Labs jautājums.Tuvākā izbraucienā un pie pacilāta (iedvesmas pilna) garastāvokļa var mēģināt braukt virsū "tam Loham".Redzēs, ko šis darīs.Jo tu tak jau pa gabalu saproti- pats viņš malā diez vai pabrauks.Pie kam, jo pretimbraucējam krutāks "džips", jo mazāk tev cerību uz viņa pieklājību.
Garākā (vai atbildīgākā) braucienā- pieņemt sev par paradumu samazināt ātrumu un pašam "uztaisīt" to ceturto sliedi.Var pat tad, ja pat "viņš" ir papi/sis malā.Vienkārši treniņa nolūkā. Ilgtrermiņā tāds ieradumparadums noteikti "atmaksāsies".
Jāskatās kura pusē ir divas rises, tam taisnība. Es reiz izkāpu ar lāpstu, atraku viduslīniju un loham parādīju viņa vietu. Un piedāvāju izsaukt CP. Mute aizvērās un mersis izstūma sev kabatu.
Lielisks piedāvājums, tikai tā puse parasti "staigā". Taisnā posmā lielākoties vidējā ir uz ass līnijas un līkumos novirzās uz iekšmalu. Kačāt pravas konkrētajā vietā atrokot to CHA, kurš NAV redzams vienkārši paķēri oponentu uz muļķi - nredzamam CHA nav nekāda juridiska spēka. Protams, pats fakts, ka vispār bija jāsāk kaut ko dalīt līdz rakšanai jau kaut ko liecina par abiem. Man pat ne reiz nav gadījies pretimbraucējs, kurš uzstātu, ka tā vidējā ir viņa - abi vienlīdz piebremzē, katrs paņem uz savu pusi un mierīgi izmainās.
Ja uz ceļa ir sniega putra un var to ceturto sliedi iebraukt, esmu tā darījis. Jo tā žļurga pa nakti var piesalt un tad uz ceļa ir trīs ledus joslas. Labāk, lai četras.
tagad jau nekas, risas mīkstas, un tās drīzumā nošķūrē, bet raibi sniegainajos deviņdesmito sākumgados gan ir bijis tā, ka no tām trīs risām reāli nevar tikt ārā ne viens, ne otrs auto. Visi draudzīgi kāpām ārā, un viglāko vāģi izšūpojām no risas, lai var izmainīties. Protams, arī riepas bija kādas nu varēja sagrabināt, un labi, ja ziemenes uz velkošās ass
Trīs sniegā iebrauktas sliedes uz ceļa.
Būtu jābūt četrām. Ko tur var darīt?