man patīk bmw moči, kādi jums patīk?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
man patīk bmw moči, kādi jums patīk?
Man ar patīk moči ar JAWA.
jaunais chalenger stulbings - kādi moči jums patīk?
Ja reiz te tāds topiks... Ir kādam kaut kas par Mash sakāms? Jau pāris gadus uz kādu maksimāli lētu un vienkāršu 125cc skatos, ko uz darbu braukāt.
Labs jautājums, īpaši interesē kāda ir kvalitāte pret to cenu! Uztaisīšu labāk par šo atsevišķu tēmu.
Te iauto.lv/forums/topic/41326-atsauksmes-par-mash-motocikliem
Lai gan te viens kantoris Rīgā šo pasniedz kā baigo franču brendu, tas ir parasts generic ķīnas izstrādājums, kuru var sastapt arī zem kaudzes citiem brendiem.
Noteikti neiesaku pirkt šādu izstrādājumu. Nolietojas ātri, ir nekvalitatīvs un kad pienāks laiks pārdot, nāksies atdot par kapeikām, jo pieprasījums ir nekāds. Labāk pameklē kaut ko no zināma brenda.
Reti, bet citreiz var atrast Korejas ražojuma Hyosung un Daelim motociklus. Tie būs labākas kvalitātes par Mash un citiem ķīniešiem un maksā ļoti lēti.
Vot, uz tiem Daelim arī esmu skatījies, tad tu saki, ka labāks par Mash... Vēl bija iekrituši acīs pāris Shineray izstrādājumi, saka ka esot precīzas vecu Hondu kopijas. Bet tas jau atkal ķīnietis, hvz, kā tur ar kvalitāti un uzticamību.
Jā, korejiešu moči ir labāki, bet ir nedaudz grūtāk ar atsevišķu detaļu sagādi. Pa lielam arī korejiešu moči izmanto japāņu tehnoloģijas un Hyosung gadījumā, lielākā daļa detaļu der no Suzuki. Sava specifika tur protams būs.
Un visi tie ķīniešu moči ir licenzētas vai nelicenzētas kopijas japāņu tehnikai, bet nekādu kvalitāti no tā nevar gaidīt. Vienalga, vai tas ir tāds Optima Līnija brends kā Mash, Brixton, Masai utt vai tas ir kāds ķiniešu lielais OEM ražotājs (Keeway, Shineray, utt).
Bet piebildīšu, ka 125cc močus arī Japāņu brendi mēdz "lētajās" Āzijas valstīs, jo tie tomēr skaitās budžeta modeļi. Cik zinu, Honda savus 125cc modeļus ražo Ķīnā un Indijā, KTM Duke ražo Bajaj, Indijā. Bet tas viss protams atbilstoši viņu kvalitātes prasībām. Bet, piemēram, Yamaha MT125 eiropas tirgum ražo Francijā un pēc manām sajūtām kvalitāte bija līmenī.
Uztver to 125cc moci kā īslaicīgu variantu. Pēc laika noteikti gribēsies pārsēsties uz ko nopietnāku. Tāpēc labāk pirkt ko kvalitatīvāku un tā, lai pēc tam normāli var pārdot tālāk.
Vēl jau arī ir lietotāja faktors... Man darbā ir palīgs, vīrelis ap 60 gadiem, sēdoša suņa augumā, pārvietojas ar Wonjan WJ50 kam jau no fabrīķa iekšā 74 vai cik tur kubu dvēsele - saka ka brauc jau sešus gadus, būs jāpalūr cik viņam odometrā tagad ir, pirms gada bija 28k, kā pats teica - kā pats teica, kad nopirka, akurāti piebrauca, savādāk tik močī, vienīgi karbuļi neturot, un pirms dažiem mēnešiem viņam aizmugures dakša izjuka. Gan no paša teiktā, gan no maniem novērojumiem, normālais ātrums viņam ir ap 70; pats saka ka maksimālais ko ir izdevies izspiest - 90 ar ceļavēju no kalniņa, tā ka žēlots netiek.
Man viens no "vecajiem ir Yamaha TW, tiesa jamos ražo joprojām:
Un pavisam svaigs:
Močus esmu pircis trīs un visus jaunus - tieši dēļ iespējamiem slēptajiem defektiem! Lai gan arī vienu moci, tāpēc, ka tādu lietotu vienkārši nebija!
