Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ierīkota dīvaina "gājēju pāreja" uz Jelgavas šosejas Olaines novadā

imzz Reģ.: 27.02.2015

Faktiski tas ir tikai atvērums barjerās. Tajā apkaimē autobusa pieturas esot ik pa 2 km un daļai cilvēku, saprotams, jātiek no tām uz šosejas pretējo pusi. "Gājēju drošība gan arī turpmāk palikšot tikai pašu ziņā, jo cilvēku šajās vietās esot pārāk maz, lai izveidotu dārgus, bet drošus divlīmeņu šķērsojumus."

www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/pec-ltv-iesaistes-olaines-novada-bus-pareja-uz-autobusa-pieturu-dzilnas.a388198/

 
650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Divkosības,melu un tukšas muldēšanas kalngals.Šosejas atjauninājumu projektēja vieniLOHI,apmaksāja citiLOHI,tas ir vairāk kā skaidrs.Tieši tas pats, kas vidzemes virzienā.Cilvēku "mums" ir pārāk maz.Tapc ir Svarīgi, lai arī atlikušie nsprāKtu (pa ceļam uz Savām mājām..).

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Sekas tam, ka 2+2 tiek interpretēts kā bānis, bet blakus nav servisa ceļa, pa ko kursētu vietējais sabiedriskais.

Nekādu jēdzīgu risinājumu jau nav - 70kmh un kaut kādas saliņas ar betona bluķiem starp joslām?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Mja un tādu "plānošanas" piemeru ir steriem, Liepājas šoseja - diezgan jauna, bet apdzivota vieta Lapsas, un gan jau vēl tur uz prieksu šis un tas izveidosies, bet ne - padomat ka tur kādam vajadzēs nogriezties, vai izbraukt - skuju ... labi vel.ka neliek pa meža takam no turienes izbraukt ... Alderi, Ādaži, Carnikava, Gauja, utt. tur tak nevienam neko nevajadzes, kadēļ gan sipt sev prātu jau iepriekš padomajot par satiksmes organizāciju ...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

ādažiem jau viss bija, bet tad bizness sapiķoja, lai no apvedceļa uztaisītu sūdu uz kociņa - ar 70 un pieslēgumiem ik pēc 500m

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Es saprotu to biznesu utml.- b'tu muļķīgi "neiekešot" uz caurbracējiem, bet ņemot vērā ka otra gala Carnikavas pagrieziens nav pārāk gudri uztaisīts, es teiktu ka tur bija jābūt vēlvienam pārvadam šitās herņas vietā:

goo.gl/maps/wQ49mdAjCpjDvvu27

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

"iz-rekonstruētās" Liepājas šosSejas interesentiem un citiem nekaunīgajiem kreiso pagriezienu tīkojošajiem jauno/ciemu okupantiem patlaban ir "garantētas" visas iespējas- tagadējajos tumsas/sniega apstākļos ja izdodas veiksmīgi nokļūt savā miteklī, katru vakaru var svinēt DzimšanAss dienu!

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Pie šīs "pārejas" trūkst tikai "šodien nobraukto" skaitītājs un dežūrauto ar slotu un liekšķeri. Kā vispār var kaut ko tādu pieļaut? Tur bija jābūt gājēju tiltam vai tunelim.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 5 Atbildēt

Kāpēc tur jābūt tiltam vai tunelim, ja dienā iet pāri 34 cilvēki?

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Likvidēt NA/uj tur tos 34 cilvēkus ar visiem viņu šķūniem un suņubūdām! Jaunolaimi un Mendeļciemu nolīdzināt līdzenu, UzvarasLīdumu nolīst pa sauso! Nav nevienam jāiet pāri pa autostrādi, pa kuru jelgavAss bozmži traucās uz rīgu! Nav jābūt nekam un nekur,visu likvidēt,nolīdzināt un saknē iznīcināt, radīt apstākļus kad dzīvošana kā tāda radītu pēc iesp vairāk neērtību un cilvēki paši labprātīgi no tās atteiktos!Pie viadukta noorganizēt striķu un lupatu nomu,kārējus un auklu pinējas nodarbināt 3 maiņās! Jā!Jess!ДА! Ieņem laicīgi rindu!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

2+2 ceļu šķērsot ir aizliegts, bet valsts projektā ir paredzējusi caurumus barjerās, lai to vieglāk izdarīt.

