Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Renault Austral auto tests, atsauksmes 2023 / 2024

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Renault Austral tests no 2023 gada, kāda pieredze? Plusi un mīnusi!

 
nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Ar Renault Austral (Esprit Alpine) man bija tā iespēja iepazīties nedaudz vairāk kā ar pārējiem tajā dienā testētajiem auto.

Pirmais iespaids, ieraugot to stāvvietā, bija ļoti labs. No ārpuses glīts, nav nekā no ierastā franču īpašā dizaina (kāds tas bija, piemēram, Peugeot 408). Konkrētajam Austral bija tumši pelēka matēta krāsa, kas pilnīgi noteikti pat pavisam ikdienišķu auto padara īpašāku, skaistāku.

Iekāpjot salonā, jūtama premium klātbūtne, kaut Austral par premium nebūtu jāuzskata. Abi priekšējie krēsli ērti atbīdās atpakaļ pie iekāpšanas un tad nostājas iepriekš saglabātajās krēslu pozīcijās. Ja pamaina krēsla pozīciju, uzreiz displejā parādās iespēja saglabāt jauno pozīciju. Patiešām ērti.

Nospiežot Start pogu, Austral sveicina ar nelielu džinglu ļoti labā skaņas kvalitātē. Droši vien šo var deaktivizēt, jo pieņemu, ka pēc kāda laika šis varētu sākt kaitināt. Par audio skaņu – testā bija pieejams ļoti labi aprīkots Austral, visdrīzāk arī skandas attiecīgi ir citādākas kā bāzes komplektācijā piedāvātās. Šim bija harman / kardon. Pagūglējot, izdevās noskaidrot, ka šīs ir premium skandas. Un to patiešām varēja just. Man kā melomānam šis ļoti palika atmiņā.

Salona apdare ļoti patīkama gan uz tausti, gan vizuāli. Šim bija kvalitatīva plastmasa apvienojumā ar ādu, vietām arī zamšādu. Melnie (drīzāk gan tumši pelēkie) griesti izskatās ļoti  pat ok. Sēdekļi gan bija bez ādas apšuves, taču manā gadījumā tas pat ir drīzāk pluss nekā mīnuss. Ideālo sēdpozīciju atrast viegli, paldies elektriskajai regulēšanai visvisādos aspektos un leņķos. Vadītāja krēslam pat pieejama masāžas funkcija (trīs režīmi). Krēsli nav izteikti profilēti, taču arī straujākos līkumos no tiem ārā nav jāveļas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Priekšējā panelī ir divi lieli displeji – viens tieši aiz stūres rata, otrs – vidū. Augstas kvalitātes izšķirtspēja, skaista grafika, interfeiss. Par laimi, svarīgākās funkcijas, kā piemēram, klimata regulēšana, ir saglabāta ar pogām, kas noteikti ir ērtāk nekā taustīt ekrānu. Patika, ka navigāciju pilnā un krāsainā vizualizācijā var uzlikt arī aiz stūres rata esošajā displejā. Diemžēl šis nestrādā, ja ar Android Auto izmanto Waze. Tad karte redzama vienīgi centrālajā displejā. Un jā, šis bija viens no retajiem testētajiem auto, kur AndroidAuto savienojās bez vada. Cik sapratu, Renault/Nissan/Dacia grupas auto visiem šādi ir. Tas manā ieskatā ir liels pluss. Projekcija uz priekšējā vējstikla (papildaprīkojums) ir jau ierasta lieta jaunos auto. Man ļoti patīk. Manai Honda CR-V projekcija rādās uz atsevišķa stikliņa virs priekšējā paneļa, bet te -  uz vējstikla, kas [subjektīvi] šķiet ir ērtāk.

Patīkams sīkums – bezvadu uzlāde, kura nav statistiski vienā vietā, bet var pabīdīt uz priekšu vai atpakaļ atkarībā no vajadzības. Pie tam, viedtālrunis novietojams uz gumijas paklājiņa, kas nodrošina, ka tas neslīd pie dinamiskākas braukšanas vai bremzēšanas. Kā trūkums šim ir, ka uzlāde Android tālrunim nebija iespējama caur vāciņu, tikai bez. Apple gan lādēja arī caur vāciņu.

Pirmā domā man bija, Austral varētu salīdzināt ar savu Honda CR-V. Uz to vedināja daži sīkumi, kas ir manā CR-V un kurus nebiju manījis citos auto, bet pamanīju Austral – 1) salona sfēriskais spogulis jumta priekšpusē, kas vienlaikus ir arī briļļu novietne; 2) no bagāžnieka iekšpuses ar vieglu rokas kustību, paraujot rokturīti, var nolaist aizmugurējos krēslus. Vēlāk gan sapratu, ka salīdzināt šos abus auto laikam īsti korekti nav, jo tomēr cita kategorija. Gan izmēru, gan cenas dēļ. Austral ir cienījams konkurents VW Tiguan, KIA Sorento, Hyundai Tucson.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Salonā ir pietiekami vietas arī aizmugurē sēdošajiem. Braucienu līdz Vācijai var izbaudīt arī aizmugurē. Bagāžas nodalījums pilnīgi OK. Par hokeja somu neesmu drošs, ka ielīstu, bet lielajam ceļojuma koferim + diviem rokas bagāžas koferiem vajadzētu ietilpt.

Testētais Austral aprīkots ar 1,3 l benzīna dzinēju, taču neskatoties uz mazo dzinēju, dinamika ir vairāk kā pietiekama. Izvēloties Sport režīmu, es teiktu, ka skaņa ir lielāka kā dinamika. Toties salonā visas LED diodes un arī displejā viss uzreiz iekrāsojas sarkans. Cik klišejiski, ne?

Saprotams, ka, izmantoju iespēju pabraukt gana dinamiski, ko Austral labprāt piedāvā. Patīkami pārsteidza degvielas patēriņš – nobraucot mazliet vairāk kā 500 km, dators vidējo degvielas patēriņu rādīja 6,9 l/100 km. Atzīšos, ka tieši pēdējā dienā rādītāju pacēlu no 6,2 uz 6,9.

Braukšana ir ļoti komfortabla, stūre atsaucīga, skaņas izolācija gan varētu būt vēl augstāka. Pie lielāka ātruma mūziku tomēr nācās pagriezt skaļāk.

Interesanti, ka Renault ir  ieviesis (diez, jau sen?) vienu lietu no Mercedes Benz, proti, ātrumu pārslēgšanas svira pie stūres rata. Ja nav braukts ar MB, tad pie šī ir jāpierod. Bet Renault šajā ziņā ir muļķudrošāks – logu tīrītāju un šķidruma aktivizēšanas svira atrodas kā ierasts labajā pusē (MB kreisajā pusē).

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Noslēguma secinājums – Austral no kopumā 9 testētajiem auto ir tieši tas auto, kas mani  pārsteidza visvairāk (labā nozīmē). Pārsniedza visas manas ekspektācijas par to, kāds varētu būt šis auto.

Nezinu, vai auto par cenu 35-40 tūkst. EUR vispār atbilst gada auto uzvarētāja kritērijam, ja jā, tad uzskatu šo par ļoti reālu pretendentu saņemt Gada Auto 2024 titulu. Vismaz no pagaidām testētajiem noteikti.

Šajā segmentā tirgū ir ļoti liela konkurence, Renault nebūs viegli. Jāpatur prātā arī tālākpārdošanas (aftermarket) vērtības aspekts. Baidos, ka šajā kritērijā Renault varētu nebūt labākais, bet to jau rādīs tirgus pēc 3 -4 gadiem.

Ja man šobrīd būtu nepieciešamība pēc šādas klase / izmēru auto, Renault Austral būtu viens no reālajiem pretendentiem.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 2 Atbildēt

Jā nepaspēju iztestēt ļoti daudzas auto piedāvātās funkcijas. Braucu viens pakaļ stūrmanim, nedaudz steidzos lai nekavētu pārējos. Būtu jau ar stūrmani testējuši, varētu vairāk pastāstīt. Braucot vienam, tur meklēt piedāvātās iespējas ir ļoti grūti. Ja iepriekš neesi iepazinies pamatīgāk ar funkciju izkārtojumu, nr 1 satiksmes uzraudzība. Dinamika laba, pietiekama. Moderns dizains it visā. Manā, visu piedāvāto auto testā, šis modelis dala 1/2 vietu ar Ioniq6. Neatkārtošu nomiks, stipri līdzīgs arī manas verdikts.

ElineBB Reģ.: 24.11.2023
0 1 Atbildēt

Auto vadās labi, ērti, dinamiski. Ir moderns dizains, bet priekš manis pa daudz "lamināta"  tēma salonā.

krēsli atbīdās atpakaļ pie iekāpšanas- kas noteikti ir funkcija pie kuras ir jāpierod.

Noteikti var pierasts, bet virzienierādītājs priekš manis skanēja pa skaļu.

Labas funkcijas, pilns auto.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
0 1 Atbildēt

Jauns modeļa nosaukums laikam ieviests, lai nepazustu šā populārā segmenta raibajā piedāvājumā. Dizains tiešām izdevies un uz plašu auditoriju orientēts. Augstvērtīgs interjera noformējums - kvalitātes sajūta pat sīkākajās detaļās. Nereti pat premium klases modeļi nesasniedz tādu līmeni. Patīkami vadāms un gana ekonomisks automobilis, kas manuprāt lieliski atbilst ģimenes auto funkcijām.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Ļoti godīgs ikdienas braucamais un visnotaļ piemērots Latvijas apstākļiem. Gan ārējais dizains simpātisks, gan arī interjerā viss ir kvalitatīvi, pārskatāmi un saprotami. Man ļoti pārdomāts un praktisks likās multimediju displejs (patiesībā jau visos Renault tas ir tikpat labs), kur visām funkcijām viegli var tikt klāt, bet klimatkontrolei ir atstātas dažas fiziskas pogas, lai nav braucot jābakstās pa ekrānu. Drošības palīgsistēmas Renault tradicionāli ir augstā līmenī, uzslava arī par Harman Kardon audiosistēmu - ļoti laba. Vienīgā interjera detaļa, par kuras lietderību var strīdēties, ir bīdāmais rokas balsts, taču tā droši vien ir gaumes lieta. Kopumā man patika.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
2 0 Atbildēt

Jaunais Austral ir labākais šī brīža Renault modelis, kas izmanto iekšdedzes dzinēju. Tā multimediju sistēma un apdares kvalitāte līdzinās modeļiem, kas atrodas augstākā plauktiņā, atbilstot pat prasīgu pircēju vēlmēm. Šis faktors ietekmējis arī krosoveru cenu, daļēji izskaidrojot to, kāpēc šobrīd uz mūsu ceļiem šo SUV redzam tik reti.

Vieta aizmugurē sēdošajiem būs vairāk nekā Qashqai un aizejošajā Kadjar, savukārt bagāžas nodalījums iepaliks no«Kia Sportage plašumiem par 157 litriem Nolaižot slīpi sēdekļu atzveltnes, nevar iegūt pilnībā līdzenu grīdu.

Sportošanai šis auto nebūs piemērots ne dinamikas rādītāju, ne gaitas īpašību dēļ. No vietas 1,7 tonnu smagais Austral vienmēr izkustēsies, izmantojot elektromotoru. Sasniedzot aptuveni 10–15 km/h, iekšdedzes dzinējs nāk palīgā un paātrinājums jau kļūst asāks. Braucot ikdienišķā režīmā, hibrīda sistēmas un transmisijas darbība šķiet līgana un pārslēgšanos starp pārnesumiem nejutu.

Austral pieejams tikai ar priekšējo riteņu piedziņu. Pilnpiedziņas vietā varam iegūt 4Control četru riteņu stūrēšanas sistēmu. Aizmugurējie rati nedaudz piestūrē uz šosejas, uzlabojot stabilitāti, bet pilsētā tie nedaudz pagriežas pretējā virzienā, lai uzlabotu manevrētspēju. Var teikt, ka šī tehnoloģija virsbūves izmērus padara mazākus, nekā tie ir patiesībā.

Kopumā Austral ir patiesi pievilcīgs krosovers, kas ienes jaunas vēsmas tik ļoti populārajā segmentā. Tā būtiskākais trūkums ir cena, kas netiek līdzi zīmola imidžam un auditorijai.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
2 0 Atbildēt

RENAULT AUSTRAL mild hybrid (1. vērtējuma daļa):

Bez rūpīgas aprīkojuma, tehnisko datu un saistīto izmaksu izpētes AUSTRAL sākuma cena no 34 190 EUR (par mild hybrid) un no 37 190 EUR (par full hybrid) SUV klasē ar virsbūves garumu ap 4,5 m šķiet nedaudz ambicioza ātram panākumam tirgū. Tuvākiem izmēra dvīņiem – Hyundai Tucson sākuma cena par mild hybrid ir no 29 990 EUR, par full hybrid no 37 590 EUR; Citroen C5 Aircross – mild hybrid no 29 990 EUR (full hybrid nepiedāvā); Kia Sportage – mild hybrid no 29 490 EUR, full hybrid no 36 490 EUR. Pēc testa parādās skaidrība – RENAULT trumpis ir tehnoloģijas un ergonomika – kopumā auto ir ĻOTI ērts. Visi RENAULT ar bezatslēgas piekļuvi ir parocīgi ikdienā – AUSTRAL nav izņēmums – var aizmirst par jelkādu papildus darbību nepieciešamību, tuvojoties auto – durvis atslēdzas, attālinoties – aizslēdzas automātiski.

Pie salona ergonomikas un vadības svirām var adaptēties ātri, vienīgi, krietni vairāk laika sākotnēji būs nepieciešams multivides iestatījumu izpētei – sākot no braucēja profila izveides, vadītāja dispeja pielāgošanas, elektronisko asistentu un braukšanas režīmu “jūtības” regulējumiem, un noslēdzot ar Google navigāciju un pieejamo servisu klāstu. Savienojot auto profilu ar personīgo Google profilu, lietotāji novērtēs mākoņpakalpojumu ērtības, piemēram, tālrunī iepriekš saglabāto braucienu maršrutu vai individuālo interešu punktu pieejamību, kā arī no Google Play lejuplādējamas lietotnes. Pozitīvi – neskatoties uz tehnoloģiju pārpilnību, galveno klimata sistēmas un audio vadības sviru izpildījums ir ar mehāniskām pogām – ziemas rītā cimdi nebūs jānovelk. Specifisks ir vidus konsoles izpildījums ar bīdāmo augšējo zonu, neērts šķita glāžu turētāju novietojums – pārāk zems. No vadītāja sēdvietas nav ērti pārskatāma zona, ko aizsedz masīvās “A statnes” un spoguļi, citādi, pārredzamība ir uz 5. Pozitīvi – aizmugures sēdekļi ir regulējami gan garenvirzienā, gan arī tiem ir maināms atzveltnes slīpums.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
3 0 Atbildēt

RENAULT AUSTRAL mild hybrid (2. vērtējuma daļa):

Par bagāžas nodalījuma izpildījumu, kopumā, ir padomāts – ir gan bagāžas āķi un cilpas, 12V ligzda, zemgrīdas organaizeris (vai šaurais rezerves ritenis), kabatas sānos, gan ir ērtas sēdekļu nolocīšanas sviras un vāka aizvēršanas rokturi izvietoti abās pusēs. Augsts slieksnis traucēs smagāku priekšmetu iecelšanu un, nolaižot sēdekļu atzveltnes, ir kāpums un bagāžas telpā neveidojas gluda grīda. Atsevišķiem pircējiem var pietrūkt “slēpju lūkas” neesamība.

Standarta ielas režīmā AUSTRAL brauc sabalansēti, pārnesumu kārbas darbība ir petiekami komfortabla. Augstos apgriezienos motora darbība ir paskaļa un pietrūkst vilkmes (mild hybrid versijā), apdzīšanas manevri būs jāplāno piesardzīgi. Subjektīvi šķita, ka salona skaņas izolācija varēja būt labāka. Man nesaprotama palika inteliģentās adaptīvās kruīza kontroles darbība (cenrādī ir pieejama standartā “Iconic” un “Iconic Esprit Alpine” komplektācijās) – displejs gan rāda attāluma izmaiņas sekundēs līdz priekšā braucošajam, taču ātrums nesamazinās, pat ja parādās brīdinājums par kritisku atlikušo distanci. Iespējams, risinājums meklējams kādā no uzstādījumiem, kurus neatradu. Mild hybrid solīto zemāko 6,2 litru patēriņu (full hybrid versijai 4,6 litri/100 km) mierīgā braukšanas režīmā kombinētā ciklā panākt neizdevās, taču, testa rezultāts ar nobrauktiem virs 100 km septembra sākumā ar 6,5 litriem/100 km jau atbilst specifikācijai.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
3 0 Atbildēt

RENAULT AUSTRAL mild hybrid (3. vērtējuma daļa):

Nevaru apgalvot, ka aizmugures riteņu piestūrēšanas 4control sistēmas darbību ikdienas braukšanā varēju “uzreiz pamanīt”, taču, manevrēšana stāvvietās ar to TIEŠĀM ir ļoti ērta. Apgriešanās diametrs – 10,1 m ar priekšpiedziņu un 2,67 m garenbāzi – ir ievērības cienīgs (piemēram, aizmugures piedziņas VW ID.3 ar 2,77 m garenbāzi to paveic 10,2 m). Šo priekšrocību, kā arī standarta komplektācijā ietvertos aizmugurējos, priekšējos un sānu parkošanās sensorus novērtēs pircēji ar nepieciešamību ikdienā novietot auto šaurās stāvvietās. Kā risku ilgtermiņā saredzu dārgākas uzturēšanas izmaksas 4control mehānisko mezglu, elektrisko komponenšu un savienojumu (ar LV ziemas sezonu ietekmi) apkopei un remontiem.

Kopumā RENAULT AUSTRAL piedāvā pietiekami racionālu īpašību kopumu, lai pircēji par to nobalsotu ar savu maku. Iespējams, izvēli ietekmēs starp Gada Auto pretendentiem augstāks par vidējo vērtības kritums. Pozitīvi – RENAULT ir viens no skaitliski lielākajiem servisa pārstāvju tīkliem LV, pircējam ir pieejama gan garantijas nosacījumu, gan servisa izmaksu informācija un tam ir salīdzinoši augsts drošības testu EURO NCAP vērtējums.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

AndrisValdemars rakstīja: RENAULT AUSTRAL mild hybrid (3. vērtējuma daļa):

Nevaru apgalvot, ka aizmugures riteņu piestūrēšanas 4control sistēmas darbību ikdienas braukšanā varēju “uzreiz pamanīt”, taču, manevrēšana stāvvietās ar to TIEŠĀM ir ļoti ērta. Apgriešanās diametrs – 10,1 m ar priekšpiedziņu un 2,67 m garenbāzi – ir ievērības cienīgs (piemēram, aizmugures piedziņas VW ID.3 ar 2,77 m garenbāzi to paveic 10,2 m). Šo priekšrocību, kā arī standarta komplektācijā ietvertos aizmugurējos, priekšējos un sānu parkošanās sensorus novērtēs pircēji ar nepieciešamību ikdienā novietot auto šaurās stāvvietās. Kā risku ilgtermiņā saredzu dārgākas uzturēšanas izmaksas 4control mehānisko mezglu, elektrisko komponenšu un savienojumu (ar LV ziemas sezonu ietekmi) apkopei un remontiem.

Kopumā RENAULT AUSTRAL piedāvā pietiekami racionālu īpašību kopumu, lai pircēji par to nobalsotu ar savu maku. Iespējams, izvēli ietekmēs starp Gada Auto pretendentiem augstāks par vidējo vērtības kritums. Pozitīvi – RENAULT ir viens no skaitliski lielākajiem servisa pārstāvju tīkliem LV, pircējam ir pieejama gan garantijas nosacījumu, gan servisa izmaksu informācija un tam ir salīdzinoši augsts drošības testu EURO NCAP vērtējums.

Labs izklāsts. Jā un nedaudz sava specifika ir tiem stellantis group. Kam man zināt tās distances sekundes, bet tam vadītājam tak gribēsies tomēr paskatīties...Bet ceļu kas vēros. Pie šādiem labumiem liels laiks tiek izniekots vērojot to daudzo nevajadzīgo bet skaisti pasniegto informāciju. Sevi esmu pieķēris pie atzinuma, pārsēžoties uz parastāku ne tik tehnoloģisku auto, es it kā atpūšos no tās visas informācijas lavīnas. Bet nu sastrēgumos ir ko paspaidīt😃

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Šim auto varot iestatīt 3 stūres pastiprinātāja atsaucības līmeņus, pie kam visvieglāko neiesakot. ( The Austral’s steering is responsive enough, plus, there are three levels of weighting available. You can select from Low, Medium and High, although the Low setting is best avoided because it's so light and vague that you can lose track of where the front wheels are pointing.) Kopumā briti par šo auto nav īpašā sajūsmā un dod 3/5 vērtējumu visās kategorijās.

www.whatcar.com/renault/austral/estate/review/n25066

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti