Un tā segmenta toņa noteicējs – jaunais - nu jau 8 paaudzes VW Golf ir ieradies. Testa auto jau ar krāsu ir uzmanību piesaistošs – citrondzeltens mettalic. Zem motora pārsega pukst 1,5 eTSI(tiešās iešprices ar turbīnu un kas interesanti, papildināts ar daļēju/mēreno hibrīda sistēmu, kurai jānodrošina degvielas ekonomija un jāpalielina dinamika(!)), nodrošinot 150 Zs un 250Nm griezes momentu un papildināts ar 7-pakāpju tiešās ieslēgšanas pārnesumkārbu. Ieņemot vadītāja sēdvietu un apskatot priekšējo paneli, nepārprotami ir jūtama VW kvalitāte un pārdomātība. Iepazīstot paneli, reakcija ir – prom ar slēdžiem! Tādus te vairs neatrast! Visi slēdži pārtapuši par skārienjūtīgiem vai slaideriem. Ergonomisks digitālais mērpanelis ar n-tajām fukcijām un perfekti integrētais 25,4cm displejs veiksmīgi sabalansēts ar paplato vidējo konsoli un mazītiņu manipulatoru, kurš nodrošina pārnesumu ieslēgšanu. Atkarībā no pasažieru noskaņojuma, iespējams variēt ar paneļa apgaismojuma toņiem – pavisam 30 dažādās noskaņās! Tā kā 8 paaudze ir kļuvusi par 2,8cm garāks, salīdzinot ar 7(un par 8,5cm salīdzinot ar 6), tad bažas par aizmugurē sēdošo komfortu ir liekas, arī galva ir patālu no griestiem. Nolaižot aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, iegūstam 1 237 l bagāzas tilpuma. Interesanta fīča – braucot ar ieslēgu kruīza kontroli, tuvojoties nepārredzamam līkuma, digitālais panelis informē, ka rekomendējamais līkuma izbraukšanas ātrums ir piem. 85km/h, ja vadītājs nereaģē, auto šai vietā samazina ātrumu un pēc tam paātrinās.... Žēl ka wolfsburgieši noskopojušies un motora pārsegs palicis bez hidrauliskā pacēlāja, pazudušas arī ietilpīgās novietnes zem priekšējiem sēdekļiem. Jaunais Golf 8 ar 1,5l 130 Zs un manuālo pārnesumkārbu bazes modelis pieejams par 21632,- Eur, te gan jāpiezīmē, ka tādas lietas ka 3zonu klimats, navigācija, 25cm skārienjūtīgais ekrāns ziemas pakete, labs audio utt ir iekļauts bāzes cenā. Testētās a/m cena 29400 Eur.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Volkswagen Golf auto tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021
Jaunais Volkswagen Golf no 2020 / 2021 gada, kāda pieredze?