Kaut kā jau tiem 34 cilvēkiem ir jātiek mājās, ne tā?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nee,draugi, nekur nekam nav jātiek.Valsts gar tavu māju var uzbūvēt žogu, izrakt novadgrāvi un/vai ierīkot atkritumu poligonu.34 cilvēki ir nekas priekš lielvalsts ambīcijas,koncepcijas un kontra-cepcijas.No 1.apr paralēli vakcinācijas rindai tiks atvērta pierakstīšanās uz Kastrāciju.Pieteikšanās anonīma,laipni luudzam.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Kur aizliegts šķērsot 2+2 ceļu?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

ar vienu roku gan ir legalizēti caurumi barjerās, bet tipiski tas ir 2+2, un 18.2 aizliedz šķērsot ārpus zebras.

Savukārt zebru bez luksofora uz 2+2 nedrīkst pēc standarta - šahs un mats

18.1. šķērsot brauktuvi ārpus gājēju pārejas, ja ceļam ir sadalošā josla, vai vietās, kur uzstādīti nožogojumi gājējiem vai ceļu nožogojumi, izņemot vietas, kur ceļa nožogojumos ierīkoti ceļa šķērsošanai paredzēti pārtraukumi;

18.2. šķērsot brauktuvi ārpus gājēju pārejas, ja ceļam, kur ceļu satiksme notiek divos virzienos, ir četras vai vairākas braukšanas joslas;

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tu koā ? Tag būs jātaisa komīsija vai kaut kāds cits nodibinājums. Piedāvāju nosaukumu Dons Kihots & Saņčos

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Reāli labs padoms bez jebkādiem nosacījumiem, tā teikt pa brīvu, bez ziedojumiem utt.

Vietās līdzīgās piemēram kur jāšķērso brauktuve. Katrā ceļa pusē novietojat kārtīgu teleskopisko makšķeri un galā kā karogu piestiprināt zaļo atstarojošo vesti un kādu mirkšķinošo aproci no alisekspreša Kad tas tur kaut kur gājējs šķērso to nbrauktuvi, paņem to makšķeri un vicinot dodas pāri. Nakts laikā papildus ieslēdz ilumināciju

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 1 Atbildēt

Reāli būtu jābūt zebrai, luksoforam, un pogai, ja tunelis vai tilts ir par dārgu.

Nu, pie bada varētu būt zebra un lampa, lai to 34. pisloni redz.

Bet visticamākais scenārijums tur bija tāds: piektdienā vietējā kultūras namā uz 13 minūtēm izkarināja plakātiņu ar aucinājumu sabiedriski apspriesties, neviens no 34 bojāgājējiem par to neizināja, un neviens nepateica lētākās cenas nosolījušiem rasētājiem, ka tur kāds varētu gribēt pāriet pāri šosejai.

priekškars krīt.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Jautājums gudrajiem! Piemērs, pie tās pašas Jelgavas šosejas ir vesels lērums ar privātmājām, starp Jaunolaini un Olaini. No katras mājas viens cilvēks grib šķērsot ceļu uz pretējo pusi. 1)Pie katras mājas luksoforu, tiltu vai tuneli?

2)Ok, ne pie katras, kāds ir saprātīgs attālums kādā pilsonis būtu gatavs vilkties uz kopēju pāreju vairākām mājām un neiet pāri tuvākajā vietā? 10m,100m, kilometrs?

3)Ok, tur nevajadzētu būt mājām, nu ko tad jau jāatpērk, katra māja kādas min 50k EUR, cik mēs kā sabiedrība mājas būtu gatavi atpirkt? Ā tas jau sen bija jāizdara, nu neko, nav izdarīts, ko tagad darīt?

4)Labi, ja ir 34 gājēji maksimumstundā, vai visticamāk pa visu diennakti, tad vajag kaut ko darīt, bet ja ir 30, 25, 10, 5, 2, 1, tad arī un ko?

P.S. Tad kad gājējam ir jāmuģās tikt pār brauktuvi un viņu nav daudz (LVS paredz minimālo robežu 50 gājēji/stundā), tad gājēji uzmanās, neskrien uz ceļa. Taču, ja ir zebra, luksofors utt, tad po, neskatās ne augšā, ne lejā, ne pa labi, ne pa kreisi un mauc un tad viņus arī nobrauc tie kas kaut kādu iemeslu dēļ neko nav pamanījuši. Bet vēlreiz šādi var rīkoties, ja gājēju ir maz. Ja viņu paliek daudz, tad viss beidzas kā uz Ulmaņa gatves ar izvaroto žogu, kur neba jau visi lien pa vienu caurumu,, bet katrs sevi cienošs pilsonis izgriež caurumu tieši savai taisnākajai trajektorijai.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Da bļāviens, ne jau pie katras mājas to tuneli vajag, bet pie AUTOBUSU PIETURAS!!! Par to tak viss stāsts.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tā nav līdz galam pareiza pieeja, jo gājēju utml. drošība ir aŗi reizē autovadītāju drošība. Tādēļ jautājujms ir vairāk par to ko varam atļauties, un ko vajag izdarīt.

Tīri ilustrācijai iedomājies, ka gājējam vajag tikt pāri diezgan intensīvas satiksmes gadījumā teiksim sniegputenī , vai tiešām domā ka viņš neies pāri ?? Skaidrs ka ies, un tagad iedomājies jebkuru vadītāju kuram priekšā starp kupenām iznirst gājējs, un vinš mēģina izvairīties, domā ka tikai viens sasists auto tur būs ???

P.S. par to kur un kā - ir jau tāds vecs pastāsts, ja redzi ka pāri pļavai ir iemīta taciņa, tad acīmredzot tur ir ērtākais ceļš un tur nenāktu par sliktu ierīkot celiņu ar segumu.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Jelgavas šosejas ir vesels lērums ar privātmājām, starp Jaunolaini un Olaini. No katras mājas viens cilvēks grib šķērsot ceļu uz pretējo pusi. --

Ja "vesels lērums" , tad vajag papildceļus šosejai katrā pusē, pa kuriem kursē atsevišķa maršruta autobuss, kurš savāc/izlaiž visus gribētājus, bet pats izlien uz šosejas tikai vienā vietā, tur, kur ir satiksmes pārvads.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

No kurienes cipars 34? Tā pietura ir krūmu vidū un tur labi ja 3 līdz 4 ir tie gājēji, nevis 34. Tālāk esošajai Dalbei ir pašiem sava pietura, piekuras ir pārvads, tur dzīvojošie diezi vai uz Dzilnām kātos.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Pat ja tur ir viens gājējs... Tur ir pietura, un uz pieturu ir jāparedz nokļūt! Par ko mēs te diskutējams?

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Protams, ka vajag. Es tak nesaku, ka nevajag. Jautāju tikai no kurienes cipars, jo tur riņķī nav māju. Savulaik daudz tur esmu ar riteni garām braucis un noskatījies, ka uz pieturu netiek un jāiet līdz Dalbes pārvadam. Labāk šāds risinājums, nekā nekāds.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Kā par ko diskutējam- par parasto tēmu, par Lohiem!

To tikai LVlohi var ieplānoties, aka Autostrādes statusa piešķiršana kkādam suudaceļam likvidēs visas problēmas.Ka sacelsim sētas un tādējādi tie tur Elgavas bomži pa 16min nokļūs pie sava tā rīgas maizesmutēdevēja.

Vadošie p-assi domā, ka sabtransa un pieturas esamība meža vidū "atbrīvo" viņus no atbildības par izkāpušā passažiera tālākajām gaitām.Tur simtiem cilvēku tās mājas gar to suudaceļu ir sabūvējuši- kas devis tiesības viņus uzskatīt par trešo šķiru,salīdzinot ar tiem, kuri dzīvo dažus km tālāk un vēlas gar turieni traukties ar izbāztu mēli un aizžmiegtām acīm?

Būvējiet otru šoseju autobusiem, ja gribat no tā krievu suuda tagad starpplanētu konfekti iztaisīt! Lieciet tiem autobusiem braukt iekšā pa katru pievadceļu, uz kura ir kaut viena māja! Spraudiet luksoforus,taisiet apļus un lieciet ik pa 2km zīmi 70,kā polijā un krievijā!Tā, kā turpat 6km tālāk savu diplomēto dalbaijoobu vadībā esam izcūkojuši un sajājuši šo pašu suudaceļu ar zīmi 50 un visā europā idiotiskāko krustojuma dezorganizāciju. Jo tā reāli ir nevis autostrāde, bet gan augošas pilsētas teritorija,tur reāli cilvēki dzīvo!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Tas vis ir štrunts! Par gājēja pienākumu būt redzamam ne vārda! Tiesības izdzīvot "baltiem diegiem šūtas"! CSL 19. pants. CSN 18. punkts.

Par CSN 100. punktu! Kā to izpildīt?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Kad tos gājējus, kas ārpus apdzīvotām vietām tuvojās ceļam bez atstarojošās vestes un gaismas jebkāds lampiņas, sāktu drātēt tāpat kā tos koroņa pārkāpējus. Būtu rezultāti acīm redzami. Tak aizbraucat pieredzes apmaiņā tepat uz LT. Un nevajag teikt, ka nabagiem nav naudas vestei..., tāpat katram ir pa telefonam kurā iebūvētais lukturītis ar dažādiem mirgojošiem režīmiem

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti