Kuri elektroauto ir pieejami Latvijas tirgū?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Kuri elektroauto ir reāli pieejami Latvijas tirgū?

 
1 2
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Arī elektro auto var sagādāt nepatīkamas problēmas. Viela pārdomām. Šī koncerna izstrādājumi ir populāri un tātad šī shēma var būt arī bieži pielietota!

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Un piedevām vadi šajā auto ir pasūdīgi, elektromotors arī sūds uz kociņa pēc 100K labāk dot prom, lai vēl nākamais vadītājs var brīdi pabraukt pirms prom uz šrotu ... utt.

Tādi nu tie glābēji no CO2 un "auto kuriem nav kam plīst" ir reālajā dzīvē ...

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Uzskatāms piemērs kāpēc elektriskajos auto jālieto maiņstrāvas vai pastāvīgo magnētu motori. Kolektora elektromotoru parastās problēmas: kolektora ogles dilst un noberztajiem putekļiem kaut kur jāpaliek. Rokas urbjmašīnām tie tāpat kaut kur aizlido pa istabu. Bet te - paliek bundulī un ar laiku visu salaiž uz īso. Tramvaju un trolejbusu kontakktīklu apkalpes darbinieki, šo redzot, spurdz lupatiņā (vai pavisam atklāti).

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

P.S. Zoe pie tam nav vienīgais kurš uz šo brīdi izmanto efektīvākos no elektrodzinējiem un ... tiem visiem tiek izmantoti pastāvigie magnēti un oglītes, tā ka pusmiljonu nobraucošu EV - maz ticams ka vairs redzēsim ... pat pieņemot ka kvalitāte "tur būtu" ...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 1 Atbildēt

Nu kā tad tā - vai tad nezini, ka kraštestos šis esot dabūjis tieši 0,00? Nu labi, viņam tur neesot lēruma visvisādu mūsdienās par normu ieskatītu asistentu, bet nu te nu jāveic smaga izvēle - sava vai planētas drošība

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nu tu jau arī "kā vakarējais", jo mazāk cilvēku, jo labāk planētai, tātad kur nu vēl īsteni zaļāku auto ... īstens planētas glābējs, īpaši visur tur kur tauta "vairojas kā trusīši" ...

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Kraštesti jau sen pārvērtušies par huiņām, kur vērtē visādus elektroniskus sūdus. Piemēram, joslu asistents, kuru vairākums vispār slēdz ārā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tā ir, bet nu 50% tāpat attiecas uz prastu virsbūves stingrību un airbegiem, un šitam nav sānu aizkaru, tapēc sanu triecienà gājis sūdīgi, cik pēc video arī ar jostu spriegošanu kaut kā ne visai utml.

Un jēdzigajā testu daļā jamam ir visur bijis stipri zem vidējā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

bet ar 50% jēdzīgā rezultāta sadaļas tikpat dabū 0 kopējā vērtējumā. Sānu airbagi laikam bija, bet ietaupīts uz izmēru.

ZOE pilnīgi debīls auto - par turpat 30k nav sēdekļu augstuma regulācijas un nevar pabāzt kājas zem priekšējā sēdekļa - otrā rinda nelietojama pasažieriem ar kājām.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

"tiem visiem tiek izmantoti pastāvigie magnēti un oglītes" --

šis mani pārsteidza, patiešām tītais rotors ar diviem gredzeniem strāvas pievadīšanai. Biju iedomājies, ka visi EV ražotāji tagad izmanto tādus dzinējus kā teslonim, bez slīdošiem kontaktiem.

insideevs.com/photo/3952024/renault-electric-motor-production-at-cleon-photos-amp-videos/

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Bez kontaktu EV motori ir ilgdzīvotāji, taču to efektivitāte atpaliek no jaunākās paaydzes sinhronajiem kontaktu variantiem. Un Tesla ar uz tiem IMO ir pārgājis, pie kam liekas ka viņi bija paši pirmie ar šiem ... bija pat runa ka kaut kāds patents viņiem itkā pieder.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Nu, es gan atradu citu atbildi, ka šis risinājums noteikti nav efektīvāks ( jo tērē enerģiju pastāvīga magnētiskā lauka radīšanai rotorā ), tomēr palīdz samazināt vai izvairīties no pastāvīgo magnētu izmantošanas, kurus ražo pamatā Ķīna.

Brushed Externally Excited Synchronous Motors; One of these solutions, used by Renault for New ZOE, involves building an electric motor magnet from a copper coil. This necessitates a more complex industrial process but makes it possible to avoid SUPPLY PROBLEMS, all while maintaining an excellent ratio between motor weight and delivered torque.

The Renault Zoe is one example of a vehicle that uses that type. China is the primary source of rare-earth metals, and manufacturers face increasing difficulty sourcing them for permanent magnet motors. There’s an ongoing push to build motors that function like those options but don’t require special metals.

www.rs-online.com/designspark/what-are-the-most-popular-ev-motors

www.renaultgroup.com/en/news-on-air/news/how-does-an-electric-car-motor-work/

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Zini es tomer kapitāli samuldejos, jo tikai garam skrienot biju to info redzējis, Tesla pāriet uz IPM SynRM pastāvigo magnētu motoriem, tomēr tie ir "bezkontakta" motori.

www.lesics.com/tesla-model-3's-ipm-synrm-electric-motor.html

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti