētu biju ok. Uz šosejas, ja vajadzēja apdzīt, tad gan vajadzēja mest zemākos robos un uzkurināt. Ja ar to rēķinies, tad ir ok.
Garantijas laikā nomainīju akumulatoru un piedziņas ķēdi. Neesmu nekāds auto eksperts tāpēc nepateikšu kas un kā sīkāk par ķēdi. Vairāk pilnīgi nekādu sūdzību nebija. Nobraucu aptuveni 60k pa 4 gadiem un pusi Eiropas Savienības.
Kopumā man bija diezgan laba pieredze ar Qashqai un Norde dīleri kurā vaicu visas apkopes.
Tā kā par tavu budžetu šis auto būtu labs, ja lielāko daļu brauc pa pilsētu, ja daudz pa šoseju, tad gan neieteiktu.
Kaškajam vairs neliek tos 1.2 motorus. Tagad ir 1.3 - ja ar mehāniku, tad 140 zs, ja automātu, tad 160... ar pirmo ir braukts. Iet diezgan OK. To tev Aigi apstiprinās, kura Scenicam ir tas pats dzinējs.
140zs ar automātu iet tiešām neslikti. Domāju Nissan izpildījumā nevajadzētu būt sliktāk.
ja apsver renault, tad jau dacia arī ir pie horizonta. vienīgi dacia nav automātu. Baigi gribas džipu - paņem duster, no valsts mežiem labas atsauksmes, par to cenu var paņemt 4x4 ar visām ekstrām
Ja džipu nevajag, pērc sandero, un 7000 ieguldi kaut kur, kaut vai nopērc mežu
Dacia ir robots.
Dacia jau ir kartona kaste, vienreiz tādā esmu braucis, nē paldies, tā nav mašīna. Viss iekšā no plastamas, uz šosejas braucot tāda sajūta, ka izolācijas vispār mašīnai nekādas nav un izskata ziņā Dacias ar nav nekādas smukās
Prasības bija taupīgu un izturīgu
Kurš ir labākais variants no jaunajiem auto.
Labdien, tākā esmu izdomājis paņemt jaunu auto uz līzinga no salona, varbūt kāds var padalīties ar plusiem un mīnusiem. Kāds auto būtu labākais variants līdz 22 000 eiro. Vajag taupīgu un izturīgu auto, jo plānoju ņemt mašīnu uz kādiem 10 gadiem. Kuras markas ir tagad topā un ļoti labas tehniskajā ziņā? Pats pagaidām vairāk skatos uz Kia sportage, Škodām un vēl Pežo. Cik saprotu, tad tie mazie dzinēji līdz 1.5l nav īpaši labie varianti? Protams arī citas markas patīk.