Es savu pirmo moci Honda NC750S nopirku tikai pagājušajā gadā. Pirku jaunu, jo pats neprotu un nevēlos ņemties ar tehniskām lietām.
Bet vispār līdzīgi kā ar auto, arī močiem ir tik atsķirīgas mērķauditorijas un attiečigi arī izpildījums - žiletes, krosa moči, čoperi, pilsētas, tūreri u.c. Visdrīzāk katrā šajā kategorijā ir kāds izteikts līderis un tieši otrādi - nedrīkst ņemt.
Es paņēmu hondu, jo biju lasījis atsaukmes, izpētījis arī YouTube, ka konkrētais modelis ir ļoti labs tieši pirmajam mocim. Pie reizes arī tas, ka Honda, kuras es cienu un lietoju jau kopš 2007. gada.
Starp citu, laba tēma... es kaut kā spriežu, ka beidzot vajadzētu šogad nolikt moča tiesības un tad uz nākamo pavasari varbūt arī iegādāties moci. Neko daudz no viņiem nesaprotu. Šobrīd ir ideja, līdzīgi kā ar auto - ieprikt kaut kādu lētuci, lai saprot, ko gribi, ko negribi utt., un tad jau skatīties tālāk. Domāju par kādu japāni ap 600 cc (Honda, Suzuki, Yamaha vai tml.). Ko tauta domā? Vai par kādiem 2000-3000 euro var ko sakarīgu nopirkt? Un kādi vispār močiem mēdz būt defekti? Nu, ja skatāmies, ka auto tur ritošās daļas, kārbas utt.? Močiem tas pats?
Nu, lūk, ko tauta domā par kaut ko tml? www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/honda/jfndc.html#photo-5
Pats neesmu braucis (tik izbraucis), bet viens pazīstams Tukumnieks lietoja diendienā uz darbu braukāt - viens no ļoti labiem un ilgspēlējošiem aparātiem.
Paliels gan, attiecīgi maza auguma moto braucējam nebūs parocīgs ( tiesa ir arī otrādi redzēts kolēģis ex-darbavietā 2+ metrīgs un miesās ražens/spēcīgs - ilglaicīgi uz kaut kāda šķiet Suzuki Bandit - izskatījās vienkārši smieklīgi -tipa tā kā būtu uz "skrejriteņa" uzkāpis , kamēr pārkāpa uz BMW enduras)
Transalp un Africa esot klasika. Uzticami un baudāmi.
Konkrētajam jau 20 gadi. Var jau būt, ka tejniski tur nekas nav ne mainījies, ne neapgūstams, bet nu 20 gadi ir solīds vecums jeburam transportlīdzeklim.
AfricaTwin jau joprojām tiek ražoti un arī LV tirgoti :
bikes.honda.lv/index.php?m=32&l=3
TransAlp - joprojām ir ko izvēlēties no lietotiem "Gen2" un tad varbūt būs aŗi pavisam jauna paaudze:
www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2021/february/new-honda-transalp-coming
Par Africa Twin es ļoti labi esmu lietas kursā ja nemaldos, pirktākais Honda mocis pagājušajā gadā gan LV, gan citur. Šķiet, 2019. (?) Gada mocis Eiropā.
Labi nepārzinu moto tirgus piedāvāju, bet ka tik šis nav vienīgais savā klasē, kas pieejams ar automātisko (robotizēto) kārbu.
Pagājušajā pavasarī, drīzāk vasaras sākumā, kā reiz nokāroju moča tiesības un sākumā arī skatījos uz Transalpu. Ar pārīti izbraucu, bet kaut kas nepatika katrā no eksemplāriem, beigās paņēmu šitādu: www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/suzuki/echhh.html
Zaibis, smaids līdz ausīm katru reizi uzkāpjot. Uzliku mežam un grantenei piemērotākas riepas un vīlēju kur acis rāda. Garāžā otrs eksemplārs stāv šitāds: www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f650%2098.htm
Pēc skata un konstruktīvi bišķi atšķiras, bet braukšanas ziņā stipri minimāli.
Tā kā no tehnikas šo to saprotu un ķimmerēties patīk, tad vecums nebaida, bet kopš pirkšanas brīža esmu novīlējis 6k km, vairāk kā eļļu neesmu mainījis.
Man salīdzinot XF650 ar F650, likās ka F650 ir tāds kvalitatīvāks, labāk nostrādāts.
Bet neko sliktu par abiem šiem močiem nevar pateikt, lieliska izvēle šajā kategorijā.
Karoče, sanāk, ka 3000 euro kategorijā sakarīgu tūrista moci nopirkt var... Te laikam jādara tāpat kā ar auto - jāpaņem kāds pazīstams specs līdz un jādo' tik vaļā...
Man pa 3k iznāca mocis (tāds, kā linkā un par biš zemāku cenu), ekipējums un visa tiesību kārtošana tai skaitā.
Sorry, nav tūrists, bet ļoti labs ielas mocis. Šie divi ir ļoti izdevīgi varianti:
www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/kawasaki/bpjib.html
www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/kawasaki/hlphp.html
----
www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/kawasaki/dcbmn.html
www.facebook.com/marketplace/item/473021220774231
Šos tā uz ātro varu izcelt. Varbūt ieinteresē.
Man šāds ER6 mētājs šķūnītī, nopirku ar domu moš iepatīkas braukt ar moci, kkā nepaķēra! Jātirgo būs nost.
Arī esmu prātojis par moci un vispār tiesību nolikšanu. Kā nepraša šajās lietās, esmu tikai pēc vizuālā kritērija kaut ko paskatījies. Šobrīd vispatīkamākie liekās 'naked' tipa moči, kā piemēram Kawasaki Z-sērija...Z650, Z900 utml..
Domāju, ka galvenais jautājums visiem, kuri domā iegādāties močus braukšanai pa šoseju ir: vai jums tiešām patīk vējš ?
Motorolers rakstīja: Man šāds ER6 mētājs šķūnītī, nopirku ar domu moš iepatīkas braukt ar moci, kkā nepaķēra! Jātirgo būs nost.
Tieši šo momentu gribēju pieminēt. Jaunībā izbraukājos un tad mans ČZ350 sezonā tik 1500 km noripināja un ar katru gadu mazāk. Apnika un pārdevu. Lielus attālumus uz mocīša pārvarēt nevilina. Atkarīgs arī no laika apstākļiem. Lai 2x sezonā izbrauktu, var aizlienēt.
Tāpēc patreiz doma, lai pavizinātos, kā alternatīva kaut kāds el divritenis, ko grabažniekā iemest lai kur pa dabas takām netraucējot apkārtējos parullētu.
Nu tad jau jāsāk ar to ko no mocikleta sagaidi-ātrāku pārvietošanos pilsētā, brīvdienās plezīrā galvu izvēdināt vai meklēt piedzīvojumus meža takās, nemaz nerunājot par sportiskākām aktivitātēm.
Pašam LC4 640 jau 13to gadu, man patīk, braucu tikai pa mežiem(ne sūnām), mērķis dullumu izdzīt un galvu izvēdināt, braucu reizi nedēļā-divās, ap 200km apli bet tā no sirds. Plīst jā, jo sirdīgāk brauc jo ātrāk nolietojas.
Kā pirmo labāk izvēlēties kautko stingri universālu, tilpumā līdz litram lai nav briesmīgi smags un kļūdas piedodoš, lai var drusku no visa nosmeķēt un saprast kurā virzienā/os vairāk velk un tad jau lūkot specifiskāku tehniku.
feciic
Jā iesācējam nevajadzētu pārforsēt ar jaudas izvēli. Diemžēl statistika rāda, ka visi krīt. Mazāka jauda, iespējams mazāka kļūda. Lieliem dzinējiem vēl tāda specifika kā radiāli vai aksiāli novietota kļoķvārpsta un giroskopiskais efekts apdzenot jāņem vērā. Tā šerpāķ apdzenot, var neielocīt atpakaļ trajektorijā...
Kad noliku tiesības iegādāju kaut ko pavisam vienkāršu 95. gada Suzuki GS500 (750 naudiņas laikam bija). Jauda nekāda lielā, bet prakses gūšanai pietiekami. Kad iekurināja, tad jau skrēja. Dzinējs principā bija "bullet proof", bet jautrību sagādāja neesošs dačiks degvielas daudzumam līdz ar to risks palikt bez degvielas bija liels (pāris reizes arī sanāca ). Braucamais bija ok, bet ar karbūzi un čoku gan vairs negribu. Ja tagad ņemtu lietotu, tad gribētu tādu ar ko mācījos braukt - Kawasaki ER6-N. Patīkami vadījās un arī skrēja. Skaņa arī bija neuzbāzīgi dobja. Katrā ziņā patika labāk par izplatītāko mācību moci Honda Hornet.
Nokārtojot A kategoriju, kā pirmo moci iegādājos 2007 Suzuki SV650 ielenieku, kas ar plastmasām sānos jau gandrīz kā baikam. Pieredzes līdz tam nebija, ja vien bērnībā pāris izbraucienu ar klasesbiedra IŽ vai vairāk - ar mopēdu utt. Protams, arī mācoties ar Honda Hornet ar apaļo lukturi. Pirku Varšavā no vieniem moto tirgotājiem, busā iekšā un uz Latviju. Ja pareizi atceros, toreiz samaksāju ap 2500 EUR, par svaigu 15tkm Vācijā nobraukušu moci lieliskā stāvoklī. Saprast no moča tehnikas sapratu maz, tomēr pirkums bija labs ilgākiem (15tkm) manis nobrauktiem km.
Suzuki SV650 - 2 cilindru V-2 dzinēju ar 72zs. Joprojām domāju, ka ļoti pietiekami ikdienai, ja reiz braucu intensīvi arī trasēs uz redline robežas. Lieliska atsaucība dzinējam visos režīmos. Ātrums reāli līdz 215km/h bija ikdiena Patika fakts, ka mocis bija viegls (169 kg), kas tā vadāmību darīja viegli utt. Labas arī bremzes, mērens patēriņš benzīnam ar visu manu braukšanas stilu.
Esmu vairākkārt nomājis arī Husquarna Te 510 hard enduro moci. Ļoti viegls un atsaucīgs utt. Jaudīga rotaļlieta ikvienam moto fanam Principā, var būt kā ikdienas mocis arī. Neprovocē uz baigiem ātrumiem, kolosāls ārpus asfalta mežā, pa pļavu utt.
Bišķi patraucēšu lielākas litrāžas sarunas - vai kāds varētu izskaidrot kādus sodus var ierubīt cilvēkam kurš ar mopēda vadītāja apliecību vada mopēdu kurā atrodas 125 kubu motors? Balstoties uz ātrumu, protams, var ierubīt braukšanu bez attiecīgas kategorijas vadītāja apliecības - bet vai cepisti var arī kaut ko ierubīt par acīmredzami [fiziski] lielāku motoru pļerdakā kurā tāds nedrīkst būt, jeb tas tikai var kļūt par subjektīvu faktoru lai pārliecinātu cepistus ierubīt sodu, nevis tikai pakratīt pirkstu - ?
Man jau liekas ka uz ceļiem viņu tik maz palicis ka iespēja uzrauties ir gana maza.
Par neatļautām parbūvēm tiesīgi spriest tikai CSDD. Cita lieta gan varētu notikt notiekot csng, tad gan varētu tikt izpurināt tā pamatīgāk.
Vispār nekad nev dzirdēts, ka uz ielas piesietos par to, ka motors nepareizs. Esmu gan dzirdējis, ka ierubī sodu par braukšanu ātrāk nekā 45km/h - ar mopēda tiesībām tu vienkārši nedrīksti ātrāk. Bet tas arī no sērijas: teica čoms, kura brāļa draugs dzirdēja...
Braukt ar 125 cm2 rolleri ar M kategorijas tiesībām ir tas pats, kas braukt ar mašīnu bez B kategorijas.
Sods ir par transportlīdzekļa vadīšanu bez tiesībām.
Policistam nav jākondtatē ātruma pārsniegšana. To var redzēt uzreiz planšetē, noskanējot numura zīmi, cik cm3 ir "pēc papīriem". Tiesa gan apturēt policija bez iemesla arī nedrīkst. Ja nu vienīgi ir redzams, ka brauc persona, kas jaunāka par 18 gadiem.
Ja dokumentos ir 49 cm3, bet faktiski ir vairāk, tad droši vien vienīgi ātrums var būt sākotnējais kritērijs. Kāds principiālāks policists varētu arī izņemt rolleri un nodot eksperīzei.
Tas ka braukšanu ātrāk par 45 ar mopēdu bez A1 vai B traktē kā braukšanu bez atbilstošas vadītāja apliecības ir skaidrs - mani vairāk interesēja vai var ierubīt vēl kaut ko, jo visi paziņas stāsta "menti nav tik stulbi, māk pēc izskata atšķirt 49 kubus no 125".
Mans kolēģis tikko savam Wonjanam kaut kādā bezsakarā 72 kubu motoru nomainīja uz 125; mani vienkārši interesē cik ļoti vairāk viņš tagad riskē - uz ~70 viņš brauca jau līdz šim.
Šis intresanti:
Ceļu satiksmes likuma 51. panta piektā daļa noteic, ka par transportlīdzekļa vadīšanu, ja nav atbilstošas kategorijas transportlīdzekļu vadīšanas tiesību, piemēro naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no astoņām līdz piecdesmit sešām naudas soda vienībām (no 40 līdz 280 EUR).
Savukārt sestā daļa noteic, ka par transportlīdzekļa vadīšanu, ja nav transportlīdzekļu vadīšanas tiesību (transportlīdzekļu vadīšanas tiesības noteiktā kārtībā nav iegūtas vai ir atņemtas) piemēro naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no piecdesmit sešām līdz simt četrpadsmit naudas soda vienībām (no 280 līdz 570 EUR).
Pa manam sanāk tā, ka ja nav nekādu tiesību (arī ne rollera), tad sods no 280 līdz 570 EUR, bet, ja ir M kat. tiesības, bet nav A kat. tiesības vai pat B kat. tiesības, tad sods ir no 40 līdz 280 EUR.
presto.lv/a1_kategorija#:~:text=Kategorijas%20apraksts%20%20%20Vecuma%20ierobe%C5%BEojums%20%20,kategorijas%20autovad%20t%C4%81ja%20apliec%20bu%20%20...
Tātad - drīkst braukt ar B kategoriju.
Nomikam gan taisnība, ja brauksi ar ko niknāku, CP to klasificēs par braukšanu ar bez attiecīgās kategorijas transportlīdzekli.
Pirms gadiem 10 bija populāri uztūnēt parastos 49cm3 rollerus, izravēt ātruma ierobežotājus u.c. Un tad vismaz Rīgā apkārt braukāja csdd stendi ar policijas pavadību tieši močiem. Līdzīgi kā ar pārkrautiem kraviniekiem, uz aci jau viss kaut ko var pateikt, bet faktiski pārkāpumu var fiksēt tikai uz stenda vai apskatē(močiem). Vismaz pagaidām policistiem nav pilnvaru sodīt par uz aci šķietamu pārkāpumu. Protams, ja ar 49cm3 mauc pāri simtam, tas noteikti raisīs jautājumus, bet kā ar transportlīdzekļa izņemšanu ekspertīzei tikai dēļ ātruma pārsniegšanas un tikai aizdomām par pārbūvi..nez.
P.s. tos ierobežotājus taisīja tā lai var ātri atlikt atpakaļ, respektīvi uz stenda būs atkal Max v ~50km/h
Taisa joprojām, jo tie motori nav ilgspēlējoši ja kartīgi brauc pilnā ryčkā, un tad attiecigi jebkurs remontizmers jau rupji sakot ir "nākamais tūninga stage" - tilpums pieaug utt. Laikam dzivē es redzejis itāļu skuteri ar stage 5 vai 6 un savi 80 kubi, tiesa tas jau ir mainītas galvas utt.
Jau padomju laikos bija Deltas ar Minskas motoriem sastopamas. Šajā ziņā nekas nav mainījies līdz šai dienai - vienmēr gribas ātrāk un jaudīgāks. Ierobežotāju izravēšana ir pirmais, ko dara katrs sevi cienošs rollerists. Cilindra maiņa uz lielāku tilpumu jau ir nākamais līmenis. Starp citu, ir tirgotāji, kas piedāvā pat jaunam uzreiz uzlikt 70 cc, papīros atstājot 49 un nezaudējot garantiju.
Tieši šādu ķīniešu mēslu es savulaik (2015. gada vasarā) nopirku jaunu. Papīros 49 cm3, dzīvē "ir" 70 cm3.
"IR" liku pēdiņās, jo rolleris ātrāk par 45 km/h tāpat nebrauc. Vispār tas droši vien ir neveiksmīgākais transportlīdzekļa pirkums manā pieredzē.
Pēc tam paņēmu Honda SH150, ar to bija pavisam cita braukšana, bet tam gan jau vajadzēja A kategoriju, jo 150 cm3.
Otreiz es ķīnieti vairs nepirktu un nevienam neiesaku. Stāv garāžā ar ļoti mazu nobraukumu (pat 1000 km nav nobraukts), bet netiek izmantots. Droši vien būs jāatdod lūžņos
Nedod lūžņos - dod kādam jaunietim skrūvēt - lai mācās ;)
P.S. Katram savs lūznis reiz ir jāpalieto, lai saprastu, ka ir jēga labām lietām, standartiem utt. dzīvē daudzs lietas nav nejaušas, maksā tik cik maksā .. nu jeb tas viss kas nāk ar pieredzi komplektā ;)
Nez, kaut ko tev nebija sataisījuši līdz galam. Man 49cc ķīnietis ar pilnīgu stoku, tikai izravētiem visiem ierobežotājiem pa taisnu ceļu līdz 70 ieskrējās. Arī ar tiem 70cc nav jāiet neko ātrāk par 70km/h, bet pluss tas, ka jauda lielāka, ko īpaši jūt braucot augšā uz tilta, arī ieskrējiens uzreiz labāks. Bet nu 70 km/h stabili ir jāiet. Arī ķīnietim.
Nu neiet man ātrāk. Ja nu vienīgi no kalna lejā
Tukšgaitā slāpst nost. Karburatora maiņa nepalīdzēja. Tāda sajūta, ka problēma ar degvielas padevi.
Pēc ziemas vismaz pusstunda paiet, kamēr dabū pie dzīvības. Pēc atam arī, ja ilgāk pastāv, ilgi nevar iedarbināt. Karoč pilnīgs mēsls
Tur tiešām kādam jaunietim būtu ko pētīt, tik manam jaunietim tas galīgi neinteresē. Viņam tāpat kā man patīk braukt, nevis ķimerēties.
Man vienmēr ir interesējis pamatojums pirkt moci/motorolleri ar mazu kubatūru, bet ar kuru ir nepieciešama A kategorija.
Jo 150cc tāpat neiet un ieguvums pret 125cc ir neliels. Tā vietā taču var paņemt vismaz 350cc.
Zini, es vēl pirms pusotra gada biju pārliecināts, ka man mocis nebūs.
Tā kā A kategorija man bija, tad tā mēsla vietā gribēju nopirkt normālu rolleri. Izpētīju, ka Honda SH ir ideāli piemērots - uzticams, lieli riteņi, kas padara braukšanu mīkstāku utt.
pirku lietotu, bet ss.com bija niecīgs piedāvājums - tikai 2 gab. Viens bija kaut kur Cēsīs, otrs man netālu no darba. Uzzvanīju, konstatēju, ka tam ir 150 cm3 ierasto 125 cm3 vietā, kas bija tieši labi, jo vairāk jaudas. Ar šo rolleri nobraukāju vairāk kā gadu. Pilnīgs bezproblēmu rolleris. Bet uz šosejsas ar 100 km/h nebija īpaši omulīgi, jo īpaši, kad kāda fūra vai buss nobrauc garām vai jāapdzen. Ja pa pilsētu, tad Honda SH ir ideāls.
Nopirku par 1300 eur. Pēc gada pārdevu par tiem pašiem 1300 eur, pa starpai neveicot pilnīgi nevienu ieguldījumu, izņemot degvielu. Pārdevu 1 dienas laikā.
Paŗdevu, jo tomēr nolēmu iegādāties savu pirmo motociklu. Jaunu. Arī Hondu, protams.
Moto "vienradzis" ja tā varētu izteikties:
nomiks rakstīja: Tieši šādu ķīniešu mēslu es savulaik (2015. gada vasarā) nopirku jaunu. Papīros 49 cm3, dzīvē "ir" 70 cm3.
"IR" liku pēdiņās, jo rolleris ātrāk par 45 km/h tāpat nebrauc. Vispār tas droši vien ir neveiksmīgākais transportlīdzekļa pirkums manā pieredzē.
Pēc tam paņēmu Honda SH150, ar to bija pavisam cita braukšana, bet tam gan jau vajadzēja A kategoriju, jo 150 cm3.
Otreiz es ķīnieti vairs nepirktu un nevienam neiesaku. Stāv garāžā ar ļoti mazu nobraukumu (pat 1000 km nav nobraukts), bet netiek izmantots. Droši vien būs jāatdod lūžņos
Es par mopedku dodu iphone ar garantiju, jeb 65eur.
Parunāsimies par LIETOTIEM močiem. Jūsu pieredze - kuri moči ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
kā zināms - tuvojas pavasaris un 1.maijs ir sezonas atklāšanas svētki, bet var braukt jau no 1. aprīļa (vai agrāk)