Varbūt pie vainas degvielas spiediena regulators?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Varbūt pie vainas degvielas spiediena regulators?
Te nu var būt ļoti daudz "vainīgo" sākot ar padilušu motoru utt.
Ja kaut kas ir mainīts uz neorģinālu, tad nevar izslēgt arī jaunas detaļas defektu.
Bet lielākoties iesaka diagnostikā paskatīties uz dažādiem degviekas jaukšanas parametriem, un ja Long term fuel trim ir +7% un augstāk, tad tiek piesūkts gaiss nevietā, un tātad kāda gaisa/vakuuuma truba ir pušu ...
Iepriekšējo problēmu jau novērsi?
Bet kāpēc nelec tikai no rītiem? Ja gaisa trubu pušu būtu lēktu visu laiku slikti vai ne?
Long term fuel trim to arī nozīmē, ka tie ir laika gaitā uzkrātie dati, pēc kuriem tiek attiecígi pamainīts degvielas sastāvs, ja aukstam motoram lej klāt lieku degvielu (startējot aukstu jau tāpat lej vairāk), var gadīties ka šāda degviela sūdīgi deg vai pat paspēj kondensēties uz cilindru sienām, kad motors silts ir daudz vieglāk veidot degmaisījumu, tas nekur nekondensējas utml.
Bet tā nav vienīgā kombinācija kādēl to degmaisījumu aukstam var sačakarēt. Tāpat kā tā vispār nav vienīgā iespējamā problēma.
Bet nu tieši uz to kādu degmaisījumu tu dabū, es skatītos visupirms, tad moš pārbaudītu kompresiju utt.
Vēl piemēram yz kaimiņa zāles pļāvēja, pēc iepriekšējās ziemaz -nelec, atstiepa pie manis, izskrūvêju sveci, viss dzirkstele ok utt . bet uz aci šķita ka atstarpe svecei par mazu, paņēmu un "uz aci" papletu lielāku (uz kādi 0,7 mm) un ar otro rāvienu pieleca ka prieks - secinājums dēļ mazas atstarpes dzirkstele "vieglāk pārlec" un nav pietiekami stipra lai aukstu degmaisījumu aizdedzinātu ...
Un temperatūras devējus neviens netur aizdomās? Ja aukstam motoram padod nepareizu degmaisījumu, tad, iespējams, vadības bloks "domā, ka motors ir silts, jo saņem ne-atbilstošu signālu no devēja.
Klausies, bļin, tu te cep savus Jaguāra topikus vienu aiz otra, bet kur ir atrisinājumi?! Baigā jēga te ar tevi runāt, ja nekad nav nekāda rezultāta!
Ja kas interesē jautā! Ne visiem tas interesē
Tā ir vispārpieņemta uzvešanās norma forumos. Ja prasīji padomu, tad vienmēr beigās uzraksti, kas sanāca vai nesanāca. Dīvaini, ka kas tāds nav pašsaprotami skaidrs. Un visiem, kas ir izteikuši viedokļus, devuši padomus vai zīlējuši kristāla bumbā, viennozīmīgi interesē rezultāts. Ja neinteresētu, tad te neviens vispār neko nerakstītu.
Labpdien, cien. Lohi. Jā.
Vaina bija sveces, pārāk liela atstarpe bija!
Sanāk, ka neatbilstošas sveces vienkārši nopirki?
Nopirku tipa dārgās sveces kas der auto ar gāzes iekārtu! Lai ilgāk kalpo
Ar irīdija longlife svecēm šitāda bēda?
Ko tad īsti darīji - izdevās pieliekt (netiek ieteikts) jeb tomēr nopirki citas - lētās?
"Kas varētu būt pie vainas? Jaguar xtype 3.0 benzīns - gāze! Sveces, sveču bloki mainīti kā arī sprauslas" --
Kaut kā loģikas pietrūkst par tām svecēm, jo problēma bija jau pirms to maiņas, t.i. arī iepriekšējam komplektam. Ka tikai problēma nav pārāk švaks augstsprieguma impulss. Un vispār Jaguāra svecēm atstarpei jābūt pareizai no fabrikas. Pre-gapped. Pēc datiem tai spraugai jābūt 0.044 collai, t.i. 1.1 mm.
Tagad vienīga problēma braucot uz benzīna asi uzspiežot gāzi auto aizrijas, noraustas! Ar gāzi braucot tādas problēmas nav! Jāslēdz atkal kompis?
Protams jautājums ko nozīmē "asi", un attiecīgi kāda jēga no tādas darbības ar akseleratoru ...
Ja viss cits daudzmaz kārtībā, tad visticamāk tas nozīmē ka degvielas proporcija nepareiza, un to tiešām ar kompi būtu jāredz, bet tad atkal moš tev vienam cilindram kaut kas izteikti gļučī, kaut tā pati svece, vai sprausla lej teiksim par daudz ...
Man Hondai līdzíga nelaime gan bija kad noteiktā pozīcijā droseles/akseleratora pozīcijas sensors (TPS) gļučīja, tipa uz datordiagnostikas viena no līknēm aiziet uz savu 0 pozīciju kaut kur ap 1/3 no pedāļa gājiena, kaut tām būtu lineāri "jāsatiekas" ...
Un kas tev bija par vainu hondai? Sprauslas saliku jaunas
Kā jau rakstiju - akseleratora pozīcijas sensors (TPS aka throttle position sensor), sameklēju no ASV modeļu gammas pēc izskata tādu pat (bet cits part number) un samaksāju ap 30 EUR aptuveni 400 EUR vietā par orģinālu, nu jau vairāk kā menesi ar tadu braukāju - no problem ...
Tāda detaļu meklēšana un aizvietošana bieži atmaksājas, Fordam šī pati detaļa bija sagurusi, oriģināli piedāvājas tikai kopā ar droseli, neoriģinālu nav, tāds pats motors tiek uzstādīts arī PSA grupai, kas šo sensoru piedāvā atsevišķi, ietaupījums 160eur. Vai arī turbīnas vadības vakuuma vārsts, atkarībā no kastītes- Pierburg/Volvo/PSA/Ford/Mazda/Mini detaļas cena atšķīrās piecas reizes, ražotājs gan tikai viens.
Bet tad jau uz gāzes būtu tāda pati problēma vai ne? Bet uz gāzes viss ok
Cita starpā, ja tev vēl ir vecās sveces samaini atpakaļ uz tām, un pārbaudi vai ar tām arī tāpat uzvedas tas akselerators uz benzīna, ja ir labāk tad problēma ir nepiemērotas sveces
Grūti palaist pēc pastāvēšanas!
Auto pēc stāvēšanas no rītiem slikti lec, darbojas nevienmērīgi kamēr uzsilst! Pēc tam lec bez problēmām! Kas varētu būt pie vainas? Jaguar xtype 3.0 benzīns - gāze! Sveces, sveču bloki mainīti kā arī sprauslas