Sākumā vienkārši nomainīt to, uz ko norāda motora diagnostika/kļūda.Gaisa massas mērītājs nav mūžīgs un var būt itin cimperlīgs pat tad, ja kļūdu nerāda..Pie viena, pārbaudi arī kvēlsveces.Lai lieki neļurinātu atlikušos cilindrus un nemocītu to Dpfu, kad no rītiem grādi būs zem +8.
Ja mašīna stāvējusi, jāgriež 5-7sek... -ja tas simptoms ir novērojams pie Silta motora, tad ir sliktāk, nekā ja pie Auksta.
Ps, sludinājumos nav līdzīgu benzīnu- nu tapc, ka tie suudi jau sen visi ir pa 5-7x izjukuši
Dzinēja vadībai vajag servisu.
Sveiki! Jautājums.
Volvo v70 2007 2.4D5 120kw 280k km.
Nesen vienu dienu braucot ieskrējiena joslā un uzspiežot bišķ vairāk pedāli grīdā dators uzrādīja, ka dzinēja vadībai nepieciešams serviss.
Nu ok, kļūdas tika nolasītas, nodzēstas, vēlreiz iedevu nedaudz čībā atkal tas pats, kļūdu taisa ka gaisa masas mērītājs.
2.5 jautājumi.
1. Vai var kādu laiku ar tādu pabraukt? (mašīna vajadzīga šobrīd ikdienā nav iespējas atdot servisam uz 2 dienām)
2. Kāpēc no rīta nekādas kļūdas neuzrādās un var braukt kaut 100km un nekas nav līdz brīdim kad iedod čībā. (Vienīgi sliktāk lec, kad mašīna pastāvējusi, jāgriež kādas 5-7 sekundes).
2.5. Mašīnai ir dpf vietā, aukstai esot esmu pamanījis ka grūtāk pielaist un ir smaka parādījusies kamēr auksta, kvēpu izpūtējā nav. Bet spriežot pēc visa būs?
Paldies.
Edit: Atdot tolmetā labs variants, bet sludinājumos jēdzīgu bendzīnu nav.