Kuri elektroauto ir pieejami Latvijas tirgū?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Kuri elektroauto ir reāli pieejami Latvijas tirgū?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 2 Atbildēt

Pagājušais gads (2020) bija pirmais gads Latvijas tirgū, kad varam nopietnākt sākt runāt par elektroauto izvēli Latvijā.

Pirms tam bija daži dārgie premiums elektroauto no Jaguar un Audi, vai celmlauzis Nissan Leaf, turklāt 2 paaudzēs.

Lūk, kādi 7 modeļi mums ienāca tirgū

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Mūsu tirgū jau ienāk lētie ķīniešu E mobīļi m.ss.com/msg/lv/transport/cars/electric-cars/cxndkn.html

Vācijā viņš maksā 19000, bet ar atlaidēm EV iegādē tā cena ir tik 10000. Uzņēmīgi cilvēki cenšas 6000 nopelnīt. Lielākā problēma šam esot ar drošību, bet nu tas ir pirmais zvaniņš, ka drīzumā Eiropas ražotie EV nebūs vajadzīgi www.google.com/amp/s/insideevs.com/news/466968/chinese-ev-tested-germany-crash-safety/amp/

darklight Reģ.: 29.10.2013
4 0 Atbildēt

Drausmīga jau nu kurpju kaste šis konkrētais. Pat zapiņā salons bija kudiš simpātiskāks. Kvalitāte gan jau nekāda, izturība nezināma, garantijas nav. Un tad detaļu jautājums, ja kaut kas izbeidzas kaut vai ritošajā daļā. Nu nez... Baigam optimistam jābūt, lai ko tādu pirktu par šādu ciparu. Pa 10K ar servisu un garantiju būtu jau cits stāsts.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nu, par to jau saku. Nesen mums te hetere meklēja pēc iespējas jaunāku autiņu līdz 10k naudiņām. Sanāca nedaudz lietots i20 - mazs, žiperīgs autiņš. Šitam viss ir izņemot drošības spilvenus. Nodrošina servisu, garantiju un tā lieta aizies. Kurš gan pirks Audi etron par 90k, ja būs pieejami šādi par 15k

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Kā šitāds bez drošības spilveniem ir dabūjis Eiropas sertifikātu?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nezinu, bet Vācijā viņu pārdod. Tai otrajā linkā tak ir video no ADAC testa.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Atradu

Donkervoort a break from having to develop costly custom safety systems and following expensive testing procedures for vehicles that sell fewer than 1,000 units in Europe, while expecting them to take their own responsibility in terms of safety standards. As long as Suda sells just a small batch of the SA01 in Europe (200 units were shipped initially), it doesn’t need to meet modern safety standards. And the downside of that quickly becomes apparent when the ADAC puts the small Chinese EV to the test. It turns out to be a major safety risk.

“Basic safety equipment is completely missing, which becomes particularly evident in the crash test of an offset frontal collision at 64 km/h (40 mph). During this test, the driver’s head and chest hit the steering wheel hard, which in a real world crash would lead to very serious injuries. The passenger would suffer injuries to their knees and legs because of inadequate structural integrities in the dashboard. There are no driver or passenger front airbags nor side airbags in the seats, while the non-existent seat belt tensioners also had a negative impact.

carsalesbase.com/cheap-unsafe-ev-image-chinese-cars/

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Tā kā biznesa plāns mums jau rokā. Eksportējam uz Vāciju visādu Ķīnas lēto galu līdz 1000 autiņiem, dabūnam 9000 atlaidi, reģistrējam Latvijā(ierakstīt vajadzīgo) un pārdodam par Teslas cenu.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tikko Kursors.lv veica testu elektro Škodai, it kā viss puslīdz OK, tik kā palika auksts, tas transporta līdzeklis nekam neder, kā arī cena...63000, Škodai, kungi, Škodai!!! Tas jau ir lux auto ar lux nodokli?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 1 Atbildēt

galvenais, ka ar 6x lētāku LPG dacīti to testu varētu mierīgi nobraukt 12h, nevis 16h ar tādām pašām degvielas izmaksām, tikai.

Un ar jebkuru normālu dīzeli 1000km var nobraukt vispār bez tankošanās, jebkuros laika apstākļos - nesvīstot kā cūka vai nedrebinoties divās pufaikās

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Atļaušos pieplusot. Kamēr elektroauto baterijas maksās tik cik tagad un uzlādes iespējas paliks tādas kā tagad, tā arī būs.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

baterijas visu laiku paliek lētākas

uzlāde ir vistas-olas dilemma

ja elektrodāču varētu dabūt pa 12k kā Vācijā, tai noteikti būtu sava niša - pilsētas/piepilsētas otrais auto, ar ko braukt uz veikalu, bērnus uz pulciņiem utt. Nobraukumi tādiem auto smieklīgi, lādēt 1-2x mēnesī pietiktu

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Vakar līdz Talsiem aizšāvu ar Leaf 62 KW. Turpceļā braucu caur Jūrmalu un visiem tiem ciemiem, pēc tam gar Coja piemiņas vietu, Laucieni un 'tā... Atpakaļceļā standartiņš - Ventspils šoseja. Turpceļā man noēda apmēram trešdaļu baterijas, atpakaļceļā - pusi. Tā rekuperācija, braucot caur daudzajām apdzīvotajām vietām, tomēr dod ļoti daudz...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

arī mazāks ātrums=mazāka gaisa pretestība, uz 10kmh vajadzētu varēt norāpot daudz vairāk nekā uz 90kmh

Krotow Reģ.: 09.09.2008
2 0 Atbildēt

10 km/h gan būs pārspīlēts. Reāli gaisa pretestība sāk ietekmēt patēriņu no +/- 30 km/h uz augšu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
3 0 Atbildēt

Gaisa pretestība un valdošais vēja virziens ir reāls fakts. Kādreiz, mazāk gudri cilvēki, pat bija izdomājuši pasaciņu, ka ar Vācijā uzpildīto degvielu var vairāk nobraukt. Lai gan izskaidrojums ir triviāls - valdošie vēji mūsu virzienā ir dienvidu, dienvidrietumu. Braucot uz Vāciju, sanāk braukt pret vēju, atpakaļ pa vējam. Uz tādu gabalu patēriņa starpība kļūst jūtama.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 3 Atbildēt

Un kā izskaidrosi, ka tā pati "pasaciņa" ir spēkā arī Sakndināvijas virzienā?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti