Tālis LR intervijā par veco auto nodokli - lielās summas jau bija lielajiem motoriem, 3litru, 2litru
Lohs kas lohs
Tālis LR intervijā par veco auto nodokli - lielās summas jau bija lielajiem motoriem, 3litru, 2litru
Lohs kas lohs
Un pa nākamā gada ceļu budžetu varēs salabot tikai divus ceļus.
Volx rakstīja: Es neesmu Šlesera advokāts, bet tikai atzīmēju acīmredzamu lietu, ka viņš bija darītājs, nevis sapņu piļu būvētājs.
Ja Ērgļu līnijai būtu kāda perspektīva, tad jau tur būtu sakārtots, palaisti tūristu vilcieni utml. Starp citu, nevienam tak nav aizliegts pārņemt to līniju. Olte reku paņēma staciju. Šovasar biju Anīkščos, Lietuvā tad tur tieši arī tā izdarīts. Ir stacija, depo, ļauj izbraukt ar rokas drezīnām, ļoti interesanta ekskursija un sestdienās, svētdienās iet īsts PSRS laiku grabaža uz tuvējo ezeru, kur ir skatu tornis, laivas, restorāns. Biļete nebija lēta, man liekas kkādi 13 eiro no cilvēka par 10km braucienu. Lūdzu, brauc no Ērgļiem kaut vai uz Rīgu, bet cik būs ar mieru maksāt 50,60 eiro par to prieku?
Šlesers vienkārši juta kur vajag un kā vajag ieguldīt naudu. Tur, iespējams, bija arī savtīgas intereses, bet sabiedrība no tā ieguva.
"Es neesmu Šlesera advokāts, bet tikai atzīmēju acīmredzamu lietu, ka viņš bija darītājs, nevis sapņu piļu būvētājs. " - labrīt. Tieši sapņu pilis viņam bija raksturīgas. Tai skaitā bija arī tāda fantāzija kā 6 joslas posmā Rīga - Zilupe. Pat tagad satiksmes ministra izsmietās vīzijas ir tālu no tām.
Labi, labi turpini........ Ieliec kādu linku par to Zilupi. Kā jau es rakstīju iepriekš tad tas izskatās pēc ērtas pozīcijas ieņemšanas, lai norakstītu visu uz iedomātu ienaidnieku. Tās ir tipiskās propagandas sekas, kur nācijai ir jāsaliedējas pret kko.......... šajā gadījumā ļoti ērti piesaukt Zilupi, jo mēs tak vislaik cīnāmies pret, bet redz Šlesers grib visu izjaukt. Tā ir klasiska propaganda
Sitiet maitu, mūsu nauda uz Zilupi neplūdīs!
Kāda propaganda, kādi iedomāti ienaidnieki? Varbūt kapronu nevajag pīpēt, mazāk tādas vārsmas sacerēsi.
Bija tāda ideja. Vai publiski medijos atrodama, nezinu, vari meklēt, man vajadzības nav. Kas man tur liekas tik absurds? Nu jau LVC lapā vairs neatradu intensitāšu kartes, bet dati tāpat ir. Nu nav tur nekādas satiksmes intensitātes uz tiem ceļiem. Lielākoties 2 joslas ir pilnīgi pietiekami. Uzlabot kādus krustojumus, kaut kur kvalitāti, bet caurlaides spēja jau nu nav problēma nr. 1.
Citādi kā par fantazēšanu es to nenosauktu.
Vai ja Tālis var teikt, ka AB atdos nupat tur ieslidinātos 250 mio 5-6 gados, pie AB peļnas pirms covid
2018 gada 5mio Tad tas kā?
Valsts notirgos daļu akciju, vai vispar uztaisis IPO.
smaidiigais rakstīja: Es reiz dzīvoju mājā, kuras oriģinālā adrese bija: Vidzemes šoseja tik un tik. Un iebrauktuve no šosejas. Vēl ir tādas mājas. Bet pilsēta ir ie/apaugusi ap šoseju. Pirms 150 gadiem bija tikai viens krogs, Gāles krogs, un pilsēta vēl aiz dzelzceļa. Tagad sen vairs tā nav. Lielais vairums sabtransa autobusu pietur tikai uz šosejas.
Arī smago kravu kustība ir ievērojama.
Un? Mājām uzbūvēt jaunus pievedceļus ne no šosejas; neredzu nekādu problēmu autobusam apstāties uz šosejas kur satiksme notiek uz 90 kmph; mums uz šosejām maz autobusu pieturu?
"pilsēta apaugusi ap šoseju" - un kur te ir problēma? Pāris mēnešus atpakaļ braucu cauri, neradās sajūta ka brauktu pa pilsētas ielu; radās tieši tāda pati sajūta kā braucot cauri grobiņai. Pāris trīs divlīmeņu krustojumi ķipa būtu nepietiekami lai savienotu abas Siguldas puses? Nu reku Liepāja ir apaugusi ap dzelzceļu; neskaitot tur tās pāris trīs pārbrauktuves liepājas austrumu nomalē, latvijas trešās lielākās pilsētas divas puses savieno divas [!!] pārbrauktuves un visi iztiek... Jeb tu satraucies par troksni? Desmit gadus atpakaļ, staigājot pa Glasgovas guļamrajoniem, redzēju skatu - dzīvojamais rajoniņš, no rindu māju gala sienām dzīva autostrāde burtiski kādi max 30 metri, un cilvēki dzīvo, tukšu māju nav - kāpēc lai kādam Siguldā rastos problēmas ja 100 metru attālumā būtu parasta šoseja? Un var tak kaut kādas skaņas sienas arī uzraut.
tur vienkārši kāds mudaks no LVCeļiem atļāva pārtaisīt šoseju par pilsētas ielu, tāpat kā Grobiņā. 2 krustojumi ar luksoforiem katrā Siguldas galā un pāris gājēju tiltiņi, nekādu pieslēgumu, DUSiem un veikaliem paralēla iela
Neredzu Grobiņā neko no "pilsētas ielas", neskaitot ātruma ierobežojumu. Kas tur ir tāds sevišķs ko nevajadzēja atļaut - 3 lieli krustojumi un pāris mazāku krustojumu? Pāris trīs gājēju pārejas? Benzīntanks? Pāris ceļam blakus esošas mājas? Nekā vairāk tur arī nav...
Autor, izlabo virsrakstu, vismaz lai jautrāk.Vienu no vārdiem vajg izdzēst.
msh rakstīja:
smaidiigais rakstīja: Es reiz dzīvoju mājā, kuras oriģinālā adrese bija: Vidzemes šoseja tik un tik. Un iebrauktuve no šosejas. Vēl ir tādas mājas. Bet pilsēta ir ie/apaugusi ap šoseju. Pirms 150 gadiem bija tikai viens krogs, Gāles krogs, un pilsēta vēl aiz dzelzceļa. Tagad sen vairs tā nav. Lielais vairums sabtransa autobusu pietur tikai uz šosejas.
Arī smago kravu kustība ir ievērojama.
Un? Mājām uzbūvēt jaunus pievedceļus ne no šosejas; neredzu nekādu problēmu autobusam apstāties uz šosejas kur satiksme notiek uz 90 kmph; mums uz šosejām maz autobusu pieturu?
"pilsēta apaugusi ap šoseju" - un kur te ir problēma? Pāris mēnešus atpakaļ braucu cauri, neradās sajūta ka brauktu pa pilsētas ielu; radās tieši tāda pati sajūta kā braucot cauri grobiņai. Pāris trīs divlīmeņu krustojumi ķipa būtu nepietiekami lai savienotu abas Siguldas puses? Nu reku Liepāja ir apaugusi ap dzelzceļu; neskaitot tur tās pāris trīs pārbrauktuves liepājas austrumu nomalē, latvijas trešās lielākās pilsētas divas puses savieno divas [!!] pārbrauktuves un visi iztiek... Jeb tu satraucies par troksni? Desmit gadus atpakaļ, staigājot pa Glasgovas guļamrajoniem, redzēju skatu - dzīvojamais rajoniņš, no rindu māju gala sienām dzīva autostrāde burtiski kādi max 30 metri, un cilvēki dzīvo, tukšu māju nav - kāpēc lai kādam Siguldā rastos problēmas ja 100 metru attālumā būtu parasta šoseja? Un var tak kaut kādas skaņas sienas arī uzraut.
Es neapgalvoju, ka tā vai citādi būtu labāk vai nē, es aprakstu situāciju, kurā apvedceļu grib vieni, un negrib citi, dažādu iemeslu dēļ.
"Tai skaitā bija arī tāda fantāzija kā 6 joslas posmā Rīga - Zilupe."
Ir tikai viens iemesls, kādēļ šo saukt par fantāziju. Dziļā rusofobijā izlikties, ka Terehova neeksistē un Krievijā dzīvo tikai Putina troļļi.
6 joslas ir standarta bānis - Polija tādu tūlīt pabeigs līdz Lietuvas robežai, kur arī Lietuva kādu gabaliņu jau būvē pretī.
Sešas? Pēdējoreiz, kad tur ap Suwalkiem braucu, nevarēju saskaitīt vairāk kā četras. Ap Mariampoli arī.
Laikam aizmirsi pieskaitīt to joslu aiz baltās svītras... Normālam bānim ir 3 joslas katrā virzienā - divas aktīvas + viena rezerves. Rezerves josla ir arī mūsu "Siguldas bānim", atšķirībā no Jūrmalas virziena, lai gan tehniski šīs abas šosejas ir vienāda - 6 joslu platuma.
Nē, draugs, joslas ir tās, pa kurām paredzēts braukt. Tā aiz svītras ir nomale. Pa to braukt nav paredzēts, bet tik plata tā tiek paredzēta avārijas gadījumiem. Noplīst kāds auto - nestāv braukšanas joslā. Remontu gadījumos to var izmantot u.tml.
Tavu loģiku lietojot sanāk, ka uz Saulkrastiem ir 4 joslu ceļš.
To sauc par rezerves joslu un tā tiek būvēta pilnā platumā un kvalitātē, kā pilnvērtīga josla - tādēļ no būvniecības viedokļa tādam ceļam ir sešas joslas. Pabraukā vairāk pa Vāciju - redzēsi, ka un kā šī josla tiek arī izmantota braukšanai un sešu joslu platums ar retiem izņēmumiem ir jebkura bāņa standarts.
Tu to vari saukt par rezerves joslu (lai gan nekur citur šādu terminu neesmu dzirdējis).
Vari jau pieminēt Vāciju, bet Latvijas ceļu standarti ir no fričiem lielā mērā aizgūti un savādā kārtā šīs "joslas" platums nekādā ziņā nav vienādā platumā ar braukšanas joslām.
Ja ļoti netici, varu palūgt, lai man rīt atsūta standartu. Ielikšu bildi.
Jā, puslīdz neticu. Dzīvē redzētais liecina, ka tā ir pilnizmēra josla un tās trūkuma gadījumā ir ātruma ierobežojumi.
de.wikipedia.org/wiki/Dateinelweg_(de).gif
Uz Siguldas šosejas viņa nav tāda pat platumā kā pamatjoslas. Viņā ietilpst vieglais, bet tā joprojām nav pilnizmēra joslā. Visur kur uz tās nomales būvē papildus nobraukšanas vai apgriešanās, ieskriešanās joslas, nomali vai nu paplatina vai sanāk šautriņa tā trešā joslā.
Uzreiz spuras gaisā? Vai bez putiniem un troļļiem nevar lietot vienkārši racionālus apsvērumus? Galvenais iemesls, kāpēc neredzu jēgu no ne 6, ne 4 joslām - nav to braucēju. Priekš 2000-3000 autiņiem diennaktī jau nu ar 2 joslām pilnīgi pietiek.
Ja mēs būtu Šveice, varētu būvēt pa smuko visur, bet ja resursi ir limitēti, tad tos derētu lietot racionāli.
msh rakstīja: Neredzu Grobiņā neko no "pilsētas ielas", neskaitot ātruma ierobežojumu. Kas tur ir tāds sevišķs ko nevajadzēja atļaut - 3 lieli krustojumi un pāris mazāku krustojumu? Pāris trīs gājēju pārejas? Benzīntanks? Pāris ceļam blakus esošas mājas? Nekā vairāk tur arī nav...
Tad naher tērēja naudu grobiņas apvadceļam, lai visi brauc caur centru. Un saulkrastu apvadceļam arī uzlikt 50 - lai drošāk
Tālis Linkaits ir atpakaļ no astrāļa jeb aizspogulijas!
Tālis Linkaits: Cilvēkiem Latvijas reģionos ir nepieciešama kvalitatīva dzelzceļa satiksme
Plānojam rīt publicēt piektdienas sarunu ar Tāli Linkaiti! Montējam Zoom video
iAuto rakstīja: Plānojam rīt publicēt piektdienas sarunu ar Tāli Linkaiti! Montējam Zoom video
Tā arī nepajautāji naher zīmē maģistrāļu kartes, ja naudas nav un nebūs
Atbilde ir tikpat acīmredzama, kā tava nespēja to ieraudzīt. Būs plāni, varēs ubagot naudu visur, sākot no budzēta plānošanas, beidzot ar Briseles koridoriem.
Bradypus rakstīja: Laikam aizmirsi pieskaitīt to joslu aiz baltās svītras... Normālam bānim ir 3 joslas katrā virzienā - divas aktīvas + viena rezerves. Rezerves josla ir arī mūsu "Siguldas bānim", atšķirībā no Jūrmalas virziena, lai gan tehniski šīs abas šosejas ir vienāda - 6 joslu platuma.
Te bilde no poļu '6 joslu bāņa, ko būvē Lietuvas virzienā'
Njā, šī tāda pašaura. Bet no tomēr - 3 jolas ir
P.S. nevajag neko pierādīt - iespējams, ka sapņoja arī par trīs braukšanas joslām. Iespējams, ka skaitīja pēc manas izpratnes. Tagad ir jauns plāns ar jaunām joslām un, kamēr kāds ārējs spēks neievisīs kārtību, tikmēr tuprināsim sapņot.
Es jau teicu, ja tās ir 6 joslas, tad uz Saulkrastiem mums ir 4 joslas, bet visādi Timroti tikai satraucas, ka tur ir slikti un grib deklasēt to uz 2 joslām.
Palūdzu bildi no standarta un nelielu izskaidrojumu:
Uz Siguldu esot NP29,5 analogs.
Kā redzi, pat īsts 6 joslu variants (tāds, kur pa 6 joslām var braukt) nav īsti 8 joslu ceļš, jo tur nav nekāda pilnizmēra platuma joslas. Un atgādinu, ka šis viss mums ir nācis no Vāczemes.
Esi nu vīrs, un atzīsti, ka rupji un apzināti meloji.
Tas ir tas pats, ko tu mēģini piešūt katram, kas diskusijas karstumā kļūdās paviršības vai nezināšanas dēļ.
Biju Bauskā.
Tiem, kuri pie šosejas dzīvo-jāprasa kompensacijas par trokšņa piesārņojumu. Ribjoslu var dzirdēt cauru nakti.
Šā gada valsts budžetā sabiedriskā transporta dotēšanai paredzēti kopā 61,6 miljoni eiro. Nav slikts bizness, ja valsts dotē! Ja nopietni, vai tā dotēšana nebūtu jāizbeidz Tāli? Kas ir pārvadātāju uzņēmumu īpašnieki Tāli? neatkariga.nra.lv/satiksme/328839-autobusu-satiksme-var-izbeigties-kuru-katru-bridi#_=_
Tālis Linkaits aizgājis astrālī
www.delfi.lv/auto/zinas/fotoradariem-naudas-nav-rosina-ar-meteostacijam-fikset-autobrauceju-parkapumus.d?id=52588145
Raženi padomi sadoti, pirms tam likās, ka tālis filtrē bazaru, bet tagad liekas, ka ministrs vulgaris