Slapjā/mitrā laikā auto nevēlas piedarbināties

eddyyss Reģ.: 20.01.2013

Sveiki!

Auto Jeep Grand Cherokee 4.7 benzīns/gāze 2000.gada (auto nav mans)

Auto ir pielaišanas problēma, tad kad ārā ir mitrs/slapjš.

Parasti ar 15-20 reizi auto var piedarbināt, tad kad ir sauss, nav problēmu.

Teica, ka vienreiz noņēma vadus no baterijas un uzlika atpakaļ, viss tad strādāja, bet tad problēma atpakaļ jau bija.

Dažādas lietas nomainītas - starteris, akumulators, ģenerators, sadales kārbas sensors (kas uzrādija kļūdu pildot kondicenieri (jo teica, ka tas varot būt iemesls)

Kāda elektronikas problēma varētu būt un kā to labot?

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kad slapjš, pieslēgties ar kompi un paskatīties kas par sūdiem. Nezinu par chrysler dzelžu tehniskajām īpatnībām, bet pieņemu ka kaut kas ar kloķenes/sadalenes pozīcijas devējiem; lai mašīna lektu, pa lielam motora vadībai vajag zināt motora stāvokli un temperatūru; ja gļuks būtu ar temperatūras devēju, tad visdrīzāk motoru aizlietu tā ka bez vilkšanas nepielaistu. Vai, varbūt, kaut kas ar motora vadības barošanas ķēdēm vai pašu vadības bloku; tā kā amerikāņu tačka, vadības bloks var būt iebāzts kaut kādā ānusā...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nu es sāktu ar vienkāršo, vai indukcijas spole un augstsprieguma vadi ir ok, un nesit uz masu, man tāda problēma bija Toyotai, kur mitrums no loga mēdza reizēm tecēt virsū indukcijas spolei, un attiecīgi lēkt negribēja principā, atrisinājās pārvietojot indukcijas spoli.

P.s. īsta problēma bija tajā ka vai nu augstsprieguma vads mitrā laikā šitā čauri, vai kaut kur patu indukcijas spole - respektīvi arī tur kaut kur izolācija bija dirsā.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Jā. Sen atpakaļ VW Vento benzīna motoram šitāds niķis bija, ka mitrā laikā negribēja pielēkt. Indukcijas spoles bija pie vainas.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Es domāju ka tajā variantā to motoru tā aizlietu ka uz nekādu divdesmito reizi nepiedarbinātu... Cik tad tur vajag.

eddyyss Reģ.: 20.01.2013
0 0 Atbildēt

sadales vārpstas sensors arī nomainīts.

Bet laikam tad vajag zinošu elektriķi, kas var atrast problēmu.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

B3 pasātam bija tā ka mitrā laikā sadalītāja vāks no iekšpuses palika mitrs. Noņēma, izslaucīja un uz pirmo griezienu, tur kkāda blīve bija beigta un laida kondensātu iekšā.

eddyyss Reģ.: 20.01.2013
0 0 Atbildēt

Izrādās, problēma arī notiek, kad ir sauss.

Parasti, ja nevar piedarbināt, vienkārša vadu atvienošana no akumalātora dod.

Liekas, ka tad notiek 'auto datora resets' un auto saprot, ka tagad varu piedarbināties.

Vai problēma ir pašā auto datorā? Kā to varētu noteikt?

Varbūt, kādam ir iesakāms cilvēks elektriķis / vai cilvēks, kas var pievienot auto pie datora un veikt analīzi Rīgā/Rīgas rajonā?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Šis jau sāk vilkt uz variantu, kur gāzes iekārtas dēļ motora vadības bloks iemācās tādas degvielas adaptācijas, ar kurām pēc tam uz benzīna motors auksts nespēj lekt... Te drīzāk vajag no sākuma provēt aizbraukt pie kāda sakarīga gāzera lai nokalibrē to iekārtu [pieņemot ka tā ir ceturtā paaudze], pirms tam, protams, paņemot nost to klemmi.

eddyyss Reģ.: 20.01.2013
0 0 Atbildēt

Vai ir kāds cilvēks, ko Tu varētu ieteikt Rīgā, vai Rīgas rajonā, kas var uzmest aci par to gāzi?

Cik saproti būtu arī noderīgi izskanēt auto, lai atrastu vai ir kāas kļūdas?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti