Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Golf Variant 1.4 TSI (92kW) (2016)

jolanabases Reģ.: 07.07.2020

Sveiki!

Varbūt kādam bijusi pieredze ar VW Golf 7 Variant 1.4 TSI (92kW), manuālis? Ar auto plānots pārvietoties standartā - minimāli darbadienās pa pilsētu, ārpus pilsētas pa brīvdienām.

Būšu pateicīgs par jebkādu viedokli!

 
Volx Reģ.: 22.11.2018
0 6 Atbildēt

Manam radiniekam ir šitas 1.4 TSI, baigais sūds. Nezinu tik kas viņam par Golfu, KKāds gadsimta sākums. Tak skaties uz kkādiem vienkāršākiem motoriem, ja gribi bez problēmām braukt.

jolanabases Reģ.: 07.07.2020
4 0 Atbildēt

Vienkāršāki motori - tie būtu..

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 3 Atbildēt

Tie, kuriem mazāk bīstamie elementi, kas ar laiku lūzt. Piemēram bez turbīnas 2.0 hondas dzinējs vai kia hyundai 1.6, 1.4 dzinēji. 2.0 hyundai gan neņem

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
4 0 Atbildēt

1.4 tsi nāk no 2012 gada un līdz 2016. ir piedzivojis jau kaudzi uzlabojumu. tas ka tavam radiniekam ir kkads gadsimta sakuma vag suds nenozime ka 2016. gada TSI jau nebus ar gana daudz noverstam kaitem.

filip Reģ.: 14.01.2019
3 0 Atbildēt

1.4 tsi EA211 (golf 7, passat b8) un 1.4 tsi EA111 (golf 5/6, passat b6, b7) ir viena kopīga iezīme, un tas ir nosaukums 1.4 TSI. un tas ir viss

jaunākam motoram ir alumīnija motora bloks, zobsiksna utt....

www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=116

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
3 0 Atbildēt

tieši tā, cilvēks sava rada padsmitgadiga luzna problemas nodod uz 4 gv. auto. protams pec 10 gadiem ari tas 2016 gada eksemplars bus bedu ieleja, tacu kamer puslidz svaigs (prieks lv standartiem - jauns) nekada diza vaina, ja ir kopts.

filip Reģ.: 14.01.2019
4 1 Atbildēt

man ir golfs 7 variants no 2016. gada ar tādu pašu motoru. ārkārtīgi apmierinātiem nekad nebija problēmu.90.000km, un ir veikta tikai regulāra apkope. joprojām brauc ar oriģinālajiem bremžu diskiem un klučiem.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 2 Atbildēt

90kkm bez problēmām sasniegums ir tikai Ladai

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
5 22 Atbildēt

Cik lielam jābūt nabagam lai pirktu mehāniku...

Nu ja esi bomzis, tad nopērc kaut 2015. bet automātu. Un brauc kā baltais cilvēks.

Mehānisko pērk TIKAI 3 cilvēku grupas:

1) nabagi. Mehāniskā ir lētāka. Un visi viņu brendi ir tikai ar mehāniku.

2) homoseksuāļi, kuriem patīk kaut ko rakstīt, bet ne savu...

3) zem tupeles sēdošie. Darbā viņu piš, mājās viņu piš....tad nu vismaz kaut ko pašam papist...kaut vai mašīnu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
8 2 Atbildēt

Kāda loģika. Tagad es mēģināšu tikpat loģiski secināt, ka automātus pērk tikai mudaki, kas prot vien stūri grozīt un vairāk par 2 pedāļiem nav spējīgi apgūt. Izdevās?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 5 Atbildēt

Nē.

Jo pēc tavas loģikas - cilvēks, kuru ved personīgais šoferis, ir vislielākais mudaks, jo redz, viņš nemaz nenāk braukt.

Vai trauku mazgāšanas mašīnas pērk mudaki, kuri pat paši traukus nemāk mazgāt.

Vai elektrisko plīti pērk mudaki, kuri nemāk neko gatavot uz ugunskura.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 5 Atbildēt

Bet saprotu cepienu un 5 dislaikus.

Pirkt VW ar automātu ir tas pats, kas pirkt Lada Vesta Sport.

Tagad pats sapratu, ko pierakstīju - FOLKSVĀGENS AR AUTOMĀTU!!!

HAAA!

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nabagam? Neesi kaut ko sajaucis? Tu tak esi amerikāņu tačku fans un uz mašīnām skaties no tāda skatupunkta - priekš tevis cilvēks kurš brauc ar mešalku ir kruts cilvēks kurš dragā ar sportisku mašīnu. Jo, paskatāmies uz jeņķu autobūvi - 1) mešalka +/- ir pieejama tikai sportiskās mašīnās - visādās korvetēs, kamarās, mustangos utt 2) vismaz vēl nesen bija viena otra tāda jeņķu tačka nopērkama TIKAI ar mešalku, lasīt - tā nebija domāta priekš tādiem tizleņiem kā tu.

Par nabagu tu viņu varētu saukt ja tu brauktu ar Audi vai MB.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 10 Atbildēt

Un kādas atsauksmes gribi dzirdēt par VW??

Tu nopietni? Tas taču VW. Vācu mēsls. Tā kā tas ir jau gandrīz nomiris, braukāsi pa servisiem un atdosi trīs vai četru ciparu summas par remontiem. Kad citu marku auto īpašnieki ar vēl vecākiem sūdiem brauks garām un smiesies.

Tehnoloģiski, kā visi vācu sūdi - lauksaimniecības tehnikas līmenī. 2010. gada kaut kāda Mazda būs ērtāka, labāka.

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
7 0 Atbildēt

tev tachu neviens neliedz braukt ar savu rusas chupu ar 1990 gada tehnologijam, bet kapec cilveks janoliek par to ka atskiriba no tevis ir nokapis no koka un grib normalu a-b pakalas parvietotaju, nevis flinstonu auto ar kasesu mainitaju?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 6 Atbildēt

Varbūt otrādi? Te taču pat mehānisko kārbu taisās pirkt... un vw. Kas tad tas ir, ja ne flinstona vāģis!

Pa šito cenu var paņemt gandrīz jaunu kia, Hyundai automātu, un braukt vēl 5 gadus, pat nezinot, ka eksistē kaut kur serviss.

Un tehnoloģiski būs labāki.

Bet ja paņemt Toyota vai Honda, tad gan sanāks apmēram ap 2016... bet uzticamība būs daudz augstākā līmenī... un aprīkojums.

Utt.

Jebkurš auto būs labāks par VW. Pat Lada. Jo tehnoloģiski tas pats, pat kārba tāda pati, bet cena divas reizes lētāka.

iciks Reģ.: 29.05.2013
8 0 Atbildēt

Viņš vismaz brauks ar auto. Ja ne šo, tad ar citu. Tu, pieņemu, nemaz nebrauc ar auto, vien gudri spried, jo cik reizes tad Tev prasīts paskaidrot, kas tad ir tas Tavs fantastiskais auto, kas nav sūds. Neesi tā arī varējis neko pateikt. No tā var izdarīt pieņēmumu, ka kungam auto, iespējams, nemaz nav.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
insekc Reģ.: 24.03.2003
2 3 Atbildēt

Neredzu nevienu argumentu lai pirktu manuāli. Ja nu vienīgi 'muskuļauto', bet šķiet, ka šis nav tas gadījums.

Pirms gadiem 20 pats teicu - "tikai manuāli", BET laiks ir pagājis un kāpēc darīt to, ko pats auto māk.

Ir auto markas, kur manuāli un automāti ir vienā cenā (piem. SUBARU) un tad arī ekonomiskais fakltors nespiež manualizēties.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 3 Atbildēt

Ar muskuļauto iebrauci auzās. Šodien automāts šādiem vāģiem tiek piedzīts pēc saimnieka vēlmēm un pat bez tā strādā daudz pareizāk un ātrāk kā to izdarītu ar roku.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kur auzas? Muskuli nopērk cilvēks, kurš vēlas BRAUKT. Tevis aprakstītās lietas ir priekš cilvēka kurš vēlas PĀRVIETOTIES. Protams ka tomāts to izdarīs ātrāk, tikai tā mazā problēmiņa - lai ar mešalu ieskrietos līdz simtam, tu strādāsi - lai to izdarītu ar tomātu, tava piedalīšanās procesā būs apmēram nulle - tieši tikpat liela kā kādas iekārtas operatoram, kurš nospiež palaišanas pogu.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Ko tad tā mašīna māk - slēgties kā tu vēlies? Nē, otrādi - tev jāiemācās pieciest ka mašīna dzīvo savu dzīvi... Mums te viens, kurš dziedāja šito pašu dziesmu, tajā pašā postā bija uzrakstījis ka šis visu laiku kruķī kārbas režīmus - nu bļin, tā ir AUTOMĀTISKĀ kārba, ja ar burtiņu D nepietiek, tad tas ir sūdomāts, ne automāts.

Attiecībā par ekonomisko faktoru - tu laikam esi "pist un slavēt" lietošanas stila piekritējs. Jo tu piemirsi ka 1) tomāts satur vairāk un dārgāku eļļu, kuru piedevām jāmaina regulāri 2) tomāts vairāk jāuzmana, jo mešalkai pusi eļļas pazaudēt nozīmētu tikai lielu netīrību mašīnas apakšā, kamēr tomātam tas nozīmētu nāvi - un atšķirībā no gandrīz visām mešalkām, tomātam ir eļļas radiators, ko var satraumēt, tādējādi pazaudējot eļļu 3) tomātam ir vairāk kam noplīst 4) kad tev izbeigsies tomāts, iespējamība to saremontēt tā lai tas darbotos kā agrāk ir gandrīz nulle - atšķirībā no mešalkas. Varētu vēl paturpināt.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 4 Atbildēt

Tipiska bomžu rajona antikvariāta pārdevēja runa. Esi vismaz uz gadiem 20 atpalicis savā aprobežotajā domāšanā. Automātam ir režīmi, bet nu protams manuāļa fanam, ja pat kondiškai ir vairāk par 2 pogām, iestājas mēmais sastingums un ar šoku stāvoklī jāizceļ ārā no auto ar glābēju palīdzību. Neviens neko nav nekad uzmanījis un neuzmanīs un visi brauc laimīgi. Laikam manuālisti nevar pārdzīvot, ka noklājas kārba un tad piemet, ka automāti ir defektīvāki. Jā, vienam gan piekritīšu. Manuālis arī no tolmeta spiestuves varētu darboties. Kad izlīdīsi no Rumbulas Tolmeta, tad visdrīzāk arī ieraudzīsi otru pusi monētai, ja vien šoks tevi nenokaus.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Aprobežota domāšana ir tev - tev pietiek ar kaut kādu pusceptu kloķi kas īsti nedarbojas, un tas liekas normāli, un savādi ka kādam gribas lai ierīce darbojas normāli. Paldies ka piesauci kondišu - vai tu zini kāpēc manā golfā atrodas klimata kontrole? Lai to NE-AIZ-TIK-TU - tā ir ierīce kas AUTOMĀTISKI regulē temperatūru salonā, un vienīgās situācijas, kad viņu jāaiztiek - kad ārēju apstākļu dēļ aizsvīst logs vai salst kāda ķermeņa daļa - savādāk tur tas bloks viduskonsolē dzīvo savu dzīvi un dara savu darbu, un uz to ir jāpaskatās tikai lai redzētu kāda ārā temperatūra.

Par "visi brauc laimīgi", tu laikam esi tas, kurš ir atpalicis par tiem 20 gadiem - powerī ir kaut kādi divi gari tofiki par tomātkārbu remontēšanu un problēmām, un tā var paturpināt. Manuālistiem kārbas beidzas reti - dažreiz gadās, bet tāpēc ka viņi var atļauties tādu lietu ko nevar tomātisti - celt motora jaudu; tad nu ja kārba tiek brutāli lietota, zem jaudas kas pāris reizes pārsniedz to, kas nomināli paredzēta - tad var saprast ja reizēm izbirst kādi zobrati.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
7 0 Atbildēt

Lietoju Tiguan tieši ar šo dzinēju un 6 pakāpju manuālo kārbu. Tipiskas kaites tam nav (atšķirībā no 1. paaudzes 1.4 TSI) un arī līdz 120 000 nobraukumam nekādu problēmu - līdz šim eļļas maiņa pēc Long Life intervāla ar oriģinālo VW eļļu, un sveču maiņa katrā otrajā apkopē. No vienas puses varbūt gribētos vairāk jaudas, no otras puses pat pilnu auto nav bijis problēmu iekustināt, lai droši apdzītu. Arī kalnos jauda pietika. Degvielas patēriņš atļautā ātruma robežās uz šosejas 5,5-6 l/100 km, uz bāņa patēriņš var pieugt līdz 7 litriem pie 140-150 km/h). Pilsētā līdzīgi 6.5-7 l/100km.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Kāds ir eļļas maiņas intervāls ar Long Life?

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 1 Atbildēt

30 tūkstoši vai reizi gadā.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Skaidrs.

Long Life eļļa = short life engine

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Nu to jau tad redzēs

sidriks Reģ.: 23.01.2017
4 0 Atbildēt

Ņem tik ciet, Pēc 2013. gada 1.4 TSI jau ir pilnīgi cits dzinējs. Iet labi, jo īpaši Golfā.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
3 1 Atbildēt

Es neko zem 150 zirgiem neskatītu, ja ir paredzēts droši apdzīt. Ja ir tipisks 45,65,85 ātrumu mīlētājs, tad nav svarīgi kādu motoru.

Bet par kārbu skaidrs ka automātu. Tiem, kuriem manuālis ir rāmīti pie gultas un fiška nerubī, turpinās to klasiku puļķēt līdz vemšanai.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 1 Atbildēt

Bet par kārbu skaidrs ka automātu.

DSG problems

Typical issues associated with 6-speed DSG include abnormal noise and inability to change gear; while issues associated with 7-speed DSG include abnormal noise, excessive shift shock, abnormal increase in engine RPM, flashing gear indicator on the dashboard as well as inability to shift to even-numbered gears.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

BS <- iztulkot? Nopērc restaurēto un mauc tālāk. Jebkura auto detaļa dilst un ja, nopērkot auto, esi paredzējis to neremontēt un neieguldīt oriģinālās vai tuvu tam detaļās, tad auto tev nav paredzēts. Vismaz komentēt par auto speceni.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

BS normāla mehāniskā kārba ir vienīgais lifetime agregāts ja speciāli nelauž un nomaina eļļu šad un tad. DSG ir komfortablāk, ērtāk, ātrāk, mazāks degvielas patēriņš utt, tikai ne lētāk uzturēšanā

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ar tomātu braucošajiem atrofēsies kreisā kāja :-/

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 4 Atbildēt

Pieredzes ir daudz un daž@das.Šodien runāju ar mēbeļniekiem, kas pārvietojas ar 2006.g. 2.5 turbo dīzeļa Opel busu. Esot viss OK, plīstot tik standarta lietas un autiņš tiek nežēlīgi ekspluatēts. Pāris mēnešus atpakaļ vienā servisā redzēju tādu pašu Opeli, tik daudz jaunāku, bet tam jau mainīja motoru.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Kaut kādu jēdzīgu info var iegūt no lieliem autoparkiem, kur x vienādi auto. No viena eksemplāra secinājumus nevar izdarīt

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Nav tādu Opel busu, ir tikai Reno ar Opel bļembām.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 1 Atbildēt

Reno buss baigais mēsls, Opel gan iet labi

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Pieredzes ir daudz un daž@das.Šodien runāju ar mēbeļniekiem, kas pārvietojas ar 2006.g. 2.5 turbo dīzeļa Opel busu. Esot viss OK, plīstot tik standarta lietas un autiņš tiek nežēlīgi ekspluatēts. Pāris mēnešus atpakaļ vienā servisā redzēju tādu pašu Opeli, tik daudz jaunāku, bet tam jau mainīja motoru.

Ā, biju Amservā ieklīdis, caur logu redzēju ka daudz Toyotu servisā sadzītas, citas pat uz pacēlājiem paceltas

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti