Akumulātoru lādētājs

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014

Doma iegādāties no lētā gala kādu impulsnieku lādētāju. Piedāvājumā lielveikalos ir Daewoo un poļu. Pareizāk jau būtu ar kādu displeju kur volti radās bet nu nez vai tas ari noteicošais.

Ir vairākas tehnikas kuras reti darbinās un daži mazi patērētāji lēni kauj nost akb. Doma šitādu impulsnieku paturēt klāt pirms neprognozējamiem darbiem lai var momentā piešķilt. Viņiem tas desufatizācijas cikls varbūt tādu lēni izlādētu aķi var piedabūt pie kaut kādas dzīvības. Ir kāda pieredze?

 
didzisk Reģ.: 23.11.2003
0 0 Atbildēt

Mana pieredze ir ar pretējo - Mersim (2,6 litru sešcilindru motors) viens aķis nosprāga, nopirku jaunu, nopirku arī padārgu lādētāju. Ziemās mēnesī reizi uzliku pielādēt līdz galam. Rezultātā kad pārdevu ar 8 gadus vecu akumulatoru, joprojām nebija nekādu pazīmju, ka tas būtu vecs, viegli iegrieza gan ziemā, gan vasarā. Šim lādētājam bija arī ziemas režīms, tad viņš droši vien deva visus 15 voltus. Un arī "atjaunošanas" režīms, lai mēģinātu atdzīvināt sūdīgu aķi.

Baumas, ko es esmu dzirdējis par lētajiem ir, ka viņi virs 12 nedod, vārdu sakot nopietnam aķim un it sevišķi problemātiskam var arī nepietikt. Cik tas aktuāli mūsdienās, nezinu, bet toreiz man lētais nelādēja kā vajag.

Cik mana pieredze šajā gadījumā ir noderīga, nezinu. Es to pēdējo reizi pirku 2009. gadā, droši vien elektronika ir nenormāli attīstījusies un arī mana vajadzība bija cita.

RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 2 Atbildēt

Ja gribi kaut ko sakarīgu tad jāmeklē latgalītē.Tur mēdz būt krievu oboronkas rūpnīcās ražotie.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Es jau nu pirktu kaut kur citur nevis lielveikalos...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 2 Atbildēt
imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ta auto lādēju var uztaisīt no jebkā. Ņem 2 vecus galda datora barošanas blokus 12V izejas saslēdz virknē, būs 24 V. Ķēdē ieslēdz balasta pretestību, kas reizē pildīs strāvas stabilizatora funkciju.

Tukšs aķis, U=10.7 V Sprieguma kritums būs 24-10.7=13.3V;6A strāvai ( priekš 60Ah akum.) vajag R=U/I 13.3/6= 2.21 Om, vienkāršojam uz 2 Omi balasta pretestībai. Uzlādes sākumā strāva būs, ja pilnīgi tukšs ( 24-10.7)/2= 6.65 A , beigās (24-13.7)/2= 5.15 A, Balasta pretestības izkliedētā maksimālā jauda I^2*R = 6.65^2*2=88 W

Tas viss, uzskatot, ka akumulators normāls, tāpēc tā iekšējā pretestība, kura daudz mazāka par balasta pretestības vērtību, aprēķinā netiek ņemta vērā.

MelnaPiektdiena Reģ.: 20.12.2016
0 0 Atbildēt

Tas modelis impulsnieks ar lielo displeju ir lētākais Ebay un vairāk par 12v tiešām laikam nedod, un displejs pirmajā dienā atņirdzās +pogas nevienas, . Tāpēc paņēmu ar vienu pogu auto-moto smart charger Foxsur- pārbaudīta vērtība tas modelis lādē līdz 100Ah skābes āķus un arī 4Ah nav problēma izslēdzas pie 14,5V. Bojātus un pilnīgi tukšus āķus nelādē, tas mīnusiņš.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Par impulsniekiem nevar tik viegli pateikt, cik viņi dod laukā ar parasto testeri, tur vajag t.s. "true RMS" strāvas knaibles vai vislabāk oscilogrāfu.

MelnaPiektdiena Reģ.: 20.12.2016
0 0 Atbildēt

Bet to, ka barošanas blokus var saslēgt ķēdē kur var iemācīt?

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 1 Atbildēt

Īsi, toties nesakarīgi ;) Tos barošanas blokus, kuri dod stabilu ( ne impulsa ) līdzstrāvu, protams, var saslēgt virknē gluži kā baterijas.

MelnaPiektdiena Reģ.: 20.12.2016
2 1 Atbildēt

Tu pie pilna prāta esi?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Telefona lādētājus tā nodedzināju eksperimentējot, tā kā nevar vis. Ja vēl dažādās rozetēs iesprauž var arī ar lielāku sprieguma starpību norauties.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 3 Atbildēt

Tur jau nav 12 volti. Un, ja kāds mazjaudas barbloks uz 12, tad, iespējams, viņam ir tiešām 12V, nevis 12,6 vai 13V. Ar tādu lādēt nevar.

Ja nu tiešām ir tie 13 volti, tad mazjaudas lādētājam jāierobežo uzlādes strāva ar virknes pretestību, piemēram, lampiņu, tad var lēni lādēt.

www.youtube.com/watch?v=zD_RMl7ZOWI

www.youtube.com/watch?v=Rqm4Ao2pc3A

Saules lādētāji - 1-3A strāva un akumulators uzlādēts.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt
jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

Vai ar litija dzelzs fosfāta akumulātoriem un viņu lādēšanas problēmām kādam ir bijusi saskare?

MelnaPiektdiena Reģ.: 20.12.2016
0 0 Atbildēt

Man ir Ultracell šūnas pa 6v paredzētas arī UPS utt. Vislabāk man viņas lādē velo pedelctr 36v smart charger uzdzen pa 3h līdz 39,5v un izslēdzas, ar Foxuru neizdodas uzlādē bet ar lēto laikam impulsnieku-12v rupjā veidā pašam izslēdzot, var iemānīt.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

Es salodēju savam autiņam trešo akumulātoru grupu (1.-starteris, 2.-dzīvojamā zona, 3-citam ...) priekš vienmēr esoša interneta un wifi autiņā un dažādām elektroniskām "izvirtībām" no LiFePo4 elementiem "32700". Apmēram 650 Ah. Sanāca tāda kastīte uz 50 kg. Problēma tā, ka viņiem pilnīga uzlāde ir pie 14,8v. Autiņa ģenerātors tik daudz īsti nedod. Tad nu lādēju šo kasti trīs veidos:1) Pie strādājoša autiņa ģenerātora ceļu augšā spriegumu ar speciālu DC/DC pārveidotāju, 2) Pie ārējā 220v pieslēguma - arī kā pirmajā punktā, kaut gan būs jānopērk speciāls lādētājs no 220/14,8v, 3) Ar saules baterijām, kas autiņam uz jumta. Un ir arī 4. variants - ja autiņš garāžā, lādēju no saules baterijām, kas uz garāžas jumta Starp citu, runājot par autiņu akumulātoru lādētājiem - ļoti super ir MPPT (dārgie) saules bateriju kontrolieri. Ļoti interesants un, liekas, paradoksāls ir tas fakts, ka šie padod uz akumulātoru lielāku strāvu (!), nekā dod saules baterija. Bet ideja ir vienkārša - šie strādā kā dc/dc pārveidotāji un no liela sprieguma un mazas strāvas uztaisa lielu strāvu un akumulātora spriegumu

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Vienā vārdā to sauc par jaudu P=U x I

Kā tu tur lodē nezinot Oma likumu...

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

Nav interesanti lasītājam visu pasniegt jau sagremotu un gatavu kā uz delnas. Labi, ja izlasītais liek mazliet padomāt arī pašam. Protams, P=IU, mīnus zudumi dēļ pārveidotāja lietderības koeficienta, kas nav 100%. Tomēr, tik un tā izmantojot šādu dārgo (Victron) MPPT kontrolieri, izskatās, ka ieguvums ir par kādiem 30-40%, salīdzinot ar lētajiem PWM kontrolieriem, kuru cena ap 10 eur. Un saite ar mobīlo tālruni pa bluetooth vispār šādu akumulātoru uzlādes kontrolieri padara par jauku mantiņu

didzisk Reģ.: 23.11.2003
0 0 Atbildēt

Pagaidi. Oma likums ir I=U/R.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ģeneratora spriegumu pacelt uz tev vajadzīgo spriegumu nebūtu sevišķa problēma, bet problēma būtu tā sprieguma attiecības ar pārējo kas ir tajā tavā mašīnā. Bet ja tev motortelpa ir pietiekami liela, vari padomāt par nelielu papildus ģeneratoru...

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

msh - paldies par ideju! Jā, viens no variantiem Kādreiz papētīšu, cik daudz tur ir brīvās vietas Fiatam Ducato ar 3l dīzeļa motoriņu.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Nezinu kāda tipa bet man ir šāds:

cenuklubs.lv/akumulatora-ladetajs-absaar-12v-15a-532386.html

Lādē, lēts un nav nekas jāgroza vai jāpieregulē kā vecajiem.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Auto elektrosistēmai pierastos pāri par 13 voltiem, kas ir braukšanas laikā var uzturēt uz atsevišķa supercap kondensatoru bloka. Starp tiem akumulatoriem, kam tie 14.8 volti un to supercap bateriju speciāli konstruēts pārveidotājs. Tikai patēriņam.

Lādēšanai atsevišķa shēmiņa.

aivars64 Reģ.: 22.05.2020
1 0 Atbildēt

Kalvis99 rakstīja: Nezinu kāda tipa bet man ir šāds:

cenuklubs.lv/akumulatora-ladetajs-absaar-12v-15a-532386.html

Lādē, lēts un nav nekas jāgroza vai jāpieregulē kā vecajiem.

Ozolā paņēmu šādu:

www.ksenukai.lv/p/akumulatoru-ladetajs-hy400-80ah-12v-hyundai/as4z

Brīvdienās vēl -30%, cena pavisam skaista.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti