Volkswagen Golf auto tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Volkswagen Golf no 2020 / 2021 gada, kāda pieredze?

 
AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
12 0 Atbildēt

Un tā segmenta toņa noteicējs – jaunais - nu jau 8 paaudzes VW Golf ir ieradies. Testa auto jau ar krāsu ir uzmanību piesaistošs – citrondzeltens mettalic. Zem motora pārsega pukst 1,5 eTSI(tiešās iešprices ar turbīnu un kas interesanti, papildināts ar daļēju/mēreno hibrīda sistēmu, kurai jānodrošina degvielas ekonomija un jāpalielina dinamika(!)), nodrošinot 150 Zs un 250Nm griezes momentu un papildināts ar 7-pakāpju tiešās ieslēgšanas pārnesumkārbu. Ieņemot vadītāja sēdvietu un apskatot priekšējo paneli, nepārprotami ir jūtama VW kvalitāte un pārdomātība. Iepazīstot paneli, reakcija ir – prom ar slēdžiem! Tādus te vairs neatrast! Visi slēdži pārtapuši par skārienjūtīgiem vai slaideriem. Ergonomisks digitālais mērpanelis ar n-tajām fukcijām un perfekti integrētais 25,4cm displejs veiksmīgi sabalansēts ar paplato vidējo konsoli un mazītiņu manipulatoru, kurš nodrošina pārnesumu ieslēgšanu. Atkarībā no pasažieru noskaņojuma, iespējams variēt ar paneļa apgaismojuma toņiem – pavisam 30 dažādās noskaņās! Tā kā 8 paaudze ir kļuvusi par 2,8cm garāks, salīdzinot ar 7(un par 8,5cm salīdzinot ar 6), tad bažas par aizmugurē sēdošo komfortu ir liekas, arī galva ir patālu no griestiem. Nolaižot aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, iegūstam 1 237 l bagāzas tilpuma. Interesanta fīča – braucot ar ieslēgu kruīza kontroli, tuvojoties nepārredzamam līkuma, digitālais panelis informē, ka rekomendējamais līkuma izbraukšanas ātrums ir piem. 85km/h, ja vadītājs nereaģē, auto šai vietā samazina ātrumu un pēc tam paātrinās.... Žēl ka wolfsburgieši noskopojušies un motora pārsegs palicis bez hidrauliskā pacēlāja, pazudušas arī ietilpīgās novietnes zem priekšējiem sēdekļiem. Jaunais Golf 8 ar 1,5l 130 Zs un manuālo pārnesumkārbu bazes modelis pieejams par 21632,- Eur, te gan jāpiezīmē, ka tādas lietas ka 3zonu klimats, navigācija, 25cm skārienjūtīgais ekrāns ziemas pakete, labs audio utt ir iekļauts bāzes cenā. Testētās a/m cena 29400 Eur.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
18 1 Atbildēt

Tieši cik debīli ir lietot ekrānu slēdžu vietā? Man tas būtu kritisks arguments nepirkt tādu auto, vismaz kamēr nav laba balss vadība

Konuss Reģ.: 10.02.2015
15 0 Atbildēt

Latvijas Gada Auto 2021 bija tā izdevība izmēģināt trīs brāļus/māsas - Škoda Octavia, Seat Leon un Volkswagen Golf.

Octavia pārsteidza ar ļoti gaumīgo un augstvērtīgo interjera dizainu - vieta, kur patīkami atrasties. Protams, piedāvā arī daudz vietas un praktiskumu. Savukārt Seat Leon ir izskatīgs no ārpuses un ir ļoti azartiski vadāms. Savukārt jaunais VW Golf apvieno šo abu automobiļu pozitīvās īpašības. Augstvērtīgs izpildījums, 1.5 eTSI dzinējs (MHEV) naski dzen automobili uz priekšu, moderns aprīkojums un sajūta, kā uzvelkot īpaši manam augumam šūtu uzvalku. Dzīvē izskatās labāk, nekā attēlos. Jā, VAG grupas tenence atteikties no fiziskiem slēdžiem ir jūtama arī šeit, taču Golfā tā ir vismazāk kaitinoša. Kaut kāda maģija VW arsenālā ir - kārtējo reizi radīts klases modelis, kas ir etalons. Jā, konkurenti ir tuvu, bet tomēr.. Golfs uzvar. Tomēr, zinot cik ļoti Golfs atšķiras atkarībā no komplektācijas (testa auto nedaudz zem 30 000 EUR), būtu interesenti to izmēģināt bāzes komplektācijā.

Kopā ar 5. sērijas BMW Golf ir automobilis, kuram Latvijas Gada auto 2021 pretendentu klāstā bija vismazāk kur piesieties. Un es izvēlos Golf nevis ID3.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
12 0 Atbildēt

Vēl viens auto, ko pirms salīdzinoši neilga laika dabūju uz nedēļas nogali. Pirmais ir dizains un tas jaunajam Golf ir nu tā, toties brauc automobilis perfekti. 1,5 eTSI motors liekas viens no labākajiem agregātiem tur ārā - pietiekami ņiprs, bet ļoti labi prot arī taupīt; ar visiem saviem elektriskajiem atbalsta mezgliem un 2 cilindru izslēgšanu palīst zem 6 litriem pilsētā ir gaužām patīkami. No otras puses - Golf ir dators ar daudzām krāsainām lampiņām. Smuki, forši, bet nu brīžiem liekas pārāk pārcentušies, un vēl arī tie gļuki, ko novēroju Octavia - brauc, brauc un pēkšņi kompis brēc, ka emergency brake vai lane assist nav pieejami. Stājies malā, mašīnu pārstartē un viss aiziet, bet nu par 30+ tūkstošiem tā nevajadzētu būt. Jācer, ka programmatūras updeits to atrisinās vai varbūt updeits jau ir bijis un gļuks ir novērsts?

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
16 0 Atbildēt

Golf ir sava segmenta paraugs. Šī nasta jaunās paaudzes modelim nav bijusi par smagu – tas ieguvis apjomīgas izmaiņas, jo tuvākie konkurenti (Škoda Octavia un Seat Leon) nemaz nesnauž.

Subjektīvi vērtējot, astotās paaudzes priekšējās daļas dizains nešķiet pats veiksmīgākais. Tā runā, ka daži jau ar nepacietību gaidot modeļa atjauninājumu, kas Golf imidžu varētu izglābt. Turpretim salons ir ļoti mājīgs. Aiz stūres atrodas 10 collu digitālais instrumentu panelis, paneļa augšējā daļā (nevis virs paneļa) atrodas 10 collu multimediju ekrāns, iepriekš augsti novietotās ventilācijas lūkas noslīdējušas zemāk, fiziskie klimata kontroles slēdži pazuduši pavisam, bet ātrumpārslēga vietā ir miniatūrisks kloķītis. Pāriešana uz skārienjūtīgajām virsmām norāda uz modernismu, taču to grūti savienot ar ergonomiku un vieglu ierīču pārvaldību brauciena laikā.

Tehnoloģiju šeit netrūkst – ar viedtālruni atslēdzamas durvis un iedarbināms dzinējs, komforta konsultants, kuru var uzrunāt ar “Hello Volkswagen”, Matrix LED lukturi… Šiki! Patīkams pārsteigums bija aizmugurējo sēdekļu apsilde – šim segmentam tas nebūt nav standarts. Interesanti, ka Golf ieguvis sistēmu, kas automātiski pielāgo braukšanas ātrumu atļautajam limitam. Sistēma pat prot samazināt ātrumu pirms asākiem līkumiem. Sistēmas algoritma darbības ne vienmēr sakrita ar mūsu viedokli, taču šādu tehnoloģiju apguve norāda uz Golf izaugsmi.

1,5 litru eTSI ir piemērots šāda izmēra auto. Par motora dinamiku nav pamata sūdzēties – pat standarta režīmā tas ir atsaucīgs. Vajadzība pēc režīmu izvēles pat nebija vajadzīga, jo standarta režīms apvieno labāko no komforta un sporta. Arī 5,9 l/100km degvielas patēriņš iepriecina.

Jaunais Golf 8 turpina priekšteču iesākto pavisam citā kvalitātē, ieviešot jaunākās inovācijas un gadžetus hečbekā par pavisam pieejamu cenu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
13 2 Atbildēt

Ielikt apsildi aizmugures krēslā, kur kompaktklasē 95% laika neviens nesēž, bet ietaupīt uz fiziskām pogām audio un klimatam - interesants risinājums

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Astotais Golfs vislabāk patīk universāla versijā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Lasītākie raksti

Jaunie raksti