Varbūt kādam bijusi pieredze ar VW Golf 7 Variant 1.4 TSI (92kW), manuālis? Ar auto plānots pārvietoties standartā - minimāli darbadienās pa pilsētu, ārpus pilsētas pa brīvdienām.
Manam radiniekam ir šitas 1.4 TSI, baigais sūds. Nezinu tik kas viņam par Golfu, KKāds gadsimta sākums. Tak skaties uz kkādiem vienkāršākiem motoriem, ja gribi bez problēmām braukt.
Tie, kuriem mazāk bīstamie elementi, kas ar laiku lūzt. Piemēram bez turbīnas 2.0 hondas dzinējs vai kia hyundai 1.6, 1.4 dzinēji. 2.0 hyundai gan neņem
1.4 tsi nāk no 2012 gada un līdz 2016. ir piedzivojis jau kaudzi uzlabojumu. tas ka tavam radiniekam ir kkads gadsimta sakuma vag suds nenozime ka 2016. gada TSI jau nebus ar gana daudz noverstam kaitem.
tieši tā, cilvēks sava rada padsmitgadiga luzna problemas nodod uz 4 gv. auto. protams pec 10 gadiem ari tas 2016 gada eksemplars bus bedu ieleja, tacu kamer puslidz svaigs (prieks lv standartiem - jauns) nekada diza vaina, ja ir kopts.
man ir golfs 7 variants no 2016. gada ar tādu pašu motoru. ārkārtīgi apmierinātiem nekad nebija problēmu.90.000km, un ir veikta tikai regulāra apkope. joprojām brauc ar oriģinālajiem bremžu diskiem un klučiem.
Kāda loģika. Tagad es mēģināšu tikpat loģiski secināt, ka automātus pērk tikai mudaki, kas prot vien stūri grozīt un vairāk par 2 pedāļiem nav spējīgi apgūt. Izdevās?
Nabagam? Neesi kaut ko sajaucis? Tu tak esi amerikāņu tačku fans un uz mašīnām skaties no tāda skatupunkta - priekš tevis cilvēks kurš brauc ar mešalku ir kruts cilvēks kurš dragā ar sportisku mašīnu. Jo, paskatāmies uz jeņķu autobūvi - 1) mešalka +/- ir pieejama tikai sportiskās mašīnās - visādās korvetēs, kamarās, mustangos utt 2) vismaz vēl nesen bija viena otra tāda jeņķu tačka nopērkama TIKAI ar mešalku, lasīt - tā nebija domāta priekš tādiem tizleņiem kā tu.
Par nabagu tu viņu varētu saukt ja tu brauktu ar Audi vai MB.
Tu nopietni? Tas taču VW. Vācu mēsls. Tā kā tas ir jau gandrīz nomiris, braukāsi pa servisiem un atdosi trīs vai četru ciparu summas par remontiem. Kad citu marku auto īpašnieki ar vēl vecākiem sūdiem brauks garām un smiesies.
Tehnoloģiski, kā visi vācu sūdi - lauksaimniecības tehnikas līmenī. 2010. gada kaut kāda Mazda būs ērtāka, labāka.
tev tachu neviens neliedz braukt ar savu rusas chupu ar 1990 gada tehnologijam, bet kapec cilveks janoliek par to ka atskiriba no tevis ir nokapis no koka un grib normalu a-b pakalas parvietotaju, nevis flinstonu auto ar kasesu mainitaju?
Viņš vismaz brauks ar auto. Ja ne šo, tad ar citu. Tu, pieņemu, nemaz nebrauc ar auto, vien gudri spried, jo cik reizes tad Tev prasīts paskaidrot, kas tad ir tas Tavs fantastiskais auto, kas nav sūds. Neesi tā arī varējis neko pateikt. No tā var izdarīt pieņēmumu, ka kungam auto, iespējams, nemaz nav.
Ar muskuļauto iebrauci auzās. Šodien automāts šādiem vāģiem tiek piedzīts pēc saimnieka vēlmēm un pat bez tā strādā daudz pareizāk un ātrāk kā to izdarītu ar roku.
Kur auzas? Muskuli nopērk cilvēks, kurš vēlas BRAUKT. Tevis aprakstītās lietas ir priekš cilvēka kurš vēlas PĀRVIETOTIES. Protams ka tomāts to izdarīs ātrāk, tikai tā mazā problēmiņa - lai ar mešalu ieskrietos līdz simtam, tu strādāsi - lai to izdarītu ar tomātu, tava piedalīšanās procesā būs apmēram nulle - tieši tikpat liela kā kādas iekārtas operatoram, kurš nospiež palaišanas pogu.
Ko tad tā mašīna māk - slēgties kā tu vēlies? Nē, otrādi - tev jāiemācās pieciest ka mašīna dzīvo savu dzīvi... Mums te viens, kurš dziedāja šito pašu dziesmu, tajā pašā postā bija uzrakstījis ka šis visu laiku kruķī kārbas režīmus - nu bļin, tā ir AUTOMĀTISKĀ kārba, ja ar burtiņu D nepietiek, tad tas ir sūdomāts, ne automāts.
Attiecībā par ekonomisko faktoru - tu laikam esi "pist un slavēt" lietošanas stila piekritējs. Jo tu piemirsi ka 1) tomāts satur vairāk un dārgāku eļļu, kuru piedevām jāmaina regulāri 2) tomāts vairāk jāuzmana, jo mešalkai pusi eļļas pazaudēt nozīmētu tikai lielu netīrību mašīnas apakšā, kamēr tomātam tas nozīmētu nāvi - un atšķirībā no gandrīz visām mešalkām, tomātam ir eļļas radiators, ko var satraumēt, tādējādi pazaudējot eļļu 3) tomātam ir vairāk kam noplīst 4) kad tev izbeigsies tomāts, iespējamība to saremontēt tā lai tas darbotos kā agrāk ir gandrīz nulle - atšķirībā no mešalkas. Varētu vēl paturpināt.
