CH ir nesadegusi degviela. Motors normāli darbojas, vai tikai kaut kā? Ieteiktu sākt ar aizdedzi...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
CH ir nesadegusi degviela. Motors normāli darbojas, vai tikai kaut kā? Ieteiktu sākt ar aizdedzi...
Tehniski ja gaisa masa un/vai lambda dod gļukus tas arī varētu likt jaukt brīnumus. Ja ir ar ko mērīt, tad lambdy var vienkārši atvienot un paskatīties kāds tad ir maisījums, ja ir izmaiņas (jo vajadzētu būt - ieslēdzas avārijas režīmā, kurš man liekas taisīja treknāku maisījumu), tad kurā virzienā, ja samazinas CH - lambdai ir nepareizi radījumi, un ticams ka jāmaina, ja palielinās tad ticamāk, ka lambda ir ok. Ja nekas nemainās, tad gan ir dīvaini, vai ir pastāvīgs avārijas režīms, vai kaut kur dziļāk elektronikā.
P.s. dažiem ir 2 lambdas un Pārējās lietas labāk gan neatvienot - rezultāti nav paredzami, to tad labāk lai elektriķis pamera kādam robežvērtībām jābūt - nekā sarežģīta tur nav tik vajag manuāli un instrumentus ...
Varēt var, bet lai motora vadība brīvgaitā liesinātu degmaisījumu tiktāl ka būtu paaugstināts CH, tur tas motors darbotos ļoti drausmīgi.
Vandīties pa kafijas biezumiem ar kaut kādu štekeru raustīšanu nevajadzētu - vajag pieslēgt pie kompja - kāds no konkrētajiem objektiem noteikti izsauktu kļūdas, tik tās jāmāk pareizi iztulkot. Piemēram, virtuāli pieredzēti pāris gadījumi, kur MAFs gļuko, bet lineāri gļuko, attiecīgi vadība izspļauj kļūdu ka slēgtā cikla kontrole sasniegusi robežas... Mūsdienu mašīnām muļķīgi raustīt štekerus un vienlaicīgi mērīt atgāzes, tādas diagnostikas procedūras paredzētas septiņdesmito un astoņdesmito gadu motoriem
Principā pilnīgi piekrītu, vienīgi ir 1x gadījies trāpīt uz lambdas kas nekādas kļūdas nerādīja, bet kompim sipa prātu tā ka rija kā 2x lielāks motors. Tik vairs neatceros kuros režīmos bija ziepes, vai pilsētas vai ārpilsētas, kaut drižāk ka pilsētas.
Iet labi. Tik kad stāv uz vietas, tad nedaudz tā kā klab, tā kā tikšķ iekšā. Pie apgriezieniem ch bij ok, bet bez apriezieniem miera stāvoklī ar ieslēgtu motoru aizgāja kosmosā mērījums.
Ja 2 g. neesi mainījis sveces,tad ,cik km esi nobraucis?
Varētu būt 20 tukstosi
Vispirms jau sveces jāizskrūvē un jāapskata, vai nav izolatori melni, ja ir, kuriem cilindriem, vai visiem.
Rr19 rakstīja: Parasti, ja ko maina,piefiksē odometru.
Būtībā būtu jāskaita kloķvārpstas apgriezieni, jo pilsētas auto būs nolietots 2x vairāk , nekā šosejas auto ar tādu pašu nobraukumu.
Ford mondeo ch 400!!!
Sveiki!
Ford mondeo 2005.g. 1.8 benzīns. Pēc csdd apskates ch uzrādās 400. jau 3 gadu šī problēma. Ir mainīts katalizators, eļļas filtrs, eļļa, salona filtrs, gaisa filtrs. Uz apskati riktīgi izgāzējos, auto neslēdzu ārā csdd stacijā, ielēju 98 benzīnu, bet tā pat rādītājs kosmosā. Neesmu baigais auto pazinējs tāpēc pat nezinu ko iesākt. Nomainīt sveces un sveču vadus? 2 gadi nav mainīts.
Ir bijis viens errors, ja nemaldos, tad rādījās Exhaust Gas Recirculation System. Vai tas varētu būt sasitībā ar CH lasījumu? Lūdzu pēc palīdzības.