Tipiska bomžu rajona antikvariāta pārdevēja runa. Esi vismaz uz gadiem 20 atpalicis savā aprobežotajā domāšanā. Automātam ir režīmi, bet nu protams manuāļa fanam, ja pat kondiškai ir vairāk par 2 pogām, iestājas mēmais sastingums un ar šoku stāvoklī jāizceļ ārā no auto ar glābēju palīdzību. Neviens neko nav nekad uzmanījis un neuzmanīs un visi brauc laimīgi. Laikam manuālisti nevar pārdzīvot, ka noklājas kārba un tad piemet, ka automāti ir defektīvāki. Jā, vienam gan piekritīšu. Manuālis arī no tolmeta spiestuves varētu darboties. Kad izlīdīsi no Rumbulas Tolmeta, tad visdrīzāk arī ieraudzīsi otru pusi monētai, ja vien šoks tevi nenokaus.
Aprobežota domāšana ir tev - tev pietiek ar kaut kādu pusceptu kloķi kas īsti nedarbojas, un tas liekas normāli, un savādi ka kādam gribas lai ierīce darbojas normāli. Paldies ka piesauci kondišu - vai tu zini kāpēc manā golfā atrodas klimata kontrole? Lai to NE-AIZ-TIK-TU - tā ir ierīce kas AUTOMĀTISKI regulē temperatūru salonā, un vienīgās situācijas, kad viņu jāaiztiek - kad ārēju apstākļu dēļ aizsvīst logs vai salst kāda ķermeņa daļa - savādāk tur tas bloks viduskonsolē dzīvo savu dzīvi un dara savu darbu, un uz to ir jāpaskatās tikai lai redzētu kāda ārā temperatūra.
Par "visi brauc laimīgi", tu laikam esi tas, kurš ir atpalicis par tiem 20 gadiem - powerī ir kaut kādi divi gari tofiki par tomātkārbu remontēšanu un problēmām, un tā var paturpināt. Manuālistiem kārbas beidzas reti - dažreiz gadās, bet tāpēc ka viņi var atļauties tādu lietu ko nevar tomātisti - celt motora jaudu; tad nu ja kārba tiek brutāli lietota, zem jaudas kas pāris reizes pārsniedz to, kas nomināli paredzēta - tad var saprast ja reizēm izbirst kādi zobrati.
Lietoju Tiguan tieši ar šo dzinēju un 6 pakāpju manuālo kārbu. Tipiskas kaites tam nav (atšķirībā no 1. paaudzes 1.4 TSI) un arī līdz 120 000 nobraukumam nekādu problēmu - līdz šim eļļas maiņa pēc Long Life intervāla ar oriģinālo VW eļļu, un sveču maiņa katrā otrajā apkopē. No vienas puses varbūt gribētos vairāk jaudas, no otras puses pat pilnu auto nav bijis problēmu iekustināt, lai droši apdzītu. Arī kalnos jauda pietika. Degvielas patēriņš atļautā ātruma robežās uz šosejas 5,5-6 l/100 km, uz bāņa patēriņš var pieugt līdz 7 litriem pie 140-150 km/h). Pilsētā līdzīgi 6.5-7 l/100km.
Typical issues associated with 6-speed DSG include abnormal noise and inability to change gear; while issues associated with 7-speed DSG include abnormal noise, excessive shift shock, abnormal increase in engine RPM, flashing gear indicator on the dashboard as well as inability to shift to even-numbered gears.
BS <- iztulkot? Nopērc restaurēto un mauc tālāk. Jebkura auto detaļa dilst un ja, nopērkot auto, esi paredzējis to neremontēt un neieguldīt oriģinālās vai tuvu tam detaļās, tad auto tev nav paredzēts. Vismaz komentēt par auto speceni.
BS normāla mehāniskā kārba ir vienīgais lifetime agregāts ja speciāli nelauž un nomaina eļļu šad un tad. DSG ir komfortablāk, ērtāk, ātrāk, mazāks degvielas patēriņš utt, tikai ne lētāk uzturēšanā
Pieredzes ir daudz un daž@das.Šodien runāju ar mēbeļniekiem, kas pārvietojas ar 2006.g. 2.5 turbo dīzeļa Opel busu. Esot viss OK, plīstot tik standarta lietas un autiņš tiek nežēlīgi ekspluatēts. Pāris mēnešus atpakaļ vienā servisā redzēju tādu pašu Opeli, tik daudz jaunāku, bet tam jau mainīja motoru.
Volx rakstīja: Pieredzes ir daudz un daž@das.Šodien runāju ar mēbeļniekiem, kas pārvietojas ar 2006.g. 2.5 turbo dīzeļa Opel busu. Esot viss OK, plīstot tik standarta lietas un autiņš tiek nežēlīgi ekspluatēts. Pāris mēnešus atpakaļ vienā servisā redzēju tādu pašu Opeli, tik daudz jaunāku, bet tam jau mainīja motoru.
Ā, biju Amservā ieklīdis, caur logu redzēju ka daudz Toyotu servisā sadzītas, citas pat uz pacēlājiem paceltas
Golf Variant 1.4 TSI (92kW) (2016)
Sveiki!
Varbūt kādam bijusi pieredze ar VW Golf 7 Variant 1.4 TSI (92kW), manuālis? Ar auto plānots pārvietoties standartā - minimāli darbadienās pa pilsētu, ārpus pilsētas pa brīvdienām.
Būšu pateicīgs par jebkādu viedokli!